![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#3081 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn beste, in plaats te roepen dat mijn inzicht fout is, illustreer het met een coherente argumentatie, sleur er van mij part analogieën bij, tekeningskes, om't even wat, maar illustreer het.
Of denk jij echt dat ik hier met oogkleppen rond loop? Der is een reden dat ik deelneem in "godsdienst & levensovertuiging", en dat is om nieuwe ideeën te leren kennen. De enige mensen hier die hun woorden niet hard kunnen maken met bewijzen, logica, feiten... zijn gevallen zoals jij, exodus, argus43 en Dirk01. Je hebt een brein, en het werkt genoeg om je toe te staan op fora te posten, gebruik dan ook dat brein om een coherente argumentatie op te bouwen. Of kan je dat echt niet?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3082 | |||
|
![]() Okay, bewijs het, in welke tak werkte je? Concierge zijn in een labo telt niet als werken in de wetenschap btw.
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3083 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Argusx43 : 26 april 2008 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3084 |
Minister
|
![]() Waarom ik niet echt meer met wetenschappelijke argumenten aankom is omdat ik heb ondervonden heb dat dit eigenlijk er niet toe doet bij hen die echt volharden in de evolutieleer. Je kan ze om de oren slaan met zoveel feiten als je wil , allemaal tevergeefs. Ze blijven er in geloven. Op een uitzondering hier en daar dan.
Daarom dat ik het hier meer probeer filosofisch te benaderen en duidelijk maken dat men iets aanhangt dat volkomen tussen de twee oren zit. Een gevolg van een keuze te verwerpen:God. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3085 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3086 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is jouw theorie wat betreft de zondvloed nét zo goed weerlegd... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En volgens genenis overleeft alléén noach en zijn famillie de zondvloed.. Dus alle verdere menselijk leven op aarde is geënt op noachs famillie... Oudere volkeren beschrijven de zondvloed in steeds andere bewoordingen....hoe kan dit mijn beste...iedereen was toch verdronken onder gods wraak... |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3087 |
Gouverneur
|
![]() Hoe kwam de kiwi-vogel naar Nieuw-Zeeland na de zondvloed? En waarom is deze vogel op geen andere plek op aarde neergestreken?
Ik heb het zondvloedverhaal altijd een boeiend verhaal gevonden. Maar als we het verhaal letterlijk willen nemen, moeten we ons toch in vreemde bochten wringen om dingen te verklaren... Laatst gewijzigd door okke : 26 april 2008 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3088 | |
|
![]() Citaat:
De auteur van Where Science Went Wrong is heel uitgesproken .. hij neemt inderdaad geen blad voor de mond. In plaats van dat als een teken van irrationaliteit te interpreteren misschien eerst zijn argumenten overlopen. Op 30 jaar tijd heeft hij 9 boeken en 600 bladzijden aan collums geschreven, dusjah, je zal er wel een tijdje over doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3089 |
Banneling
|
![]() Ik word moe van je, als het je net zint vind je het idioot, en ik heb nergens gezegd dat voor mij wetenschap een bedreiging is, maar je ze we; bovenstaande neer. maar goed, de huidige wetenschap is in mijn ogen een lachertje. Ga boek eens lezen waar Heftruck het hierboven over heeft. Echt, zal dingen verklaren. en nee, ben geen congierge geweest, hoewel ik die vele malen hoger aansla dan een doorsnee prof. Maar wat kinderachtig doe je af en toe. Is dat nou echt nodig, dat doe ik volgens mij toch ook niet naar jou? Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3090 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3091 |
Minister-President
|
![]() Even zeggen hier dat het goed weer is buiten. Hint, hint.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#3092 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet niet hoor maar ik en Heftruck hebben er al een paar keer naar verwezen. Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3093 | |
|
![]() Citaat:
Als het boek dan toch zo verhelderend en overtuigend is: gebruik er dan de doorslaggevende argumenten uit om de wetenschappelijke bewijzen te weerleggen. Antwoord op berichten, concreet en to the point. OVERTUIG ons van het tegendeel, TOON AAN dat alle gevestigde wetenschappen bullshit zijn, dat ecologie, biologie, geologie, archeologie, etc. allemaal fout zijn, en dat Pind'ar en dirk001 en de christelijke en islamitische creationisten juist zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3094 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus ga boek lezen, wat is daar tegen? doe je het niet dan is het echt slappe hap. Pin d" Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 april 2008 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3095 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat gaat over de continentendrift. 'Peleg' wil zeggen scheuren of een groeve. Het is geopperd dat Alfred Wegener dit van zijn vader had die dominee was. Toen de dieren zich verspreidden over aarde was er al vlug de continentendrift. Die heeft geen miljoenen jaren nodig gehad , wat weer een kwakkel is. Gewoon een gevolg van de kolken die uit de aarde kwamen. Dat die continenten zich nu zo traag veplaatsen wil niet zeggen dat dit in het niet zo verre verleden ook zo was. In het boek job, het oudste boek, kun je de gevolgen daarvan lezen. In ieder geval dat verklaart waarom diersoorten in een isolement kwamen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3096 | |
|
![]() Quick check:
hoe staan creationisten tegenover de steeds groeiende waarschijnlijkheid dat het heelal boordevol leven zit? De Bijbel spreekt alleen over leven op Aarde, en heeft dus eigenlijk geen autoriteit om over het leven op exoplaneten te spreken.
![]() |
![]() |
![]() |
#3097 |
Minister
|
![]() Er bestaat zo'n een heel oude kaart die stamt uit Alexander de Grote's tijd. De PIRI REIS kaart. Een mysterie. Daarop staat de kust van antartica zonder ijs !
Het vreemde is dat het toen nog aan zuid-amerika hing. Zoek eens op Google, er is genoeg over te vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3098 | |
|
![]() Citaat:
En já, het spreekt het creationistische verzinsel compléet tegen. wetenschap aub! Laatst gewijzigd door Ambiorix : 27 april 2008 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3099 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en die allemaal netjes op het goede moment op de goede plaats waren alvorens de continenten zich van elkaar afscheurden,en er hélemaal geen achterblijvers te bespeuren waren... Het feit alleen al dat ieder continent zijn specifieke diersoorten heeft bewijst op zich alleen al dat alles op aarde eerder te maken heeft met evolutie dan met creatonisme ....En dan willen we het nog niet hebben over de mensen die op die continenten wonen... Laatst gewijzigd door Svennies : 27 april 2008 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |