Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2007, 20:11   #281
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
Ik ben niet voor een niet-Kemalistisch Turkije in de EU. Helaas eist de EU dat het Turkse leger haar heilig recht om moslimpartijen van de macht mag zetten opgeeft, en daarom wil ik Turkije niet bij de EU.

De Man leverde vooral destructieve kritiek. Ook de vraag: wat gaat u doen aan de reeds Belg geworden ongeintegreerde herrieschoppers? heeft hij slecht beantwoord.
Een examen? Dat gaat vooral helpen ja. Gewoon het examen invullen zoals de grote boze Belg dit wilt, en dan verder vrouw slaan en auto fikken.

Nee sorry, ik wil een andere aanpak zien.

LDD is een partij die de meest realistische standpunten heeft volgens mij. VLD is nogal "appeasing" geworden, terwijl dat VB geen reele oplossingen biedt.

Over de vraag van die illegaal: ik begrijp uw standpunt, hij is illegaal en hoort hier niet. Maar ik begrijp ook zijn standpunt, want ik ken meer zo'n mensen. Ik vond het antwoord van De Man goed, maar dat van Boussakla beter. Asielzoekers moeten inderdaad snel worden behandeld. Ofwel binnen, en dan ga je werken om te leven, ofwel buiten.

Dat heb ik altijd al gezegd, en LDD zegt het nog beter: een allochtoon mag hier blijven, als hij bijdraagt tot de maatschappij. Zo simpel is dat.

En over de linkse klappers: goed dat ze er waren, ze waren een grappig inslag in iets zo droog als politiek.
Om op uw vraag te antwoorden en mijn gedacht te gevenen meer fdw z'n gedacht voor zover ik durf stellen;Met die belgen die niet aangepast zijn;ze voor de keuze stellen,aanpassen of opkrassen.
Zeggen van kijk;oftwel leg je een inburgeringsproef af en leer je nederlands.Wil je dat allemaal niet doen;den vlieger op.Aan u dus de keuze.
Je kan al niet zeggen dat we onmenselijk zijn want vergeet niet er velen zijn die al klein mannen hebben en die naar school gaan dusja,zo makkelijk is dat allemaal niet zenne.De andere partijen hebben het allemaal zo verneukt dat ook het vb daar omdenduur niet veel meer kan gaan aan doen.We hebben teveel tegen wind,staan er alleen voor en die wetten de dag van vandaag zijn ook niet oke daarvoor.
En willen ze de taal niet leren of zijn ze gebuisd ofzo;den vlieger op mee kind en al en daarmee basta,geen compassie mee.
Ik ben geen onmens maar ben wel hard als het op zo'n dingen aankomt.

Maar man toch;LDD heeft potverdorie 80% de standpunten van het vb overgenomen,jij beseft dat blijkbaar nog steeds niet goed en toen ik die bousakla bezig hoorde dan was dat idd zoals de man zegde;zeer veel vb afgekeken punten of zo goed als dezelfde mening over heel veel zaken.

Correctie;een asielzoeker is geen illegaal.

Een asielzoeker is iemand die gevlucht is en stelt dat terugkeer naar het land van herkomst gevaar oplevert voor schending van zijn rechten volgens het Vluchtelingenverdrag of het EVRM. Asielzoekers vragen asiel aan in een bepaald land, waar zij denken veiliger te kunnen leven. Het asielzoeken is natuurlijk van alle tijden. Zo vonden heel wat Vlaamse kunstenaars en intellectuelen asiel in Nederland, ten tijde van de Spaanse overheersing. Ook kerken en kloosters werden vaak gebruikt als asiel-plaatsen.
In het algemeen worden twee soorten asielzoekers onderscheiden:
  • Asielzoekers die vanwege vervolging voor hun godsdienstige, politieke of syndicale opvattingen, kortom vanwege hun veiligheid gevlucht zijn; zij zijn vluchteling.
  • Economische vluchtelingen die voor de kans op een beter leven asiel aanvragen in een bepaald land.
Landen zijn verplicht om vluchtelingen op te nemen als zij het Verdrag voor de Vluchtelingen uit 1951 hebben ondertekend. Aan economische asielzoekers hoeft echter geen asiel verleend te worden.

