![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
Schuldig |
![]() ![]() ![]() |
48 | 38,71% |
Onschuldig |
![]() ![]() ![]() |
76 | 61,29% |
Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3001 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ziet er mij geen kleine eetster uit. ![]() Waar de discussie om gaat is in feite om de assisenprocedure. 'wij' aanvaarden die, of Clottemans nu schuldig of onschuldig was verklaard door de jury, maar de fanclub kan enkel vrijspraak aanvaarden. Daar zit hem het twistpunt. Laatst gewijzigd door parcifal : 11 november 2010 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3002 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weet je, de mensen die zo overtuigd zijn van de schuld van Els, die klinken altijd zo een beetje de mensen die op de lagere school ijverig meededen met het pesten van het lelijke eendje.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 11 november 2010 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3003 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het gaat namelijk helemaal niet over de assisenprocedure, het gaat hem bij mij al sinds dag 1 over alle mist die nog steeds rond deze zaak hangt, het amateurisme en de bevooroodeeldheid van het onderzoek en het soms goedkoop en laffe optreden van de burgerlijke partij, als je tenminste onbevooroordeeld naar de zaak wilt kijken en niet als een vrome volgeling, door berg en dal achter Vermassen zeult. Dat is de reden dat de "fanclub" er van overtuigd is dat vrijspraak hier de enige rechtvaardige optie was, erger nog, het had nooit tot een proces mogen komen. En ik heb het je al gezegd, als cassatie niks verandert, dan zal ik dit vonnis aanvaarden, niet omdat ik dan van mening veranderd ben maar omdat ik wel geloof dat dit systeem of minstens de intentie ervan, moet kunnen blijven bestaan en moet beschouwd worden als een autoriteit. Uiteindelijk toont dit systeem zelfs nog menselijkheid, weliswaar in kleine mate, als men met bepaalde verzachtende omstandigheden rekening houdt, wat meer is dan van jou kan gezegd worden want jou kan het weinig schelen wat er met Els Clottemans gebeurt, nochtans is ook Els Clottemans, een mens. Let ook maar op met wat je de "fanclub" verwijt want als later de publieke opinie alsnog het gelijk aan haar kant krijgt, zullen jullie het zijn die dan het vonnis moeten aanvaarden en dan kan je dit soort posts wel eens als een boemerang in het gezicht krijgen. Op naar de vrijspraak Els, Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3004 | |
Banneling
|
![]() Bijna 2 mensen zelfs als ik het juist kan inschatten.
![]() Citaat:
Ouch that hurts. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 11 november 2010 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3005 |
Banneling
|
![]() Allez, vandaag is dus de grote dag.
De zwarte mars. Hoe is de verkeerssituatie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3006 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Blijkbaar ! Aangezien u het aanhaalt, voor mij was "hurt" geen optie. Op naar de vrijspraak Els, Noorman |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3007 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet vergeten dat het zeer gemakkelijk is om langs de zijlijn, als een heleboel feiten al lang gekend zijn, kritiek te geven en eens vanuit de zetel te zeggen hoe men een moordonderzoek moet leiden. Citaat:
Citaat:
Zie zelf maar dat je niet begint te huilen als ze voor een tweede keer veroordeeld wordt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3008 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De andere duizenden manifestanten kijken op dit ogenblik lichtjes bedremmeld naar de donkere regenwolken en zetten de thermostaat iets hoger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3009 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het steeds maar beginnen bleiten en hysterisch doen van de kinderen met als klap op de vuurpijl het verstoren van het laatste woord van de beschuldigde. Om dan na de uitspraak in de armen van An Govers en Jef Vermassen te vallen en breed glimlachend uit de zaal te komen, de zogenaamde hysterie was nergens meer te bespeuren, laf en goedkoop. Citaat:
Citaat:
Op naar de vrijspraak Els, Noorman |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3010 |
Minister
|
![]() Vanavond in Telefacts het interview met Clottemans net voor het proces.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3011 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om maar te illustreren hoog het niveau van de vrouwengile daar is. 4000 extra kijkers, die kijkcijferopnemers gaan ontploffen denk ik.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 11 november 2010 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3012 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Els C. heeft heel veel geluk dat de emotionele reactie van hen op haar doldrieste en gestoorde uitspraken het enige gevolg was (indirect praatte ze zichzelf natuurlijk zo naar haar vonnis, tot daar haar superieure intelligentie ![]() In andere tijden en andere landen was ze voor haar uitspraken on the spot gelynched, ze komt er dus nog goed vanaf, nietwaar? Laf is enkel de moordenares van Els Van Doren vanwege haar manier van handelen. Deze moordenares is geoordeeld door een jury en veroordeeld door een rechter en ze schilt nu aardappels in de gevangenis. Op naar de miljoenste aardappel, Els. Laatst gewijzigd door parcifal : 11 november 2010 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3013 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3014 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja voor jou was een proces waarschijnlijk al helemaal niet nodig. Enkel aan haar blik kan je zien dat ze schuldig is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3015 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nee, niet waar, 30 jaar is een zware straf Citaat:
Citaat:
Op naar de vrijspraak Els, Noorman |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3016 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou nu toch graag het gedacht van zo'n micro-emotielezer willen kennen. Dat moet interessant zijn.
![]() |
![]() |
#3017 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3018 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3019 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie liegt knippert of kijkt weg.
![]() |
![]() |
#3020 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij hebben hier geen ervaring mee. Vergeleken bij deze leugen hebben wij alleen kleine leugentjes gezien. En van acteurs op TV weet je nooit of dat wat ze laten zien, hetgeen is wat ze willen laten zien, of het beste dat ze kunnen laten zien. Ik denk dat er echt mensen zijn die naar die opname kunnen kijken en dan besluiten met 100% zekerheid of het een leugen is. Veel betrouwbaarder dan de leugendetector.
![]() |