![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3021 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wetenschap: Waarom cannabisrokers minder risico lopen op kanker dan tabaksrokers http://www.cannabis-med.org/dutch/bu...n=longkanker#1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3022 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En toen werd willem stil
![]()
![]() |
#3023 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3024 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sorry willem, verwacht beter van je... kom haal het onderste uit je kan
![]()
![]() |
#3025 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben eens iemand tegengekomen die een aspirientje in een shaggie had verkruimeld om het op te roken, tegen hoofdpijn. Er is nog onvoldoende onderzocht of dat ook helpt tegen duizend kwalen.
![]() |
![]() |
#3026 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sedert wanneer helpt het tegen misselijkheid bij chemotherapie? Wat noem jij "pril stadium", dan weet ik welke studies ik je nog moet voorschotelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3027 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb je al gezegd, je moet niet overeenstemmen met mij, om mijn respect te hebben. Zowiezo respecteer ik je. Dat je geen gebruiker bent, ik respecteer dat. Maar dat je vingers wijst en ze vuile junks noemt (jegens je kids), daar heb ik toch mijn idee over. Maar ik ga geen oude koeien uit de gracht halen, is niet nodig ook niet. Maar ksnap niet waarom je je er tussen komt wringen als we op de verge staan met het aantonen van medische cannabis, als deze dan getoond wordt noem je het believers, terwijl de bewijzen voor zich spreken. Je bent een "oudere man" mss zag jij wel meer dan ons... Maar wij zien wat we zien, en wij zien wel degelijk in dat een verbod niet werkt. En dat in meeste gevallen cannabis wel degelijk beter werkt dan een chemo. Chemo is een vergif, zo giftig in de hoop dat het de kanker mee vergiftigd en afsterft. Terwijl Cannabis geen gif is, en ze gewoon reduceert.
![]() |
![]() |
#3028 |
|
![]() Ik denk niet dat de term "vuile junks" ooit door mij is gebezigd.
===== Gesteld dat cannabis ooit een erkend geneesmiddel wordt, dan denk ik des te meer dat het vooral niet thuishoort in een gezond lichaam.
![]() |
#3029 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn...052501729.html Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3030 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Was mij nooit duidelijk nochtans naar wie je vingers wees.. dus klaar op aub?
![]() |
![]() |
#3031 |
Burger
|
![]() Tien jaar al voorbij? Soit.
![]() Vernam een tijdje terug dat men aan de grensgemeenten coffeeshops zal gaan sluiten, om zo de overlast van drugstoeristen te verminderen. Hun recht neem ik aan. Helpt zo een maatregel tegen verkeersoverlast? Voor die gemeente waarschijnlijk wel op vlak van vrije parkeerplaatsen. Maar op vlak van drukte op de baan zal dit toch het omgekeerde effect bereiken? Die toeristen rijden gewoon via hun gemeente door naar de volgende met in hun wiel enkele inwoners van de drooggelegde gemeente. Met als gevolg een verhoogde verplaatsing van het probleem. Het creërt ook opeens 1 extra grens om te controleren, 1 aan die van de nog gedoogde gemeentes en 1 aan de landsgrenzen. Of hoe moet ik dit zien? Laatst gewijzigd door Jaja : 12 maart 2009 om 02:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3032 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het nettoresultaat zal gewoon zijn dat men inderdaad meer 'overlast' heeft maar dat die 'overlast' niet meer zo vast te pinnen zal zijn op die groep zoals voorheen in die grensgemeenten misschien niet eens zo'n slechte zaak want dan valt die vaak gebruikte drogreden weg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3033 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3034 | |
|
![]() Citaat:
Wat jij "vingers wijzen" wilt noemen ligt eenvoudig binnen het normale opvoedingsbestel: op vragen van mijn kinderen naar opvallend gedrag/gepraat van sommige mensachtigen legde ik uit dat zulks te maken had met foutief gebruik van "stofjes" en dat het ieders eigen keus en verantwoordelijkheid is om zelf zo te verworden.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 12 maart 2009 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3035 |
Staatssecretaris
|
![]() Als de Vlaams-Belangjongeren nu al aan de koffie zitten, zitten ze tegen de tijd dat ze in het Parlement zitten aan de Dexedrine. Vlaams belang kan er dan voor zorgen dat het echte product weer mag ingevoerd worden ipv die magistraal bereide dexamf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3036 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3037 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2963 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3038 | ||
|
![]() Nee, ben ik van kind aan zo geleerd/gewend en ben niet van plan dat ooit te veranderen.
Citaat:
Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 12 maart 2009 om 21:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3039 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je gaat het probleem van verplaatsing enkel kunnen oplossen door allen dezelfde wetgeving te hanteren. Des te meer gemeentes met een verschillend beleid des te meer gemeentes met een grotere overlast dan die het probleem verplaatsten. Als in Europa hetzelfde beleid was als in Nederland, was er geen sprake van overlast voor Nederlandse grensgemeentes en visa versa. Best te begrijpen dat Nederland plooit dat zeg ik niet, hun ideologie maakt immers geen kans in Europa. Naarmate de volledige drooglegging er meer en meer doorgang kent zal het straatdealen zich procentueel meer en meer evenredig beginnen verspreiden over de omringende landen. Echter totdat alle gemeenten het gedoogbeleid stopzetten zal het probleem van overlast zich blijven versterken en verplaatsen naar die dat het gedoogbeleid in stand houden. Nu ok dat het straatdealen in buurlanden toeneemt is de zorg van Nederland niet, akkoord. Maar wanneer men over enkele jaren een vergelijkende studie maakt moet men wel de verhoging van criminaliteit in Nederland en in de buurlanden rekening houden. Soit maffiosi in België, Frankrijk, Duitsland en ook Nederland gaan goed geld verdienen en hun positie verstevigen als het zover komt. Het voordeel is wel dat er dan terug parkeerplaatsen beschikbaar zijn. Maar de kans dat de banden van je wagen gestolen zijn als je er gaat staan ligt dan ook weer hoger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3040 |
|
![]() Dat is een goei willem.
|
![]() |
![]() |