Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2021, 14:56   #2981
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Zucht...

Ten eerste, die techniek wordt in de praktijk niet toegepast. En ten tweede, geen enkele boer wordt verplicht dat zaad te kopen, er zijn honderden fabrikanten van zaad, en het staat een boer vrij van te kiezen waar hij dat koopt.

Trouwens, wist je dat ook traditionele gewassen gepatenteerd kunnen worden, en het verboden is die zelf te vermeerderen? Nee, ....
Natuurlijk zijn er honderden en zelfs duizenden fabrikanten van traditioneel zaad, al decennia lang, (amai, ) en ook die geen patenten hebben.
Je kent blijkbaar niet eens de definitie van een patent, dat inhoudt dat je nergens anders zaad mag kopen dan bij de patenthouder: monsanto.
Elke boer die gewassen verbouwt met monsanto zaden is VERPLICHT ALLEEN nog bij monsanto zaden aan te kopen.
Bovendien kunnen van traditionele gewassen WEL zaden genomen worden voor de volgende oogst, patent of niet heeft daar helemaal NIKS mee te maken - genetische brol brengt GEEN zaden meer voort dus moeten er elk jaar opnieuw zaden aangekocht worden.
Toch niet zo moeilijk om te begrijpen, hé?
Of wat begrijp je er nog steeds niet aan?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Trouwens, je spreekt jezelf grandioos tegen! Langs de ene kant brengen die gewassen geen zaad voort, maar tegelijk zouden boeren aangeklaagd worden voor kruisbestuiving? Klopt niet echt, he?
Tja, als je er niks van afweet, dan kun je ook niet volgen, nogal logisch.
Als tijdens de zaai genetisch gemanipuleerd zaad overwaait - door de WIND, hé? (anders kun je het weer niet verstaan) - naar een naastliggend veld met traditionele gewassen en er ontstaat zo een KRUISBESTUIVING, dan worden de boeren onterecht aangeklaagd dat zij gepatenteerd zaad gebruikt zouden hebben zonder te betalen. (Het is dan de wind geweest, snap je? De wind is de schuldige van de kruisbestuiving, ja?)
Is het zo een beetje duidelijk of moeten er nog meer tekeningetjes gemaakt worden zoals in de kleuterklas?
Zucht....
Google nu eerst maar eens zodat je weet over welke schandalen het al 20 jaar gaat en ik mijn tijd niet onnodig hoef te verspillen door verzopen koeien uit de gracht te moeten slepen voor onwetenden die beweren dat die koeien in ontbinding nog zouden leven.

Laatst gewijzigd door Oma : 26 juli 2021 om 14:56.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 15:07   #2982
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Viroloog Ab Osterhaus zei in BNR The Friday Move dat het belangrijk is dat ongeveer 90 procent van de bevolking gevaccineerd gaat worden. “We zitten met de vaccinatiegraad redelijk hoog, maar we zijn niet hoger dan 55 procent. En waar je naartoe moet – we dachten oorspronkelijk dat het 70 procent moest zijn, misschien 80 procent, maar met die nieuwe variant, met name de deltavariant is het waarschijnlijk dat we eerder in de buurt van de 90 moeten zijn,” zei Osterhaus.

Hij wees erop dat er in de Biblebelt veel mensen wonen die zich niet laten vaccineren. “En dan gaat dat virus er in één keer doorheen. Dat is een groot risico,” zei de viroloog.

Je wilt toch niet dat er iemand aan het bed komt die niet gevaccineerd is

Vraag van Mambo hierop.

Welk verschil maakt een besmetting van een wel of niet gevaccineerd iemand?

En kom me niet af dat dit anders is he.

Laatst gewijzigd door Mambo : 26 juli 2021 om 15:09.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 17:00   #2983
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

1
Advocaat Fuellmich: “Drosten’s PCR leugen bewijsbaar”, pandemische constructie zal vallen
juli 26, 202141255
+ 1

Amerikaanse gezondheidsautoriteit CDC trekt frauduleus PCR-testprotocol in dat gebruikt werd om COVID “positieven” te vervalsen om de zogenaamde pandemie te pushen
juli 26, 20213

= FAKE.

AL GANS DE TIJD!

Laatst gewijzigd door Mambo : 26 juli 2021 om 17:02.
Oud 26 juli 2021, 17:28   #2984
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Viroloog Ab Osterhaus zei in BNR The Friday Move dat het belangrijk is dat ongeveer 90 procent van de bevolking gevaccineerd gaat worden. “We zitten met de vaccinatiegraad redelijk hoog, maar we zijn niet hoger dan 55 procent. En waar je naartoe moet – we dachten oorspronkelijk dat het 70 procent moest zijn, misschien 80 procent, maar met die nieuwe variant, met name de deltavariant is het waarschijnlijk dat we eerder in de buurt van de 90 moeten zijn,” zei Osterhaus.

Hij wees erop dat er in de Biblebelt veel mensen wonen die zich niet laten vaccineren. “En dan gaat dat virus er in één keer doorheen. Dat is een groot risico,” zei de viroloog.

Je wilt toch niet dat er iemand aan het bed komt die niet gevaccineerd is

Vraag van Mambo hierop.

Welk verschil maakt een besmetting van een wel of niet gevaccineerd iemand?

En kom me niet af dat dit anders is he.
Zie je wel dat ze weer LIEGEN dat een meerderheid zich reeds vrijwillig heeft laten vaccineren, met 55% nét met de hakken over de halve sloot.

Er zijn bijna evenveel WEIGERAARS dan sheeple.
ik heb een heel sterk vermoeden dat de vaccinatiegraad zelfs GEEN 55% is, maar 30% of zelfs MINDER!

Daarover kunnen ze liegen wat ze willen want alleen de overheid heeft de cijfers!!!!

De politieke psychopaten hebben het pleit reeds verloren want hoe verder ze nu nog de vaccinatie waanzin drijven, hoe minder mensen nog zullen geneigd zijn mee te doen aan deze genocide en hoe sneller en groter het verzet gaat worden tegen deze dwang die ze telkens vermommen met de meest belachelijke misleidingen waar niemand meer intrapt behalve de sheeple maar die hebben dan ook al het experimentele gif binnen.

Ik ben razend benieuwd hoeveel geprikte idioten zich nog opnieuw laten bedonderen en in de rij gaan staan voor de 3de spuit?
Oud 26 juli 2021, 18:28   #2985
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dr. Andrew Kaufman: Waarom het nooit bewezen is dat het virus bestaat, waarom de “pandemie” een psychologische operatie is en meer
juli 26, 2021

Nog steeds op zoek dus.
Oud 26 juli 2021, 20:29   #2986
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Uit protest tegen gedwongen vaccinaties: Frans ziekenhuis staakt
juli 26, 2021

Fini.
Het personeel van het ziekenhuis van Montélimar in het Franse departement Drôme is voor onbepaalde tijd in staking gegaan om te protesteren tegen de nieuwe verordeningen inzake vaccinaties tegen Corona. Volgens het verslag moeten gezondheidswerkers tegen half september tegen COVID-19 gevaccineerd zijn of hun baan verliezen. De staking tegen de verplichte inentingen werd donderdag aangekondigd door de vakbond CGT-GHPP en betreft ongeveer 200 artsen en 1.500 verpleegkundigen in de zuidoostelijke Franse stad.

Laatst gewijzigd door Mambo : 26 juli 2021 om 20:31.
Oud 26 juli 2021, 22:43   #2987
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat zit er in het vaccin?

Italiaanse chefarts: infecties ondanks vaccinatie, Groen paspoort is zinloos
juli 26, 2021067

De chirurg, radioloog, universiteitsprofessor en voorzitter van de vereniging van chirurgen en tandartsen van Rome, Dr. Antonio Magi, heeft in een interview het “Groene paspoort” als zinloos en onlogisch omschreven. Ook gevaccineerde mensen kunnen zichzelf en anderen infecteren met het Coronavirus. Ongevaccineerde mensen mogen daarom niet langer worden afgeschilderd als een gevaar voor de samenleving. Hij bekritiseert ook de onderdrukking van wetenschappelijke bevindingen, roept op tot een terugkeer naar rationaliteit en verwerpt verplichte vaccinatie, schrijft Kornelia Kirchweger.
Hoofd van de Italiaanse medische vereniging tegen verplichte vaccinatie

Baseren op wetenschappelijke feiten
Surrealistische ideologische tunnelvisie
Het Groene paspoort is zinloos
Omdat gevaccineerde mensen zichzelf en anderen kunnen besmetten
Surrealistische ideologie tunnelvisie

Het Groene paspoort, dat recht geeft op reizen in de hele EU op basis van 3G (Gevaccineerd Genezen, Getest), heeft geen “hygiënische logica”, vertelt Magi aan online medium RomaIT. Als gevaccineerden ook besmet kunnen raken en anderen kunnen infecteren, wat is dan het nut van het Groene paspoort? Op grond van dit wetenschappelijk bewijs moet men onmiddellijk deze “surrealistische ideologische tunnelvisie” verlaten en terugkeren naar de rationaliteit. Het is verkeerd om ongevaccineerde mensen af te schilderen als een “publiek gevaar”. Zij kunnen mogelijkerwijs een gevaar voor zichzelf zijn, zij kunnen geïnfecteerd raken en geen symptomen of ernstige symptomen ontwikkelen.

Schizofrene campagne voor een samenleving met twee lagen

Vaccinatie beschermt in de eerste plaats de gevaccineerde persoon. Dat is de hoofdzaak. Als iedereen zichzelf beschermt, is iedereen beschermd. We moeten stoppen met de ongevaccineerden “no vax” te noemen. Dit leidt tot een tweeklassenmaatschappij en tot een sociale tweedeling in de richting van apartheid. Het gaat hier niet om een “beweging” maar om individuele burgers. Magi sprak van een “schizofrene communicatiecampagne” tussen lockdowns en versoepelingen.

Bijwerkingen verzwegen, deskundigen onderdrukt

Hij heeft kritiek op het feit dat bijwerkingen van vaccinaties worden verzwegen, die vervolgens dan toch bekend worden. Evenzo werden bestaande geneesmiddelen tegen COVID-19 en de stemmen van deskundigen die massale vaccinatie midden in een pandemie als “gevaarlijk en waanzinnig” beschouwen, onderdrukt. Bovendien hebben de tot dusver gevaccineerde gen-serums nog niet alle klinische testfasen doorlopen. Op basis hiervan zou vaccinatie alleen vrijwillig en facultatief kunnen zijn. Beschermd door strikte regels inzake gegevensbescherming om geen conflicten tussen burgers te veroorzaken – bij een beslissing die alleen hun eigen veiligheid betreft.

In Italië en vele andere landen over de hele wereld zijn de afgelopen dagen tienduizenden mensen de straat opgegaan om te protesteren tegen de geplande invoering van verplichte vaccinatie – voorlopig voor werknemers in de gezondheidszorg en de verpleging, inclusief massale sancties voor degenen die niet zijn gevaccineerd. Veel mensen zijn zich nu bewust van wat Magi in het interview zegt. Op social media vragen steeds meer mensen zich dan ook af: wat zit er in dit vaccin dat politici het wereldwijd met zoveel felheid en massale dreigementen aan mensen willen opdringen?

https://www.frontnieuws.com/italiaan...rt-is-zinloos/

Is waar he?
Oud 26 juli 2021, 23:57   #2988
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Italiaanse chefarts: infecties ondanks vaccinatie, Groen paspoort is zinloos
juli 26, 2021067
.
.
.

Is waar he?
Heel de tekst was de nagel op de kop. Maar die suggestieve vraag is belachelijk. Men weet wat er in die vaccins zit, die info is publiek beschikbaar.

Er zit ook geen groter plan achter dit alles. Dit is een voorbeeld van een op hol geslagen maatschappij omwille van een veelvoud aan factoren.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 11:43   #2989
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit protest tegen gedwongen vaccinaties: Frans ziekenhuis staakt
juli 26, 2021

Fini.
Het personeel van het ziekenhuis van Montélimar in het Franse departement Drôme is voor onbepaalde tijd in staking gegaan om te protesteren tegen de nieuwe verordeningen inzake vaccinaties tegen Corona. Volgens het verslag moeten gezondheidswerkers tegen half september tegen COVID-19 gevaccineerd zijn of hun baan verliezen. De staking tegen de verplichte inentingen werd donderdag aangekondigd door de vakbond CGT-GHPP en betreft ongeveer 200 artsen en 1.500 verpleegkundigen in de zuidoostelijke Franse stad.
Berichtgeving buitenland:
https://halturnerradioshow.com/index...esident-macron
Citaat:
The Republican Guard, a security detail established to protect the President of France, have ALL resigned, and will no longer protect President Macron!

The mass resignation comes on the heels of his Presidential Decree requiring French citizens to have and use a "Sanitary Passport" (i.e. Vaccine Certificate) or be denied access to stores, bars, even DENIED VOTING!

Citizens are taking to the streets in almost every major city, literally battling with police over enforcement of these new Presidential Decrees. Mass-Media is mostly IGNORING the civil uprising, reporting almost nothing as the country erupts in protest.

The fighting is getting bloody, fast.....
In Italië bij protesten stapten de agenten mee met de burgers.
Daar horen we bij die msm leugenaars van hier helemaal niks over, hé?
Die lullen nu over bosbranden die elk jaar weer voorkomen.

Laatst gewijzigd door Oma : 27 juli 2021 om 11:45.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 12:59   #2990
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Coronavaccincontract met ‘wurgslang’ Pfizer gelekt: dit staat er in
in Buitenland 27 juli 2021 13:00 14 Reacties

Vaccinmaker Pfizer probeert uit alle macht te voorkomen dat de contracten die zij met landen heeft afgesloten voor de levering van coronavaccins openbaar worden gemaakt. Twitteraar Ehden heeft de hand weten te leggen op zo’n vaccincontract. Er is een goede reden dat Pfizer ze verborgen wil houden, zegt hij.

Allereerst gaat het contract niet alleen over het vaccin tegen corona en mutaties van het virus, maar ook over ‘elk apparaat of product dat gebruikt wordt om het effect van het vaccin te versterken’.

Het vaccincontract, dat in dit geval is afgesloten met Albanië, maakt ook duidelijk waarom de autoriteiten de aanval openden op middelen als ivermectine en hydroxychloroquine. Het contract kan namelijk niet worden ontbonden als er een medicijn wordt ontdekt voor de behandeling van corona.

Langetermijneffecten en effectiviteit onbekend
Het product kan niet worden geretourneerd. Je moet Pfizer betalen voor de doses die je hebt besteld, ongeacht hoeveel je er gebruikt. De lokale wet- en regelgeving is ondergeschikt aan het contract.

Over de langetermijneffecten en effectiviteit: de koper erkent dat de langetermijneffecten en effectiviteit van het vaccin op dit moment onbekend zijn en dat het vaccin mogelijk bijwerkingen veroorzaakt die op dit moment onbekend zijn.

De koper dient Pfizer te beschermen tegen aansprakelijkheid. Het vaccincontract moet bovendien 10 jaar lang geheim worden gehouden.

Gouden randvoorwaarden
Huisarts Els van Veen zegt over het vaccincontract: “Het zijn gouden randvoorwaarden! Voor Pfizer dan. Heel vreemde ‘pandemie’. Waarom zijn de media en Tweede Kamer tot nu toe niet kritisch? Welk belang hebben ze?”

“Als de mensen in de Nederlandse regering en ambtenarij zich al zó hebben laten beetnemen door een kruimeldief als Sywert, zouden zij dan ooit partij zijn geweest tegen zo’n wurgslang als Pfizer? Ik denk dat Hugo de Jonge dit contract niet eens heeft gelezen, to be honest,” reageert FVD-leider Thierry Baudet.

Links hier

https://www.ninefornews.nl/coronavac...t-staat-er-in/

Laatst gewijzigd door Mambo : 27 juli 2021 om 13:02.
Oud 27 juli 2021, 13:09   #2991
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Het heeft weinig zin hier in te gaan op de talrijke leugens.
Bijvoorbeeld, dat de Republikeinse Garde in Frankrijk massaal ontslag heeft genomen is een verzinsel van Martine Wonner.

Daarom dus dat de "msm leugenaars" daar niet over berichten (behalve om het te ontkennen).

Maar wij zijn de schapen, he.
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 13:28   #2992
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht
Het heeft weinig zin hier in te gaan op de talrijke leugens.
Bijvoorbeeld, dat de Republikeinse Garde in Frankrijk massaal ontslag heeft genomen is een verzinsel van Martine Wonner.

Daarom dus dat de "msm leugenaars" daar niet over berichten (behalve om het te ontkennen).

Maar wij zijn de schapen, he.
De nationale garde bedoel je.

De wet voorzag in een automatisch ontslag dus dat massaal ontslag zat in de wet zelf. Op het laatste moment hebben ze dat er uit gehaald (omdat het ze veel ging kosten) en dat is vervangen door lijfstraffen, geldstraffen en mentale terreur. Veel beter.

https://www.metronieuws.nl/in-het-ni...den-coronawet/
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 15:21   #2993
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Meanwhile in France.

Staats portretten worden gescheurd en door de vesters gegooid.
Macron bij voorkeur.
https://www.facebook.com/10005219611...10354/?app=fbl
Oud 27 juli 2021, 15:26   #2994
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meanwhile in France.

Staats portretten worden gescheurd en door de vesters gegooid.
Macron bij voorkeur.
https://www.facebook.com/10005219611...10354/?app=fbl
Wie is Gladys Hill ?
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 15:32   #2995
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Wie is Gladys Hill ?
Weet ik veel.
Oud 27 juli 2021, 16:26   #2996
Walvader
Parlementslid

Standaard

En dan nu terug over de normaliteit en rationaliteit:

https://fee.org/articles/daily-covid...ore-lockdowns/
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 20:21   #2997
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Overeenkomsten

PFIZERLEAK: BLOOTSTELLING VAN DE PFIZER PRODUCTIE- EN LEVERINGSOVEREENKOMST.

(thread)

Achtergrond:
Pfizer is extreem agressief geweest in het beschermen van de details van hun internationale COVID19-vaccinovereenkomsten.

Gelukkig heb ik er een kunnen bemachtigen.

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Omdat de kosten voor het ontwikkelen van contracten erg hoog en tijdrovend zijn (juridische beoordelingscycli), ontwikkelt Pfizer, net als alle bedrijven, een gestandaardiseerd overeenkomstsjabloon en gebruikt deze overeenkomsten met relatief kleine aanpassingen in verschillende landen.

#PfizerLeak
#Pfizer

Deze afspraken zijn vertrouwelijk, maar gelukkig heeft één land het contractdocument niet goed genoeg beschermd, waardoor ik een exemplaar heb weten te bemachtigen.

Zoals u zult zien, is er een goede reden waarom Pfizer vocht om de details van deze contracten te verbergen.
#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Laten we het eerst hebben over het product:
de overeenkomst heeft niet alleen betrekking op de productie van vaccins voor COVID19 en zijn mutaties, maar ook voor "elk apparaat, elke technologie of elk product dat wordt gebruikt bij de toediening van of om het gebruik of het effect van een dergelijk vaccin te verbeteren" .

#PfizerLeak
#Pfize
Afbeelding
Als je je afvroeg waarom #Ivermectine werd onderdrukt, nou, dat is omdat de overeenkomst die landen met Pfizer hadden hen niet toestaat om aan hun contract te ontsnappen, waarin staat dat zelfs als er een medicijn wordt gevonden om COVID19 te behandelen, het contract niet kan worden ontbonden.

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding

Levering van het product:

"Pfizer is niet aansprakelijk voor het niet leveren van doses in overeenstemming met de geschatte leveringsdata... evenmin geeft een dergelijk verzuim de Koper het recht om bestellingen voor enige hoeveelheden Product te annuleren."

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
"Pfizer zal beslissen over de noodzakelijke aanpassingen aan het aantal gecontracteerde doses en leveringsschema dat verschuldigd is aan de koper ... op basis van door Pfizer te bepalen principes ... De koper wordt geacht in te stemmen met elke herziening."

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Om het duidelijk te maken:
"De Koper doet hierbij afstand van alle rechten en rechtsmiddelen die hij mogelijk heeft bij wet, in billijkheid of anderszins, die voortvloeien uit of verband houden met: .. enig verzuim door Pfizer om de gecontracteerde doses te leveren in overeenstemming met het leveringsschema. "

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding

Nogmaals: "Pfizer is in geen geval onderworpen aan of aansprakelijk voor boetes voor te late levering."

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
U kunt het product niet retourneren, wat er ook

gebeurt : "Pfizer zal onder geen enkele omstandigheid enige retourzending van een product (of enige dosis) accepteren... er mag onder geen enkele omstandigheid een retourzending van het product plaatsvinden."

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Nu voor het GROTE GEHEIM:
$ 12 per dosering voor ongeveer 250.000 eenheden.

Grappig dat dit de prijs is voor een klein aantal doseringen toen Pfizer 19,50 dollar per dosis in rekening bracht.

Amerikaanse belastingbetalers werden genaaid door Pfizer, waarschijnlijk ook Israël.

the-sun.com/news/3049901/h…

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding

Hoeveel kost het Pfizer-vaccin?
NAARmate meer Amerikanen zich blijven laten vaccineren tegen het coronavirus, zijn Amerikaanse staten overgegaan tot het opheffen van de Covid-beperkingen. Vanaf juni 2021 zijn meer dan 140 miljoen Amerikanen volledig gevaccineerd, of 42,3 per …
https://www.the-sun.com/news/3049901...-vaccine-cost/

Wat de betaling betreft, heeft het land niet het recht "bedragen die aan Pfizer verschuldigd zijn, hetzij krachtens deze Overeenkomst of anderszins, in te houden, te verrekenen, terug te vorderen of te debiteren met enig ander bedrag dat door Pfizer of een Pfizer aan Pfizer is verschuldigd (of verschuldigd wordt) aangesloten."

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Beschadigde goederen:
DE ENIGE MANIER om een ??terugroepactie te krijgen is als u de cGMP-fout kunt bewijzen.

"Voor alle duidelijkheid: de koper heeft niet het recht om een ??product te weigeren op basis van serviceklachten, tenzij een product niet wezenlijk voldoet aan de specificaties of cGMP."

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Afbeelding
Deze overeenkomst staat boven alle lokale wetten van de staat.

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Effecten op lange termijn en efficiëntie:

"De koper erkent... de langetermijneffecten en werkzaamheid van het vaccin zijn momenteel niet bekend en dat er mogelijk nadelige effecten van het vaccin zijn die momenteel niet bekend zijn."

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Termination for cause:
There are clauses about termination possibility, but in fact, as you saw so far, the buyer has almost nothing that can be considered a material breach, while Pfizer can easily do so if they don't get their money or if they deem so.

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
You must pay Pfizer for the dosages you ordered, no matter how much you consumed, regardless if Pfizer got it approved (it was a pre-EU approval) or if they delivered the Contracted Doses in accordance with any estimated delivery dates set forth herein.

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding

"Purchaser hereby agrees to indemnify, DEFEND AND HOLD HARMLESS Pfizer, BioNTech (and) their Affiliates...from and against any and all suits, claims, actions, demands, losses, damages, liabilities, settlements, penalties, fines, costs and expenses..."

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
The state must defend Pfizer:
"(Pfizer) shall notify Purchaser of Losses for which it is seeking indemnification... Upon such notification, Purchaser shall promptly assume conduct and control of the defense of such Indemnified Claims on behalf of (Pfizer)"

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
However, "Pfizer shall have the right to assume control of such defense... and Purchaser shall pay all Losses, including, without limitation, the reasonable attorneys’ fees and other expenses incurred."

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Pfizer is making sure the country will pay for everything:
"Costs and expenses, including... fees and disbursements of counsel, incurred by the Indemnitee(s) in connection with any Indemnified Claim shall be reimbursed on a quarterly basis by Purchaser"
#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Liability:
"this shall not include, nor constitute, product liability insurance to cover any third party/patients claims and such general liability insurance shall be without prejudice to Purchaser’s indemnification obligation as set out in this Agreement."

#PfizerLeak
#Pfize
Afbeelding
There is no limit to the liability of the country in case of:
"the indemnity given by it under Section 8 (Indemnification)" or if the Purchaser failed to pay Pfizer"

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding

The Purchaser waives any right for immunity, it give up any law that might cap the obligation to pay damages to Pfizer.
Comment: The court is in NY has the capacity to hold international assets of a country if the country failed the contract.

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Condition to supply:
Purchaser must provide Pfizer protection from liability for claims and all Losses, must implement it via statutory or regulatory requirements, and the sufficiency of such efforts shall be in Pfizer’s sole discretion.

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Confidentiality, part 1:
"Each Recipient shall safeguard the confidential and proprietary nature of the Disclosing Party’s Confidential Information with at least the same degree of care as it holds its own confidential or proprietary information of like kind"

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Afbeelding
Confidentiality, part 2:
"Recipient shall disclose Confidential Information only to such of its Representatives who have a need to know such Confidential Information to fulfill its obligations under this Agreement"

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Afbeelding
Confidentiality, part 3:
The contract must be kept confidential for 10 years.
Why 30yrs in Israel?

"The provisions of this Section 10 (Confidential Information) shall survive the termination or expiration of the this Agreement for a period of ten (10) years"

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Arbitration & governing laws:

Arbitration must be done in New York, in according to Rules of Arbitration of the International Chamber of Commerce, govern by the laws of the State of New York, USA.

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Afbeelding
If specific ministry was assigned to safeguard the contract they must continue to so:
"...attempted assignment of rights or delegation or subcontracting of duties without the required prior written consent of the other Parties shall be void and ineffective."

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Afbeelding
FINALLY, after I finished to go over the contract summarizing all the elements in it that are important, it is time to reveal the name of the country from which it was leaked.

And the winner is ... Albania!

#Albania
#PfizerLeak
#Pfizer

I first stumbled upon a document, called KONTRATEN-E-PLOTE which translate to "Read the full contract".
gogo.al/wp-content/upl…

#Albania
#PfizerLeak
#Pfizer
Only later I discovered it was Albanian website that has published it on January 2021. They deserve ALL the credit for the leakage of the document, and journalists around the world deserves the shame for not discovering & reporting it.
gogo.al/ekskluzive-kon…
#PfizerLeak
#Pfizer

EKSKLUZIVE- Kontrata sekrete e qeverisë me “Pfizer” për vaksinat - Gogo.al
Kontrata e shumëpërfolur ndërmjet qeverisë shqiptare dhe korporatës farmaceutike “Pfizer” është siguruar ekskluzivisht nga “Gogo.al”. Lidhur mes “Pfizer Export B.V” në Holandë dhe ministrive të Shënde…
https://gogo.al/ekskluzive-kontrata-...-per-vaksinat/
FINAL WORDS:

Countries might claim they negotiated a better deal, but based on the evidence we have received from South America it seems this contract is real, and that it's similar to what was used worldwide.

PLEASE COMMENT!

#PfizerLeak
#Pfizer

‘Held to ransom’: Pfizer demands governments gamble with state assets to secure vaccine deal
The Bureau has learned that the pharmaceutical giant also insists on indemnity against its own negligence in hardball negotiations with Latin American countries
https://www.thebureauinvestigates.co...e-vaccine-deal
"One Health Ministry official, Yaron Niv, said in a separate Kan interview that each dose cost Israel $62."
@netanyahu is indeed a magician - he got Israel to pay 5 times more than Albania and made people worship him for this BAD deal.

#PfizerLeak
#Pfizer

Israel marshals supplies in dash for full vaccination of at-risk groups
Israel is carefully husbanding supplies as it races to vaccinate all vulnerable citizens by late January and push for an early exit from the COVID-19 pandemic, officials said on Thursday.
https://www.reuters.com/article/us-h...-idUSKBN2950UC
This contract is actually worse than it seems.
Current Good Manufacturing Practice (CGMP) is regulated by the FDA.
cGMP will tell you NOTHING about mRNA, because we never had cGMP of mRNA vaccine, so you cannot prove cGMP malpractice.
#PfizerLeak
#Pfizer

Addendum:
Former president of Pfizer in Brazil and CEO for Latin America testified to the Brazilian committee that PFIZER DEMANDED THE SAME CONDITION FOR THE PURCHASE OF VACCINES ... FROM ALL COUNTRIES.

#PfizerLeak
#Pfizer

Afbeelding
To those think it is a fake:
My university law professor said laws are like computer code. They use legal functions, and variables, and processes. I worked in #BigPharma, I reviewed many contracts in my career, and this document seems to me as real as can be.

#PfizerLeak
#Pfizer
I've written this on the 13th of July:
Israel has turned into a pharmaceutical #BananaRepublic, where the priorities of a multinational supersedes the priorities of its citizens. It is no longer the Jewish motherland, it is #Pfizerland.
#PfizerLeak
#Pfizer

All,
I decided to create a Telegram channel in case twitter will decide to delete my profile.

Feel free to join!