Illegale migratie is het onwettig oversteken van een landsgrens (migratie). Een migrant die onwettig in een land verblijft wordt ook kortweg een illegaal genoemd.
In Nederland zijn dit vaak mensen, die afgewezen uit de asielprocedure komen, Oost-Europeanen die tijdelijk komen werken in vooral de landbouwsector en mensen die op een toeristenvisum een land binnenkomen en spoorloos verdwijnen na het verlopen van dit visum, met als doel illegaal in het land te blijven.
In Nederland wordt het aantal illegalen in 2005 voorzichtig geschat op 50.000, maar algemeen wordt aangenomen dat er zich in Nederland meer dan 100.000 bevinden. Illegalen wonen vaak in de Randstad en in het bijzonder in de vier grote steden.
In Nederland was eind jaren negentig sprake van een groep zogenaamde "Witte Illegalen". Dit waren arbeidsmigranten die in Nederland beschikten over een sofinummer en belasting betaalden, maar geen verblijfsvergunning hadden. De Amsterdamse kleermaker Gümüs was de bekendste van hen. Ondanks protestacties werd hij het land uitgezet. Enkele honderden Witte Illegalen wisten daarna wel een verblijfsvergunning te verwerven, nadat enkele tientallen van hen langdurige in hongerstaking waren gegaan. Ze krijgen daarbij steun van onder meer kerken en vakbonden.
In de Verenigde Staten zijn illegalen vooral mensen uit Latijns-Amerika, die over de grens tussen Mexico en de Verenigde Staten proberen te komen. Ze wonen vaak onder erbarmelijke omstandigheden en worden zeer slecht betaald.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2007, 20:13   #282
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Einzelkämpfer Bekijk bericht
Wette gulle hier da gulle vuil racisten zijn! Gulle misbruikt die arme dutskes en zet ze in de schijnwaarper voar ulle Belang!

Moete gulle zuveel moeite duun voor 1 draadje met fait divers? Laat die arme mannekes es rustig stelen voor ullu kost.
Ik geef toe dat mijn nederlands niet zozeer oke is en dat ook niet hoeft en ik heel wat dt fouten maak maar dit slaat alles;eerst eens deftig leren posten vooraleer goedkope zever hier te komen verkopen.
Oud 27 oktober 2007, 20:17   #283
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
Ik ben niet voor een niet-Kemalistisch Turkije in de EU. Helaas eist de EU dat het Turkse leger haar heilig recht om moslimpartijen van de macht mag zetten opgeeft, en daarom wil ik Turkije niet bij de EU.

De Man leverde vooral destructieve kritiek. Ook de vraag: wat gaat u doen aan de reeds Belg geworden ongeintegreerde herrieschoppers? heeft hij slecht beantwoord.
Een examen? Dat gaat vooral helpen ja. Gewoon het examen invullen zoals de grote boze Belg dit wilt, en dan verder vrouw slaan en auto fikken.

Nee sorry, ik wil een andere aanpak zien.

LDD is een partij die de meest realistische standpunten heeft volgens mij. VLD is nogal "appeasing" geworden, terwijl dat VB geen reele oplossingen biedt.

Over de vraag van die illegaal: ik begrijp uw standpunt, hij is illegaal en hoort hier niet. Maar ik begrijp ook zijn standpunt, want ik ken meer zo'n mensen. Ik vond het antwoord van De Man goed, maar dat van Boussakla beter. Asielzoekers moeten inderdaad snel worden behandeld. Ofwel binnen, en dan ga je werken om te leven, ofwel buiten.

Dat heb ik altijd al gezegd, en LDD zegt het nog beter: een allochtoon mag hier blijven, als hij bijdraagt tot de maatschappij. Zo simpel is dat.

En over de linkse klappers: goed dat ze er waren, ze waren een grappig inslag in iets zo droog als politiek.
Illegalen meteen terug sturen;binnen de 2 weken,punt.
Ze weten maar al te goed ze fout zijn en dan moeten ze maar op de blaren zitten.

En nog effe over die relschoppende belgen die zomaar onze nationaliteit hebben gekregen want dat heb ik nog niet gezegd;meteen den vlieger op,zo simpel is dat.
Alleeja,ik zeg niet dat dat echt kan,ik ben daarvan niet goed genoeg op de hoogte maar dan moeten ze maar wetten maken die zeggen van kijk;wie hier onze nationaliteit heeft gekregen die kan deze ook kwijtraken als deze tot meermaals toe gevat word voor ernstige feiten zoals bv die gast die patrick mombaerts heeft vermoord en noem maar op.

Zoals mee ee rijbewijs;je moet ook je rijbewijs verdienen maar je kan het ook evenzeer kwijt spelen.

En nu heb je ook zelf eens kunnen horen dat het vb helemaal niet wil dat men de mensen hun dop afneemt.
Na 1jaar wat toch lang genoeg is om aan te tonen je wil werken of aan werk kan geraken lijkt mij al heel mooi en dan je de keuze dan nog eens krijgt om een opleiding te volgen en tja,als je dan nog weigert moet je maar op de blaren zitten.Ik was volledig akkoord met filip deman want zelfs ik wist het niet zo goed meer vanbuiten welk standpunt het vb daarover had.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 27 oktober 2007 om 20:33.
Oud 28 oktober 2007, 23:40   #284
neutraalzwitserland
Schepen

neutraalzwitserland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
wel, de Italiaanse immigranten hebben de mafia geïmporteerd, en uitgebreid in Amerika, eens dat ze het geld hadden hebben ze hun kinderen naar de universiteit gestuurd, en vandaar de magistratuur in, en de politiek. Dat is allemaal redelijk vlug gegaan, enkele generaties. Hier,na 50 jaar , zitten we met de 4de generatie half analfabete godsdienstmongolen en gewelddadige rovers opgescheept...Ze zijn nog geen stap vooruit gekomen, integendeel, zelfs niet door vals te spelen en misdaden te begaan om sneller de sociale ladder op te geraken.
Zou het dan misschien een idee zijn om een paar actiepunten te formuleren om de probleemgroepen beter de weg naar het onderwijs te laten zien, hetgeen duidelijk de hefboom ook was voor de Italo-Amerikanen?

En dan heb ik het niet over miljoenen euros voor halal maaltijden en islamlessen op school, maar voor echt dingen die integratie en opleiding in de hand kunnen werken. Simpel voorbeeldje: aan migrantenouders wiens kind 2 wordt laten weten dat dat kind naar de kleuterschool mag en waarom dat voor de cognitieve ontwikkeling van een kind goed kan zijn ipv de huidige situaties waarbij deze kinderen zelden of niet naar school gaan vóór hun schoolplicht (vanaf 6j, aankomende legislatuur misschien 5j) en er zo al direct een linguïstieke en sociale barrière tussen hen en de andere kinderen.
neutraalzwitserland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2007, 00:10   #285
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutraalzwitserland Bekijk bericht
Zou het dan misschien een idee zijn om een paar actiepunten te formuleren om de probleemgroepen beter de weg naar het onderwijs te laten zien, hetgeen duidelijk de hefboom ook was voor de Italo-Amerikanen?

En dan heb ik het niet over miljoenen euros voor halal maaltijden en islamlessen op school, maar voor echt dingen die integratie en opleiding in de hand kunnen werken. Simpel voorbeeldje: aan migrantenouders wiens kind 2 wordt laten weten dat dat kind naar de kleuterschool mag en waarom dat voor de cognitieve ontwikkeling van een kind goed kan zijn ipv de huidige situaties waarbij deze kinderen zelden of niet naar school gaan vóór hun schoolplicht (vanaf 6j, aankomende legislatuur misschien 5j) en er zo al direct een linguïstieke en sociale barrière tussen hen en de andere kinderen.
Arabische en zwarte migranten zijn nu éénmaal géén Italianen. Die willen zich gewoon niet inburgeren hier. En thuis onderéén hun eigen taal/dialect blijven praten tot in de 100 ste generatie mischien wel, vinden zij normaal. Zich gedragen als de andere Belgen, d�*t is pas schandalig. De geburen zouden het hun kwalijk nemen trouwens, hun verwijten slechte moslims te zijn, of kokosnoten (zwart van buiten, wit van binnen), en dan is hun veiligheid in gevaar. Hier op ditzelfde forum nog gelezen hoe een jong noordafrikaans ventje door zijn kameraadjes afgeranseld werd, omdat hij te goede punten kreeg op school: hij was aan het "ver-belgen" zeiden ze, en dat moest afgestraft worden!

Laatst gewijzigd door forumspook : 29 oktober 2007 om 00:12.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2007, 00:14   #286
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_634200.html

Duitsers zijn dat allochtonen of autochtonen voor blokkers?
Citaat:
Man verdacht van moord op vrouw en twee kinderen in Hombourg
Een 58-jarige man van Duitse afkomst, Bruno W., wordt ervan verdacht zijn echtgenote en twee kinderen van 17 en 19 jaar vandaag te hebben omgebracht in hun woning in Hombourg, bij Verviers. Hij zou daarop rond 14.45 uur het huis in brand hebben gestoken. Dat heeft Christine Wilwerth, de procureur des konings van Verviers, vanavond gezegd.

Verhoor in het Duits
De vermoedelijke dader werd opgepakt door de politie. Hij wordt in de komende uren verhoord door het parket van Verviers, in het bijzijn van een beëdigd vertaler, omdat de man alleen Duits spreekt. Zijn verhoor moet meer duidelijkheid brengen omtrent zijn betrokkenheid, de omstandigheden van de feiten en de reden van zijn daad.

Geweld
Na de feiten brandde het huis af. Het dak van de woning is ernstig beschadigd. Omstreeks 19.00 uur kwam de wetsdokter en zijn ploeg ter plaatse om de lijken te onderzoeken en de eerste vaststellingen te doen. Volgens het parket zijn de moorden met geweld gepleegd, maar het is momenteel nog niet mogelijk te zeggen welk soort wapen er gebruikt werd.

De kinderen liepen school in Duitsland, terwijl de ouders in dat land werkten. De hele familie woont wel al twintig jaar in de regio van Verviers. De brandweer van Plombières is nog altijd ter plaatse om de veiligheid van de speurders te verzekeren en om te verhinderen dat de brand weer opflakkert. (belga/gb/eb)

25/10/07 20u47

Laatst gewijzigd door filosoof : 29 oktober 2007 om 00:15.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2007, 00:15   #287
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN

nubian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Arabische en zwarte migranten zijn nu éénmaal géén Italianen. Die willen zich gewoon niet inburgeren hier. En thuis onderéén hun eigen taal/dialect blijven praten tot in de 100 ste generatie mischien wel, vinden zij normaal. Zich gedragen als de andere Belgen, d�*t is pas schandalig. De geburen zouden het hun kwalijk nemen trouwens, hun verwijten slechte moslims te zijn, of kokosnoten (zwart van buiten, wit van binnen), en dan is hun veiligheid in gevaar. Hier op ditzelfde forum nog gelezen hoe een jong noordafrikaans ventje door zijn kameraadjes afgeranseld werd, omdat hij te goede punten kreeg op school: hij was aan het "ver-belgen" zeiden ze, en dat moest afgestraft worden!
pfffff.....hier gaan we weer,ik denk dat 'veralgemening' niet in uw woordenboek (be)staat en pleaze ga eens op een ander uw gefrustreerde bullshit verkopen!!!!!
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2007, 00:29   #288
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
pfffff.....hier gaan we weer,ik denk dat 'veralgemening' niet in uw woordenboek (be)staat en pleaze ga eens op een ander uw gefrustreerde bullshit verkopen!!!!!
Ik ken maar één enkel goed geïntegreerde zowel zwarte als moslim persoon: Ayaan Hirsi Ali. Die moet dan ook 24h/24 beschermd worden tegen haar eigen rassebroeders, voor wie ze een "verraadster" is...
Oud 29 oktober 2007, 00:30   #289
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_634200.html

Duitsers zijn dat allochtonen of autochtonen voor blokkers?
Duitsers zijn blanke Europeanen. Voor mij. Voor de VB weet ik niet, waarschijnlijk ook.
Oud 29 oktober 2007, 00:31   #290
nubian

Standaard

Citaat:
Ik ken maar één enkel goed geïntegreerde zowel zwarte als moslim persoon: Ayaan Hirsi Ali. Die moet dan ook 24h/24 beschermd worden tegen haar eigen rassebroeders, voor wie ze een "verraadster" is...
Amai, ge ziet ze echt vliegen hé
Oud 29 oktober 2007, 00:43   #291
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Amai, ge ziet ze echt vliegen hé
Een schitterende repliek!!! Daar heb ik niet van terug
Hebt u niks beter in uw voorraad liggen.
Oud 29 oktober 2007, 00:50   #292
nubian

Standaard

Citaat:
Een schitterende repliek!!! Daar heb ik niet van terug
Hebt u niks beter in uw voorraad liggen.
pffffff...alsof dit mij nu raakt
Oud 29 oktober 2007, 01:00   #293
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
pffffff...alsof dit mij nu raakt
Tja, wat is uw doel eigenlijk ? Ik kan er wel in komen dat u niet akkoord bent met wat ik zeg, de waarheid is nu éénmaal niet steeds prettig om te horen, maar u er vanaf maken met "wat een leugens, vuile racist"...dat vind ik wat goedkoop, en dat overtuigt niemand.
Oud 29 oktober 2007, 01:02   #294
nubian

Standaard

Citaat:
Tja, wat is uw doel eigenlijk ? Ik kan er wel in komen dat u niet akkoord bent met wat ik zeg, de waarheid is nu éénmaal niet steeds prettig om te horen, maar u er vanaf maken met "wat een leugens, vuile racist"...dat vind ik wat goedkoop, en dat overtuigt niemand.
Jonge, GE ZIJT goedkoop
Oud 29 oktober 2007, 01:10   #295
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Jonge, GE ZIJT goedkoop
en gasten gelijk u krijgen ze kadoo bij de dozen waspoeder, anders geraken ze er niet vanaf.Als u nog eens een goede inval krijgt, geef eens een seintje...verder zagen bent u niet verplicht.
Oud 29 oktober 2007, 06:39   #296
nubian

Standaard

Citaat:
en gasten gelijk u krijgen ze kadoo bij de dozen waspoeder, anders geraken ze er niet vanaf.Als u nog eens een goede inval krijgt, geef eens een seintje...verder zagen bent u niet verplicht.
ik een 'gast'
Oud 29 oktober 2007, 09:03   #297
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
ik een 'gast'
ah, u bent een vrouw? Maakt geen verschil uit. Daar zijn er ook tussen die goed kunnen zagen, zoals hier weer eens word bewezen.
Oud 31 oktober 2007, 09:23   #298
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik vind het wel grappig eigenlijk dat we ondertussen op pagina 10 zitten in de thread "post jouw allochtoon geweld hier" en dat er nog maar bitter weinig persoonlijke verhalen zijn gekomen over allochtoon geweld. Wat verder dan artikeltjes uit de krant knippen en plakken, komen de meeste niet. En dat is toch o zo typisch! Nochtans proberen sommigen op dit forum ons te doen geloven dat het iets is waar ze elke dag mee te maken krijgen.

En als een scheldpartij al als geweld wordt beschouwd, dan krijg ik in ieder geval meer te maken met autochtoon geweld. Als fietser uitgescholden worden is namelijk niet zo zeldzaam.
Zoals we al zeiden

dan moeten we een boek schijven

bij welke moet ik beginnen ?

heb er eentje voor je

me moeder is geslagen en bespuugd in de bus in Rotterdam puur omdat ze Nederlands is door gore kut buitenlanders, de hele bus zat vol met deze inteelt apen, en allemaal lachen

nee, daar word je links van wil je zeggen

of een vriend van me die in een steegje inelkaar is geslagen door een groepje marokkanen omdat hij een metalplaat onder zijn arm had (net gekocht) en volgens die inteelt berbers moet je dan dood.

of bij me oom en tante, de inteelt marokkanen die steeds in hun portiekje van hun flat zaten te pissen, elke dag weer.

of deze, een leuke voor de linkse punkers hier, een vriendin van me, ziet eruit als een punker maar hoort zelf nergens bij inelkaar geslagen door negers omdat ze een hanekam heeft.

en dan uiteraard het feit dat de meeste gevangenen in Belgie en Nederland buitenlands zijn, de meeste verkrachten en groepsverkrachtingen door buitenlanders worden gedaan.

nee dat negeer je liever, zal me ook niks verbazen dat jij ergens woont waar de meeste bewoners blank zijn.

man

val lekker dood

Laatst gewijzigd door Winterhamer : 31 oktober 2007 om 09:25.
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2007, 19:30   #299
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Twee jongeren gewond bij steekpartij Mechelen

In Mechelen zijn gisterenavond twee jongeren gewond geraakt nadat ze betrokken raakten in een schermutseling aan een café waarbij een mes getrokken werd. Vier verdachten werden opgepakt. Drie van hen zijn ter beschikking gesteld van het parket en worden verdacht van poging doodslag.

Zware verwondingen
De vechtpartij speelde zich af op de Steenweg, ter hoogte van een café. Volgens klanten van het café zorgden enkele allochtone jongeren voor overlast waardoor het tot een vechtpartij kwam tussen de klanten van de herberg en de jongeren. Twee van de jongeren kregen messteken toegediend. Eén jongeman, een 17-jarige uit Mechelen kreeg een messteek in de borststreek en liep zware verwondingen zoals een klaplong op. Hij verkeert volgens het parket niet in levensgevaar, maar zou heel veel geluk hebben gehad. "Een paar centimeter naar rechts en het hart zou zijn geraakt", zegt parketwoordvoerster Goedele Van den Brande.

Mogelijk vanavond aangehouden
De vriend van de jongeman, een 18-jarige uit Mechelen, raakte lichtgewond. Na de feiten konden vier verdachten worden opgespoord. Het gaat om een 36-jarige allochtone man, een 24-jarige allochtone man, een 26-jarige allochtone man en 28-jarige allochtone man, allemaal uit Mechelen. Drie van hen worden vanavond nog voor de onderzoeksrechter geleid en mogelijk aangehouden op betichting van poging doodslag. (belga/gb)

-------------

Laatst gewijzigd door Savatage : 3 november 2007 om 19:30.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2007, 20:01   #300
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer Bekijk bericht
me moeder is geslagen en bespuugd in de bus in Rotterdam puur omdat ze Nederlands is door gore kut buitenlanders, de hele bus zat vol met deze inteelt apen, en allemaal lachen

nee, daar word je links van wil je zeggen

man

val lekker dood
zo ken ik er ook ééntje, die dat tot bijna de dood in de familie had zien gebeuren,
maar wegens lidmaatschap van een bepaald hokje,
halstarrig blijven zemelen:

"We moeten begrip hebben, dat komt door de achterstand/discriminatie/armoede/kansarmoede,... bli bli bli" .

Dit echter wel met zo'n rare bek, rood van de leugen op de wangetjes, omdat de persoon in zichzelf best wel wist dat wat hij zei schandalig was.
Goedpraten dat een familielid bijna vermoord werd op klaarlichte dag voor een straatroof!

Hoe wanhopig moet men zijn?
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be