![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3061 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en waarom is Klare kijk dan zo verwerpelijk geweest om hem er uit te gooien ? Ik heb hier geen zin om een discutie te voeren tot in de eeuwigheid, maar als U heel eerlijk bent is Klare Kijk veel meer aangevallen dan dat hij zelf anderen heeft uitgemaakt. |
|
![]() |
![]() |
#3062 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3063 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MAAR u bent hier ooit gekomen. Wel Kijkje: ik appeciëer uw eerlijkheid. En ja......ik ben blij dat je teruggekeerd bent. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3064 |
Banneling
|
![]() Maar lieve schat , Ik heb het over IK , Clearly View is niet ik , dat is maar een gebruiksnaam hier .
|
![]() |
![]() |
#3065 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat komt pedant over.
![]() |
![]() |
#3066 |
Banneling
|
![]() Wanneer de absurditeit van dat bannen, niet in het belachelijk zou uitmonden , mensne met een mening gewoon de mont trachten te snoeren , dan zou deze discutie niet nodig zijn .
|
![]() |
![]() |
#3067 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De geus knipt ook wat... "Scheet"... Hoe idioot kan het worden... Er zijn velen de debiele uitspraken van koningssgezinden beu, dat hij/zij die dan ook een ban geeft... Er zijn velen belgicisten beu, dat hij/zij die dan ook een ban geeft... Er zijn velen het idioot geknip van de geus beu, dat ze die mod dan ook maar bannen... Er zijn velen de sossen beu, dat hij/zij die dan ook een ban geeft... Zo kan iedereen een lijstje met "te bannen nick's" afgeven... Als die modvanm'nbotten niet eens de moeite doet om verder te kijken dan de klachten en eens kijkt hoe enkele sukkels als een bende stalkers achter Harrie aangaat net om hem te beledigen en aan te vallen is die geus zijn of haar vrijwilligersjobke niet waard. Naar goede belgische traditie gooien ze het slachtoffer er uit en mogen de stalkers vrij rondhuppelen.
![]() |
#3068 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3069 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Harrie is irritant, maar houdt zich doorgaans vrij goed aan de draadjes die hij om zeep geholpen heeft (en toch al weinig voorstelden, meestal).
Indien hij zou zijn verbannen omwille van dat woord, dan is dat schandalig. Ik zou hem al lang verbannen hebben, weliswaar voor een behandeling in een instelling voor geestesgestoorden.
Laatst gewijzigd door lombas : 16 november 2013 om 00:31. |
![]() |
![]() |
#3070 |
Banneling
|
![]() Als men dit forum eens grondig schoonmaakt schiet er niet veel meer over
![]() |
![]() |
![]() |
#3071 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3072 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3073 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3074 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3075 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3076 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij bestaan uit atomen. Onze atomen bewegen zich dus in de ruimte. Soms willekeurig, soms gestuurd door ons bewustzijn. Atomen zijn dus eigenlijk ons vehikel (=ruimteschepen) Als je ons op de schaal van klein naar groot bekijkt, zijn we zelf eigenlijk maar kleine entiteiten (=microwezens) Ziedaar min of meer Harrie's theorie. Helemaal niet zó gek bekeken.
![]() |
![]() |
#3077 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3078 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3079 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3080 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ergste is dan nog de uitleg die de geus geeft in S&G, in een afgesloten topic dan nog zodat niemend buiten de mods er op kunnen reageren :
Citaat:
Als je een job of taak aanneemt (of het nu betaald of vrijwillig is) moet je ze uitvoeren ook. Anders moet ie op het modsubforum maar laten weten dat hij/zij er geen tijd/goesting voor heeft zodat de collega's op zoek kunnen naar vrijwillige moderators die wel hun tijd aan het forum kunnen geven... De grote kuis had al veel langer moeten beginnen en zeker niet met Harrie, me dunkt dat er al veel vaker een mod nodig was.