![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3041 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net daarom.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3042 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foutje van mijnentwege dus ...
![]() Nog een leuke dan maar ... 2019 Audi S8 Coming With 530HP Version Of Panamera’s Bi-Turbo V8 ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3043 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo ja
![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 11 januari 2019 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3044 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen er een getunede BMW voor nemen
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3045 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3046 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vriend had er toen één. Maar als ik hoorde de miserie dat die daar mee meemaakte heb ik wijselijk afgehaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3047 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Héél laag profiel, dat wordt comfortabel rijden
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3048 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat serie 15 of 20 ?
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 januari 2019 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3049 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luchtvering he jong.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3050 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die laag profiel banden al zo'n 'smoelen' trekken denk ik dat die de bocht wel tegen, een deftige snelheid aangesneden heeft.
Mijn autoke heeft half laag profielbanden en het is inderdaad leuk rijden met al de putten in de wegen/banen, 'beer'putdeksels die niet goed in de grond liggen. ![]() De brug der zuchten ter hoogte van Gent is zalig. <<-- Door Sarcasmus.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 januari 2019 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3051 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://imcdb.org/movie_2379713-Spectre.html
Spectre is dan niet de beste Bondfilm (al zijn er nog een paar stukken slechter), de supercars die je erin kan aanschouwen zijn de moeite.
![]() |
![]() |
![]() |
#3052 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaguar is pas erg! ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 12 januari 2019 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3053 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3054 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3055 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 januari 2019 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3056 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé kijk, die zou zelfs best in de kontjesdraad passen.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3057 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3058 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn nonkel heeft er nog zo eentje gehad (andere kleur) maar zijn zus (mijn ma) pikte die altijd in.
Ik reed met graagte mee, heftig wuivende naar de omstaanders. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3059 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3060 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En mocht mijn portefeuille het toelaten dan ging bij de décapotables voor de volgende. ![]() Een ander project van Audi: "AUDI GAAT DE PB18 BOUWEN" ![]() Ik kan mij niet echt vinden met het 'achterste' van de wagen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 januari 2019 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |