![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2981 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Palestijnen doen de vanwege antisemitime uit Europa en Rusland gevluchte Joden al van in de 19e eeuw geweld aan. Europees extreem rechts kan enkel maar dromen van wat de Palestijnen al zolang doen: hoeveel vluchtelingen die al niet met geweld ombrachten. En de Joden waren echte vluchtelingen, niet gewoon rijken of middenklasse op zoek naar een beter leven, maar mensen die uit doodsangst vluchtten. Bij ons is het eerder omgekeerd. De zogezegde vluchtelingen, de kansenparels en verrijkers, vermoorden ons, en het enige waar ze voor wegvluchten is hun eigen corrupte cultuur en/of goorste religie ter wereld. Elke twintig jaar verdubbelt de Palestijnse bevolking. (Genocide mijn gat!) En in hun door ons betaalde schoolboekjes worden Joden ontmenselijkt en hun dood toegejuicht. Waarna ze jonge mensen die een Jood weten om te brengen een win for life van ons belastinggeld geven. Ergo: Palestina is een door Europa gefinancierde terroristenmaterniteit. Daar valt geen speld tussen te krijgen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2982 |
Minister-President
|
![]() Voor elke omgebracht Israëlische burger mogen ze voor mijn part er 10000 terug naar alah sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is de relevantie van een voetbalcommentatortje uit holland in een oorlog tussen Israël en buurland Gaza eigenlijk ? Heeft de redactie hem duidelijk gemaakt dat hij wat moest werken aan zijn softe kant ? Beetje woke doen en zo ? De begrijpende ziel uithangen over de terrorist die zich gaat verbergen tussen vrouwen en kinderen en dan een bom op zijn kop krijgt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2984 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik daag u uit om dit echt eens werkelijk te onderzoeken.
![]() |
#2985 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat onderzoek is al gedaan, door Hamas, en dankzij hun knullige PR stunts lang en breed uitgesmeerd.
![]() |
#2986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de Palestijnen de Joden hadden aanvaard was die hele regio nu een van de rijkste op aarde geweest en had het middellandse zeegebied misschien terug zijn vergane glorie hervonden, het hele midden oosten zelfs. Maar neen. We jagen de Joden wel even terug die zee in. From the river to the sea. Al meer dan een eeuw terroristisch en oorlogsgeweld, gefinancierd door schizofreen Europees 'links'. De Palestijnen hebben al hun miserie aan zichzelf te danken.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 26 maart 2025 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2988 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is eens wat anders dan de Joden en Christenen die verjaagd worden. Nu dat er 1 plaats is waar moslims het eens niet kunnen uitzuiveren is het allemaal geklaag en gezaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2989 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarover klaag en zaag jij ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het nog eens schrijven met iets andere woorden om het duidelijk te maken. Ergens na het midden van de 19de eeuw worden Britse joden er vriendelijk op gewezen dat de Ottomaanse grootgrondbezitters in de regio, gezien als het beloofde land, wel willen verkopen aan redelijke prijzen. En zie daar, hier en daar is er een lapje grond dat onder de regels van Dhimmi-tude, door Joden beheerd word. Af en toe komt er Progrommetje, -de grootgrondbezitters die hun gietenhoeders eens een cadeau willen geven- voorbij, maar da's niet vergelijkbaar met de situaties over de eeuwen heen in Europa. Na de val van het Ottomaanse rijk hebben de Britten het er voor het zeggen, en wordt het kopen van de gronden gemakkelijker. Nu, het Britse mandaat was ook geen koek en ei. En er worden beloftes verbroken die in het verleden gemaakt waren.(wat wil men, het waren politici die beloofden) En met WO II waren er genoeg mensen/Joden met oorlogservaring en veel verstand die geweld wilden gebruiken om die gemaakte beloften toch af te dwingen. En dat lukt, dankzij internationale druk. De eenzijdig uitgeroepen staat Israël wordt snel erkend door de VN. Een staat die eigenlijk bestaat uit een aantal gebieden die overwegend door joden waren gekocht over de decennia heen. En waar in veel gevallen een werkbaar samenleven bestond met de Arabische Moslims. De over/grootouders van de 2 000 000 Israëli Palestijnen... Natuurlijk waren er ook daar nog steeds haatbaarden, volgers van Al Hoessieni, grootoom/Groot Moeftie van Jeruzalem van de terrorist/vredesnobelprijswinnaar Arafat, die ook klappen mochten vangen als ze moeilijk deden. De Arabische Liga gaat er niet mee akkoord, en veroverden de gebieden toegewezen door de VN aan de Arabische moslims daar. Maar Israël was te moeilijk. Resultaat, genaqbarden vooral mochten genieten van de gastvrijheid van Egypte en Jordanië... Maar tot 1968 viel het al bij al nog mee. De Arabische Moslims in de bezette gebieden (door Egypte en Jordanië...) krijgen een nieuwe naam, Palestijnen, en worden vanaf dan gebruikt als PR-stunt onder de Sovjet gestuurde propaganda-afdeling van de hulp aan de Arabische Liga. Na 1968 werd die PR rol aangepast, en werden het vrijheidsstrijders, met de PLO als rode draad. Helaas voor de Sovjets was het vanaf in het begin duidelijk dat die hele organisatie meer leek op een dolle hond die vooral beet in de hand die voedt. Ook Jordanië mocht die les ten gronde leren. Zwarte September was geen spontaan gebeuren... En na het duidelijk "afgeven" van de Palestijnse gebieden als "krijgsbuit" aan Israël door Egypte en Jordanië voor weer eens een oorlog gewonnen, werd het er voor niemand beter op. Dat het verrek tot 2005 duurde voor Israël het Gaza experiment aanpaste aan de realiteit zoals ze die toen zagen, en het gebied ook af wilden stoten, spreekt boekdelen over de koppigheid van de Israëli leiders. Na 2005 hebben de machten die Hamas en dergelijke "begeleiden" ervoor gezorgd dat hun huurlingen, schandknapen en gesponsorde rovers de situatie zo hard verziekten dat Israël en idioot veel middelen in heeft moeten steken dat na 18 jaar de maat vol was. Het blijft verbazingwekkend dat er nog een steeds aangroeiende bevolking in dat gebied kan bestaan. Zelfs in volle door de gutmenschen verklaarde genocide.
![]() |
![]() |
#2991 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het punt waar we anno 2025 gekomen zijn.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt erop dat u een klein beetje steun wil geven aan Atmosphere.
![]() |
![]() |
#2993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wtf= Atmosphere ?
![]() |
![]() |
![]() |
#2994 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik het ergens in een nieuwsuitzending gezien, ik weet het niet meer maar daar zei men dat bepaalde Palestijnen zelf tegen Hamas aan het ingaan waren.
Uiteindelijkk lijkt mij dat een 'goede' zaak mocht het waar zijn??? ![]() Want in de meeste gevallen bij oorlogen is de 'gewone' bevolking altijd de dupe van de historie, leiders blijven handig uit de problemen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 maart 2025 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2995 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2996 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk lijkt me dat een 'goede' zaak mocht het waar zijn ??? ![]() Want in de meeste gevallen bij vrede is de 'gewone' bevolking altijd de dupe van de historie, leiders blijven handig hun eigen zak eerst vullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben jij nu moslim of niet? Daar ben ik nu eens benieuwd naar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar wel.
Citaat:
![]() |
![]() |
#2999 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Gaza heb je geen politie maar Hamas.
![]() |
![]() |
![]() |
#3000 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |