![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 september 2007 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bén in Limburg geboren en heb er bijna 60 jaar gewoond, maar jij beweert hier koudweg dat ik lieg. Ik ben geen Limburger omdat jij dat niet merkt. ![]() Waar h�*�*l je het trouwens dat ik mijn hart verpand heb aan een andere liefde? Ik zing 'Limburg allein, toen ich nog a junkske was en het schwerbelke' ' van Jo Erens met evenveel plezier als jij, maar ik heb geen behoefte aan dat 'eigen volk eerst en anders geen' gezeik dat jij een Limburggevoel noemt. ![]()
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 september 2007 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat jouw inzichten nogal enggeestig en beperkt zijn maar ik zal om die reden nooit iemand een zelfknuppeling aanbevelen. Daardoor is er namelijk een donker gemoed nodig zoals dat van jou.
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 september 2007 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik jouw lulkoek nog beantwoorden? Je leest niet eens wat ik schrijf en hoeft me dus ook niets diets te maken.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 september 2007 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() Een onechte Limburger bent u zeker. Een volksverrader heb ik nooit gezegd. Enfin, kort en bondig: Limburg heeft u nooit aangesproken. Dat zegt u zelf. Anders beschouwde u Limburg als uw vaderland. Niet?
Laatst gewijzigd door system : 22 september 2007 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zing je eigen, uniek Limburgs volk alleen-liedje maar verder. Ik heb mijn buik vol van je fascistische taaltje.
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn antwoord: Citaat:
U bent toch zeker dat u Nederlands kunt lezen? Laatst gewijzigd door system : 22 september 2007 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nei, allein Brees, inkbiegel.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 september 2007 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, Eddy, laat dit even een goede les zijn om u af te leren veel te snel te (ver)oordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ochgottekens toch! Eén Limburgs woord dat weinige niet-Limburgs kennen en ik stijg opeens in jouw achting. ![]() Jammer voor jou hecht ik niet het minste belang aan waardering die gestoeld is op enggeestige beperktheid.
![]() |
![]() |
#294 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een eerder bericht beweerde u nog dat Limburger-zijn niet alleen met afkomst te maken had, maar dat ook immigranten dat kunnen worden. Meer zelfs, u stelde toen dat het "zelfs relatief weinig met afkomst" te maken had. En wat lezen we nu? Jawel, juist het omgekeerde. Om een echte Limburger te zijn (die natuurlijk dan ook dat Limburger-gevoel begrijpt) moet men in Limburg geboren zijn... Kijk eens aan. Alwie immers dat "echt Limburger-gevoel" niet begrijpt, is dan ook geen "echte Limburger". http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=196 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 september 2007 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik BEN in Limburg geboren, Jan! Ik woonde er onafgebroken 58 jaar! Ik weet héél goed wat System bedoelt met het Limburggevoel dat hij niet kan uitleggen. Het verschilt echter geen fluit van alle andere 'oost west, thuis best' gevoelens.
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() U hebt toch ook een gevoel van 'Vlaming zijn'. Ik heb een gevoel van 'Limburger zijn'. Is het nu alweer zo, dat alleen het gevoel van 'Vlaming zijn' kan maar het gevoel van 'Limburger zijn' weer niet kan? En dus onbestaande? Dat liedje kennen we maar al te best. Voor de Vlaams-nationalisten kan een Limburg-gevoel misschien niet bestaan, maar voor een echte Limburger maar al te zeer! En uitleggen wat nu een Limburg-gevoel is, kan ik niet. Men moet dat gewoon aanvoelen. Ik voel me hier thuis en ik wil nergens anders zijn. Zo goed?
Laatst gewijzigd door system : 22 september 2007 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reden? Omdat niet alle enggeestige onzin die jij uitkraamt klakkeloos beaamd wordt.
![]() |
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |