![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Burger
|
![]() Spijtig dat hij zijn ticket voor Europa verspeeld heeft, kon hij daar wat gaan spelen en belangrijk doen.
#284 |
Minister-President
|
![]() Werkloosheid is drastisch gedaald, de economie gaat er in beide landsdelen op vooruit. Wat heb je nog meer nodig? O ja, de echt belangrijke dingen waar 5% van wakker ligt, de confederalisering.
![]()
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 12 december 2007 om 16:32. |
![]() |
![]() |
#285 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
5%? ![]() Ik veronderstel dat je daarmee N-VA bedoelt. Dus als we even van heel goede wil zijn en er van uit gaan dat er absoluut niemand van de CD&V om een staatshervorming geeft ( ![]() |
|
![]() |
![]() |
#286 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#287 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En ik heb groen gestemd omdat ik graag peren eet...
![]() |
#288 |
Gouverneur
|
![]() Toch normaal ,want de SPA heeft haar vroegere kiezers in de armen van het VB gestuurd .Kiezers die werden weggepest uit hun woonomgeving en die geen gehoor vonden bij de SPA bonzen voor hun problemen.Spa noemt deze voormalige kiezers en leden nu "racisten" .Zij stemmen enkel VB omwille van de vreemdelingen problematiek voor de rest trekken ze zich niet aan van politiek en zijn zeker niet Vlaamsnationalistisch.
|
![]() |
![]() |
#289 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als ze zich nu bedrogen voelen omdat het communautaire voor hen totaal onbelangrijk is mogen ze dat gerust volgende verkiezingen rechtzetten. Maar ik heb een flauw vermoeden dat dat niet zal gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diegenen die het communautaire luik van het kartel écht niet zagen zitten, zijn voor 10 juni al afgehaakt, denk ik.
|
![]() |