![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#3001 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja gezien de gelijkheid etc... vraag ik me af of het er nooit eentje geprobeerd heeft.
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 9 augustus 2023 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3002 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3003 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerder dat dat komt omdat wij vergelijkbare electieve aristocratie systemen hebben, en er voor de grapjassen die daar spelers in zijn (partijen, politici en zo) men aan ideeen-diefstal doet om elkaar proberen kiesvee af te pikken. Het is dus niet verwonderlijk dat politici hier gelijkaardige trukken proberen te gebruiken dan wat ze elders waarnemen als zijnde succesvol. Soms pakt het, soms niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3004 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt van Oregon State University en niet van een satirische website, al vind ik het moeilijk te geloven dat dit géén satire is.
De universiteit deed een opiniepeiling bij STEM studenten (wetenschap, technisch, ingenieurs) over genderidentiteit enz... en was geschokt over het groot aantal "spottende" antwoorden die ze kregen. De wetenschapsrichtingen zitten vol met fascisten ! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
https://nypost.com/2023/07/21/resear...-lgbtq-survey/
![]() |
![]() |
#3005 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tijd om al die nep richtingen van sociologie en genderwetenschappen op te doeken en ze allemaal wat wiskunde fysica en scheikunde vakken doen te studeren he. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 augustus 2023 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3006 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei oei Patrick dat is exacte wetenschap, ... daar zij zo een mens pseudo wetenschappers vies van hoor. Dat zijn bewijzen en keiharde wetenschap. daar is 1 + 1 nog echt 2 foei foei dat is toch wel bij de haren getrokken en van de pot gerukt. Stel u voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3007 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent dat de overgrote meerderheid van beta richting studenten niet gelooft in dat woke gezever van DeSantis en co. Maga Gop doet het daarom dun in hun broek. De nieuwe generatie gaat die ouwe Maga zakken bij de volgende verkiezingen lekker buitenshotten. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3008 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat gezegd, het zou een mop kunnen zijn. Het meest ongeloofwaardige is dat ze hun woke artikel niet konden publiceren. Je zou verwachten dat er woke journals zijn die zulke dingen graag publiceren. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 augustus 2023 om 05:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3010 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Is dat uw standpunt ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3011 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3012 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om dat aan te tonen gaat ge menswetenschappen nodig hebben vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3013 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 10 augustus 2023 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3014 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie het echter als echt typisch de opmerkingen of manieren waarop er een technisch geschoold brein mee omgaat. en dus uw onderzoek zal saboteren of debiele antwoorden op (in hun ogen) debiele vragen. Ik zie het zo al voor mij, geef dat lijstje aan een aantal van de figuren waar ik dagelijks mee werk, en ik garandeer u enorm veel plezier. Nochtans is daar geen enkele facist bij. Daar heeft het ook niks mee te maken het is gewoon realisme en logisch denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3015 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3016 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge de naiviteit van sommige psychologische experimenten ziet is het toch om te bleiten zou ik denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3017 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het erge is dan nog dat dat soort pipo's denkt dat ze het warm water hebben uitgevonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3018 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een experiment dat goed georganiseerd was, maar waar de conclusies verkeerd waren, is het bekende Milgram experiment. Wat er goed aan was, was de illusie geven dat het lotje trekken was voor wie gemarteld werd, en wie martelde. Wat er verkeerd aan was, was denken dat mensen niet wilden martelen en het "toch" deden omdat ze onder druk gezet werden ![]() Ze zijn vergeten dat als ge eens in een situatie zit waar ge moogt doen wat ge anders nooit moogt, ge veel goesting hebt om het eens te doen he. Voor ne keer dat ge iemand moogt doodmartelen zonder dat ge daarvoor riskeert van in de gevangenis te gaan, laat ge U toch goed gaan zou ik denken ![]() Jammer genoeg zijn de meeste "experimenten" die gewoon enquetes zijn ongelofelijk slecht opgesteld en ziet ge van ver de tendentieuze natuur van de vragen. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 augustus 2023 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3019 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3020 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allee neem nu zo een voor uw persoonlijkheid te bepalen voor uw werk, Als ik dat wil scoor ik toch wel 10 op 10 als een soort psychopaat, maar voor hetzelfde geld scoor ik 10 op 10 als meegaande slaaf. ja ge moet dat eerlijk invullen, ja maar ik ben oneerljik en vul het in zoals ik dat wil ah ja en eens in een rol, steek er maar zoveel controle vragen in als je wil. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 11 augustus 2023 om 06:42. |
|
![]() |
![]() |