![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3001 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Knuppel; ze hebben hier schijnbaar deze topic afgesloten. Mijn bijdrage zal weer te moeilijk geweest zijn om verstaanbaar te zijn voor sommigen. Het doet mij wel plezier dat U het vermogen hebt om begrijpbaar te lezen en om serieuze repliek te geven; ook in andere topics. Zo zou het moeten maar.....zo is het dus niet op dit forum. Ze doen maar verder maar..... het zal op deze manier niks beteren in dit land. De politici zijn oneerlijk maar indien dat zo is dan is het de plicht van het plebs; waartoe jij zowel als ik behoor; dat aan die politici duidelijk te maken. Maar niet op de manier zoals we hier op dit forum bezig zijn. Iedereen verdient natuurlijk te weinig. Maar om op dit forum van de morgen tot de avond te kankeren moet niemand betaald worden. Velen verdienen hier dus te veel want ik vermoed dat er duchtig gebruik wordt gemaakt van PC's van ofwel de werkgever ofwel van eigen PC's dan toch maar wel tijdens betaalde werkuren. Mijn zaak niet echter. Ze doen maar. Ik kan mij dit wel veroorloven want ik ben op rust. Ik hoef mij dus niet te schamen. Voor de uren die mij ooit betaald werden heb ik steeds gepresteerd. Gaat desondanks de overheid in faling moet of kan ik mij daar geen zorgen over maken. Ik voel mij niet schuldig. Punt. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 26 januari 2017 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3002 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demonen, 'k stelde een vraagstukje...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3003 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juichen de maatregel toe dat hun collega's leerkrachten van het middelbaar en hoger onderwijs langer moeten gaan werken. Nogal een collegialiteit heerst daar. Het kan niet op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3004 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Continu mensen tegen mekaar uitspelen, pure verdeel en heerspolitiek. Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 januari 2017 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3005 |
Banneling
|
![]() gewone mensen met gewone jobs denken al gauw 'waar klagen die leerkrachten over? het gaat toch maar om ocharme één uur extra per week.' ...
maar zij gaan volledig voorbij aan het feit dat dit voor leerkrachten wel 10 �* 20 % van hun wekelijkse werktijd betekent! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3006 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3007 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3008 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 januari 2017 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3010 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3011 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3012 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfstandigen werken misschien 90 uur per week, maar demonen zeker niet!
![]() |
![]() |
#3013 |
Banneling
|
![]() Max 20u per week (1u = 50 min) en 4 maanden verlof!
Langer werken is onmogelijk! Laatst gewijzigd door demonen : 27 januari 2017 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3014 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen énkele werknemer kan verplicht worden om 90 uur per week te werken. Dat je op brugpensioen bent betekent dat je ook geen zelfstandige was, want brugpensioen is voor hen niet weggelegd. Zelfstandigen kunnen niet doppen, en ze trekken pas na drie maanden ziek zijn iets van het ziekenfonds. Zelfstandigen werken vééééél meer dan max.20 uur per week. Ze nemen geen 4 maanden verlof, langer werken is niet alleen mogelijk, veel zelfstandigen doen dat ook. Op brugpensioen kunnen ze niet, en als klap op de vuurpijl krijgen ze minder pensioen dan de mensen die ze te werk stellen.
![]() |
![]() |
#3015 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken heel wat zelfstandigen die 4 maanden verlof nemen per jaar. Trouwens wat is een zelfstandige ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 januari 2017 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3016 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, een zelfstandige wordt evenmin als een werknemer verplicht om 90 uur te werken, maar kleine zelfstandigen kunnen moeilijk anders. Om hogergenoemde redenen.
Ik wilde alleen maar aantonen dat demonen de waarheid geweld aandoet als hij zegt dat hij 90 uur per week werkte. Hij was geen zelfstandige en ook geen ambtenaar. Anders zou hij ze niet zo haten. De Vlaamse ambtenaren toch. Op de cijfers over het véél groter aantal Waalse ambtenaren reageert hij nooit.
![]() |
#3017 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3018 |
Banneling
|
![]() Als je op 8 maanden voldoende inkomsten genereert dat je 4 maanden op de bahamas kan gaan liggen....dan kan een zelfstandige inderdaad ook zo lang verlof nemen.
Maar de realiteit is dat ze grote omzetten moeten draaien om een iet of wat deftig loon te krijgen. Het zal dus eerder 1 a 2 weken verlof zijn en 60 uren werkweken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3019 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet de burgemeesters zelfstandigen waren.
Noch dat hij vier maanden per jaar vakantie neemt. Het parlement gaat in reces in de vakantiemaanden, maar burgemeesters gaan daarom niet al die tijd op vakantie. Vergeet vooral niet om onder je bed te kijken als je gaat slapen, want De Wever zou daar wel eens onder kunnen zitten. De boze N-VA-wolf die onnozele kindertjes opeet.
![]() |
#3020 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |