![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3061 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3062 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tijdens het afscheidsdiner in Brussel benadrukte Cameron dat het centrale probleem rond Brexit de immigratie is. In 2014 was hij daar uitermate fel in, ging om de Europese immigranten. De UK kon dat niet aan, ze overspoelden de UK. Hetzelfde wat Farage aangaf in een video, de landen van de EU. Hij moet er wel aan vasthouden daar het anders nog verder uit de hand loopt in de UK en Farage er flink garen bij spint |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3063 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was trouwens een element dat bij ons nauwlijks geweten noch begrepen was in de publieke opinie. Als de vlaams blokkers 'foreigners' horen denken ze dat de britten daar syrische vluchtelingen of marokkanen mee bedoelen, terwijl de geviseerden in regel hoogopgeleide belgen, nederlanders, fransen, duitsers enz zijn samen met de grote groep geschoolde arbeiders uit polen en oosteuropese landen. Om redenen die voor ons hier wellicht moeilijk te begrijpen zijn valt de nochtans gigantische groep van pakistanen hier volledig buiten de scope van het Leave-kamp. Wat mij niet duidelijk is, is hoe dit is kunnen ontstaan. Hoe heeft men het zo ver laten komen dat een groep die maatschappelijk geen enkele overlast veroorzaakt hier de zwarte piet krijgt toegeschoven ? Het lijkt wel alsof de britten hun verstand hebben op hun nachtkastje laten liggen bij het opstaan en dan maar hersenloos achter Farage (en cameron, johnson, gove, een deel van labour...) zijn gaan aanhollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3064 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En illegale immigratie is er altijd geweest en zal er altijd blijven, dat hebben zelfs de Brexitters al toegegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3065 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Schrijf jij zoiets nu met opzet, ofwa? ![]()
![]() |
![]() |
#3066 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3067 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3068 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3069 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat hier wonen in die drukte nog armer is ..... we hollen en lopen om wat feitelijk ? voor de arme uitgeholde luxe weer werken voor een alarmsysteem ... of voor weer eens een schadeherstelling te betalen aan de onze auto of woning aangericht van een of ander vandalen streek of terrorist , of de kop half ingeslagen of aangerand op een nachtje stappen...enz..enz... rijkdom brengt armoe en waar veel soorten mensen wonen is er altijd ellende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3070 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier eens om te provoceren het voorstel gedaan om aan gepensioneerden die buiten de EU gaan wonen (zeg maar in een armer aziatisch land, thailand om bijvoorbeeld geen namen te noemen) hun pensioen te kortwieken. De reacties waren schitterend : vooral die van die gepensioneerde friturist die zo graag stoefte met zijn spieren en zijn zichzelf toegedichte succes bij de vrouwen. Daar zie je de dubbele morele standaard : een immigrant uit een arm land richting belgië vinden ze een parasiet. Een gepensioneerde die met zijn uitkering het goed weer gaat uithangen en zijn pensioen gaat opzuipen en opneuken in pataya dat vinden ze normaal, dat is géén parasiet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3071 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3072 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3073 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3074 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of Ingliesch zonder hunne nationale pla: Masala Chicken curry...
![]() |
![]() |
#3075 |
Banneling
|
![]() Ik ben helemaal geen 70 , waar haal je die zever ... ik veralgemeende het feit ,.... hier zitten echte beesten monsters feitelijk op dat forum ... die altijd spectaculair willen uithalen naar hun eigen bevolking ... weet je wat ik echt haat te bekijken als ik buiten kom of ergens zit te eten of drinken op een of ander terras ....dat zijn die verklede carnaval zotte moslima met een kinderwagen dat is pas iets die hier NIET PAST in het straatbeeld , ga daarover eens zeveren zou ik aanraden...in de plaats van op de kap te zitten van ... ziek de maatschappij is ziek zwaar ziek ... ZIEK EN ROT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3076 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 11:20 am in de Vlonders!
Tijd voor 't pilleke Muylle Geen prob: kseena geire, zenne
![]() |
#3077 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3078 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Singapore als ik het goed onthouden heb. Niet te vergelijken met het saucissenvolk dat Pataya overspoelt vanuit onze contreien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3079 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |