![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken er die voor minder al een proces aan hun been hebben ![]()
![]() |
![]() |
#283 |
Burger
|
![]() Heb zojuist de beelden van de betoging en het optreden van de ordehandhavers gezien. En ik moet zeggen dat ik trots ben dat onze politie het heeft aangedurfd om zo een groot aantal zware terroristen en criminelen aan te pakken en met slechts een paar politie agenten. Une Mot Chapo
![]() |
#284 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge zijt weer zo ne een linkse zeker? Hoe verdraagzaam dat die rooie mannekes toch zijn...
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag op VTM dat die SS-polizei Vanhecke op de grond gooiden.
Dewinter werd weggenomen terwijl ie de pers te woord stond. Het leken beelden rechtstreeks genomen uit de nazi-dictatuur van 60 jaar terug.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Parlementslid
|
![]() Bon Iedereen heeft het recht om te denken wat hij wil en te bekeren tot welke godsdienst dan ook. Dat is nu een basisrecht. Men mag daar discusie's over voeren van gedachten wisselen daar heb ik geen problemen mee, MAAR als die gedachte een extreme vorm beginnen aan te nemen in de vorm van enkel mij mening telt. Dan is men opweg om een soort overdraagzamheid en in sommige gevallen zelfs een vorm van rasicme te crieren. Als men zo'n mensen laat doen bestaat de kans dat men een regime crieert die haaks staat op alle democratische en menselijk waarden. Het kan gebeuren met ieder gedachten en godsdienst. Dus om te betogen tegen een godsdienst vind ik persoonlijk niet juist. Men zou beter een betoging organiseren tegen iedere extreme gedachtengoed.
![]() |
![]() |
#288 |
Parlementslid
|
![]() je uitspraken over crapuul en aftroeven zeggen boekdelen over je , je bent zo een zelf uitgenoemde democraat .......... kruip aub in je bruin islam vriendje zen reet !!!!
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi zo! Dat is precies de manier dat dat gespuis moet aangepakt worden!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De PS in Brussel: 1 Freddy THIELEMANS 8586 2 Faouzia HARICHE 3022 3 Yvan MAYEUR 2243 7 Ahmed EL KTIBI 1631 17 Mohamed OURIAGHLI 1465 19 Sevket TEMIZ 1418 15 Mohammed BOUKANTAR 1304 5 Philippe CLOSE 1287 6 Karine LALIEUX 1255 12 Fatima ABID 867 18 Mounia MEJBAR 820 30 Samira ATTALBI 796 4 Marie-Paule MATHIAS 783 11 Mahfoudh ROMDHANI 783 8 Amina DERBAKI SBAI 730 43 Mustafa AMRANI 727 10 Julie FISZMAN 661
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En op die 'prestatie' ben jij trots. Op je werkomschrijving staat 'links werkschuw tuig' zeker?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft dat nu weer met racisme te maken ? Sinds wanneer is de islam een ras ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]()
![]() |
#297 |
Parlementslid
|
![]() 't zelfde geld voor uw uitspraken over Van hecke en De Winter !!!! en de vergelijken als crapuul
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Brussel zo Vlaams is als wat hoe komt het dan dat ze in 1302 aan de andere kant van de Groeningebeek stonden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |