Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juni 2010, 18:47   #3001
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
De kans dat er op ondeduidende fils-?*-papas uit Crainhem wordt geschoten is inderdaad minder groot.

Toch wens ik het u toe.
Hij heeft nochtans overschot van gelijk. Of vind jij het normaal dat die bewezen onbekwameling doodleuk komt vertellen dat hij niet van plan is de rechtbanken beter te beveiligen? Kan hij de volgende keer nog eens komen vertellen hoe aangegrepen hij wel is. Die arme Stefaan De Clerck toch.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 18:50   #3002
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Iedereen? Hoe ken jij de mening van iedereen op het forum?
Spreek voor jezelf.
Behalve die andere eenzaat die iedereen tegen de haren strijkt...

Het tuigmannetje beantwoord volledig aan de definitie van een forumtrol..
Citaat:
De trol zaait onrust door mensen waar mogelijk tegen de haren in te strijken. Een trol op een niet-rokers-forum zal telkens weer beginnen over hoe prettig roken is. Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen of schijnargumenten te geven, met als enkel doel om gebruikers binnen de gemeenschap expres en bewust te frustreren
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 18:53   #3003
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Behalve die andere eenzaat die iedereen tegen de haren strijkt...

Het tuigmannetje beantwoord volledig aan de definitie van een forumtrol..
En hoe zie je dan dit forum precies? Als een anti-allochtonenforum waar de forumtrol de gebreken aan de autochtonenzijde van de discussie in de verf zet?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 19:05   #3004
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Het illustrerendste is natuurlijk dat de politiek correcte wittte verkavelingsvlaming een ultieme angsthaas is.
De provincie ingejaagd door de Franstaligen, de Nederlanders, de mocro's, en de Afrikanen, en nu doen ze het in hun broekje als de 'rust' verstoord wordt door een paar harde uitspraken van eeen politieke querelant.

'Jullie wilden toch een fokkin' discussie? Dan krijg je een fokkin' discussie!' Zoals je weleens een NL-mocro op de commerciele nl-tv ziet brullen.
Je hebt gelijk..nette niet provocerende onderbouwde tegenargumenten...
Trol of the year award...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 21:24   #3005
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Veelzegend is de grenzeloze naiviteit van de Belgische minister van Justitie:


Ontslagnemend minister van Justitie Stefaan De Clerck noemt de schietpartij een catastrofe. "Ik begrijp niet hoe een vrederechter die zo dicht bij de mensen wil staan, neergeschoten wordt."

Hij zal het nooit snappen.
Is zo'n schietpartij dan geen catastrofe? Wilt u dat minimaliseren tot een alledaags incidentje?
Begrijpt u dan zo goed dat een vrederechter neergeschoten wordt? Als u dat begrijpt, hoe komt dat? Omdat u het normaal vindt?
Ik vind schietpartijen gruwelijke gebeurtenissen. Ik vind het erg dat mensen zomaar andere mensen vermoorden. Maar ja, da's zeker omdat ik niet zo slim ben als Eberhard Leclerc?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 21:33   #3006
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Het illustrerendste is natuurlijk dat de politiek correcte wittte verkavelingsvlaming een ultieme angsthaas is.
De provincie ingejaagd door de Franstaligen, de Nederlanders, de mocro's, en de Afrikanen, en nu doen ze het in hun broekje als de 'rust' verstoord wordt door een paar harde uitspraken van een politieke querelant.
En toen voelden een paar mensen zich aangesproken. De gevoelige snaar dus.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
De kans dat er op ondeduidende fils-?*-papas uit Crainhem wordt geschoten is inderdaad minder groot.
Toch wens ik het u toe.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Iedereen is uw trolgedrag méér dan beu vriend..ga bij uw leeftijdsgenootjes spelen...of wat op straat rondhangen zoals een echte gansta of tuigman...die vinden kompuuters toch maar iets voor geeks en witmannen..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Het tuigmannetje beantwoord volledig aan de definitie van een forumtrol..

Wat fijn dat je een mening over ondergetekende hebt. Het laat me overigens siberisch. Zijn de inhoudelijke reacties op voor wat betreft de voortwoekerende witte criminaliteit misschien?

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 3 juni 2010 om 21:33.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 21:38   #3007
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Is zo'n schietpartij dan geen catastrofe?
500 doden per jaar in het verkeer in Vlaanderen dat is een catastrofe.

Een moord op een individu is een incident. Waarbij ik mij bij voortduring (lees deze draad even) afvraag waarom het Belgische gerecht misdrijven vaak niet serieus neemt.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 21:45   #3008
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Is zo'n schietpartij dan geen catastrofe? Wilt u dat minimaliseren tot een alledaags incidentje?
Begrijpt u dan zo goed dat een vrederechter neergeschoten wordt? Als u dat begrijpt, hoe komt dat? Omdat u het normaal vindt?
Ik vind schietpartijen gruwelijke gebeurtenissen. Ik vind het erg dat mensen zomaar andere mensen vermoorden. Maar ja, da's zeker omdat ik niet zo slim ben als Eberhard Leclerc?
Wat schieten we daar mee op? Maar kom, ik zal je een plezier doen: ja, dat is een catatrofe en nee, dat moet niet geminimaliseerd worden. Zo dan hebben we dat gehad en kunnen we weer naar de essentie van de zaak.

De rechters vragen al maanden strengere (of zelfs een minimum) aan beveiligingsmaatregelen. Nu loopt het mis en dan durft de paljas die verantwoordelijk is voor justitie op Ter Zake vertellen dat strengere maatregelen er toch niet inzitten, want dat de keuze voor laagdrempeligheid toch de juiste is. Ik begrijp niet goed hoe een metaaldetector of een veiligheidsagent de drempel verhoogt. Maar ja, da's zeker omdat ik niet zo slim ben als De Clerck.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 21:47   #3009
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
500 doden per jaar in het verkeer in Vlaanderen dat is een catastrofe.

Een moord op een individu is een incident. Waarbij ik mij bij voortduring (lees deze draad even) afvraag waarom het Belgische gerecht misdrijven vaak niet serieus neemt.
Verkeersongevallen gebruiken om moord goed te praten ?????
Uit welk gesticht hebben ze u vrijgelaten?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 22:42   #3010
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik vind het erg dat mensen zomaar andere mensen vermoorden.
U vindt dit erg, zegt u. Het zal best.

De vraag die ik hier herhaaldelijk opwerp is:

Waarom vindt de witte autochtone Belgische magistratuur (en hun politieke handlangers) dit dan niet zo erg?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2010, 08:35   #3011
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

1) 12/05/2010: Oproep tot geweld
2) 15/05/2010: 2 jongeren steken bijna oog uit van slachtoffer.
3) 15/05/2010: Albaneze wapensmokkelaars op vrije voeten
4) 19/05/2010: Canabisplantage opgerold
5) 19/05/2010: Brutale overval op BV door 2 allochtonen.
6) 22/05/2010: Moslims willen sharia in Belgie, de vlag van allah, omverwerpen van het bestek van Belgie.
7) 22/05/2010: Asielzoekers kosten meer dan op hotel gaan.
8) 23/05/2010: Jongeren steken willekeurig mensen neer in Antwerpen.
9) 25/05/2010: Bedreiginingen aan Belgie gebeurde vanuit Antwerps buurthuis.
10) 27/05/2010: 2 minderjarige overvallers.
11) 27/05/2010: Wagens bekogeld met stenen.
12) 28/05/2010: Overvallers weer vrij gelaten.
13) 28/05/2010: Rondtrekkende bendes.
14) 30/05/2010: Moslims willen wetten bepalen in Belgie.
15) 01/06/2010: 4 Romeense dieven.
16) 01/06/2010: 9000 illegalen geregulariseerd in 4 maand.
17) 04/06/2010: Iranier schiet rechter en griffier dood bij vredegerecht. Nooit eerder geziene misdaad.

http://www.hln.be/hln/nl/7378/Schiet...iepaleis.dhtml
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2010, 08:37   #3012
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
U vindt dit erg, zegt u. Het zal best.

De vraag die ik hier herhaaldelijk opwerp is:

Waarom vindt de witte autochtone Belgische magistratuur (en hun politieke handlangers) dit dan niet zo erg?
Dat zul je hen moeten vragen...maar dat praat de feiten nog niet goed, of wel misschien?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2010, 09:13   #3013
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
U vindt dit erg, zegt u. Het zal best.

De vraag die ik hier herhaaldelijk opwerp is:

Waarom vindt de witte autochtone Belgische magistratuur (en hun politieke handlangers) dit dan niet zo erg?
Zeg maar gerust , ten treure en in verschillende threads.
Doen me denken aan
http://www.youtube.com/watch?v=raNM0UvR_Bo
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2010, 11:41   #3014
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
U vindt dit erg, zegt u. Het zal best.

De vraag die ik hier herhaaldelijk opwerp is:

Waarom vindt de witte autochtone Belgische magistratuur (en hun politieke handlangers) dit dan niet zo erg?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Zeg maar gerust , ten treure en in verschillende threads.

De mond vol met de tanden.

Ook u kunt dit criminele gedrag van het eigen witte volk blijkbaar niet uitleggen.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2010, 11:44   #3015
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De mond vol met de tanden.

Ook u kunt dit criminele gedrag van het eigen witte volk blijkbaar niet uitleggen.
Jawel, enkele rotte appels.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2010, 21:13   #3016
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
U vindt dit erg, zegt u. Het zal best.

De vraag die ik hier herhaaldelijk opwerp is:

Waarom vindt de witte autochtone Belgische magistratuur (en hun politieke handlangers) dit dan niet zo erg?
Zoals Illwill zegt : vraag het hen ... maar dat praat de feiten niet goed.
U doet die feiten af als een "incident"! U vindt het niet interessant blijkbaar dat iemand 2 mensen doodschiet om één of andere wraakidee.
Beseft u eigenlijk wel wat een VREDEgerecht is? Het is een plaats waar gewone geschillen tussen gewone mensen zo goed mogelijk worden bijgelegd. Het is geen plaats waar uitdagende statements worden geplaceerd of moordenaars veroordeeld.
Maar nooit en nergens is moord in koelen bloede goed te praten of af te handelen als "een incident" enkel omdat er meer mensen op een andere manier sterven. Als ik uw lijn van redeneren doortrek, kan ik reden vinden om enkele mensen in Haïti te gaan doodschieten, 't zou toch maar een incidentje zijn na die 100.000en die in de aardbeving gebleven zijn.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2010, 22:03   #3017
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Zoals Illwill zegt : vraag het hen ... maar dat praat de feiten niet goed.
U doet die feiten af als een "incident"! U vindt het niet interessant blijkbaar dat iemand 2 mensen doodschiet om één of andere wraakidee.
Beseft u eigenlijk wel wat een VREDEgerecht is? Het is een plaats waar gewone geschillen tussen gewone mensen zo goed mogelijk worden bijgelegd. Het is geen plaats waar uitdagende statements worden geplaceerd of moordenaars veroordeeld.
Maar nooit en nergens is moord in koelen bloede goed te praten of af te handelen als "een incident" enkel omdat er meer mensen op een andere manier sterven. Als ik uw lijn van redeneren doortrek, kan ik reden vinden om enkele mensen in Haïti te gaan doodschieten, 't zou toch maar een incidentje zijn na die 100.000en die in de aardbeving gebleven zijn.

Als u moeite zou doen om deze draad even door te lezen dan zult u ontdekken dat ik mij herhaaldelijk afvraag waarom deze 'incidenten' ('faits divers' dixit Thielemans) in de regel nauwelijks gesanctioneerd worden.
Wat beweegt deze samenleving om haar criminaliteit nauwelijks serieus te nemen? Wat beweegt deze samenleving om slechts te focussen op geweld- en straatcriminaliteit? Wat beweegt deze samenleving uberhaupt geen aandacht te besteden aan 'witte criminaliteit? Wat beweegt deze samenleving om voor dezelfde vergrijpen 'vreemdelingen' strenger te sanctioneren (maar nog vaak te licht)?

Niet dat ik in deze draad al antwoord heb gehad van de gebruikelijke 'gevestigde-orde-likkers' (you know who you are).
En ook van u niet.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 00:44   #3018
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Als u moeite zou doen om deze draad even door te lezen dan zult u ontdekken dat ik mij herhaaldelijk afvraag waarom deze 'incidenten' ('faits divers' dixit Thielemans) in de regel nauwelijks gesanctioneerd worden.
Wat beweegt deze samenleving om haar criminaliteit nauwelijks serieus te nemen? Wat beweegt deze samenleving om slechts te focussen op geweld- en straatcriminaliteit? Wat beweegt deze samenleving uberhaupt geen aandacht te besteden aan 'witte criminaliteit? Wat beweegt deze samenleving om voor dezelfde vergrijpen 'vreemdelingen' strenger te sanctioneren (maar nog vaak te licht)?

Niet dat ik in deze draad al antwoord heb gehad van de gebruikelijke 'gevestigde-orde-likkers' (you know who you are).
En ook van u niet.
Wat kun jij toch uit je nek kletsen..
Kijk, het gerecht doet vaak uitstekend zijn werk en neemt criminaliteit wel degelijk serieus. Ookal werkt het soms totaal vierkant, meestal werkt het goed.
Dat heb ik onlangs nog persoonlijk mogen meemaken, helaas..directe familie werd thuis overvallen en overleed aan de verwondingen.
Al enkele dagen later pikte politie één dader op en dankzij internationale samenwerking een tweede dader die nu uitgeleverd zal worden.
Politie spoorde dus de daders op, onderzoeksrechters lieten hen niet lopen en beide zitten nu achter tralies.
Waar sta jij dan met je geleuter?
Je bent al even bekrompen klootjesvolk als degene die roepen" iedere moslim is een monster" maar omdat je jezelf geweldig vindt heb je je eigen kleinburgelijkheid, steeds de schuld op anderen schuiven, niet eens door.
De dood van mijn familie is maar aan één ding te wijten, aan de daders en jou gezever is niets anders van het verongelijkt kijken richtig witte justitie.
mensen die dit politiewerk hebben gedaan hebben in ieder geval meer kloten dan jij achter je computerke, mopperend over die stoute witte rechters!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 09:43   #3019
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kijk, het gerecht doet vaak uitstekend zijn werk en neemt criminaliteit wel degelijk serieus.
Hier kun je vrijwel iedere Belg hard mee aan het lachen krijgen.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 10:05   #3020
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Iedereen is uw trolgedrag méér dan beu vriend..ga bij uw leeftijdsgenootjes spelen...of wat op straat rondhangen zoals een echte gansta of tuigman...die vinden kompuuters toch maar iets voor geeks en witmannen..
Ik ben Eberhard Leclerc erg dankbaar omdat hij mij zonder dat wellicht zelf te willen geholpen heeft mijn lessen Nederlands spannender te maken voor mijn grotendeels allochtone, Franstalige Brusselaars wordende leerlingen.

Hij komt regelmatig erg snedig uit de hoek, dat is ook al mooi meegenomen.

Hij zet Another Jack, alice en nog anderen aan tot al even vaak even snedige replieken, en dat maakt dit forum er alleen maar interessanter op.

Ik geef toe dat zijn lange lijstjes met de meest populaire artiesten van YouTube een beetje lastig kunnen zijn (het scrollen duurt nogal ).

...

Nu ja, er is er maar één die 'eigenzinnig' mag zijn, zeker?
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 5 juni 2010 om 10:07.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be