![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3061 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
(geef eens één voorbeeld uit alle 9/11 topics waar zij ‘schroot hebben gemaakt’ van één van mijn beweringen) Je negeert ook steeds de posts die enige uitleg verschaffen over het wel of niet “lukken” van een samenzwering, en hoe ze in stand wordt gehouden.(Bvb de mijne in deze topic) Ik twijfel niet aan uw intelligentie, maar ik vrees dat je wat te weinig fantasie/inlevingsvermogen/creativiteit (noem het hoe je wil) aan de dag legt in deze. Je stelt steeds onvoorwaardelijk dat iedereen die meewerkt aan de uitvoering of coverup automatisch meezit in de samenzwering. Niet correct. Je stelt ook dat waneer één iemand uit de biecht zou klappen, de samenzwering ontdekt zal zijn door het grote publiek. Wederom niet correct. Daarvan heb ik al voorbeelden gegeven en ik ga hier nòg eens een voorbeeldje geven van hoe je personen actief kan laten deelnemen aan de operatie an sich, zonder dat ze weten wat de werkelijke bedoeling is. Als argument dat het WTC niet is neergekomen door explosieven, is hier door meerdere zelfverklaarde intellectuelen meermaals geopperd dat die explosieven onmogelijk ongemerkt zouden kunnen zijn geplaatst in de weken daarvoor. Bovendien gaan ze ervan uit dat die werkers die de explosieven plaatsten ook bij in de samenzwering moeten zitten. (btw, ik begrijp ook niet goed hoe de ‘disbelievers’ automatisch ervan uitgaan dat honderen, zelfs duizenden moeten betrokken zijn bij de 9/11 zaak indien het een insidejob zou zijn, terwijl ze schijnbaar wel aannemen dat de terroristen dit met een paar mensen hebben bewerkstelligd. Doch dit geheel terzijde) Ik wil nu even aantonen, (zonder dat ik dat kan bewijzen natuurlijk) hoe deze operatie verlopen zou kunnen zijn. Je stelt een ploeg samen van 15 mensen. (dit kunnen er 10 zijn of 20. is niet relevant in deze) Je vertelt hen dat de eigenaar(s) hebben beslist dat de gebouwen zullen worden gesloopt. Daarvoor kan je tal van redenen aanvoeren. Je zegt hen natuurlijk erbij dat dit voorlopig nog moet stilgehouden tijden hun enkele weken/maanden durende werkzaamheden. Er zouden al teveel huurders kunnen vertrekken en dat zou financieel een aderlating zijn. Wat betreft de werkzaamheden an sich. Die hoeven niet onopgemerkt te zijn. Ik bedoel, als je in zulke gebouwen iemand met een witte overal ziet prutsen aan bepaalde dingen, stel je je daarbij toch geen vragen? Ik heb afgelopen week in een groot hotel gezeten en daar liep constant onderhoudspersoneel rond dat zich met vanalles en nog wat bezig hield. Je denkt toch niet onmiddellijk dat die man die in één van de ‘defecte’ liften bezig is , daar explosieven aan ’t plaatsen is zekers? Of wel? In het WTC waren tientallen liften. Het is absoluut niks abnormaals als daarvan ééntje een dag buiten gebruik is. Zo kunnen ze bvb om beurten elke liftschacht voorzien hebben van de nodige explosieven, zelfs zonder dat iemand hen zien werken heeft. Ze kunnen bvb ook ’s nachts hebben gemerkt, wanneer er nauwelijks mensen in de gebouwen rondlopen. Om kort te gaan, je hoeft toch geen onwaarschijnlijk scenario naar voor te brengen om – niet perse ongemerkt, maar weliswaar onopvallend - die explosieven in die gebouwen te krijgen. Ook al duurt dit weken. En om zeker geen last te hebben met die werkers n?* 9/11, (wanneer ze doorhebben wat de ware aard van hun werkzaamheden waren) zorg je ervoor dat ze alle 15 op één van de vier gedoemde vluchten zitten. Operatie geslaagd. Easy as that. Zo kan ik tal van voorbeelden geven in de 9/11 case waar betrokkenen in de operatie zelf, of in de cover-up, volledig in onwetendheid waren van wat ze juist aan het doen waren. De meesten gaan ervan uit dat er zowel bij de FBI, CIA, Pentagon, SS, Norad, FAA, ATC’s, FEMA, etc.. etc... mensen moet zitten die op de hoogte waren van het complot. Wel, ik kan me perfect voorstellen dat amper een handvol mensen (op de juiste plaatsten weliswaar) van de ware aard van deze samenzwering op de hoogte waren. Daarvoor heb ik uiteraard ook een theorie. Zie je, ik ben ook niet gek, en bovendien erg nieuwsgierig. Wanneer ik op m’n zoektocht ontdekte dat een bepaald aspect van de officiele uitleg niet klopte, dan was dit niet voldoende voor mij. Ik moest uiteraard een andere logische verklaring vinden voor hoe het dan wel zou kunnen gebeurd zijn. Eerder was ik niet tevreden. Maar iedereen die me een beetje kent, weet dat ik me uitsluitend bij de feiten houd. En da’s al erg genoeg. Stel dat ik ook nog eens een theorie die ik niet kan bewijzen naar voor zou brengen. Maar bon. Mensen die ernstige vragen willen stellen over hoe iets dan wel zou zijn gebeurd, (uitgaande van een insdidejob) mogen me die altijd stellen. Misschien best op een andere draad, tenzij Pindar, Exodus, en Co geen bezwaar maken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 13 oktober 2005 om 19:16. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3062 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag me alleen af of het praktisch is, maar that's all met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3063 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Misschien is het nuttig om wat te lezen over de Order of the Jesuits en hoe de Orde in mekaar zit en hoe ze te werk gaan,hun principes,hun Bloedeed,hun professed of the 4th Vow,hun Secreta Monita,hun Council of Trent etc.Je zal zien.Het is een van de allermachtigste organen die de mensheid al eeuwen teistert.Ze zijn niet voor niks in zo goed als alle Europese landen 1 of meermaals gekickt,en meerdere Pausen hebben de Orde proberen af te schaffen.Zonder success helaas en vaak bekocht met de Cup of Borgia (gifbeker).Ga maar op onderzoek uit;je zal zien. Op 13 mei 1981 werd Paus Johannes Paulus III door 3 kogels getroffen vanop point blank range (St-Peter's Square;Vaticaan).3 weken voor de aanslag op zijn leven hield hij een bijeenkomst met 6 van de meest machtige Kardinalen.Het doel van de bijeenkomst was de afzetting van de 31ste Black Pope (Superior General van de Order of the Jesuits) Pedro Arrupe. J.P. overleefde de kogels maar zou nooit meer de oude worden. Op 28 mei 1981 (2 weken later dus) stierf Kardinaal Wyszynski.Beste vriend van J.P. en de man die zijn carrière had gemaakt. In de herfst,na een moeilijke gedeeltelijke herstelling zette hij Arrupe af en zette in plaats daarvan Paulo Dezza en Guiseppe Pittau aan het hoofd van de Orde tot in 1983 Hans-Peter Kolvenbach (gene simpele) de nieuwe Black Pope van hun (de Jesuits) keuze werd.Hij regeert tot op vandaag.
![]() |
![]() |
#3064 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Sinds de aanslag is de bewaking van de Paus zwaar verscherpt.Niet enkel rijdt hij sindsdien in de kogelvrije Popemobile...hij heeft sindsdien zelfs een food-taster om hem te beschermen tegen de gevreesde Jesuits treat:Cup of Borgia.
![]() |
![]() |
#3065 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Albino Luciano werd op 26 augustus 1978 Paus John PaulI (bijnaam:smiling Pope-waarom is te zien op bijgevoegde foto).Hij zette meteen een onderzoek in naar fraude in de Vatican Bank.Hij ging op 27 september slapen met een copy van zijn speech waarin hij de Order of the Jesuits afschafte.Zijn huishoudster vond hem de volgende ochtend met de speech op zijn borst.Hij was het zoveelste slachtoffer van de Cup of Borgia.Hij is welgeteld 33 dagen Paus geweest...! John PaulVI was tijdens zijn ambt in 1967 op bezoek in Manila wanneer hij aan beide kanten van de hals verwond werd door de messteken van Benjamin Amor Y Mendoza (Jesuit Assassin).Hij moest wegens een cervicale artritris een soort gordel dragen met verstevigingen in de nek.Deze redde hem het leven. Paus SixtusV was van mening dat de naam van Jesus in een Orde heiligheidsschennis was en zou de naam van de Order of the Jesuits vervangen door Ignatine Order (naar de oprichter Ignatius de Loyola).Na afraden van Black Pope Claudio Aquaviva besloot hij toch door te gaan met de naamverandering.Het leverde hem de Cup of Borgia op. Zij en vele anderen vielen ten prooi aan de Evil Order of the Jesuits.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 oktober 2005 om 20:50. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3066 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik beweer hier niks bij,ik stel enkel een vraag. Ik las laatst dat in sommige mastodonten van gebouwen bij de bouw (het oprichten van het gebouw) explosieven geplaatst worden op cruciale plaatsen als een soort van veiligheidsmaatregel zodat het reusachtige gebouw in noodgevallen,bvb. een natuurramp (aardbeving bvb.) vlekkeloos en met bijna geen schade aan nabije bouwsels in elkaar gezakt kan laten worden (controlled demolition) wanneer anders door de schade aan het gebouw door bvb een aardbeving het risico niet gering is dat de hele buurt getroffen wordt als zo'n gebouw bvb. kantelt met mogelijk doden en wat niet nog tot gevolg. Ooit al van gehoord?Ik heb geen zin om te zoeken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 oktober 2005 om 20:54. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3067 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij was dus ten dode opgeschreven toen hij zich tegen de Order of the Jesuits verzette.Toen hij weer gehoorzaam werd mocht hij blijven leven-al was het leven nooit meer zoals het vroeger was-ze hebben 2 weken na de aanslag op zijn leven immers zijn beste vriend te pakken gekregen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 oktober 2005 om 21:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3068 |
Banneling
|
![]() prettig verhaal
en die jesuieten zijn lid van de NWO maar ze weten het zelf nog niet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3069 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vind trouwens deze redenatie al even absurd als de huidige officiële theorie.
![]() |
![]() |
#3070 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En opnieuw ridiculiseren zonder dat je kennis hebt van wat het is. Natuurlijk weten ze het wel.Hun seal is IHS in een zon.IHS is Isis HORUS Seb.Zoals Horus van het all-seeing eye of Horus dat ook in de pyramide met he all-seeing eye aangetrofen wordt. Het is misschien geen verkeerd idee eens wat te lezen over de Jesuits voraleer je gaat ridiculiseren en je post eindigen met 5 emoticons.Lees de werken van Alberto Rivera en Malachi Martin.Beiden insiders die wisten hoe het er aan toe ging.Rivera heeft de Cup of Borgia gekregen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 oktober 2005 om 07:07. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3071 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ook over UFO's e.d. maar dat wil niet zeggen dat het allemaal echt is de uitgeverijen moeten ook leven en spelen gretig in op de fantasie van sommige mensen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3072 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(btw zoals eerder gezegd: UFO's bestaan wel, maar komen niet uit de ruimte!) met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3073 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met wat vliegen die dan? Luchtballonnen? ULM's? Omgebouwde kano's ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3074 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de UFO's zo als wij die kennen. Maar parcifal toch? Je gaat me toch niet vertellen dat je het nu wel aanneemt? ![]() met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3075 | ||||||||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of nee, eigenlijk meer: Gelukkig is de maatschappij in mijn ogen niet zo maakbaar als u hier beweert! En de maatschappij, dat ben jij..[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 14 oktober 2005 om 10:35. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3076 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
ps. ik wil nog éven weten: hoe zat dat ook al weer met die joodse werelddominantie? Was het niet zo dat zij 'overal' een vinger in de pap hadden, van toch wel zomaar 3%? Als we die eruit zetten, wordt sparen dan ook renteloos? ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 14 oktober 2005 om 10:43. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3077 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ufo's zijn per definitie 'Unidentified'. Hoe kun je daar dan iets zinnigs over zeggen? Zijn de reptielenUFO's misschien meer 'Unidentiefied' dan de niet-reptielenUFO's? En wie vliegt dan met de niet-reptielenUFO's? De stam van de grijze konijnen? Als jouw principe is dat je gelooft in iets zonder ook maar enig bewijs, (wat je goed recht is uiteraard) dan verkies ik bvb. om vandaag eens te geloven in grote grijze konijnen die een sinister plan hebben om Oost-Vlaanderen aan te vallen en te transformeren in een groot veld vol sla en wortelen. De NRO. (New Rabbit Order). De bewijzen : de nieuwe film van Nick Park gaat erover. Dat KAN geen toeval zijn. Doe je eigen onderzoek en je zal het zien. Het is al eeuwen dat die konijnen dat plannen. Ieder rationeel mens MOET nu wel aanvaarden dat er een grote konijnensamenzwering is. Kijk foto's, bewijs, aaargh!!!! (schuim op de mond, rolt P. zich op de grond) ![]() ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 14 oktober 2005 om 10:45. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3078 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dag! met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3079 |
Minister
|
![]() WIJS!
Ik moet 'm nog gaan zien. Deze ZEKER. Alle (3) afleveringen van de short-movies heb ik, en ze blijven uitstekend goed.
![]() |
![]() |
#3080 |
Banneling
|
![]() Ah en trouwens, Straddle, Welcome Back!
![]() |
![]() |
![]() |