![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3001 |
Staatssecretaris
|
![]() Alez Parcifal kan trots zijn op z'n handtekening onder die petitie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3002 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Waarom noem je mijn theorie een conspiracy theory? Het 'officiele verhaal' is er zelf een ... alleen minder geloofwaardig en onbewezen.
![]() |
![]() |
#3003 | |
Staatssecretaris
|
![]() UL heeft dan toch testen gedaan voor de WTC torens?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3004 | |
Staatssecretaris
|
![]() Geen explosies?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 26 april 2007 om 01:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3005 | |||
Staatssecretaris
|
![]() En het vervolg:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.libertyforum.org/showflat...=&view=&sb=&o= |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3006 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Interessante post Akufen..
![]() |
![]() |
#3007 |
Minister
|
![]() Vaststelling
Als zich een bepaald feit voordoet en dit feit blijkt een gevolg te zijn van negatieve betrokkenheid van de VS-regering dat hier een politiek/juridisch staartje op volgt en dat dit alles door de media wordt gevolgd. Uitgangspunten
Waarom ondernamen CT's nog geen enkele juridische stap jegens de personen die volgens hen 9/11 tot een inside job maken en dit ondanks een grote hoeveelheid aanwijzingen/bewijzen die CT's beweren te bezitten? Antwoord Op geen enkel moment gedurende de voorbije vijf en een half jaar kwam de CT-community ook maar met één bewijs op de proppen dat nog maar zou wijzen op een inside job. Indien de CT-community wel over dergelijk bewijs beschikte dan verdrongen alle media elkaar om dit nieuws intensief te verslaan. Wat gebeurde allemaal om en rond 9/11? Op 11 september 2001 pleegde een goed georganiseerde groep fundamentalistische moslimterroristen meerdere aanslagen in de Verenigde Staten. Het waren mensen die in het Westen opleidingen genoten. Ondanks de kennis van de eigenheid van de terroristen, houden veel CT’s vol dat het gaat om een bende ongeregeld die uit de grotten van Afghanistan kwam en bijgevolg niet over de middelen of kennis zou beschikken aanslagen van dergelijke omvang te plegen. Dat deze aanslagen konden doorgaan, kan gewijd worden aan verschillende factoren:
In de eerste plaats louter historisch onderzoek. Dit kan niet tot doel hebben deze of gene personen te beschuldigen maar wel om van op academische afstand een totaal (globaal) kader te scheppen die de aanslagen verklaart. Hieruit zal blijken dat iets als 9/11 er hoe dan ook zat aan te komen. Ten tweede een onderzoek naar wat precies misliep met betrekking tot aanwijzingen, hun interpretatie en het gevolg dat er werd aan gegeven waarbij ook de handelingen van de Clinton-regering onder de loep moeten worden genomen. Verklaring gedrag CT's?
![]() |
#3008 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ahum, jij zit er hier weer over te zagen, maar je rept (net als parcifal) met geen woorden over bijvoorbeeld de onderzoeksresultaten van Steven Jones dat een prefecte match met thermate aantoont, of over de vele verdachte feiten ivm WTC7 en de vele experts die zeggen dat het een controlled demolition is.
![]() |
![]() |
![]() |
#3009 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3010 | |
|
![]() Citaat:
Dat je dat blijkbaar niet erg vindt zegt genoeg.
Laatst gewijzigd door exodus : 26 april 2007 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3011 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Via jullie PC kunnen jullie allemaal en individueel de mensen die miljoenen verdienden aan het wereldkundig maken van allerhande samenzweringstheorieën oproepen tot juridische actie. Met een deel van die miljoenen kan een legertje topjuristen worden bijeengebracht. Eigenlijk hebben die voortrekkers van de CT-community best wel een morele verplichting hiertoe. Ze willen - zo beweren ze toch - de waarheid aan het licht brengen. Wel, dat ze dit dan ook waarmaken door concrete actie ipv in te spelen op de toegankelijkheid van velen voor allerhande verdachtmakingen en dis meer. Jullie beweren bewijzen te hebben, roep jullie voortrekkers dan ook via eenvoudige e-mail op tot actie. Zo eenvoudig is dat. Het 'wij zijn geen groep'-argument is omwille van het internet ook luchtledig. Ik weet niet hoeveel forums er uitsluitend met al deze zaken bezig zijn, maar het zijn er veel. Hierdoor kunnen jullie - zelfs zonder fysische bijeenkomsten (die trouwens met de regelmaat van de klok worden georganiseerd) - de CT-voortrekkers oproepen tot actie. Waarom gebeurt dat niet? Nu ja, ik weet het wel, ik schreef het in mijn vorige post hierboven. Dat fabeltje dat jullie geen georganiseerde groep zijn of dat de media jullie geen aandacht zouden geven, is dus van generlei waarde en bevestigt de stelling dat jullie geen actie willen ondernemen en wel om de simpele reden dat jullie niet één doorslaggevende aanwijzing of bewijs hebben. CT's willen geen juridisch gevolg geven aan hun beschuldigingen etc. omdat dan een onderbreking in de beweging van hun perpetale fantasiemolen komt. Dit zou betekenen dat hun behoefte om alles wat gebeurt aan een 'hogere en duistere macht' toe te schrijven, niet meer wordt bevredigd. Stel even dat iemand nog maar een aanwijzing zou hebben dat George W Bush als student ooit naar de hoeren ging. Dit zou een enorme media-hype met zich brengen. Leg jij mij eens uit waarom de sensationele beweringen vervat in de meest spectaculaire samenzweringstheorietjes rond 9/11 waarbij een hoerenbezoek peanuts is, geen aandacht zouden krijgen vanwege de media. Wat jullie beweren is niet niks, Exodus, voor het geval je dit even zou vergeten. Eender welke speler op de media-markt - al dan niet mainstream - beschouwt een onderbouwing van jullie 9/11-theorieën - zelfs indien door slechts één bewijs - als een geschenk uit de hemel. Dat slachtofferverhaal van de CT-community over het stilzwijgen van de media, is je reinste nonsens en iedereen die een beetje het reilen en zeilen van de media kent weet dat (dat is dus iedereen uitgezonderd zij die baat hebben bij het ontkennen van deze realiteit). De media gaan voor scoops en hoe spectaculairder die zijn hoe beter. Citaat:
Maar soit... Waarom zou ik moeten discussiëren over de resultaten van Steven Jones zijn onderzoek? Ik ga uit van de hypothese dat jullie bewijzen hebben. Je antwoord hierboven is zoiets als... CT'er: "Ik kan bewijzen dat een olifant eigenlijk een kat is" Scepticus: "Ok, ik aanvaard je bewijzen. Wat doe je ermee?" CT'er: "Zeg, zaag, wat doe ik ermee? Wat doe ik ermee? Wil je wel eens ingaan op die bewijzen!" Scepticus: "Ja maar ik aanvaard je bewijzen maar wat doe je ermee?" CT'er: "Maar ga je nu blijven zagen! Reageer op mijn bewijs verdomme!" De vraag is dus : "Waarom doen jullie niks met de talrijke aanwijzingen en bewijzen die jullie beweren te hebben?" Al wat je - ik voorspelde het al in mijn vorige post - aantoont is dat jij - net zoals de ganse CT-community - eigenlijk geen actief vervolg wil zien voortvloeien uit jullie beschuldigingen. Al wat jullie willen is tot in het oneindige beschuldigen, beschuldigen, beschuldigen, beschuldigen, beschuldigen,.... Een psychologische masturbatie. Hoe dit gaat evolueren? Naarmate de tijd vordert zullen mensen die wel concrete actie willen zich niet meer bezighouden met de CT-therapie (nodig om de deus ex machina-behoefte te bevredigen). Uiteindelijk blijft slechts een kleine groep die hards over - die zichzelf wijsmaakt dat hun 'beweging' aan aanhang wint - en mekaar oppompt naar een niveau waarbij de geformuleerde theorieën zo wereldvreemd zijn dat niemand er nog aandacht aan besteedt of ze op hoongelach worden onthaald. Deze negatie of het hoongelach zullen de resterende die hards zien als een bewijs van hun grote gelijk en aldus vormt het een schakel in de ketting die hen gevangen houdt in een paranoïde fantasiewereld die op jullie inpikt als de 'Birds' van Alfred Hitchcock.
![]() |
![]() |
#3012 | |
Banneling
|
![]() Tuurlijk, wie heeft dat ooit ontkend? Fire proofing van structurele assemblies werd door UL getest volgens ASTM E119. Dit is echter iets totaal verschillend dan 'certifying structural steel'. Bijgevolg was popular mechanics én NIST correct en klopt deze quote : Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3013 | |||||
|
![]() Citaat:
Vele aanvragen en rechtszaken ivm terrorisme stuiten op een "classified for reasons of national security", net zoals het recente process op die 19de kapers die deels achter gesloten deuren doorging. Het is niet zo simpel om doorheen dat bolwerk te komen. Want als er wel degelijk een samenzwering is, dan zal alles gedaan worden om zo'n rechtszaak te dwarsbomen. En zeg niet dat het niet zo is, want op het moment van de rechtszaak is dit nog onbewezen, dus het kan niet uitgesloten worden. Ik weet trouwens niet of er zomaar een rechtszaak kan aangespannen worden, het is wel al een paar keer gebeurt door enkele individuen en of groepen. Het probleem is dat dit meestal geblokkeerd wordt zonder aandacht van de mainstream media. Snap je het nu?. Stanlly Hilton, een advocaat heeft zo'n rechtszaak aangespannen. Van wikipedia: Citaat:
Citaat:
Men durft 9/11 niet aanraken in de mainstream media deels omdat er zo'n emotionele geladenheid aanhangt. De politieke correctheid die opgedrongen wordt en waaraan men conformeert. Men durft niet. En men wil ook in vele gevallen niet, omdat de bazen gaan boos zijn dan ze dit doen, en journalisten willen hun werk niet verliezen, vele mensen durven hun nek niet uitsteken. Zie het geval Rosie O'Donnel. De mainstream media werken als bedrijven die fungeren als gatekeepers voor de regerering. Als Bush vraagt om naar het WC te gaan ... wow dat is pas spectaculair. Maar kritische vragen stellen over 9/11... dat durven ze blijkbaar bijna niet. Terwijl de alternatieve media neit anders doet. De mainstream media is redelijk waardeloos als je dingen wil weten die echt van belang zijn. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3014 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dan blijkt dat er effectief klachten zijn van een aantal klanten en er negatieve commericiële gevolgen zijn door haar gedrag, dan gaat dit personeelslid, na een aanmaning, op straat belanden. Wat is er hier fout aan, Exodus? Als Rosie O'Donnel toch zo graag wil vertellen wat zij vindt dat verteld moet worden ivm Conspiracy Theorien, prima, maar dan moet ze maar een eigen media-kanaal starten. Of zoals zovele van haar soort : een website oprichten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3015 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De '911 truth-movement' is geen georganiseerde groep? Vreemd, ik vraag mij af wanneer jij dan een groep 'georganiseerd' noemt.... Citaat:
Maar wees niet bang, die reactie komt wel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3016 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien was Rosie O'Donnel totaal niet schadelijk voor ABC, want de kijkcijfers stegen door haar uitspraken. Dus de enige reden dat ABC dit doet is omdat ze ofwel vindt dat haar image kan schaden, ofwel door druk. Als je een beetje verstand hebt weet je wel dat het het tweede is. Want ze gaat in tegen haar eigen trend van meer kijkcijfers.
