![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg dat wel, Jukes is zichzelf in de vernieling aan het rijden. Als er nu één miss niet als "oerdom wijf" kan bestempeld worden, is het toch wel Goedele Liekens. Schrijfster en tevens ook bedrijfsleider. Maar ja, Jukes weet dat nu eenmaal allemaal niet. Goedele zal het hem in dat beruchte gesprek niet verteld hebben...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#285 |
Parlementslid
|
![]() Verkeerde u dan nog in de waan dat op dit forum alleen losers posten, die nooit onder hun kerktoren vandaan komen? Niet alleen moet ik me beroepshalve regelmatig tussen de BV's begeven (meestal zéér tegen mijn zin, want het is overwegend verloren tijd), maar bovendien ben ik ervaringsdeskundige: ik heb namelijk 6 keer in jury's van missverkiezingen gezeteld. Ik heb ook eens een heel weekend met Miss Universe rondgetoerd, en ook zij was verre van intelligent te noemen. Mooi, dat wel. En ik blijf erbij: wie meedoet aan een vleeskeuring is ofwel oerdom, ofwel zwaar gefrustreerd. Wat natuurlijk nog erger is.
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Gaat u goed, beste vriend, in uw droomwereldje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Beetje jaloers, maat?
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() Hoeveel keer moetk het nog zeggen;miss belgie beauty is vleeskeuring en moet vooral naar het uiterlijk gekeken worden wie er meeste kans maakt om te winnen.
Miss belgie moet 2 talig zijn,er goed uitzien,goede vlotte babbel hebben ect.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is uiterlijke van primordiaal belang, maar omdat, naar andere miss'en het trouwens ook benadrukken, een miss België België vertegenwoordigt hoort ze ook een goede talenkennis te bezitten. Geen uitvindsel van mezelf. Lees maar eens erop na wat bijvoorbeeld miss België 2005 hierover stelde in een interview.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Parlementslid
|
![]() Ik dacht het wel. En ik moet u nog meer teleurstellen: geen droomwereld, allemaal harde realiteit. Maar niet getreurd, 't komt misschien zelfs voor u ook nog wel ooit goed. Blijven geloven in uw dromen, dan worden ze (meestal) waar.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 20 december 2007 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() enfin, ondertussen heb ik dat mooie kind al zeker drie maal horen verklaren in een ééntalig Frans interview dat zij zich gaat toeleggen op het bestuderen van het Nederlands en dat ze dus binnen een paar weken vlot Nederlandstalige interviews zal kunnen geven!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom zeg, en dat allemaal omdat het zo'n schoon meiske is maar toevallig nog de kans niet heeft gekregen om een mondje nederlands of vlaams te praten. Zag ze daarjuist op de voorpagina van ci né, ... tja. Ik pleit voor gelijke kansen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Onze miss België kan het nog goedmaken, dat ze geen Nederlands spreekt.
Als ze haar tieten laat zien, dan vergeven we haar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Parlementslid
|
![]() Maar hoe weten we dan of het échte zijn en geen plastieken? Alleen een plaatsbezoek kan zekerheid verschaffen.
![]() |
#299 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN