![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3021 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]ge hebt nog geen PB gestuurd[/size]
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#3022 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is deze legendarische Belg die talloze records op z'n naam schreef?
![]() tip: kijk op de foto wat 'em aan't doen is ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#3023 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#3024 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da was rap?? link gevolgd?
|
![]() |
![]() |
#3025 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#3026 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eventjes in den Antoon zijn vaarwater komen...
Klassement: [size=2] [46] Antoon [37] Raf [32] Spetsnaz [22] boer_bavo [21] Dimitri [20] Distel [20] Dies [15] The Paulus Experience [11] Sato [10] Vlaamse Leeuw [09] Aangebrande Phönix [09] Fribre [08] Dablacky [08] dejohan [07] Brabo [07] Peter De Ryck [06] jan hyoens [06] Maus [04] Spelev [04] Superstaaf [03] Véronique [03] Eichmann [02] Rudy Van Nespen [02] Flippend Rund [02] Jorge [02] Zarathustra [02] Niels! [02] C uit W [01] Seba [01] Zeno [01] Gentenaar [01] Rainman [/size] [size=2]Er zijn tot nu toe in totaal 323 correcte antwoorden gegeven door 32 spelers. [/size]
![]() |
![]() |
#3027 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke Engelstalige megahit uit 1986 begint met het gesproken regeltje "¿Como puede ser verdad?", waarna het discogeweld losbarst?
![]() |
![]() |
#3028 |
Europees Commissaris
|
![]() La Isla Bonita van Madonna
|
![]() |
![]() |
#3029 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#3030 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar komt dit manneke vandaan?
![]() Gewoon zeggen wat hij is, volstaat. |
![]() |
![]() |
#3031 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3032 |
Europees Commissaris
|
![]() Het was te makkelijk, ik weet het
![]() Ik heb ook niet veel tijd voor deze zaken, ben aan een taak voor school bezig ![]() Dit manneke is dus een afbeelding van een lid van Jong Agalev. Die A staat voor Agalev. En hij schreeuwt van de daken wat hij te verkondigen heeft. Hij komt trouwens niet alleen in Peper voor. Fibre, jouw vraag. |
![]() |
![]() |
#3033 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() We zoeken een Amerikaanse betaalzender die sinds 1999 een echte cultzender geworden is, vooral dank zij de uitzendingen van "The Larry Sanders Show", "Oz", "Tales from the crypt", "The Sopranos", "Sex and the City" en het fantastische "Six feet under". Maar men kan er ook terecht voor G-String Diva's en bokswedstrijden. Naam van deze betaalzender (VOLUIT)?
|
![]() |
![]() |
#3034 |
Europees Commissaris
|
![]() Sony Pictures (Television)
Indien juist, mag iemand anders een vraag stellen, want ik heb geen tijd.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
#3035 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3036 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#3037 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vraagstelling aan Zeno! |
||
![]() |
![]() |
#3038 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [size=2]Klassement:
[46] Antoon [37] Raf [32] Spetsnaz [22] boer_bavo [21] Dimitri [20] Distel [20] Dies [15] The Paulus Experience [11] Sato [10] Fribre [10] Vlaamse Leeuw [09] Dablacky [09] Aangebrande Phönix [08] dejohan [07] Brabo [07] Peter De Ryck [06] jan hyoens [06] Maus [04] Spelev [04] Superstaaf [03] Véronique [03] Eichmann [02] Zeno! [02] Rudy Van Nespen [02] Flippend Rund [02] Jorge [02] Zarathustra [02] Niels! [02] C uit W [01] Seba [01] Gentenaar [01] Rainman [/size] |
![]() |
![]() |
#3039 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is de naam van de geografische streek tussen de Fagne-Famenne en de Ardennen?
|
![]() |
![]() |
#3040 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() kalkzoom