![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HOERA!! 200!! Nu had ik het nog bijna gemist zeker...
Proficiat hé kabouter, met de meest succesvolle topic van het hele forum!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2982 |
Minister
|
![]() Al een goe eigenlijk dat het 200 blz. BULLSHIT zijn, want volgens mij kan je nog geen enkele pagina vullen met redelijke, serieuze argumenten tegen homo's...
![]()
![]() |
#2983 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is je honger naar aandacht intussen gestild?
![]() |
#2984 |
Staatssecretaris
|
![]() Zou het kunnen dat deze topic eerst een andere naam had ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2985 | |
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Ik kon het niet laten om dat wat kracht bij te zetten met een smiliereactie[/size]
![]() |
![]() |
#2986 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2987 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2988 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een glorieuze overwinning zou ik zo zeggen. Proficiat! 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2989 |
|
![]() *knip*
![]() |
#2990 |
|
![]() Yep, proficiat aan alle homos op het forum en ik hoop dat ge het moogt meemaken dat de archaische en immorele vooroordelen geillustreerd in deze thread uitsterven. Otherwise: You shouldn't give a shit about their opinion.
![]() |
#2991 |
Europees Commissaris
|
![]() Prettige bullshit-feestdag, allen (sta ik ook op pagina 200)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2992 | ||||||||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
voortplanting en : voortplanting -------> verschil in geslacht. Al was het maar op het niveau van eicel-zaadcel . En om het eens goed in uw hersentjes te pompen : de sexuele beleving bepaalt niet de verwijzing naar het geslacht. Aangezien je je op eender wat kunt richten voor je sexuele bevrediging .... Het lichaam daarentegen is niet neutraal maar gepositioneerd en dit door haar eigen geslachtelijkheid. Citaat:
Leer lezen: de blinde natuur die niets dan mutaties voortbrengt brengt tragische grillen voort: transsexuelen, homosexuelen ...... De transsexueel die zich niet thuis voelt in zijn eigen lichaam " corigeert " de natuur door een "geslachtsverandering" te ondergaan. Het zou juist perfide zijn om deze tragische transsexuelen die mogelijkheid niet aan te bieden. De homosexueel daarentegen heeft deze mogelijkheid tot "correctie" niet. Zijn homosexule beleving ( hem ingegeven door de natuur , inzoverre de homosexualiteit aangeboren is ) gaat in tegen de geslachtelijke verwijzing van zijn lichaam ( door diezelfde natuur ingegeven). En de vraag is natuurlijk of het de homosexualiteit zelf is ( je sexueel aangetrokken voelen tot het eigen geslacht )die aangeboren is of het "aangetrokken worden tot het mannelijk geslacht " ..... In het geval dat deze sexeuele aantrekking aanwezig is in een exemplaar van het vrouwelijk geslacht is er geen probleem. Is het echter aanwezig in een exemplaar van het mannelijk geslacht zelf ..... dan is er die discripantie wel. Een man die zich sexueel aangetrokken voelt tot een man : de enige mogelijkheid om dit te "consumeren " is om het sexueel genot los te koppelen van de voortplanting en het als geisoleerd en opzich zelf beschouwd te behandelen. Bewijs maar eens dat het "homosexualiteit " is dat aangeboren is en niet " sexuele aantrekking tot het mannelijk geslacht" en " sexuele aantrekking tot het vrouwelijke geslacht" ..... Is er iets natuurlijks aan de mens dat hem zou ingeven : val op uw eigen geslacht ? In dit laatste geval zouden homosexuelen en lesbisch dames dezelfde natuurlijk ellement moeten delen wat aangeboren sexuele aantrekking betreft. Geloof jij nu echt dat de natuur zoiets kent als een aparte categorie ( "eigen geslacht " ) naast de twee mogelijkheden ; vrouwelijk geslacht / mannelijk geslacht ...... Citaat:
Om te pissen heb ik niemand nodig om te paren altijd het tegenovergestelde geslacht, al was het maar op het niveau van eicel-zaadcel .... Wat is er dan precies "pseudo-wetenschappelijk" aan mijn betoog ? Die andere "verwijzingen" waar jij het over hebt kunnen perfect perversies zijn ..... hun bestaan alszodanig maakt hun nog niet evenwaardig aan de natuurlijke verwijzing van het lichaam. Dat geslachtelijk is en daardoor naar het tegenovergestelde geslacht verwijst. Citaat:
Het is de natuur die tegen zichzelf ingaat. Een deel van de homofiel gaat in tegen een andere deel ...... simpel ( "voel je sexueel aangetrokken tot het mannelijk geslacht" is door een gril van de natuur terecht gekomen in een exemplaar van het mannelijk geslacht ) De marge waarin de natuur tragische grillen uitbraakt is heel ruim : wezens met drie benen, twee hoofden, ...... Zeer zeker de natuur trekt zich geen bal aan van wat die de homo aan doet. Alleen een maatschappij die deze tragische grillen accepteert "corrigeert" de natuur : wij staan holibies toe om ondanks alles aan kinderen te komen, zelfs te trouwen en zich zo voort te planten ....... We zouden misschien beter de natuur haar gang laten gaan ..... Het is mij duidelijk geworden dat men het onderwerp in het belachelijke heeft willen trekken. Hoogstwaarschijnlijk omdat het niet politiek correct is in een post-moderne samenleving waar de sexuele permisiviteit hoogtij viert voor je eigen mening uit te komen. Zelfs niet wanneer die oneindig veel beter onderbouwd is dan die van de opponenten ..... Feit is dat ik me niets hoef aan te trekken van rechten van holibies daarom dat ik er ook onverschillig tegenover sta .... Als morgen een andere politieke constellatie aan de macht is ( in een na-post-modernisme ) dan sta ik ook onverschillig in het terugdraaien van diezelfde rechten .....
![]() |
![]() |
#2993 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is een mooi uitgangspunt om iets wat jijzelf abstract pervers vindt, niet noodzakelijk acht om ook maatschappelijk te veroordelen. Wie er zo over denkt mag voor mijn part zo homofoob als de pest wezen. Citaat:
Logica is een door ons bedacht systeem, dat bovendien cultureel bepaald is en aan verandering onderhevig. Ooit gehoord van vrouwenlogica? ![]() Er bestaat voortplanting zonder verschillen in geslacht, door celdeling, etc. etc. Het geslachtsverschil is gewoon een variant, met al wat erbij komt kijken. Het feit dat dankzij of ondanks dit geslachtsverschil eveneens een mogelijkheid tot voortplanting geboden wordt, maakt activiteiten met diezelfde organen, die niet op voortplanting gericht zijn niet pervers of afwijkend. Citaat:
Enerzijds wil je iets in mijn hoofd pompen, terwijl je het er volgens jouw uitlatingen niet eens geschikt voor acht. In jouw begrippenkader een perversie eerste klas dus. ![]() Citaat:
2)onvolledigheid 3)gebruik van begrippen zoals 'verwijzing' die eigenlijk op niks slaan, hoogst algemeen zijn, en geen specifieke invulling hebben, niet eenduidig zijn. Citaat:
Je volgt slechts een deel ervan. Je klasseert al wat niet in dat deel past als perversie. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2994 |
Minister
|
![]() Whieeeeeeeee! Gisteren zelf gevierd, feesje vergelijkbaar met dat van Paulus! En helemaal binnen het onderwerp gebleven: gekust met een man om een homofoob op het tafeltje langs ons off te pissen...
![]() For the record: toch niet helemaal mijn ding, het zal de laatste keer geweest zijn...
![]() |
#2995 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2996 |
Minister-President
|
![]() Nu nog de 200
![]()
![]() |
#2997 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() . . . . . . . . . . ...... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2998 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
hehehehe ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3000 |
Minister-President
|
![]() Dat vind mijn lief sinds 4 maanden en 2dagen ook
![]()