![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2981 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Meer inkomensgelijkheid leidt tot een "gelukkigere" samenleving
minder inkomensgelijkheid leidt tot verhoogde criminaliteit en meer wapenbezit & misbruik. Vrijheid blijheid : er zijn landen en gebieden waar je bijna geen belastingen betaalt , enkele muisklikken volstaan om na te gaan waar dat is : met eendikke portefeuille mag je daar gerust immigreren : doen !
![]() |
#2982 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Overigens : iedereen is een parasiet : wij parasiteren op deze planeet en nog geen klein beetje !
Tempo toleras sed vero aperas Laatst gewijzigd door roger verhiest : 29 juni 2012 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi voorbeeld van bijten in de hand waaruit je eet.
![]() |
![]() |
#2984 |
Banneling
|
![]() Je=> persoonlijk. U=> persoonlijk (bij SS) Ik heb al duizend keer gezegd dat ze voor algemeen bedoelde uitspraken het normale en ondubbelzinnige "men" moeten gebruiken. Dat is geen semantische kwestie maar een persoonlijke. Het is bovendien zowat de duizendste gelijkaardige PA. En ik blijf bij mijn scheiding en negering van Ultra-libertariërs. In elk geval van de primitiefste en de meest virulente. (IK hou er nog 2 of 3 open, de intelligentste) Het heeft geen zin. Die gastjes zijn door het dolle heen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2985 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Van mijn negenjarige carriêre op Politics doe ik het ook nog maar een maand, omdat Mod zijn werk niet meer doet. Mijn drie grootste seriële bully's moeten er niet op, ze lijken bekeerd. Maar er zijn er helaas meer bijgekomen... Citaat:
Het is mijn recht de commentaren van mensen te ontlopen die mij compulsief steeds weer werkweigeraar, hangmatter profiteur, en parasiet noemen. Het lijstje is ver van exhaustief. Citaat:
Klopt. maar Ultra-libertarieërs voelen zich alleen sterk genoeg om op de rest te kunnen parasiteren "zonder de hulp van anderen. . ". En dat dan nog op een manier, die de planeet kapot maakt op korte tijd. Laatst gewijzigd door eno2 : 29 juni 2012 om 13:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2987 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2988 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben geen dier maar een mens en wil bijgevolg men vrijheden behouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2989 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie willen vrij zijn van, vrij van de institutionele verplichtingen van de solidariteit. En de taal die jullie daarbij gebruiken gaat zo: jullie verwachten van de geholpenen RESPONSABILITEIT, je wil ze RESPONSAbiliseren, DWZ HUN DE HULP ONTNEMEN. Begin zelf eens met jullie wat responsabel op te stellen... En zo niet: Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 29 juni 2012 om 17:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2991 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Financiële paradijzen genoeg voor witteboordencriminelen (tot ze ontmanteld worden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2992 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is er pretentieus aan het feit dat ik niet wil dat mijn vrijheid me wordt ontnomen? Het is nogal pretentieus om te stellen dat de overheid een alleenrecht heeft op het menselijk denken. Neem een mens alle vrijheden af en ze zijn niet meer dan een kudde dieren waar de wet van de sterkste geld. Vergeet niet dat je er ook armer zal op worden Als je toch sociaal wil zijn met iedereen. Verdeel al het geld en zelfs jij komt er slechter vanaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2993 |
Minister-President
|
![]() Dan zal je pas weten wat honger is. Eenmaal al het kapitaal hier weg is zullen er geen brede schouders meer zijn. Weg sociale zekerheid, weg bedrijven, weg geld voor alles opnieuw op te starten. Blijkbaar wil je dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2994 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou liever zien dat het profitariaat uitwijkt, of niet naar hier komt.
![]() |
![]() |
#2995 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen loopt vol met kinesitherapeuten, klinisch psychologen en juristen. Ik heb destijds gekozen voor een kleine, weinig populaire studie die allerminst de deur naar het grote geld opent. Maar werkzekerheid biedt ze wel. Voldoening eveneens, hoewel veel mensen dat misschien niet zouden denken. Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 30 juni 2012 om 07:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2996 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=eno2;6195962]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2998 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inkomensgelijkheid en de onmogelijkheid om meer te verdienen door harder te werken en/of meer inzelf te investeren leidt tot braindrain. Ik wil niet deel uit maken van jouw ideologische wereld. Ik werk nu 50 uur per week gemiddeld, reis relatief veel en doe zeer complex werk. Ik wens daar ook 2 tot 3 keer zoveel voor worden betaald te worden als iemand die 9 to 5 draait, geen verantwoordelijkheid heeft en zonder zorgen thuis kan komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2999 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3000 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan Eigenzinnig, die gepensioneerden als hangmatters stigmatiseert ![]() Dat toont goed het niveau aan waarop deze mensen zich bewegen. Laatst gewijzigd door eno2 : 30 juni 2012 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |