Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juli 2016, 06:01   #3041
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Een soeverein land kan met eender welk ander soeverein land tot vergaande samenwerking besluiten. Blijkbaar juichen sommigen het verlies de eigen soevereiniteit toe. Daarmee is dan alles gezegd.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 1 juli 2016 om 06:05.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 06:02   #3042
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ergens heel mislopend , maar ze moeten dan maar terug naar hun geboorte land terug keren , zie Congo in de jaren '60... deze conflicten zijn niet uniek hoor .. toen moesten mensen ook vluchten.
veel gekker moet het toch niet worden hoor... congo als lichtend voorbeeld voor EU inwoners die aangevallen worden in een ander EU land.
Moeten we de para commando's sturen om de burgers te evacueren zoals toen in congo ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 06:05   #3043
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Hoeveel brieven of postkaarten zou de gemiddelde Bulgaar versturen, per jaar ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 06:06   #3044
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
veel gekker moet het toch niet worden hoor... congo als lichtend voorbeeld voor EU inwoners die aangevallen worden in een ander EU land.
Moeten we de para commando's sturen om de burgers te evacueren zoals toen in congo ?
Zo bedoelde ik het niet ,ik had het over conflicten en weg gaan uit een regio als het onhoudbaar geworden is , dat dit nog gebeurde in der tijd.. wilde ik zeggen , veel jongeren panikeren altijd maar het is altijd iets dat vroeger ook bestond... dat wilde ik zeggen..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 06:16   #3045
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Zo bedoelde ik het niet ,ik had het over conflicten en weg gaan uit een regio als het onhoudbaar geworden is , dat dit nog gebeurde in der tijd.. wilde ik zeggen , veel jongeren panikeren altijd maar het is altijd iets dat vroeger ook bestond... dat wilde ik zeggen..
Zo bedoelde ik het niet?
Klinkt beetje zoals die English-Indian jongelinge die Leave stemde maar het blijkbaar ook niet zo bedoelde... de dag nadien.
Sommigen missen steeds opnieuw het moment hun klep te houden, niet?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 06:27   #3046
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Zo bedoelde ik het niet?
Klinkt beetje zoals die English-Indian jongelinge die Leave stemde maar het blijkbaar ook niet zo bedoelde... de dag nadien.
Sommigen missen steeds opnieuw het moment hun klep te houden, niet?
Maar ? ga je nu ook beginnen ? en moet ik mijn klep houden ? ook bedankt .... ja kijk ik heb mijn mening mag ik , wat voor zeveraars allemaal , kan ik het helpen dat er conflicten zijn door die stomme EU waarover een grote groep mensen klagen omdat niets goed werkt ? en dan weer draaien dat de EU een super brein is die alleen goed brengt voor de burgers , wie zijn hier de zeveraars ? heel Europa is naar de kloten geprutst door die EU .

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 1 juli 2016 om 06:28.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 06:30   #3047
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Zo bedoelde ik het niet?
Klinkt beetje zoals die English-Indian jongelinge die Leave stemde maar het blijkbaar ook niet zo bedoelde... de dag nadien.
Sommigen missen steeds opnieuw het moment hun klep te houden, niet?
Je moet eens bekijken waar we staan met heel de EU ? nergens , alleen alles is nu vertakt in dikke miserie waar niemand nog uit weg geraakt ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 06:45   #3048
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Je moet eens bekijken waar we staan met heel de EU ? nergens , alleen alles is nu vertakt in dikke miserie waar niemand nog uit weg geraakt ...
Jama, zo bedoelde ik dat niet
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 07:28   #3049
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.913
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Een soeverein land kan met eender welk ander soeverein land tot vergaande samenwerking besluiten. Blijkbaar juichen sommigen het verlies de eigen soevereiniteit toe. Daarmee is dan alles gezegd.
Wat let hen dan om Artikel 50 in te dienen?
Ge zult zien eens dat ze dat gedaan hebben kunnen ze allerlei prachtige verdragen afsluiten. De EU, de USA en China gaan in de rij staan om met dat machtige land dat de UK is verdragen af te sluiten.
Alles natuurlijk onder de voorwaarden de de UK hen zal opleggen
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 07:30   #3050
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.913
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Je moet eens bekijken waar we staan met heel de EU ? nergens , alleen alles is nu vertakt in dikke miserie waar niemand nog uit weg geraakt ...
Wat is eigenlijk het probleem met de EU. Die zorgen voor richtlijnen en wetten op Europees niveau. Ze doen dat goed, zij het wat traag en de ambtenaren worden wat (te) veel betaald naar mijn goesting.
Voor de rest heb ik daar niet veel van te klagen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 07:39   #3051
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.677
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Een soeverein land kan met eender welk ander soeverein land tot vergaande samenwerking besluiten. Blijkbaar juichen sommigen het verlies de eigen soevereiniteit toe. Daarmee is dan alles gezegd.
in een wereld met paard en kar was dat idd zo.

de wereld is ondertussen lichtjes veranderd.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 07:55   #3052
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
En wat zo bizar lijkt ,ze aanvaarden al jaren vreemdelingen & Islamieten en nu pas gaan ze op hol slaan met agressie ...tegen blanke Europeanen ? als dat waarheid is dat dit gebeurd is dat teken van domheid uit de laagste groep van de Engelse bevolking.. achterlijk dom.
In werkelijkheid draaide het niet echt om een Brexit, de laatste paar weken was het het punt zelfs nauwelijks of niet meer. In de UK is het op alle gebied een chaos dat al sinds jaren aan de gang is. Met name het lager opgeleide deel van de bevolking raakte daardoor ontvankelijk voor figuren zoals Farage en zijn partij.
Komt nu feitelijk neer op: radeloos (politiek), redeloos (volk), reddeloos (het land)

Cameron is er evengoed schuldig aan. Hij probeerde Farage de wind uit de zeilen te nemen door eveneens hard in te zetten op Europese immigranten
Hij noemde zelfs een aantal bij naam:
Quote: "Although Mr. Cameron has said he was against quotas or caps on EU citizens working in Britain, his speech was riddled with name-calling Irish, Polish, Spanish or Dutch citizens as “immigrants.” He also liberally described them as spongers on Britain’s welfare system"

Nederlanders zijn ware spongers van het Welfare System - o.a. verpleegsters, docters etc.

De maatregelen die Cameron in gedachten had kwamen er op neer dat de Europese immigranten harder getroffen zouden worden dan andere groepen (pakistani, Indiers of waar ook vandaan)
Quote: In a global context, the only bright side in Cameron’s package of measures is that, as it stands, EU citizens working in London and other cities would be treated more harshly than workers who arrive from Pakistan, India or Bangladesh to join the 2.5 million Muslim community in Britain. Finally, an act of positive discrimination for the global south.

Overigens benoemde ook Farage in een video specifiek de Europese immigranten van het continent

Probeer het sinds enige tijd te volgen en lijkt steeds drastischer vormen aan te nemen (in een paar dagen tijd 87 aangiften)
Gaat zover dat een verpleegster met alleen slechts een Poolse voornaam , vanwege een van de beide grootvaders, overige familie door en door Britten, te horen krijgt dat ze op moet rotten. Kent de taal niet en heeft niets met Polen, ze vraagt zich nu of ze maar naar Polen zal verhuizen.

Onder invloed van de stemming Brexit, maar zeer zeker het uitstellen van de brief maakt dat Europeanen nog meer een doelgroep gaan worden dan nu al het geval is.
Als de verschuiving zich doorzet kun je nog beter een Syrische vuchteling zijn dan een Europese immigrant.

Zodra u op facebook en Twitter gaat zoeken schrik je ervan wat er allemaal gebeurd; stront in hun brievenbus, plotseling een duw in de rug bij een (rol)trap, uitgescholden worden, kinderen op school die een Europees foreigner kind te grazen nemen .....
Julie Sauter Daoud, a French-German national who has lived in Britain most of her life. On Sunday she got a firsthand encounter with xenophobia when two men overtook her car and shouted, “Go home, you (expletive) German.”

Hoe immigranten zich momenteel voelen?
Zou met name het 2e filmpjes eens bekijken

1. My thoughts on Brexit - German living in the UK -Video
https://www.youtube.com/watch?v=BSK8gqhELB0

2. Heartbreaking Call From "Scared" German Woman - Video
Tuesday 28th June 2016
http://www.lbc.co.uk/im-so-scared-no...n-tears-132971

3. Ze lachen dat ze de Belgen zullen deporteren’
27 juni 2016
De Londense expats hoopten dat het referendum snel voorbij zou zijn, maar niet op deze manier
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160626_02357803

Er werd in korte tijd een actie opgezet om foreigners mentaal te steunen. Britten die het zich aantrekken dragen een veiligheidspeld
Wij hebben het alleen over Brexit, wat er in de UK werkelijk speelt dringt in België en Nederland nog niet echt door

Hoe Brexit opgelost moet worden?
Moeilijk, Cameron benadrukte de laatste keer in Brussel dat geen vrij verkeer, immiganten, hoofdzaak blijft
Zowel Farage als Cameron zitten daarmee op de zelfde lijn - geen Europese immigranten. Ze kunnen beiden niet anders daar in de UK de geest uit de fles is.
De reden dat ervan die shirtjes gedragen worden met tekst is niet specifiek gericht tegen de groepen die wij denken, maar iedereen die geen Brit is, met name tegen the "Bloody Foreigners " van het continent.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 08:09   #3053
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Zo bedoelde ik het niet ,ik had het over conflicten en weg gaan uit een regio als het onhoudbaar geworden is , dat dit nog gebeurde in der tijd.. wilde ik zeggen , veel jongeren panikeren altijd maar het is altijd iets dat vroeger ook bestond... dat wilde ik zeggen..
Mee eens. Gebeurt als een land binnenlands onstabiel raakt als vanzelf.
De UK kraakte al sinds jaren aan alle kanten.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 08:12   #3054
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
In werkelijkheid draaide het niet echt om een Brexit, de laatste paar weken was het het punt zelfs nauwelijks of niet meer. In de UK is het op alle gebied een chaos dat al sinds jaren aan de gang is. Met name het lager opgeleide deel van de bevolking raakte daardoor ontvankelijk voor figuren zoals Farage en zijn partij.
Komt nu feitelijk neer op: radeloos (politiek), redeloos (volk), reddeloos (het land)

Cameron is er evengoed schuldig aan. Hij probeerde Farage de wind uit de zeilen te nemen door eveneens hard in te zetten op Europese immigranten
Hij noemde zelfs een aantal bij naam:
Quote: "Although Mr. Cameron has said he was against quotas or caps on EU citizens working in Britain, his speech was riddled with name-calling Irish, Polish, Spanish or Dutch citizens as “immigrants.” He also liberally described them as spongers on Britain’s welfare system"

Nederlanders zijn ware spongers van het Welfare System - o.a. verpleegsters, docters etc.

De maatregelen die Cameron in gedachten had kwamen er op neer dat de Europese immigranten harder getroffen zouden worden dan andere groepen (pakistani, Indiers of waar ook vandaan)
Quote: In a global context, the only bright side in Cameron’s package of measures is that, as it stands, EU citizens working in London and other cities would be treated more harshly than workers who arrive from Pakistan, India or Bangladesh to join the 2.5 million Muslim community in Britain. Finally, an act of positive discrimination for the global south.

Overigens benoemde ook Farage in een video specifiek de Europese immigranten van het continent

Probeer het sinds enige tijd te volgen en lijkt steeds drastischer vormen aan te nemen (in een paar dagen tijd 87 aangiften)
Citaat:
Gaat zover dat een verpleegster met alleen slechts een Poolse voornaam , vanwege een van de beide grootvaders, overige familie door en door Britten, te horen krijgt dat ze op moet rotten
. Kent de taal niet en heeft niets met Polen, ze vraagt zich nu of ze maar naar Polen zal verhuizen.

Onder invloed van de stemming Brexit, maar zeer zeker het uitstellen van de brief maakt dat Europeanen nog meer een doelgroep gaan worden dan nu al het geval is.
Als de verschuiving zich doorzet kun je nog beter een Syrische vuchteling zijn dan een Europese immigrant.

Zodra u op facebook en Twitter gaat zoeken schrik je ervan wat er allemaal gebeurd; stront in hun brievenbus, plotseling een duw in de rug bij een (rol)trap, uitgescholden worden, kinderen op school die een Europees foreigner kind te grazen nemen .....
Julie Sauter Daoud, a French-German national who has lived in Britain most of her life. On Sunday she got a firsthand encounter with xenophobia when two men overtook her car and shouted, “Go home, you (expletive) German.”

Hoe immigranten zich momenteel voelen?
Zou met name het 2e filmpjes eens bekijken

1. My thoughts on Brexit - German living in the UK -Video
https://www.youtube.com/watch?v=BSK8gqhELB0

2. Heartbreaking Call From "Scared" German Woman - Video
Tuesday 28th June 2016
http://www.lbc.co.uk/im-so-scared-no...n-tears-132971

3. Ze lachen dat ze de Belgen zullen deporteren’
27 juni 2016
De Londense expats hoopten dat het referendum snel voorbij zou zijn, maar niet op deze manier
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160626_02357803

Er werd in korte tijd een actie opgezet om foreigners mentaal te steunen. Britten die het zich aantrekken dragen een veiligheidspeld
Wij hebben het alleen over Brexit, wat er in de UK werkelijk speelt dringt in België en Nederland nog niet echt door

Hoe Brexit opgelost moet worden?
Moeilijk, Cameron benadrukte de laatste keer in Brussel dat geen vrij verkeer, immiganten, hoofdzaak blijft
Zowel Farage als Cameron zitten daarmee op de zelfde lijn - geen Europese immigranten. Ze kunnen beiden niet anders daar in de UK de geest uit de fles is.
De reden dat ervan die shirtjes gedragen worden met tekst is niet specifiek gericht tegen de groepen die wij denken, maar iedereen die geen Brit is, met name tegen the "Bloody Foreigners " van het continent.
Dat noem ik kinderlijkburgers waanzin wat die Engelse bevolking dan "zo aanpakken ... zo zie je maar dat een unie en globale wereld nu ook geen echte oplossing en evenwicht brengen onder de bevolkingen....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 08:16   #3055
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Er gaat toch iemand MOETEN oproepen tot verstand en rede ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 08:22   #3056
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat is eigenlijk het probleem met de EU. Die zorgen voor richtlijnen en wetten op Europees niveau.
Citaat:
Ze doen dat goed,
zij het wat traag en de ambtenaren worden wat (te) veel betaald naar mijn goesting.
Voor de rest heb ik daar niet veel van te klagen.
Niet ZO goed ... ze gooien alle grenzen open met alle gevolgen van dien ... al jaren laten ze het continent overspoelen met immigratie uit arme achtergestelde landen "de goudzoekers route " zou je ze kunnen noemen ...al vergeten wat er zich afspeelde in onze recente wintermaanden en ervoor met de vluchtelingen kwestie ? ze hadden er totaal en nu nog niet een deftig plan voor en ze hadden de kwestie totaal niet in de hand...ook het terrorisme zelfde aanpak '"geen aanpak" totaal geen.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 08:24   #3057
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat let hen dan om Artikel 50 in te dienen?
Ge zult zien eens dat ze dat gedaan hebben kunnen ze allerlei prachtige verdragen afsluiten. De EU, de USA en China gaan in de rij staan om met dat machtige land dat de UK is verdragen af te sluiten.
Alles natuurlijk onder de voorwaarden de de UK hen zal opleggen
Er is geen plan van aanpak, Cameron heeft dit openlijk aangegeven
Daar komt bij dat het politiek een onderlinge chaos is.
Helaas zal dit flink tegenvallen met name wat de US betreft, mee ivm met handelsverdrag EU/UK. Canada idem dito vanwege verdrag met de EU, mee daarom waren de Canadezen fel op bij de EU blijven.
Met een handelsverdrag EU-US kunt bedenken waar China een voorkeur voor zal hebben

Op tal van gebieden zal niet makkelijk gaan, Britse universiteiten krijgen voor onderzoek 16% van hun budget van de EU
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 08:27   #3058
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
in een wereld met paard en kar was dat idd zo.

de wereld is ondertussen lichtjes veranderd.
Denk jij, omdat men geleerd heeft een goede consument te zijn.
Het leven kan nog even eenvoudig zijn als vroeger, maar men heeft de mensen aangeleerd dat moeilijk ook gaat.

Tegenwoordig merken ze zelfs niet meer, dat ze met 2 voltijds moeten gaan werken om rond te komen en de zorg voor hun kinderen aan anderen word uitbesteed en dit om anderen rijk te maken.
Volwassenen zijn er niet meer, ze amuseren zich enkel nog met spelletjes, TV kijken, naar de grootste stupiditeiten en niet te vergeten minstens 3 dagen op een modderige wei wat nitwits gaan bewonderen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 08:33   #3059
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.816
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Denk jij, omdat men geleerd heeft een goede consument te zijn.
Het leven kan nog even eenvoudig zijn als vroeger, maar men heeft de mensen aangeleerd dat moeilijk ook gaat.

Tegenwoordig merken ze zelfs niet meer, dat ze met 2 voltijds moeten gaan werken om rond te komen en de zorg voor hun kinderen aan anderen word uitbesteed en dit om anderen rijk te maken.
Volwassenen zijn er niet meer, ze amuseren zich enkel nog met spelletjes, TV kijken, naar de grootste stupiditeiten en niet te vergeten minstens 3 dagen op een modderige wei wat nitwits gaan bewonderen.
Naar welke tijd wilt gij terug gaan ?
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 08:35   #3060
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Denk jij, omdat men geleerd heeft een goede consument te zijn.
Het leven kan nog even eenvoudig zijn als vroeger, maar men heeft de mensen aangeleerd dat moeilijk ook gaat.

Tegenwoordig merken ze zelfs niet meer, dat ze met 2 voltijds moeten gaan werken om rond te komen en de zorg voor hun kinderen aan anderen word uitbesteed en dit om anderen rijk te maken.
Volwassenen zijn er niet meer, ze amuseren zich enkel nog met spelletjes, TV kijken, naar de grootste stupiditeiten en niet te vergeten minstens 3 dagen op een modderige wei wat nitwits gaan bewonderen.
Gisteren zag ik een documentaire over een Grieks eiland ... toen dacht ik bij mijn eigen ... daar geen stress ,geen file, geen vervuilde lucht, geen drukte , ja .... ik denk dat daar toekomst in zit in die afgelegen gebieden ,om mensen die willen rustiger gaan leven naar daar te laten gaan ...promoot het en je hebt een lekker zaakje ..

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 1 juli 2016 om 08:36.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be