I've uploaded the contract in a non-watermarked edition, so if you want it, you are welcome to join the channel and download it.

Thank you!

Ehden's Channel
Just in case Twitter decides to delete my profile...
https://t.me/eh_den
Dear all,
I have used google translate to translate the original article that appeared on January 19, 2021:

gogo.al/ekskluzive-kon…

HUGE thanks to our Albanian friends who have shared with us the truth. I also included a translation of their "about us".

#PfizerLeak
#Pfizer
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

EKSKLUZIVE- Kontrata sekrete e qeverisë me “Pfizer” për vaksinat - Gogo.al
Kontrata e shumëpërfolur ndërmjet qeverisë shqiptare dhe korporatës farmaceutike “Pfizer” është siguruar ekskluzivisht nga “Gogo.al”. Lidhur mes “Pfizer Export B.V” në Holandë dhe ministrive të Shënde…
https://gogo.al/ekskluzive-kontrata-...-per-vaksinat/
A NEW CONTRACT WAS FOUND, THIS TIME 100% VALIDATION IS INCLUDED.

Unroll available on Thread Reader

#PfizerLeak
#Pfizer
• • •

Missing some Tweet in this thread? You can try to force a refresh
?
Keep Current with Ehden

Ehden Profielfoto
Stay in touch and get notified when new unrolls are available from this author!

This Thread may be Removed Anytime!

PDF
Twitter may remove this content at anytime! Save it as PDF for later use!

Try unrolling a thread yourself!
hoe video uit te rollen
Follow @ThreadReaderApp to mention us!
From a Twitter thread mention us with a keyword "unroll"
@threadreaderapp unroll
Practice here first or read more on our help page!

More from @eh_den
Ehden Profielfoto
Ehden
@eh_den
7h
PFIZERLEAK: NEW CONTRACT / NEW COUNTRY ! EXPOSING THE PFIZER MANUFACTURING AND SUPPLY AGREEMENT. (thread) For those who wanted a proof that the #Pfizer contract is real - here 100% proof: ANOTHER contract, this time validated using a digital signature. IT IS REAL! #PfizerLeak
And the contract of the day is.... BRAZIL !!!! Signed by Roberto Ferreira Dias, Director of the Logistics Department. More about this person below. Here is a link to the document via the digital signature validation website. sei.saude.gov.br/sei/controlado… #Pfizer #PfizerLeak
Mr. Roberto Ferreira Dias, who signed the #Pfizer contract, was arrested earlier this month for lying in Brazilian Covid's CPI, a special committee investigating the COVID19 activities. He is accused of asking for a US$ 1 bribe from AZ.... reuters.com/world/americas… #PfizerLeak

Did Thread Reader help you today?
Support us! We are indie developers!

Deze site is gemaakt door slechts twee indie-ontwikkelaars op een laptop die marketing, ondersteuning en ontwikkeling doen! Lees meer over het verhaal .

Word Premium-lid ($ 3 / maand of $ 30 / jaar) en krijg exclusieve functies!

Te duur? Doe een kleine donatie door ons koffie te kopen ($5) of help met de serverkosten ($10)

Bedankt voor je ondersteuning!

Help | Over | Servicevoorwaarden | Privacy | Covid19-threads
Oud 27 juli 2021, 21:52   #2998
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tekenen van COVID-19 injectie falen stapelen zich op
juli 27, 2021

UK
in één week tijd met 40% gestegen tot een gemiddelde van 15.537 nieuwe infecties per dag.

Men maakt zich grote zorgen over gevaccineerden.

Info hier

https://www.frontnieuws.com/tekenen-...pelen-zich-op/

Laatst gewijzigd door Mambo : 27 juli 2021 om 21:53.
Oud 28 juli 2021, 10:55   #2999
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Genocide.

https://www.bitchute.com/video/XkXhI5vfGAEL/

Laatst gewijzigd door Mambo : 28 juli 2021 om 10:58.
Oud 28 juli 2021, 11:45   #3000
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:

Niet zo zeker dat de genocide vaststaat, maar wat de meneer in het filmpje zegt is redelijk goed met wat zou kunnen gebeuren.
Maar het belangrijkste wat er gezegd wordt, is dat de vaccins voor het merendeel niet nodig was of is en al zeker de maatregelen niet.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be