![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3021 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan een lijst voorleggen van namen van mensen die lid zijn van Scholars for truth en van 911-truth movement. Ik stel voor dat jij hier en nu hetzelfde doet. In die laatste hun mission statement lees ik trouwens : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 26 april 2007 om 12:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3022 | |||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
9/11 inside job is al aan bod gekomen in de media. In Amerika worden de CT's op tv soms letterlijk uitgescholden voor landsverarders, lijkenpikkers etc... die media is alleszinds al niet geinteresseerd in een ernsitige discussie over de feiten. De media weet ervan, maar stelt geen kritische vragen. De mainstream media bericht er hier en daar wel eens over, maar ze staat er met hangende pootjes. Ze stelt geen kritische vragen. De mainstream media volgt de impulsen in de maatschappij, die bepaalde worden door de acties van het heersende establishment (politiek, rechterlijk, religiues, economisch). De media gaat er pas op springen op de manier dat jij zegt als er bijvoorbeeld vanuit de regering zelf plots massaal impeachments zouden komen of arrestaties ivm een onderzoek naar medeplichtigheid in 9/11. Dit gaat NOOIT gebeuren, want de conspirators zitten op de hoogste posities binnen die regering. De mainstream media zal dus nooit plots massaal aandacht schenken aan een groep die pleit om 9/11 inside job op de media te brengen en een rechtszaak begint. Ongeachte de bewijzen. De media volgt het establishment. Citaat:
Citaat:
De media en het establisment zijn onlosmakelijk verbonden met elkaar. Als het FBI morgen zegt er is een dreiging, dan nemen alle kanalen dit over en hupla, iedereen weet het, ontsproten bij een enkele inlichtingendienst. De media heeft geen kritische stem zoals een groep van individuen in de 9/11 truth movement dat heeft. Citaat:
En de lokale agenten die als eerste ter plaatse waren? Zij gaan het wel weten. Zij worden met doodsbedreigingen voor hun en hun familie de mond gesnoerd. Als er dan nog een durft te spreken tegen de media, wie gaat er luisteren? "Intrigerend verhaal, maar we kunnen er niets mee doen, dit is onze president beschuldigen van moord, daar beginnen wij niet aan". Citaat:
Citaat:
http://www.reformation.org/rockefeller-file.html Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 26 april 2007 om 13:26. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3023 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3024 |
Gouverneur
|
![]() Om de ondergrondse explosies in de WTC toren uit te leggen wordt nu de kaart van de bomauto gespeeld.
http://www.youtube.com/watch?v=SGE6GNKNpPA |
![]() |
![]() |
![]() |
#3025 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van wanneer dateert deze uitzending? En betekenen de woorden 'working hypothesis' en 'unconfirmed' iets verschillend voor u dan voor mij? Gelieve dus dergelijke selectieve bullshit voor uzelf te houden aub. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3026 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3027 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Btw, een reactie op Kerry's verspreking of Jones's resultaten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3028 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3029 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien wil? Uw niveau is onder het absolute nulpunt gezakt Akufen. Nuff said. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3030 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3031 | |
|
![]() Hier nog een interessant weetje ivm Rosie O'Donnel en haar uitspraken over 9/11.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3032 |
Banneling
|
![]() The criminal network is not an amoebae
Many people seem to think that the criminal network is a highly unified group of people that blindly follow one leader. Many people find it difficult to understand why there appears to be a difference between George Soros, Al Franken, Joe Lieberman, and Paul Wolfowitz. Look at the crime gangs of the early 20th century. Criminals within a gang do not have the exact same opinions. Furthermore, they frequently fight with one another for control of the group. They sometimes turn one another into the police, and sometimes they kill one another. Do you really think the criminal network that did 9/11 is much better behaved than the gangs of Al Capone's era? There is a very good chance that some of the members of the 9/11 gang will turn one another in to the police, kill one another, and double-cross one another, The criminal network that did 9/11 certainly has at least thousands of members, and probably thousands more when you count all their blackmailed Useful Idiots. We should assume that some of the members will double-cross each other, fight for control of the group, and even kill each other. So don't be confused when you find one group of them, such as the people at antiwar.com, criticizing some other group, such as WorldNetDaily. Some of these fights may be staged, but some of them may be real fights among the criminals as they fight each other for control of the horde of stupid sheeple. Eric Hufschmid Bill O'reilly over Soros (is dit een "staged fight"?) http://www.crooksandliars.com/2007/0...illy-loses-it/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3033 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() http://www.libertyforum.org/showflat...mber=295373832 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3034 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 27 april 2007 om 02:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3035 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3036 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() CT's blijven me verwonderen met hun logica. Ik projecteer deze logica even iets dichter bij ons. Een CT zou bijvoorbeeld volgende kunnen stellen en dit als onfeilbare stelling aannemen: "Ik vind dat mensen die in België voor de Cel Verdwijningen werken slechts één verdwijning mogen behandelen. Als ze er meer dan één behandelen, is dit het bewijs voor een inside job en coverup". Ooit aan gedacht dat voor onderzoek van gelijkaardige feiten, dezelfde mensen worden ingezet? Neen, binnen de perpetale fantasiemolen van CT's kan dit niet maar is deze realiteit eenvoudigweg 'bewijs' van samenzwering.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 27 april 2007 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3037 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3038 |
Minister
|
![]() Het was te verleidelijk om niet te reageren ...
![]() |
#3039 | |
|
![]() Citaat:
En de feiten wijzen aan dat het een cover up is, vooral in het geval van Oklahoma daar liggen de bewijzen voor te rapen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3040 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Dan wordt je zin realistisch: Citaat:
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 27 april 2007 om 10:23. |
||
![]() |
![]() |