Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Discussietools
Oud 12 december 2007, 10:59   #281
sjarel
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Leterme heeft niets bereikt, nu maar de competente Verhofstadt terughalen. Het wordt verdorie tijd.
competent in het negeren van de wens van de kiezer (staatshervorming) en het niet-uitvoeren van beloftes (resoluties) bedoel je toch?
sjarel is offline  
Oud 12 december 2007, 12:49   #282
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Leterme heeft niets bereikt, nu maar de competente Verhofstadt terughalen. Het wordt verdorie tijd.
De laatste 8 jaar gemist????
rik47 is offline  
Oud 12 december 2007, 12:53   #283
Fred Kroket
Burger

Fred Kroket's schermafbeelding

Standaard Europa

Citaat:
Spijtig dat hij zijn ticket voor Europa verspeeld heeft, kon hij daar wat gaan spelen en belangrijk doen.
Oud 12 december 2007, 16:31   #284
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Werkloosheid is drastisch gedaald, de economie gaat er in beide landsdelen op vooruit. Wat heb je nog meer nodig? O ja, de echt belangrijke dingen waar 5% van wakker ligt, de confederalisering.

Laatst gewijzigd door Tommm : 12 december 2007 om 16:32.
Tommm is offline  
Oud 12 december 2007, 16:37   #285
vooruit
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Werkloosheid is drastisch gedaald, de economie gaat er in beide landsdelen op vooruit. Wat heb je nog meer nodig? O ja, de echt belangrijke dingen waar 5% van wakker ligt, de confederalisering.
Werkloosheid is in heel Europa gedaald, net zoals de gunstige groei van de economie. Maar ja, het zal wel door onze geliefde premier komen zeker..

5%?

Ik veronderstel dat je daarmee N-VA bedoelt.
Dus als we even van heel goede wil zijn en er van uit gaan dat er absoluut niemand van de CD&V om een staatshervorming geeft () dan ga je mij toch eens moeten uitleggen waar alle stemmen van LDD en VB naartoe zijn.
vooruit is offline  
Oud 12 december 2007, 16:40   #286
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vooruit Bekijk bericht
Werkloosheid is in heel Europa gedaald, net zoals de gunstige groei van de economie. Maar ja, het zal wel door onze geliefde premier komen zeker..

5%?

Ik veronderstel dat je daarmee N-VA bedoelt.
Dus als we even van heel goede wil zijn en er van uit gaan dat er absoluut niemand van de CD&V om een staatshervorming geeft () dan ga je mij toch eens moeten uitleggen waar alle stemmen van LDD en VB naartoe zijn.
Omdat mensen niet voor 1 thema stemmen, zelfs bij de kiezers van het Vlaams Belang vindt je weinig seperatisten. Iets wat zelfs Philip DeWinter toegeeft.
Oud 12 december 2007, 16:57   #287
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat mensen niet voor 1 thema stemmen, zelfs bij de kiezers van het Vlaams Belang vindt je weinig seperatisten. Iets wat zelfs Philip DeWinter toegeeft.

En ik heb groen gestemd omdat ik graag peren eet...
Oud 12 december 2007, 17:08   #288
fransV
Gouverneur

Standaard separatist

Citaat:
Toch normaal ,want de SPA heeft haar vroegere kiezers in de armen van het VB gestuurd .Kiezers die werden weggepest uit hun woonomgeving en die geen gehoor vonden bij de SPA bonzen voor hun problemen.Spa noemt deze voormalige kiezers en leden nu "racisten" .Zij stemmen enkel VB omwille van de vreemdelingen problematiek voor de rest trekken ze zich niet aan van politiek en zijn zeker niet Vlaamsnationalistisch.
fransV is offline  
Oud 12 december 2007, 17:21   #289
vooruit
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ja natuurlijk, maar als je voor een partij stemt geef je ze wel het mandaat om hun programma uit te voeren. Als al die mensen het echt verschrikkelijk oneens waren met meer bevoegdheden voor de gewesten dan konden ze gerust voor iemand anders stemmen. En dat hebben ze niet gedaan.

Als ze zich nu bedrogen voelen omdat het communautaire voor hen totaal onbelangrijk is mogen ze dat gerust volgende verkiezingen rechtzetten. Maar ik heb een flauw vermoeden dat dat niet zal gebeuren.
vooruit is offline  
Oud 12 december 2007, 17:37   #290
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vooruit Bekijk bericht
Als ze zich nu bedrogen voelen omdat het communautaire voor hen totaal onbelangrijk is mogen ze dat gerust volgende verkiezingen rechtzetten. Maar ik heb een flauw vermoeden dat dat niet zal gebeuren.
Diegenen die het communautaire luik van het kartel écht niet zagen zitten, zijn voor 10 juni al afgehaakt, denk ik.
Zwartengeel is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be