Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2003, 18:22   #2981
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

HOERA!! 200!! Nu had ik het nog bijna gemist zeker...

Proficiat hé kabouter, met de meest succesvolle topic van het hele forum!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2003, 19:11   #2982
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Al een goe eigenlijk dat het 200 blz. BULLSHIT zijn, want volgens mij kan je nog geen enkele pagina vullen met redelijke, serieuze argumenten tegen homo's...
Oud 11 juli 2003, 21:07   #2983
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Is je honger naar aandacht intussen gestild?
Oud 11 juli 2003, 21:09   #2984
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Zou het kunnen dat deze topic eerst een andere naam had ?
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2003, 21:10   #2985
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist

[size=1]Ik kon het niet laten om dat wat kracht bij te zetten met een smiliereactie[/size]
Oud 12 juli 2003, 00:06   #2986
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[size=1]marketing boy, no more, no less. [/size]
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2003, 00:08   #2987
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:

[size=1]Ik kon het niet laten om dat wat kracht bij te zetten met een smiliereactie Ge zijt een genie gij! [/size]
Oud 12 juli 2003, 00:10   #2988
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
HOERA!! 200!! Nu had ik het nog bijna gemist zeker...

Proficiat hé kabouter, met de meest succesvolle topic van het hele forum!
De topic is volledig ter ere van Bart en Raf
Een glorieuze overwinning zou ik zo zeggen.
Proficiat!
8)
Oud 12 juli 2003, 00:23   #2989
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

*knip*
Oud 12 juli 2003, 00:26   #2990
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Yep, proficiat aan alle homos op het forum en ik hoop dat ge het moogt meemaken dat de archaische en immorele vooroordelen geillustreerd in deze thread uitsterven. Otherwise: You shouldn't give a shit about their opinion.
Oud 12 juli 2003, 00:54   #2991
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Prettige bullshit-feestdag, allen (sta ik ook op pagina 200)
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2003, 04:28   #2992
torvicx
Provinciaal Statenlid

torvicx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Leer eerst maar eens lezen, sulletje .....
Leer eens correct redeneren alvorens je anderen de les komt spellen of naampjes geven.
Dat ik correct kan redeneren heb ik meer dan voldoende bewezen. Ik leg zowiezo al een onderscheid tussen de perversie van de homosexualiteit en de maatschappelijke draagvlak om deze en andere perversies te accepteren, te tolereren. Maar dat laatste is louter kwestie van politieke constellatie

Citaat:
Citaat:
"de logica van verschillende geslachten " = de logica van het verschil in geslacht DAT is dus de voortplanting.
Vraag eens aan jouw geslacht de definitie van logica.
Het zal er slechts een kunnen geven vanuit zijn of haar sexuele geaardheid.
Voor de hetero's is logica M--->V of V--->M
Voor de homo's is logica M--->M of V--->V
Je bewijst nog maar eens zelf niet te kunnen denken. De logica van het bestaan van verschilende geslachten ( dus het verschil in geslacht ) is de voortplanting. Zelfs de homosexuelen die voor een tijdje hun perversiteit zouden laten voor wat het is en zich een nageslacht willen bezorgen, honoreren deze logica van : verschil in geslacht ------>
voortplanting en : voortplanting -------> verschil in geslacht. Al was het maar op het niveau van eicel-zaadcel .
En om het eens goed in uw hersentjes te pompen : de sexuele beleving bepaalt niet de verwijzing naar het geslacht. Aangezien je je op eender wat kunt richten voor je sexuele bevrediging ....
Het lichaam daarentegen is niet neutraal maar gepositioneerd en dit door haar eigen geslachtelijkheid.
Citaat:
Citaat:
Wat het lichaam betreft" staat er, zodus heeft het niets met keuzevrijheid te maken ...
Dit ontkennen zou inhouden dat de blinde natuur cadeautjes uitdeelt, genot om het genot en niet genot als middel om ons aan te zetten tot de voorplanting.
Jij doorgrondt dus in je zelftoegeschreven alwetendheid de beweegredenen der natuur, terwijl je langs de andere kant bepaalde mogelijkheden door de natuur voorzien (zoals b.v. homosexualiteit) als onnatuurlijk gaat kwalificeren.
Ik denk tenminste nog na, zou jij ook eens moeten doen voor de verandering. Er zijn niet zoveel mogelijkheden hoor zelfverklaarde wijsneus; of de natuur begiftigde ons met een dosis lust louter om ons te amuseren of er is een link met de voortplanting ..... rara wat zal het worden .......

Leer lezen: de blinde natuur die niets dan mutaties voortbrengt brengt tragische grillen voort: transsexuelen, homosexuelen ......
De transsexueel die zich niet thuis voelt in zijn eigen lichaam " corigeert " de natuur door een "geslachtsverandering" te ondergaan. Het zou juist perfide zijn om deze tragische transsexuelen die mogelijkheid niet aan te bieden. De homosexueel daarentegen heeft deze mogelijkheid tot "correctie" niet. Zijn homosexule beleving ( hem ingegeven door de natuur , inzoverre de homosexualiteit aangeboren is ) gaat in tegen de geslachtelijke verwijzing van zijn lichaam ( door diezelfde natuur ingegeven).

En de vraag is natuurlijk of het de homosexualiteit zelf is ( je sexueel aangetrokken voelen tot het eigen geslacht )die aangeboren is of het "aangetrokken worden tot het mannelijk geslacht " .....
In het geval dat deze sexeuele aantrekking aanwezig is in een exemplaar van het vrouwelijk geslacht is er geen probleem. Is het echter aanwezig in een exemplaar van het mannelijk geslacht zelf ..... dan is er die discripantie wel. Een man die zich sexueel aangetrokken voelt tot een man : de enige mogelijkheid om dit te "consumeren " is om het sexueel genot los te koppelen van de voortplanting en het als geisoleerd en opzich zelf beschouwd te behandelen.
Bewijs maar eens dat het "homosexualiteit " is dat aangeboren is en niet " sexuele aantrekking tot het mannelijk geslacht" en " sexuele aantrekking tot het vrouwelijke geslacht" .....

Is er iets natuurlijks aan de mens dat hem zou ingeven : val op uw eigen geslacht ? In dit laatste geval zouden homosexuelen en lesbisch dames dezelfde natuurlijk ellement moeten delen wat aangeboren sexuele aantrekking betreft. Geloof jij nu echt dat de natuur zoiets kent als een aparte categorie ( "eigen geslacht " ) naast de twee mogelijkheden ; vrouwelijk geslacht / mannelijk geslacht ......

Citaat:
Citaat:
De essentie is nochtans meer dan duidelijk ; Louter en alleen al omdat er slechts twee geslachten zijn verwijzen ze naar elkaar.
Uw geslacht verwijst slechts naar boven om te paren of naar onder om te pissen.
Voor de rest is al uw 'verwijs' baarlijke nonsens in een zelfgecreëerd pseudo-wetenschappelijk kader.
Kijk om je heen, en ontdek dat sommigen andere 'verwijzingen' met hun geslacht bewerkstelligen.¨
Leer denken : wanneer er slechts twee ellementen zijn in een verzameling dan verwijzen ze daarom alleen al naar elkaar.
Om te pissen heb ik niemand nodig om te paren altijd het tegenovergestelde geslacht, al was het maar op het niveau van eicel-zaadcel ....

Wat is er dan precies "pseudo-wetenschappelijk" aan mijn betoog ?

Die andere "verwijzingen" waar jij het over hebt kunnen perfect perversies zijn ..... hun bestaan alszodanig maakt hun nog niet evenwaardig aan de natuurlijke verwijzing van het lichaam. Dat geslachtelijk is en daardoor naar het tegenovergestelde geslacht verwijst.
Citaat:
Citaat:
Tegen een natuurlijke constitutie van het lichaam , want de verwijzing naar het tegenovergestelde geslacht geschiedt door ons geslacht .
Je tunnelvisie op de natuur is gewoon té beperkt.
Je beseft gewoon niet dat de natuur niets toestaat wat er tegenin gaat.
Natuurlijk en tegennatuurlijk zijn slechts door de mens bedachte categorieën waar de echte natuur zich geen bal van aantrekt.
Tunnelvisie ? ik volg de natuur op de voet. Verwijt de natuur maar dat het een tunnelvisie heeft, Amigo .....
Het is de natuur die tegen zichzelf ingaat. Een deel van de homofiel gaat in tegen een andere deel ...... simpel ( "voel je sexueel aangetrokken tot het mannelijk geslacht" is door een gril van de natuur terecht gekomen in een exemplaar van het mannelijk geslacht )

De marge waarin de natuur tragische grillen uitbraakt is heel ruim : wezens met drie benen, twee hoofden, ......
Zeer zeker de natuur trekt zich geen bal aan van wat die de homo aan doet. Alleen een maatschappij die deze tragische grillen accepteert "corrigeert" de natuur : wij staan holibies toe om ondanks alles aan kinderen te komen, zelfs te trouwen en zich zo voort te planten .......

We zouden misschien beter de natuur haar gang laten gaan .....

Het is mij duidelijk geworden dat men het onderwerp in het belachelijke heeft willen trekken. Hoogstwaarschijnlijk omdat het niet politiek correct is in een post-moderne samenleving waar de sexuele permisiviteit hoogtij viert voor je eigen mening uit te komen. Zelfs niet wanneer die oneindig veel beter onderbouwd is dan die van de opponenten .....

Feit is dat ik me niets hoef aan te trekken van rechten van holibies daarom dat ik er ook onverschillig tegenover sta .... Als morgen een andere politieke constellatie aan de macht is ( in een na-post-modernisme ) dan sta ik ook onverschillig in het terugdraaien van diezelfde rechten .....

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2003, 10:21   #2993
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat ik correct kan redeneren heb ik meer dan voldoende bewezen.
Je redeneert mooi binnen een zelfgecreëerd begrippenwereldje. Daarin kan ik je niet tegenspreken.

Citaat:
Ik leg zowiezo al een onderscheid tussen de perversie van de homosexualiteit en de maatschappelijke draagvlak om deze en andere perversies te accepteren, te tolereren. Maar dat laatste is louter kwestie van politieke constellatie
Een absoluut te verdedigen houding.
Het is een mooi uitgangspunt om iets wat jijzelf abstract pervers vindt, niet noodzakelijk acht om ook maatschappelijk te veroordelen. Wie er zo over denkt mag voor mijn part zo homofoob als de pest wezen.

Citaat:
De logica van het bestaan van verschilende geslachten ( dus het verschil in geslacht ) is de voortplanting.
Sorry, ik zie daar geen logica in.
Logica is een door ons bedacht systeem, dat bovendien cultureel bepaald is en aan verandering onderhevig. Ooit gehoord van vrouwenlogica?
Er bestaat voortplanting zonder verschillen in geslacht, door celdeling, etc. etc.
Het geslachtsverschil is gewoon een variant, met al wat erbij komt kijken.
Het feit dat dankzij of ondanks dit geslachtsverschil eveneens een mogelijkheid tot voortplanting geboden wordt, maakt activiteiten met diezelfde organen, die niet op voortplanting gericht zijn niet pervers of afwijkend.

Citaat:
En om het eens goed in uw hersentjes te pompen
Heel flauw.
Enerzijds wil je iets in mijn hoofd pompen, terwijl je het er volgens jouw uitlatingen niet eens geschikt voor acht. In jouw begrippenkader een perversie eerste klas dus.

Citaat:
Wat is er dan precies "pseudo-wetenschappelijk" aan mijn betoog ?
1)eigen invulling van begrippen
2)onvolledigheid
3)gebruik van begrippen zoals 'verwijzing' die eigenlijk op niks slaan, hoogst algemeen zijn, en geen specifieke invulling hebben, niet eenduidig zijn.
Citaat:
Tunnelvisie ? ik volg de natuur op de voet.
Welnee.
Je volgt slechts een deel ervan.
Je klasseert al wat niet in dat deel past als perversie.

Citaat:
Feit is dat ik me niets hoef aan te trekken van rechten van holibies daarom dat ik er ook onverschillig tegenover sta .... Als morgen een andere politieke constellatie aan de macht is ( in een na-post-modernisme ) dan sta ik ook onverschillig in het terugdraaien van diezelfde rechten .....
Dat deel van je visie is uiteraard (in mijn ogen, en voor wat dat waard is) door en door gezond.
Oud 12 juli 2003, 12:58   #2994
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Whieeeeeeeee! Gisteren zelf gevierd, feesje vergelijkbaar met dat van Paulus! En helemaal binnen het onderwerp gebleven: gekust met een man om een homofoob op het tafeltje langs ons off te pissen...

For the record: toch niet helemaal mijn ding, het zal de laatste keer geweest zijn...
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2003, 13:24   #2995
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Whieeeeeeeee! Gisteren zelf gevierd, feesje vergelijkbaar met dat van Paulus! En helemaal binnen het onderwerp gebleven: gekust met een man om een homofoob op het tafeltje langs ons off te pissen...

For the record: toch niet helemaal mijn ding, het zal de laatste keer geweest zijn...
Dus er nie zo van genoten? Nochtans is mannen kussen echt wel heerlijk hoor... mja, ieder zijn meug.
Oud 12 juli 2003, 13:28   #2996
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Nu nog de 200
Oud 12 juli 2003, 13:53   #2997
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Mega interessant
50% [ 2 ]
Een klootzak, 13 in een dozijn
25% [ 1 ]
Een jeannet
25% [ 1 ]

Totaal aantal stemmen : 4

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
......
Oud 12 juli 2003, 14:46   #2998
Thomas Hx
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Mega interessant
50% [ 2 ]
Een klootzak, 13 in een dozijn
25% [ 1 ]
Een jeannet
25% [ 1 ]

Totaal aantal stemmen : 4

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
......

hehehehe
Oud 12 juli 2003, 15:25   #2999
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Nochtans is mannen kussen echt wel heerlijk hoor...
Helemaal mee eens
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2003, 15:29   #3000
Thomas Hx
Minister-President

Standaard

Dat vind mijn lief sinds 4 maanden en 2dagen ook

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be