![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3021 |
Banneling
|
![]() ah zo
het is dus een poster van de EU en niet van de VN maar dat is (bijna) hetzelfde Michielszoon heeft in zijn boek trouwens ook een hoofdstuk over de EU misschien hebben zij zijn boek ook gelezen... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3022 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens , je mag nog zo weg zijn van die Michielszoon dat je wil, tegenover zijn boeken staan er ettelijke andere boeken die aantonen dat de NWO er is en dat de U.N een instrument is van hun die niet veel goeds van plan is.
![]() |
![]() |
![]() |
#3023 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zie dat uw argumenten gewoon onzin zijn u volgt die [size=1]William F. Jasper met zijn NWO 2001[/size] [size=1][/size] [size=1]ik Michielszoon 1995[/size] [size=1][/size] [size=1]tot het tegndeel bewezen is[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3024 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[email protected] als ik me niet vergis... En hem wijzen op deze thread. Misschien levert hij nog een nuttige bijdrage. Andere mensen mogen natuurlijk meedoen. ![]() (toch wel grappig, welke prof. gebruikt nu een pandora-adres? ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3025 | |
|
![]() Citaat:
![]() by Jim Marrs ![]() by John Robison ![]() by A. Ralph Epperson ![]() by Gary Allen ![]() New World Order: The Ancient Plan of Secret Societies by William T. Still ![]() ![]() by Alan B. Jones ![]() Tragedy & Hope: A History of the World in Our Time by Carroll Quigley ![]() by James Perloff ![]() by A. Ralph Epperson ![]() by James H. Billington ![]() by Antony C. Sutton
![]() |
![]() |
![]() |
#3026 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3027 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3028 | ||
Banneling
|
![]() De plannen van de illuminati uit andere hoek:
(zeg niet dat U niet gewaarschuwd bent!) "Future Illuminati Plans: Symbology plays a major role in the mindset of the Illuminati. Hence the great emphasis placed upon Jerusalem, even though the Illuminati membership is Luciferian, not Islamic, Jewish or Christian. It is the Illuminati intent to destroy the al Aqsa Mosque - the third holiest structure in Islam, which sits atop the Temple Mount, by using scalar technology to activate the seismic fault which traverses the Mount of Olives. According to Judaic holy law, it is forbidden for Jews to set foot on the Temple Mount until it has been purified by sprinkling the ashes of a pure-bred red heifer over the site. Such an heifer has been genetically-bred for the purpose and was born four years ago. It has to be ritually sacrificed no later than October, 2000. Contrary to public knowledge, construction of the new Jerusalem Temple was commenced two decades ago. For those who have ears to hear with, do not seek it on the Temple Mount. After the Dome of the Rock has been destroyed and the red heifer's ashes sprinkled, the Ark of the Covenant will be placed in the Holy of Holies of the new temple. It is currently kept at a subterranean location in Egypt. It does not contain Mosaic Tablets, but rather an object not of this world (the ark at Aksum, in Ethiopia, is a fake). British and American Illuminati factions have trained Islamic terrorists in Britain and placed them under the control of Osama bin Laden, prior to sending them to the Russian province of Chechnya and proclaiming independence of the province from Russia. This is in order for Britain and America to exploit the vast oil and mineral wealth of the Caspian region. Russia is scheduled to retaliate by launching a nuclear first strike upon America, thus facilitating the Illuminati goal of depopulating America. Vladimir Putin, who has terminal cancer, according to an informed Russian military medical source, was appointed Head of State in order to serve as a scapegoat if the nuclear attack plan goes awry. Prior to the planned nuclear attack, the Illuminati plans to foment widespread civil unrest against governmental corruption in the American midwest, as a pretext for imposing a state of national emergency. Since Asian and Hispanic Americans are considered the most malleable, most Blacks and Caucasians are to be incarcerated in concentration camps or executed. Those members of the military, law enforcement and intelligence communities who treasonously have assisted the Illuminati in the aim of establishing a global government are to be summarily executed for disloyalty, just as Saddam Hussein executed the army officers who assisted his coup d'etat, for who feels secure when surrounded by people who have committed treason? The Illuminati plan also calls for the execution of major political figures who have assisted them, also the Kolob-worshipping Navoo Prophets, the latter being known in high Illuminati circles as the Council of Twelve plus One. This scenario is intended to culminate in the establishment of a totalitarian global government circa 2010, after which time, the surviving members of humanity are to be reduced to a life of mediaeval serfdom. There are some wild cards in this scenario: The writer believes that Russia will double-cross the Illuminati and attempt to become the dominant world power by virtue of its supremacy in geophysical warfare technology. There is a powerful anti-Illuminati faction in Japan which might result in a Japan / China military alliance. Also we must not overlook the fact that within the private sector exists the technology to manufacture endothermic beam weaponry and radio-frequency weaponry (the Illuminati has no meaningful defense against radio-frequency weapons, which have the capability of destroying computer circuitry from a considerable distance). Mind-control programming has an unfortunate tendency to fail at inopportune moments; we must therefore consider the 24,000 mind-controlled United Nations troops, who are currently stationed at a covert moon base, as another possible wild card.(10) In concluding this article, it is well to remember that we are all to some extent brainwashed, thanks to Illuminati-controlled social engineering projects, which employ the media to implant belief structures which serve the interests of the military / industrial complex.(11) The omissions evident, in Peter Jennings's book, unwitting or not, go to serve this purpose. Our Illuminati overlords regard us as sheep who deserve to be fleeced; perhaps this is as it should be, since most adult members of the populace are too politically-indifferent, or spineless, to rectify matters. English Common Law used to demand that members of the public were required to raise a hue and cry, if they had knowledge of criminal activity. What are you going to do about it, dear reader?" uit artikel van Brian Desborough;stop misleading the children. Met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 12 oktober 2005 om 17:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3029 | ||
Banneling
|
![]() Alweer een kleiduif, Pindar?
Ik vind dit leuker.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 12 oktober 2005 om 17:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3030 |
Banneling
|
![]() zoals ik al zei
ik sta open voor andere argumenten maar jullie argumenten missen logica en waarheidsgehalte en staan zelfs vol leugens moesten jullie mij lunnen overtuigen zou ik ONMIDDELLIJK (immédiatellemant dus) van gedacht veranderen maar ik zie in jullie argumenten geen logica, integendeel zijn jullie zeker dat jullie zelf geen illumipipos zijn? die betaald worden om die boeken te verkopen? ik heb eens naar hun site gesurfd is dat een sekte of zo? ik zal hun boeken eens bestuderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3031 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar heel verstandig om eens wat boeken er over te lezen! Begin eens met David Icke zou ik zeggen, tenzij iemand nog iets beter weet voor mensen die er niet zo veel van weten met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3032 | |||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Phelps legt de invloed en pyramidevormige machtsstructuur bloot van het Vaticaan,gerund door de Order of the Jesuits met de trouwe Knights of Malta,Knights of Columbus,OPus Dei etc.Hij doet de plannen voor world dominance uit de doeken en geeft je een beter inzicht in het hele bloedeed-trouwheid gebeuren.Het is veel tastbaarder dan wat je meestal leest over de Illuminati.Primla boekje,maar de boodschap blijft denk ik vooral:lees er veel over,verschillende bronnen en werken etc. Nuja,er staan er in Exodus' lijst ook wel van dat soort. Docus zijn ook aan te raden vind ik.Ik vind Jones' docu's echt super.Hetgeen erin komt zijn geen leugens.Zelfs als je het geen bewijs vindt voor NWO,dan is het nog erg nuttig om te zien hoe we belogen en in het ongewisse gelaten worden over bepaalde zaken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 12 oktober 2005 om 18:45. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3033 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3034 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leg eens uit waarom godsdiensten zullen verdwijnen?Is de VN dan niet voor democratie?Voor vrijheid van geloof? De dag dat het Vaticaan zal verdwijnen is nog veraf hoor.Zij en hun dienaren en spionnen zitten overal.Ook in de VN. Even for the record:Ik denk er net zoals jij over hoor neutron;als iemand me kan overtuigen aan de hand van feiten dat de VN iets goeds is,bring it on (omgekeerd bij jou dus ![]() Maar bvb waarom wordt de VN niet zwartgemaakt in de media (die duidelijk in handen is van de NWO en grotendeels vanuit Rockefeller Centre gestuurd wordt)?Die anders wel zo functioneel is in het weghouden van de waarheid...zie bvb Iraq,9/11,JFK etc. etc.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 12 oktober 2005 om 20:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3035 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben erdoor geIndoctrineerd ![]() de VN is uiteraard voor vrijheid van geloof, maar tegelijkertijd zal toch iedereen wel moeten toegeven dat al die groeperingen onzin zijn, dat kan toch niet wie heeft er gelijk? als de VN aanvaard wordt als Rijk Gods en Gods Rijk worden alle godsdiensten (die meestal de oorzaak zijn van de ellende) overbodig. maar hun spionnen zitten overal zelfs in de VN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3036 | |||
Minister-President
|
![]() Even vermelden;ik worstel zelf met enorm veel vragen over de V.N.Dus ik ga hier niet hard zitten discussieren tot ik er meer over weet.Maar toch even volgende vraag herhalen die je had weggelaten uit vorige post waarop je reageerde.
Onderstaande vraag is een van de redenen (niet de enige) waarom ik het kamp:"V.N. is een tool van de NWO" gekozen heb in deze discussie.Het is eerder een rol dan een overtuiging mits ik zelf veel vragen heb waardoor ik licht ga twijfelen.Al helt de weegschaal toch behoorlijk over naar de zijde van het kamp die ik kies in deze discussie. Dus;de herhaalde vraag: "Maar bvb waarom wordt de VN niet zwartgemaakt in de media (die duidelijk in handen is van de NWO en grotendeels vanuit Rockefeller Centre gestuurd wordt)?Die anders wel zo functioneel is in het weghouden van de waarheid en hun belangen dient...zie bvb Iraq,9/11,JFK etc. etc."[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 12 oktober 2005 om 22:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3037 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
men doet niks anders dan de VN zwart maken niet zo erg in België maar wel in USA zie ook maar eens naar hun boekenlijsten die verkopen goed in de USA http://www.amazon.com/gp/product/088...83155&st=books http://www.amazon.com/gp/product/096...83155&v=glance http://www.amazon.com/exec/obidos/se...656601-9948754[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door neutron : 12 oktober 2005 om 22:35. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3038 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
ik moet ook alles maar uit de media halen hé misschien schrijft hij wel onder pseudoniem? de schrijvers die u noemt kende ik vroeger ook niet volgens mijn informatie (tijdschrift) zou hij binnen enkele weken een lezing geven in Amersfoort NL[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door neutron : 12 oktober 2005 om 22:28. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3039 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Samenzwering" is in feite verwarrend/misleidend omdat het imho niet om een traditionele, goed gestructureerde organisatie gaat in stricte zin, met een organogram waar iedereen formeel zijn plaats kent en weet wie er boven naast en onder hem staat in de organisatie, met een duidelijk omschreven taakverdeling. Ik zie het eerder als volgt functioneren (afgeleid uit boeken omtrent de loges van bv. Prof Leo Apostel, filosoferen, analyseren, ...), en ik simplifieer om het begrijpelijk te houden: De samenzwering "werkt" informeel als in een piramidale organisatie, waarbij personages uit een bepaald echelon niet weten wie er boven en naast hen staat (tenzij aan de top), maar waar een bepaalde cultuur (zie hieronder) de piramidale struktuur uitlokt en bewerktstelligt. Via een systeem van promotiedrang- promotieijver dat in de (westerse) mens zit en in ons kapitalistisch systeem aangemoedigd wordt (slagen in de maatschappij / economisch-politiek-sociaal succes nastreven / manoevreren op het werk, in de politiek), kom je hogerop in de maatschappij. Door het spel van "networking" (wat een voorwaarde blijkt te zijn om te slagen in business, politiek etc) komt men hogerop en krijgt men dingen gedaan. Heb je succes, dan trekt geld geld aan. Het hoeft zelfs niet altijd om geld te gaan, maar om aanzien, macht, erkenning. Je wordt informeel bij de hogere echelons ingeleid door het systeem zelve. Je maakt op dat hogere echelon vrienden die nog meer invloed en aanzien hebben, en zo gaat het verder. Je ziet meer opportuniteiten om te "slagen" op dat niveau en je honger neemt weer toe om verder te pushen. Je weet niet altijd welke invloedrijke vrienden je invloedrijke vriend heeft, wie hij kent en welke favours en vriendendienstjes hij kan gedaan krijgen,maar je wil er wel bij horen, het kan wel eens goed zijn om "hem" te kennen... enz, enz. tot er zich een zeer beperkte groep aan de top voordoet. Heb je al eens gezien hoe het eraan toegaat in bepaalde kringen / op zakenrecepties recepties/ politieke bijeenkomsten, zelfs op bescheiden niveau. Hoe bepaalde mensen streven... hoe oppervlakkig het er soms aan toe gaat maar waarmee sommigen bezig zijn om zich te profileren, de sociologie die werkt... En zo is er een top van super invloedrijke personen, met geld, macht, belangen etc, en die voelen perfect aan aan wie ze wat kunnen vertellen, wat ze kunnen vragen etc. (On)bewust gebruikt men de invloed van de andere. Wanneer je al superrijk bent en super veel aanzien geniet, welk streefdoel denk je dat bepaalde minder scrupuleuze personages dan mogelijks hebben? Zelfs in de loges van de laagste nivo's geldt er een ERECODE waarbij discussies tussen leden niet buiten de loge mogen gebracht worden. Wie de code verbreekt, riskeert totaal gemarginaliseerd te worden en alles te verliezen... Op de allerlaagste echelons weet men niet eens dat men in feite meewerkt met de samenzwering. Men is deel van het systeem omdat men dient te overleven, zijn kost verdienen etc... Iedereen doet gewoon zijn werk.... Kriminelen worden zelfs bewust en onbewust in het systeem ingeschakeld, dat past allemaal perfect in het systeem van overleven, streven... etc.. Allez, met in detail te treden loop ik nu ook het risico hier geridiculiseerd te worden. En toch voel ik door ervaring dat het zo in zijn werk gaat zoals hierboven beschreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3040 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer je in een grote organisatie werkt (vb. >100.000 werknemers wereldwijd) is het voor de hand liggend dat alles en iedereen in een bepaalde richting wordt gestuurd. Ik heb er in mijn carrière velen zien verprocteren, toyotiseren, vertupperen, ... zich geen vragen stellend bij de manier van denken en handelen die hen werd opgelegd ... Het is zo gemakkelijk om een grote groep mensen te laten handelen zonder te weten wat het resultaat is.
![]() |