![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3081 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent inderdaad in deze discussie objectief, zeker weten! ![]()
![]() |
![]() |
#3082 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() awel dat gij mij indeelt in 't kamp van de believer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3083 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ( moest dat ondertussen nog niet gebeurd zijn : 't voordeel van den twijfel )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3084 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en met de gekende gevolgen vandien ... die ik je daarstraks heb proberen duidelijk te maken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3085 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3086 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() diegene die de net als objectief werd geprezen dankt de andere omwille van zijn objectiviteit in de discussie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3087 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() btw @vuursteentje ik vind jou ook erg objectief ( dat meen ik echt hoor )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3088 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heb je dan toch -voor 1 keer- goed gezien. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid dus er is nog hoop. Zelfs voor jou. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3089 | |||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarom dat hij ook regelmatig een tijdje blijft als ik hem met enkele vragen confronteer. Zoals nu laatst ook weer in het geval van het niet vrijgeven van de beelden van Pentagoncamera's. Deze hier: Citaat: Oorspronkelijk bericht door parcifal Nee, hoogstwaarschijnlijk hebben ze wel beelden van die crash. Maar het pentagon is wel een van de meest beveiligde en 'classified' gebouwen ter wereld. Dat die beelden niet openbaar gemaakt worden is dus eigenlijk best normaal. Als er volgende week een Boeing in Fort Knox vliegt, gaan daar ook geen beelden van verspreid worden. Evident toch? Antwoord Steve: Kijk Parci, ik weet dat jij intelligent genoeg bent om in te zien dat dit helemaal niet evident is. Vraag is of je eerlijk genoeg bent om het toe te geven? Je stelt zomaar dat het evident is dat die beelden niet worden vrijgegeven, zonder die evidentie ook maar in het minst te motiveren. Ik zal u even helpen ze te ontkrachten. Ten eerste: W�*t zou op die 10 seconden beeld te zien kunnen zijn dat de "national security" in gevaar zou kunnen brengen? Ten tweede: Indien dit een "restrictid area" zou zijn waarvan de beelden classified moeten blijven, zouden er dan bewakingscameras van een aanpalend hotel of gasstation diezelfde ruimte mogen coveren? No way. Ten derde: Bovendien heeft het Pentagon meer dan een half jaar aan een stuk volgehouden dat er géén beelden waren. 't Is maar na de publicatie van het boek van .... (kan even niet op de naam komen van de Franse schrijver), dat ze die 5 plaatjes hebben bezorgd. Er is dus gelogen. Waarom? Ten vierde: Bush en Co willen niet liever dat die "damn conpiracy" op houden. Wel, waarom laten ze dan die beelden niet zien? Zie jij de contradictie hierin niet? Ze houden beelden classified die net hun versie zou bewijzen. Namelijk, dat er wel degelijk een boeing is gecrasht in het Pentagon. Toch raar he. Aan de ene kant doet de regering alle inspanningen van de wereld, (tot het fabriceren van 'bewijsmateriaal' toe) om de publieke opinie te overtuigen van de officiële theorie, en aan de andere kant tonen ze beelden die ze bezitten niet, die hun versie zou ondersteunen en in één keer alle conpiracy's van tafel zou vegen. Dus ik reken hier nu een beetje op uw gezond verstand dat u in andere zaken aan de dag kunt leggen. Wat zou nu de werkelijke reden kunnen zijn waarom niemand die beelden te zien mag krijgen? Is het nu echt zo onvoorstelbaar voor u dat daar eventueel iets op te zien zou kunnen zijn dat de officiele theorie ontkracht, en dat d�*t de werkelijke reden is waarom het publiek die beelden niet mag zien? Indien jij een andere mogelijke reden ziet, feel free to share it. Maar kom niet af met "da"s toch evident", want da's nogal mager als argument. En wat je laatste opmerking betreft, daar sla je de bal volledig mis. Als er morgen een boeing crasht in Fort Knox (en het is geen inside operation, maar echt een ongeluk, of aanslag), dan zijn binnen het uur die beelden de wereld rond kerel.(uur is waarschijnlijk overdreven, maar anyway, er is geen enkele denkbare reden waarom die beelden niét zouden mogen vertoont worden.) Waarom regageer je niet als ik een eerlijk beroep doe op u als "objectieve observator", om even samen logisch te redeneren over een bepaalde regeringsbeslissing? 't Is zeker niet de eerste keer dat je dit doet. Remember building 7. Zo is het dus makkelijk. Telkens je in een moeilijke positie bent verzeild, negeer je de post en blijf je een tijdje weg. Om nota bene is sommige gevallen, (zoals building 7) enkele weken later diezelfde argumenten naar boven te brengen. Sorry als ik dat een beetje laf vind van U, als "objectieve observator".[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 22 augustus 2005 om 20:04. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3090 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
't Is ok hoor. Bon, op naar de volgende NWO stunt !
![]() |
![]() |
#3091 | |
|
![]() Citaat:
Nogmaals ... wanneer die analyse toch zo slecht is dat je er steeds energie uit put om ze met de grond gelijk te maken ... maak zelf een analyse ... toon ons de resultaten ... laat ons zien waar ze zo fout zat ... ... de kans is reeel dat je al eens aanstalten gemaakt hebt maar gemerkt dat er inderdaad geen 'non-believers' analyse uit te halen is ... ik weet niet welke kant van mijn hersenen ik gebruikt heb maar bij een objectieve analyse maakt het niet uit ... je zet gewoon de getuigen op een rijtje en je analyseert wat ze gezegd hebben, welke woorden ze gebruikt hebben ...
![]() |
![]() |
#3092 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3093 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
200gun, je weet er niets van. Ik begin niet eens aan zo'n "analyse" als het materiaal (de lijst van getuigen) niet op een enigszins wetenschappelijke wijze is samengesteld. (Denk bijvoorbeeld aan de mensen in de verkeersopstopping.) Op anekdotische gegevens analyses maken, dat is nep. Bovendien heb jij in jouw nep-analyse totaal éénzijdige criteria toegepast, wat de resultaten van jouw nep-analyse helemaal waardeloos maakt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 augustus 2005 om 22:11. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3094 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Die analyse is gemaakt op basis van de meest volledige (inderdaad niet statistisch samengesteld want alle (ALLE) ooggetuigen zijn gegroepeerd) groep ooggetuigen ... gebruikt door alle officiële instanties ... maar wat houdt je tegen? Zoek een meer betrouwbare bron en maak jouw analyse ... laat ons ontdekken wat die verdomde ooggetuigen wel hebben gezegd ... Welke criteria moet ik gebruiken ... doe een voorstel ... mijn gegevens staan nog steeds ter mijner beschikking ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 22 augustus 2005 om 22:20. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3095 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat leidt u bijvoorbeeld af uit het feit dat de Bende van Nijvel in België nog steeds een mysterie is? Kan dat ooit nog boven water komen? Dus, believers, wat houdt u tegen om aan het fantaseren te gaan?
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3096 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker omdat men al langer weet dat er meerdere schutters waren ... Dus zijn er op zijn minst 2 medeplichtigen, wie waren dan de opdrachtgevers ... Etcetera. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3097 | |
|
![]() Citaat:
Wat 9-11 betreft zijn de verdachte gebeurtenissen legio ... Er zitten veel abnormale kinkels in het officiële verhaal ... veel van de zaken hebben jij en ik live of televisie gezien en/of zijn in eerste instantie niet ontkend door de Amerikaanse overheid ...
![]() |
![]() |
#3098 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3099 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3100 |
Banneling
|
![]() dan mag je dit nog 1000 keer posten, men snapt het gewoonweg niet.
dat gaat er gewoonweg niet in, die psychologische muur die mensen rondom hun veilig droomwereldje bouwen is met niets naar beneden te halen, spijtig voor hen, het zij zo. |
![]() |
![]() |