![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2981 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2982 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermoedelijk versta je onder de term 'zo iets als een bewijs' veel blahblah waar ook gij U kunt in vinden daar waar het in deze case eerder al bij voorbaat een verzinsel 'moet' zijn. Citaat:
Van pedoseksuelen ( mannelijke variant ) wordt bv vaak beweerd dat ze het ergens net zoeken in het onderwijs en/of kinderopvang... een soort eufemisme, als ge het mij vraagt, om maar niet te hoeven zeggen dat mannen daar niet thuis horen. Dus moesten we hier nu te doen hebben met een pedoseksuele _ ik zie niet goed in wat die piepjong er bij komt zien _ waarom zou het dan gek zijn te denken dat zij dan zou kiezen voor zulke job ? Citaat:
Citaat:
Zoals hier al gezegd is zijn er tal van personen die moeilijk de realiteit kunnen aanvaarden en steeds maar weer aan zullen dringen op verder onderzoek. Dat heeft weinig met een advocaat te maken tenzij dat die advocaat niet zuiver op de graad is en enkel kassa kassa denkt. Een psychiater is dan meer aangewezen. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 8 september 2014 om 22:52. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [
![]() Door die juf zitten nu enkele in moeilijkheden ![]() Hoe durft ze ![]() [/ ![]() Nu terug bloedserieus: Ze heeft verdomme gelijk dat ze het er niet bij laat !!!! ![]() Ik hoop van harte dat ze terug hersteld van deze inzinking !!!! Wat is er zo leuk om iemands' leven voor pietsnot te verknallen ???? http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...rapie-a2043475 lichtzinnige burgerlijke partijstelling Kan iemand mij dit effe klaar & duidelijk uitleggen , aub ?? Dank u ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2984 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 september 2014 om 05:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2985 |
|
![]() Ik wens de juf in ieder geval een spoedige beterschap toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2986 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moderatie is blijkbaar uw mening, en die van anderen, niet toegedaan. Door het verplaatsen van de topic naar waar het behoort, is het dan ook "case closed".
![]() |
#2987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2988 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2989 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal je nooit te weten komen.
![]()
![]() |
#2990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stof tot nadenken dan maar ... Heeft mohammed ooit bestaan???? De bewuste site ![]() ![]() Alle manieren zijn bij dat volkje goed om onze systemen te ondermijnen maar de Politici begrijpen dat nog steeds niet precies. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 september 2014 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2991 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuke mentaliteit. Klinkt een beetje middeleeuws.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2993 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2994 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de commentaren op FB onder het artikel van HLN.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2995 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weer een geval van een mo de pedofeetaanhanger die op zijn teentjes is getrapt?
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2997 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2998 |
|
![]() Die kleuterjuf geloofde waarschijnlijk in de deugden van 'diversiteit' en alle progressieve bullshit die ze haar tot dan hadden wijsgemaakt.
Benieuwd of ze er nu nog zo over denkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2999 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar vrees ik dus voor. Ze zal niet de eerste zijn die haar schoolse progressiviteit en permissiviteit t.o.v. de verrijkertjes na scha en schande moet herzien
![]() |
![]() |
![]() |
#3000 |
Banneling
|
![]() Ik dacht dat ik ergens in een interview met haar had gelezen dat haar geloof en vertrouwen in mensen volledig is onderuit gehaald. Niet te verwonderen, natuurlijk...
|
![]() |
![]() |