Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 oktober 2005, 10:49   #2981
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
[size=1]Even mij in de discussie komen werpen na een jaartje afwezigheid op het forum (ben intussen weggetrokken uit Belgie) ... ik heb mij geamuseerd met de ganse draad eens door te nemen...[/size]

[size=1]En ik moet zeggen.......exodus, funghus, lex blanca, groentje-x, pindar, democratsteve en niet in het minst Alcazar (ik vergeet er wellicht nog een paar) doen het absoluut niet slecht. Neen, niet sarcastisch bedoeld van mij, maar bloedernstig. [/size]

[size=1]Ik ben het bijlange niet met alles eens, maar wel met de basisidee van wat ze verkondigen. Ik ben het zeker met ze eens dat tal van zaken en ontwikkelingen op politiek/sociaal/economisch vlak gestuurd/gemanipuleerd worden door een steeds kleinere groep die ons allen "bij de kloten" hebben. En het ergste van al is, we werken onbewust nog mee ook. [/size]

[size=1]En ergens ook bewonderenswaardig dat de believers bereid zijn hun credibiliteit te riskeren, omdat het niet moeilijk is hun geloof en stellingen te ridiculiseren, dat laatste zeker als men beroep doet op de mainstream denkmethodes, mainstream media etc...[/size]

[size=1]Believers, niet iedereen lacht met jullie stellingen, het waarheidsgehalte ervan is zeker niet te verwaarlozen. En van zodra er slechts een paar procent waarheid in de beweringen zit, verdienen ze meer au serieux genomen te worden. Dit klinkt toch niet onredelijk? [/size]

[size=1]Feiten? Bewijzen voor de "fantastische" verhalen van de believers? Ik sluit me aan bij wat vele believers hier neerpennen: kijk naar de feiten, leg zelf verbanden, ga zelf op zoek naar waarheid ipv alles aan te nemen wat door mainstream kanalen verkondigd/ aangeleerd en ingelepeld wordt.[/size]

[size=1]Wat zeker ook dient benadrukt te worden is dat tal van gewaardeerde denkers en eminenties, gewaardeerde politici, technici beseffen dat er iets niet juist is en dat er op grote schaal gemanipuleerd wordt door enkelen. Maar dit openlijk verkondigen leidt tot ongelooflijk gezichtsverlies bij de massa, dus carriereverlies, geridiculiseerd en gemarginaliseerd worden door het “systeem”. De meesten onder ons zijn te druk bezig met de dagelijkse beslommeringen om ons met zo iets te gaan bezighouden: werken voor de kost, wiens brood men eet diens woord men spreekt... onderschat dat niet. De manipulatoren weten dat maar al te goed... de massa is een ongelooflijk gewillige partner van de manipulatoren (noem het de NWO, de illuminati, etc...).[/size]

[size=1]Velen van ons komen tot de pijnlijke conclusie: Er klopt iets niet in wat/hoe/waarom alles loopt zoals het loopt, er klopt zeer veel niet in hoe en waarom bepaalde ontwikkelingen plaatsgrijpen, hoe het ons uitgelegd wordt, en wie baat heeft bij die ontwikkelingen.[/size]

[size=1]Nogmaals, het gaat me om de basisidee van de believers, niet om de details waar zeker over gediscusieerd kan worden.[/size]

[size=1]Groeten![/size]
[size=1]Straddle[/size]
Dit is tenminste eens een objectieve analyse... Het is inderdaad zo dat de "wolven" op dit forum (arrogantelingen) direct op details gaan springen en afkraken.

Er is inderdaad iets fout in deze wereld , al die oorlogen , wereldoorlogen , AIDS , etc etc DAt er een monsterlijke samenwering van veel de oorzaak kan zijn is voor de meesten te onwaarschijnlijk om te bevatten. Maar , onwaarschijnlijk wil niet zeggen onmogelijk. En het lijkt onwaarschijnlijk omdat we een verkeerde versie van de realiteit aangeleerd zijn.
Oud 12 oktober 2005, 11:13   #2982
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Dit is tenminste eens een objectieve analyse... Het is inderdaad zo dat de "wolven" op dit forum (arrogantelingen) direct op details gaan springen en afkraken.

Er is inderdaad iets fout in deze wereld , al die oorlogen , wereldoorlogen , AIDS , etc etc DAt er een monsterlijke samenwering van veel de oorzaak kan zijn is voor de meesten te onwaarschijnlijk om te bevatten. Maar , onwaarschijnlijk wil niet zeggen onmogelijk. En het lijkt onwaarschijnlijk omdat we een verkeerde versie van de realiteit aangeleerd zijn.
Nee, het is onwaarschijnlijk (niet onmogelijk) dat er een samenzwering bestaat
omdat er zoveel factoren zijn die invloed hebben dat een samenzwering
gewoon praktisch niet haalbaar is.

Je veronderstelt dan namelijk zoveel feiten (en zoveel mede-samenzweerders)
dat de kans op succes exponentieel kleiner wordt, bijna insignificant klein eigenlijk.
(en dat het wel degelijk veronderstellingen zijn, zie daarover maar
de threads die hierover gevoerd zijn : consistent bewijs is er niet aangeleverd).
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 11:36   #2983
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

"The Fifth Reich and How The New World Order Collapsed

"If you tell people this world is controlled by a hidden elite they will probably say, "Yeah, sure." But they won't really believe you. They don't want to. Nobody likes to hear they are being betrayed. It's more comfortable to pretend things are reasonable, fair and democratic. Any suggestion of a conspiracy must be the ravings of madmen. Yet, every major politician in the western world and all the media owners and prominent financial and industrial figures are members of two organizations, the Bildebergers and the Trilateral Commission.

It has been well documented by authors like David Icke (Children of the Matrix—see below), that elections in our western democracies are a prearranged sham, contested between members of these two same societies. But the societies are just fronts; behind them are the people who really control the world. Our politicians are puppets in the hands of a few dozen families. They have been bought off with money and the promise of power and the threat of collapse if they don't toe the line. Who is behind the Bildebergers and the Trilateral Commission? Who is running the show?

Prominent Jewish families have been identified as the moneybags behind our leaders and there is no argument that the media is in their grip. But the fact that the Jewish families have the Federal Reserve and so America by the balls is only part of the story. Anyone with a bit of cash has America by the balls because legislation in America is a commodity you can buy. The rich get richer; the poor can’t pay, so they get poorer. It’s a feeding frenzy of self-interest: Gulf oil sheiks, industrialists, arms manufacturers, energy companies, pharmaceutical companies, farmers and special interest groups—it’s all up for sale.

The American government is a puppet of those in the industrial-military complex that can legally buy political favors and allegiances with massive bribes and donations, which are often paid with money provided by the taxpayers in the first place. In the last two decades, Israel has received ninety-three billion dollars from the American government. Only a small percentage of such vast sums have to filter back to the corruption in Washington to ensure Israel gets another ninety-three billion. What goes around comes around, under the table, of course.

Donating a part of the handout back to the politicians who vote for it is a part of the cost of doing business. It's a vicious circle—one that invests in violence and the apartheid Israeli State. Anyone not playing the game will soon have the press on their backs, claiming they are anti-business or anti-Israel. If like me, you can't even visualize what ninety-three billion dollars amounts to, it's two million low-cost housing units, which could be given away free to America's poor and homeless. You get my drift?

The New World Order (NWO) is anything but new or orderly. It's not new in so much as monopolies and cabals in conjunction with fascism, corruption and tyranny, are as old as civilization itself. And it's definitely not orderly, as it is a fact of public record that it is one of the most violent regimes ever. An estimated twenty million people have been killed since the Second World War by America, and those that are part of their New World Order. Order may possibly refer to the way graves are laid out in little straight lines. But it doesn't refer to what we imagine as order: safe, friendly, societies of people, loving and caring for each other as best they can.

The real threat to decency is the secret elite in alliance with the realms of the demonic. The cabal that runs America had to cross the Atlantic to shake hands with their European counterparts if the take over of the world was going to work. In Europe, the Satanic influence is well established and a matter of record. Many well-known aristocrats and people of high-birth are deeply implicated in the blood rituals of the Satanic church. Then again, the politicians who are masterminding the current takeover of Europe are also members of both the same inner world alliance and the two secret societies mentioned before. All are in the same dark clan—The Brotherhood of the Snake. "

zo!

zie verder : http://www.stuartwilde.com/Articles/SW_articles_NWO_collapse.htm

met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 11:58   #2984
PetSel
Gouverneur

PetSel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Kijk, jullie zeggen nu dat de wereld geleid wordt door een paar mensen die slechte bedoelingen hebben (zoals het volk oplichten, ...). Wat ga je er dan in hemelsnaam gaan aan veranderen? Als jullie toch zo "zeker" ervan overtuigt zijn, wrom spreid je dan je "bewijsbare" nieuws niet rond? Want zoals jullie zelf zeggen , is er maar een klein procent mensen die hiervan iets afweet. In mijn opzicht zijn er "veel" mensen die hiervan iets afweten maar die "het" gewoon niet geloven omdat ze geen bewijzen zien.
Dus als je met zo'n tekstbron afkomt die louter vertelt dat het bestaat, ben ik persoonlijk niet meteen overtuigd.

MVG

PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 12:06   #2985
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal

dat de kans op succes exponentieel kleiner wordt, bijna insignificant klein eigenlijk.
de threads die hierover gevoerd zijn : consistent bewijs is er niet aangeleverd).
Zucht , het veronderstelt niet zo heel veel samenzweerders. Je hebt de pyramidestructuur die al zoveel aangehaald is. Kijk naar een oorlog voor een leger, alleen de top weet de gehele strategie. De soldaten krijgen opdrachten maar hebben geen idee van de totale strategie, daar houden zij zich niet meer bezig. Ze weten niet wat de top beslist. Hetzelfde geldt voor de samenzwering van de NWO.

Zelfs al zijn er nog zovele insiders, die mensen bewegen zich voort binnen hun kringen. Ze gaan er niet over spreken met iemand die er niets van weet. Wie zou er nu uit de biecht klappen. Die mensen zijn van hun geboorte opgeleid binnen het systeem. Ze kennen niet anders. Dat zou hetzelfde als iemand van de elite die alles heeft en die plots beslist dat hij tussen de armen wil gaan leven. Dat komt alleen in fabeltjes voor.

Consistent bewijs is er wel, je moet het alleen willen accepteren.
Oud 12 oktober 2005, 12:11   #2986
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Consistent bewijs is er wel, je moet het alleen willen accepteren.
Nee, moest het consistent zijn, zou ik het accepteren en vele anderen
met mij.
Op los zand bouw je geen huis.
Oud 12 oktober 2005, 12:12   #2987
exodus

Standaard

Citaat:
met mij.
Laat me niet lachen hé, je moet niet de schijnheilige uithangen. Consistent bewijs is al afgeleverd. Zie het verhaal met de CFR en al.

Jij accepteert het niet , zelfs is het consistent. Je bent niet bereid van er op een serieuze manier naar toe te kijken. Je ridiculisaties hebben dat al voldoende bewezen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by exodus on 12-10-2005 at 13:16
Reason:
--------------------------------

Citaat:
met mij.
Laat me niet lachen hé, je moet niet de schijnheilige uithangen. Consistent bewijs is al afgeleverd. Zie het verhaal met de CFR en al.

Jij accepteert het niet , zelfs is het consistent. Je bent niet bereid van er op een serieuze manier naar toe te kijken. Je ridiculisaties hebben dat al voldoende bewezen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
met mij.

Jij accepteert het niet , zelfs is het consistent, dat is al voldoende bewezen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door exodus : 12 oktober 2005 om 12:16.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 12:23   #2988
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:

Jij accepteert het niet , zelfs is het consistent. Je bent niet bereid van er op een serieuze manier naar toe te kijken. Je ridiculisaties hebben dat al voldoende bewezen.
Blijkbaar betekent 'consistent' iets anders voor mij dan voor jou.
Hetgeen je hebt beweerd is gereduceerd tot schroot door de kritiek
en opmerkingen van Firestone, Turkje etc.

Geen enkele rechtbank zal overgaan tot veroordelingen op basis
van zo'n schamel bewijsmateriaal.
Oud 12 oktober 2005, 13:10   #2989
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Geen enkele rechtbank zal overgaan tot veroordelingen op basis
van zo'n schamel bewijsmateriaal.
Ha! Rechtbanken! Rechters! Daar zeg je me wat!
Meeste (hoge) rechters hebben een
strak lijntje naar de NWO! Vrij veel van die lui zijn 33ste graad of hoger
in de vrijmetselarij! snap je 'm ?

Bekijk anders het Regina Loef verhaal eens! Maar dan wel wakker blijven,
en niet in je slaap vluchten! want dat zal wel bijna moeten als je het met
een 'open oog' ziet.

Snap je nu waar al het onrecht vandaan komt?

Met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 12 oktober 2005, 13:42   #2990
neutron
Banneling

neutron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
[size=1]Ik ben het bijlange niet met alles eens, maar wel met de basisidee van wat ze verkondigen. Ik ben het zeker met ze eens dat tal van zaken en ontwikkelingen op politiek/sociaal/economisch vlak gestuurd/gemanipuleerd worden door een steeds kleinere groep die ons allen "bij de kloten" hebben. En het ergste van al is, we werken onbewust nog mee ook. [/size]

[size=1]Believers, niet iedereen lacht met jullie stellingen, het waarheidsgehalte ervan is zeker niet te verwaarlozen. En van zodra er slechts een paar procent waarheid in de beweringen zit, verdienen ze meer au serieux genomen te worden. Dit klinkt toch niet onredelijk? [/size]

[size=1]Feiten? Bewijzen voor de "fantastische" verhalen van de believers? Ik sluit me aan bij wat vele believers hier neerpennen: kijk naar de feiten, leg zelf verbanden, ga zelf op zoek naar waarheid ipv alles aan te nemen wat door mainstream kanalen verkondigd/ aangeleerd en ingelepeld wordt.[/size]

[size=1]Wat zeker ook dient benadrukt te worden is dat tal van gewaardeerde denkers en eminenties, gewaardeerde politici, technici beseffen dat er iets niet juist is en dat er op grote schaal gemanipuleerd wordt door enkelen. Maar dit openlijk verkondigen leidt tot ongelooflijk gezichtsverlies bij de massa, dus carriereverlies, geridiculiseerd en gemarginaliseerd worden door het “systeem”. De meesten onder ons zijn te druk bezig met de dagelijkse beslommeringen om ons met zo iets te gaan bezighouden: werken voor de kost, wiens brood men eet diens woord men spreekt... onderschat dat niet. De manipulatoren weten dat maar al te goed... de massa is een ongelooflijk gewillige partner van de manipulatoren (noem het de NWO, de illuminati, etc...).[/size]

[size=1]Velen van ons komen tot de pijnlijke conclusie: Er klopt iets niet in wat/hoe/waarom alles loopt zoals het loopt, er klopt zeer veel niet in hoe en waarom bepaalde ontwikkelingen plaatsgrijpen, hoe het ons uitgelegd wordt, en wie baat heeft bij die ontwikkelingen.[/size]

[size=1]Nogmaals, het gaat me om de basisidee van de believers, niet om de details waar zeker over gediscusieerd kan worden.[/size]

[size=1]Groeten![/size]
[size=1]Straddle[/size]

beste,
zoals u het hier stelt kan ik mij er wel akkoord mee verklaren

ik vind het hier trouwens ook een boeiende omdat dit onderwerp mij al decennia interesseert

het dilemma dat zich stelt is:
zijn de VN "ten goede" dwz gaan zij de wereld dienen
of " ten kwade" dwz gaan zij de wereld onderdrukken?

ik bemerk 2 stellingen:
coleman zegt: er komt een NWO die de wereld zal onderdrukken
Michielszoon daarentegen zegt: de VN is de kiem van het Rijk Gods= dienend

persoonlijk volg ik Michielszoon en steun ik de VN
maar als iemand mij kan bewijzen, overtuigen dat Coleman gelijk heeft
wil ik steeds van gedacht veranderen
de aangebrachte argumenten voor het NWO zijn volgens mij toch niet voldoende bewijskrachtig en kunnen met de filosofie van Michielszoon gemakkelijk ontkracht worden

wat mij verbaast is, (ik zit hier nog maar een goede 2 maanden op dit forum)
dat Michielszoon over deze zaken al 10 jaar geleden zijn boek schreef en nu nog altijd actueel is en zijn argumenten nog steeds de goede richting aangeven.
neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 13:50   #2991
neutron
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Ik erger mij ook niet aan de mensen die de NWO verwerpen/ridiculiseren.
Sterker, ik begrijp hen zelfs.
Dit verhaal is té veel omvattend om in één, of zelfs meerdere boeken, uit de doeken te doen. De meesten hebben gewoon geen tijd of interesse om deze zaak uit te spitten.

Hier moet je gewoon 2 dingen doen.
1.Naar de feiten kijken
2.De officiele uitleg voor die feiten ernaast leggen.
Elk logisch denkend mens zal dan tot de vaststelling komen, dat er té veel niet logisch is in het officieël verhaal. (En trust me, die "niet logisch" is een understatement van jewelste.)
Tenminste, als hij/zij zich mentaal zover heeft gebracht dat hij k?*n aannemen dat ze tot zoiets in staat zijn. Dat Afrikaanse en communistische dictaturen hun eigen volk ombrengen, daar hoeven ze niet van overtuigd, maar een Westerse Democratie, neen, die doen zoiets niet.
Ik begrijp ook goed uw hier aangebrachte gedachtengang demosteve, maar de argumenten die aangebracht worden raken soms kant noch wal
ik zal ze zo goed mogelijk proberen te weerleggen behalve als het me niet lukt natuurlijk
toch merk ik dat veel argumenten gemakkelijk kunnen weerlegd worden
Oud 12 oktober 2005, 13:51   #2992
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

maar als iemand mij kan bewijzen, overtuigen dat Coleman gelijk heeft
wil ik steeds van gedacht veranderen
Ik heb geen behoefte je te overtuigen. Moet je zelf doen.
Maar tipje van de sluier: Niet alleen Coleman zegt het van de UN.
Dus, succes met de studie!

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 12 oktober 2005, 13:53   #2993
neutron
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Ik kan het, en ik denk met mij anderen, best wel gebruiken.
Vooral daar we tegen de stroom inroeien, en aardig wat te incasseren
hebben als 'we' on zegje doen.

En zoals gezegd, wat mij betreft mag je over alles disscusieren.
Ik, noch anderen hebben gezegd dat dat niet mag/kan.

Maar ridiculiseren zonder enig vorm van onderzoek, daar vallen we,
als ik even voor de believers in het algemeen mag spreken, over.

met vriendelijke groeten

Pindar
zo bekijk ik het ook Pindarke
ik vind dit wel een boeiend onderwerp
en zal blijven argumenten geven
ik geef iedereen de kans zijn mening te geven uiteraard
maar dat wil niet zeggen dat iedereen akkoord MOET zijn
Oud 12 oktober 2005, 13:56   #2994
neutron
Banneling

Standaard

Citaat:
[size=2]speciaal nog even voor neutron dan:

met vriendelijke groeten

Pindar[/size][size=2]
[/size]
Bedankt Pindar
hieronder volgen mijn tegenargumenten
Oud 12 oktober 2005, 14:04   #2995
neutron
Banneling

Standaard

Citaat:
[size=2]speciaal nog even voor neutron dan:
Pindar[/size][size=2]
[/size]

[size=1][size=2]The only military force will be a world police force under the United Nations in sufficient numbers with state-of-the-art technology so that it can field overwhelming force against any perceived threat to the world supra government[/size] [/size]

[size=1]Saddam Hussein functions as the big "bogeyman" of the world [size=2]so that the United Nations can cement its authority over so-called sovereign nations.[/size] [/size]
[size=1][/size]
[size=1]Dit is een typisch Amerikaanse gedachtengang,[/size]
[size=1]mag ik er op wijzen dat de VN geen steun geven aan de IRAK-oorlog[/size]
[size=1]zelfs België niet[/size]
[size=1]Belgiê doet alleen mee als de VN zijn goedkeuring geeft (invasie Koeweit)[/size]
[size=1]de irak-oorlog is zelfs onwettig[/size]
[size=1]u beschuldigt dus de VN vals[/size]

[size=1][size=2]The goal, of course, will be the destruction (overbodig maken) of national sovereignty worldwide, the establishment of a one world socialist government under the United Nations[/size], disarmament of all nations, and the establishment of a world police force.[/size]

u beschuldigt de VN van iets wat ze niet doen
Oud 12 oktober 2005, 14:07   #2996
neutron
Banneling

Standaard

Citaat:

goed gezegd paardchevalleke
Oud 12 oktober 2005, 14:13   #2997
neutron
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
Kijk, jullie zeggen nu dat de wereld geleid wordt door een paar mensen die slechte bedoelingen hebben (zoals het volk oplichten, ...). Wat ga je er dan in hemelsnaam gaan aan veranderen? Als jullie toch zo "zeker" ervan overtuigt zijn, wrom spreid je dan je "bewijsbare" nieuws niet rond? Want zoals jullie zelf zeggen , is er maar een klein procent mensen die hiervan iets afweet. In mijn opzicht zijn er "veel" mensen die hiervan iets afweten maar die "het" gewoon niet geloven omdat ze geen bewijzen zien.
Dus als je met zo'n tekstbron afkomt die louter vertelt dat het bestaat, ben ik persoonlijk niet meteen overtuigd.

MVG
ook goed gezegd PeterSellieke
Ook Michielszoon heeft in zijn boek gezegd dat het Rijk Gods , de VN dus, niet iets kan zijn
dat alleen maar enkele intellectuelen kunnen begrijpen
want dan zou het onzinnig zijn en zijn doel missen
maar juist zo éénvoudig dat iedereen, zelf de meest simpele mens het begrijpt, zelfs een blinde kan het zien,
het RG is niet elitair maar dient de volledige mensheid
Oud 12 oktober 2005, 14:13   #2998
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is een typisch Amerikaanse gedachtengang,
mag ik er op wijzen dat de VN geen steun geven aan de IRAK-oorlog
zelfs België niet
Belgiê doet alleen mee als de VN zijn goedkeuring geeft (invasie Koeweit)
de irak-oorlog is zelfs onwettig
u beschuldigt dus de VN vals

U heeft het over de officiele verklaringen en ik over wat er achter
de schermen van de UN gebeurt. Maar goed, doe U eigen onderzoek!
Citaat:
The goal, of course, will be the destruction (overbodig maken) of national sovereignty worldwide, the establishment of a one world socialist government under the United Nations, disarmament of all nations, and the establishment of a world police force.

u beschuldigt de VN van iets wat ze niet doen
Nee hoor, ik beschuldig ze van wat ze wel doen (maar niet zeggen)

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 12 oktober 2005, 14:15   #2999
Pindar
Banneling

Standaard

Mooi he?!

Met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 12 oktober 2005, 14:19   #3000
neutron
Banneling

Standaard

Citaat:
Zucht , het veronderstelt niet zo heel veel samenzweerders. Je hebt de pyramidestructuur die al zoveel aangehaald is. Kijk naar een oorlog voor een leger, alleen de top weet de gehele strategie. De soldaten krijgen opdrachten maar hebben geen idee van de totale strategie, daar houden zij zich niet meer bezig. Ze weten niet wat de top beslist. Hetzelfde geldt voor de samenzwering van de NWO.

.
Hier worden weer duidelijk 2 elementen aangehaald die bij elkaar horen in de NWO
1. oorlog
2. alleen de top kent de geheimen

als de VN doorbreekt als Rijk Gods zijn die er juist niet meer
1. geen oorlog maar vrede
2. er zijn geen geheimen meer die geheim moeten blijven, er is openheid en duidelijkheid
(glasnost)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be