![]() |
![]() |
![]() |
#3017 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als men datgene dat men test goed bevind, noemt men dat 'certified'. Begint het een beetje te dagen dat je je hoe langer hoe meer in bochten moet wringen om uw vriendjes leugenaars uit de brand te helpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3018 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Toch de normaalste zaak van de wereld zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3019 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3020 | |||||||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Eerst een onafhankelijk onderzoek anders doen we niks. Mocht dat onafhankelijk onderzoek er komen, dan aanvaardt de CT-community de resultaten natuurlijk niet wegens leugens, onbekwaam, samenzwering,.... De perpetale samenzweringsmolen dus. Als de CT-community bewijzen heeft dan is juridische actie mogelijk, los van nog maar eens een onafhankelijk onderzoek omtrent Freedom of Information et al. Niet dat ik tegen zo'n onderzoek ben, voor mij niet gelaten. Dus, Exodus, schuim alle CT-forums af die zich bezighouden met 9/11 als inside job. Daar roep je iedereen op om massaal naar de verantwoordelijken van de 9/11 Truth Movement te mailen en alle bewijzen die jullie hebben te gebruiken voor juridische actie door burgelijke partijstelling (civil case). Deze juridische actie laten jullie voorafgaan door contactname met alle media. Deze zullen zo onder de indruk zijn van jullie bewijzen dat ze erop zullen vliegen dat het geen naam heeft. Citaat:
Dit argument slaat nergens op en is geen vergoeilijking voor de passieve houding die de CT-community aanneemt. Waar je hier - opnieuw - mee afkomt is: "Ja maar, wij ondernemen geen actie want ze houden alles geheim". Citaat:
Feit? Jullie beweren de stelling dat 9/11 een inside job is te kunnen bewijzen. Feit? Indien deze bewijzen er zijn dan is dit nieuws zo spectaculair dat wereldwijd alle media hier op springen. Feit? Zelfs al zou men de CT-community willen verhinderen via burgelijke partijstelling een burgelijke rechtsprocedure op gang te brengen dan nog zou de mediadruk zo groot zijn dat niet één samenzweerder hier ook maar één stokje zou kunnen voor steken. Citaat:
Als je bewijzen hebt van een misdaad waarbij één of meerdere personen slachtoffer zijn dan kan dit via burgelijke partijstelling. De bewijzen moeten dan worden onderzocht waarbij de burgelijke partij toegang moet krijgen tot alle documenten en kan aangeven wat moet worden onderzocht. Dus dat fabeltje over: 'Ik weet niet indien een rechtszaak kan aangespannen worden...' is nonsens. Zijn er bewijzen? Zijn er benadeelden? Wel, hup, burgelijke partijstelling, onderzoek en indien nodig - gelet op de bewijzen die jullie beweren te hebben zal dit geen probleem zijn - proces. Kom nu niet opnieuw af met: "Ja maar, ze gaan dat onderzoek saboteren via samenzwering en verzwijging!" Zoals ik hierboven reeds stel: Eén van de essenties van een burgelijke partijstelling is dat de burgelijke partij niet enkel inzage heeft in alle documenten en handelingen betreffende het onderzoek, maar bovendien onderzoeksdaden kan laten stellen. Citaat:
"Iedereen is tegen ons en de mainstream media zit mee in het grote complot om ons te verzwijgen" is een goeduitkomende door de CT-community halstarrig in het leven gehouden mythe waarmee ze haar eigen tekortkomingen voortdurend negeert. Laat ons wel wezen, de CT-beschuldigingen gaan niet over een winkeldiefstalletje dat George W Bush in zijn jeugd zou hebben gepleegd. Mocht dit het geval zijn en iemand heeft daar één bewijs van dan stonden alle media er bol van. Jullie beschuldigingen zijn van een gans ander kaliber en zouden nogal wat veroorzaken in medialand. Citaat:
Secundo gaat de aanklacht niet over het plannen én uitvoeren door de Bush-regering van de 9/11-aanslagen. Iets wat de CT-community dus wel beweert. De aanklacht gaat over de mogelijke negatie van inlichtingen die konden wijzen op een terroristische aanslag. Dat lijkt me toch wel een zéér belangrijk verschil met dat wat jullie beweren. Trouwens, over die negatie, verkeerde interpretatie en disfunctionaliteit voor de aanslagen, bestaat al lang bij niemand nog enige twijfel. Tertio is het inderdaad zo dat de VS-president en de leden van zijn administration tijdens de duur van hun mandaat zich op immuniteit kunnen beroepen. Maar... Als morgen George W Bush na een avondje stappen, poepzat een kind van zes doodrijdt en vluchtmisdrijf pleegt; als daarenboven iemand erin slaagt van dit feit een bewijs naar voor te brengen dan hangt Bush. Immuniteit of niet. Maar jullie beschuldigingen - die jullie beweren met bewijzen te kunnen onderbouwen - gaan niet over één dode waarvoor Bush verantwoordelijk is, maar over om en bij de drieduizend doden. Jawel, Exodus, jullie beweren dat Bush en zijn medewerkers rechtstreeks verantwoordelijk zijn voor het plannen én uitvoeren van de 9/11-aanslagen waarbij DRIEDUIZEND (3.000!) Amerikaanse burgers werden gedood. Als iemand dit kan bewijzen dan duurt het - ondanks immuniteit - geen maand vooraleer Bush ontslag neemt en wees gerust geen enkele - maar dan ook geen enkele - media zal 'samenzweren' om dit historisch nieuws te verzwijgen. Het fabeltje: "We kunnen niks doen want ze zijn immuun is nonsens". Remember Nixon? Eerlijk gezegd vind ik - als we moeten waarderen - dat de Watergate-misdaden van Nixon in de verste verte niet kunnen tippen aan de beschuldigingen die de CT-community beweert te kunnen bewijzen ten aanzien van Bush en de zijnen. Citaat:
Citaat:
Hoog van toren blazen: "Kijk eens hoeveel bewijzen wij hebben voor onze beschuldigingen!". Iets doen? Ho maar! Pantoffelhelden plegen sommige mensen zoiets te noemen. Neem het van me aan: Als jullie bewijzen zouden hebben voor de beschuldingen die zo zwaar zijn dat ze Bush ten gronde zouden richten, is van 'politieke correctheid' of 'media-sturing' geen sprake meer. In geval van bewijs dat Bush en de zijnen 9/11 planden én uitvoerden dan sluit ik zelfs een echte publieke lynchpartij niet uit. Citaat:
Dus: ALS ER BEWIJS IS DAT GEORGE W BUSH EN DE ZIJNEN DE AANSLAGEN OP 9/11 WAARBIJ 3.000 AMERIKAANSE DODEN VIELEN, PLANDEN EN UIVOERDEN DAN MAKEN ALLE MEDIA DIT WERELDKUNDIG EN HANGT GEORGE W BUSH ONGEACHT IMMUNITEIT. Citaat:
Citaat:
Neen, wacht, ik ga hier zelf op antwoorden. Je gaat beweren dat jullie tot een samenzweringstheorie komen op basis van feiten en bewijzen. Meer nog, vroeger waren jullie zoals de grote, dwaze massa die klakkeloos en zonder nadenken de leugens overneemt van de door de samenzweerders gecontroleerde mainstream media, maar plots zagen jullie het licht en de waarheid. Dat is toch het alom verspreide CT-autoriteitsargument? Wij denken na en wie ons niet gelooft is dom. Citaat:
Belangrijker is wat ik in het vet aanstipte... Ik weet dat jullie liever in het wilde weg oneliners en uit de context getrokken zaken copy/pasten zonder de bronnen te checken of de eigenlijke betekenis ervan na te gaan. Je verwijt me hierboven dat ik elementaire zaken voor degelijk onderzoek toepas. Ik zou zeggen, probeer dat ook eens. Citaat:
Mij gaat het er niet om opnieuw over jullie 'bewijzen' te gaan bakkeleien. Als jullie blijvend willen boren op steeds weer hetzelfde thema, wees mijn gast. Dat is de perpetale fantasiemolen die jullie permanent psychologisch masturbeert. Dat mag. Ik wil gewoon weten wat jullie met de bewijzen - die jullie beweren te hebben - doen vanuit de hypothese dat ik de bewijzen als correct beschouw. Als enige antwoord volgt: We kunnen niks doen want er is een samenzwering tegen ons aan de gang zodat we wel passief moeten blijven en de media wordt bevolen ons te negeren. Kortom, de conspiracy theorist als eeuwige Calimero.
![]() |