![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3001 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus je ziet er moet geen NWO komen om corrupte rechters te hebben ZE ZIJN ER AL zij zullen juist de VN tegenwerken om de macht in handen te houden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3002 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Koffie Anan is volgens onderzoekers en illuminati-insiders een massa-moordenaar! God zei U? U wist al dat satanisten alles omdraaien mag ik hopen? met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3003 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U 'valt' voor de voor U gepresenteerde illusies. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3004 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Satanisten zullen proberen de VN anders voor te stellen dan ze zijn, met leugens bv dat Kofi Anan een massamoordenaar is, enz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3005 | |||||||
Banneling
|
![]() Even over de mentaliteit van de illuminatietjes:
Citaat:
slaap zacht! met vriendelijke groeten Pindar .[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 12 oktober 2005 om 14:36. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3006 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3007 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat het Satanisten zijn is wel duidelijk, de meeste zijn vrijmetselaars, Skull and Bones , etc Allemaal bidden ze de duivel aan:
Pentagram in het stratenplan van het witte huis. ![]() [size=1]The White House makes up the southern most tip of the Goathead.[/size] ![]() [size=1]Lansat satellite image of the White House (below center) and surrounding northern area. [/size] ![]() ![]() [size=4]NWO puppets die satanische tekens doen:[/size] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 12 oktober 2005 om 14:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3008 |
|
![]() Voor neutron. Een poster van de VN:
De toren van Babel. Het EU gebouw in Strasbourg is ook volgens de toren van Babel gebouwd. Het symbolisme is dat men de toren van babel terug herop bouwt, het werk van god (die de toren vernietigde) ongedaan maken. Let ook op de 11 sterren in de vorm van satanische pentagrammen die niets aan het symbolisme overlaten.
![]() |
![]() |
#3009 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt me sterk dat die mensen NWO lid zijn... Eigenlijk is dat ronduit lachwekkend.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3010 | ||
Banneling
|
![]() Heel goed Exodus!
En hier wat huiswerk voor neutron: Citaat:
Citaat:
Is volgens mij bijbelvast! En je weet wie de bijbel geschreven heeft! met vriendelijke groeten Pindar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3011 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hmm ik heb vooral de hoge rechters genoemd, maar ok Vraag het ze gewoon eens of ze vrijmetselaar zijn. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3012 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik herken Bush, Clinton, Blair, Berlusconi, enz allen die de VN niet hebben gevolgd met de Irak-oorlog cf: België , Frankrijk, deden het WEL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3013 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik weet dat Michielszoon die voorspelling ook heeft beschreven in zijn boek dat men de VN met de toren van babel zou gaan vergelijken (blz 82) maar hij geeft wel duidelijke argumenten om die visie te ontkrachten hoor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3014 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dat ze lid zijn van een Loge zullen ze niet aan uw neus hangen en dat ze corrupt zijn nog minder |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3015 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zie dat dat boek in 2001 is geschreven terwijl het boek van Michielszoon al in 1995 is geschreven ik moet al bijna denken dat ze gewoon al hetgeen Michielszoon schreef zij gewoon omdraaien en bekritiseren ????? wat bedoel je met bijbelvast en geschreven door..? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3016 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
had leek die me erg bijbel gericht. en de bijbel is geschreven door de illuminati (NWO). door de Piso familie (illuminati) Om ons eens lekker te indoctrineren met die onzin! met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 12 oktober 2005 om 15:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3017 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3018 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat de bijbel door die illumi is geschreven weet ik niet , maar dat bewijst dat Michielszoon GEEN illu is want hij gaat toch TEGEN alle bekende theorieën van de bijbel in zelfs tegen de openbaring van Johannes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3019 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dat interesseert me wel kan je er zo één doormailen of één afbeelden op deze site? en op welke manier gebruiken ze het thema van de toren van babel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3020 | |
|
![]() Citaat:
![]() En dit is het gebouw is straatburg: ![]() Gemoddeleerd naar de toren van babel: ![]()
![]() |
![]() |