![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3061 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik echt hier alle beledigingen waar de believers (Pindar, democratsteve, /\lcazar) mij mee bedacht hebben citeren? Liever niet, hé. De arrogantie van de believers is niets meer dan het verdedigingsmechanisme van mensen die geen been hebben om op te staan. Ik zie geen enkele reden om niet te blijven wijzen op hun "discussie"-tactieken. En, al wil je dat niet toegeven, ik heb geen nood aan beledigingen, de feiten volstaan ruimschots.
![]() |
![]() |
#3062 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij loog in het begin om zijn gastheren, de Talebans, te beschermen tegen de wraak van Amerika. Het heeft niet geholpen. Eens de Talebans verdreven was er geen reden meer om te ontkennen, en dus heeft hij de aanslagen fier opgeëist. Moeilijk voor jullie om te aanvaarden, maar zo was het nu eenmaal.
![]() |
![]() |
#3063 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De enige die hier getuigd van ignorantie, ben jijzelf. Jij zou beter eerst eens lezen waarover een discussie gaat, vooraleer je ermee te moeien. De video waar jij naar verwijst is uiteraard de Afghanistan video. Die waar Firestone naar verwees, zijn van latere datum. Waaronder deze door Uzelf gepost. http://www.rickross.com/reference/a.../alqaeda60.html Lees jij zelfs je eigen posts niet??? Of is 2004 geen jaren later misschien?[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 22 augustus 2005 om 17:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3064 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daarom dat ik dan ook geen voorvechter ben van één of ander verhaaltje illwill |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3065 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens u is hij dus niet fake, maar op m'n vragen over de wel erg povere gelijkenis met de bin Laden die iedereen kent, zwijg je wijselijk.
![]() |
![]() |
#3066 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De versie van de believers over de Afghanistan-video is echt komisch.
Het moet als volgt zijn gegaan: De Amerikanen maken een opname met acteurs waarin OBL ongeveer zegt dat hij de aanslagen heeft gecommanditeerd. Spijtig genoeg nemen ze voor OBL een acteur met de verkeerde neus. Bovendien zegf de valse OBL in Arabisch niet precies wat de Amerikanen willen horen, dus knoeien ze met de vertaling naar het Engels. Ze zijn dus bijvoorbeeld in staat tonnen explosieven te plaatsen in gebouwen waar tienduizenden mensen werken, zonder dat iemand daar ook maar iets van merkt. Naargelang de believer zijn ze in staat de fysica te manipuleren, de biologie te vervalsen, wereldoorlogen naar believen opstarten, mind-control, ... Maar een acteur met de juiste neus van OBL voorzien? Te moeilijk, daar doorziet onze grote onderzoeker hen meteen! Logisch allemaal, hééééééééééééééééééééééél logisch.
![]() |
#3067 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meen je dat echt? Ik sta weer versteld! (Maar de Afghanistan-video is meer dan waarschijnlijk geen fake.)[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 augustus 2005 om 17:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3068 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zou niet weten elk etiketje ik je op plak vuursteentje en een week zeg je ? welk etiketje als ik vragen mag ? wat dit er nu precies nog mee te maken weet ik niet maar ik vermoed dat het voor jou dan maar de start moet geweest zijn van die 'pakactie' tegen mijn zin toch even dit : 1) ik heb jou helemaal niet proberen te 'pakken' met dat gevalletje ivm die camera's tenzij jij en ik 'pakken' als iets compleets anders interpreteren 2) in eerste instantie was ik misschien wat verbaasd, ik vroeg je dan ook om uitleg dat gaf je en ik realiseerde me dat ik het inderdaad niet perfect gelezen had ondertussen had je me weeral eens bedeeld met de opmerking : 'begrijpend lezen Praha !' 3) daarna heb ik jou grif toegegeven dat ik dat zinnetje inderdaad verkeerdelijk gelezen heb, wat niet meer dan normaal is 4) en heb ik je het waarom uitgelegd : het is heel gewoon dat een niet-niet constructie in een zin verzeild geraakt en een lezer/schrijver daar niet meteen op let 5) dat geldt echter niet voor jou, jij gebruikt zulke dingen net even ervoor heb je democratsteve ermee 'gepakt' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3069 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- ik zeg toch helemaal niet dat ge beledigingen moet citeren/pikken/negeren/whatsoever ... - ik zeg ook helemaal niet dat ge nu maar moet stoppen met hun te wijzen op deze tactieken - ik zeg ook niet dat ge moet stoppen discussieren al wat ik jou 'voorzichtig' ( dacht ik : diplomatie is nu niet eenmaal aan mij besteed beweert m'n naaste relatiekring ) wou duidelijk maken dat ook jij jezelf bedient van bepaalde 'onfrisse' discussietechnieken om de andere partij te bestrijden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3070 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3071 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Van oerdom wijf tot trezebees, wat heb ik hier niet te horen gekregen. Het valt op hoe weinig reacties er daarover waren, zelfs van "objectieve observers", die over andere zaken wel met het vingertje staan te wijzen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 augustus 2005 om 18:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3072 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu doe je 't weer zenne ik heb me nooit uitgesproken over die anderen ( tot nu dan ) dus het niet aan jou om dan maar te veronderstellen dat ik dat allemaal goedkeur ik merk gewoon op een gegeven moment na al telefoonboekenlang doorgelezen te hebben dat ook jij net datgene waar je de andere zijde van beschuldigd evenzeer gretig gebruikt ik meld je dit, neutraal dacht ik en nu krijg ik al een paar pagina's het verwijt dat ik 1) nooit de anderen met de vinger heb gewezen 2) jou al een week een etiket heb willen opgekleven 3) jou heb willen 'pakken' : die moet ge toch nog es uitleggen zenne 3) deze insinuatie dat ik nooit objectief kan zijn daar ... zie vorige punten[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 22 augustus 2005 om 18:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3073 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel alléén maar vast, praha.
![]() |
#3074 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3075 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en hoe moet het nu verder ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3076 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() want als we allebei verder 'alleen maar blijven vaststellen'
![]() dan weten we waar dit zal eindigen, niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3077 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wou dat ik haar uithoudingsvermogen had : continu tegen een stroom onzin in blijven roeien, het is niet evident. ![]() ![]() ![]() Parci. Hierbij zichzelf ook uitroepend tot 'objective observer'.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 22 augustus 2005 om 18:34. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3078 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 augustus 2005 om 18:34. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3079 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |