![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Effen buitenlandse kranten én binnenlandse perscommentaren lezen dan....
![]() |
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens wordt FVH niet geschopt als hij op de grond ligt. Ze proberen hem daar te boeien of in bedwang te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 september 2007 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg eens, Pietje, als het toch geen échte betoging was, waarom was er dan politiegeweld?
![]() |
![]() |
#285 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Brusselse PS heeft de regels niet correct en arbitrair toegepast. Dus is verzet tegen die toepassing niet alleen legitiem, het lijkt me zelfs bijna een democratische plicht. Ich bin ein Berliner! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het zal je niet verbazen (hoop ik ondertussen) dat ik toen ook het 'preventief' oppakken van personen heb aangekaart ... heb dat zelf nl al een aantal keer meegemaakt (bij koninklijk bezoek aan mijn stad) en dat wringt enorm met mijn rechtvaardigheidsgevoel Laatst gewijzigd door Anna List : 12 september 2007 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb al meerdere betogingen erop zitten. Zowel actief als betoger als in het in bedwang houden van mensen die komen betogen. Dus je moet mij echt niet uitleggen hoe het daaraan toe gaat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Komaan denk je nu echt dat je het kan halen van politie? En Pietje heeft gelijk geen van degene die hier zit te kankeren heeft ooit een betoging meegedaan, de politie was best rustig gezien het feit dat het een verboden betoging was. Verder heb ik persoonlijk een gekneusde rib eraan overgehouden omdat ik op een betoging een groep personen tot kalmte aanmaande, politie dacht dat ik een aanval op hun dirigeerde... Dus aub ik heb geen wapenstokken gezien op die betoging dus dat is al een begin ![]() Het was heus ZO erg niet daar, het is natuurlijk nog steeds te hard optreden maar zoals Edina zei het is geen uitzondering
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar in onsch burgerlijken wetboek staan die regels gedefinieerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Waarom haalt iemand het nooit van de politie ? Omdat ze altijd met meerderen zijn om 1 persoon vast te grabbelen. Du'uh. 3. Pietje is dus al fout in mijn geval. Genoeg betogingen meegemaakt van beide kanten. 4. Dat het geen uitzondering, is al een schande genoeg op zich. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
|
![]() Ik lees nergens dat de akte van de instanties onwettelijk zou zijn. Je kan voor of tegen de gang van zaken zijn, maar onwettelijk waren ze niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
|
![]() Jij vindt dat arbitrair omdat ze jouw zin niet hebben gegeven. Beetje correct blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is maar de vraag wat jij politiegeweld noemt. Dan is er bij elke arrestatie waarbij de arrestant zich niet laat inrekenen politiegeweld. Als er met matrakken geklopt wordt wat hier duidelijk niet gebeurd is, want anders stonden "ze" niet meer recht, kan je spreken van geweld. Btw, dat tikje op Dewinter's hand was bedoeld om de deuren van die bus te kunnen sluiten; indien die flik daadwerkelijk op zijn hand had geslagen, waren zijn vingers garantie gebroken.
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 september 2007 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wetten dienen de belangen van de heersende klasse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Europees Commissaris
|
![]() Het recht op vreedzaam betogen is onvervreemdbaar. Voor iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() uiteraard zijn de uitersten veel interessanter ... daar suddert en ontluikt de nodige revolutie voor elke evolutionaire stap voorwaarts zo noodzakelijk ... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |