![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie morgen.
Citaat:
![]() Morgen namiddag wat shoppen, s'avonds op bezoek bij vrienden, zondag ergens naartoe gaan(park of bos niet te ver van huis), s'avonds de zege in de WK-finale vieren. Ja. Citaat:
En om proactief te zijn, lichtpaars met een soort bladerenmotief. De sandaaltjes zijn wit, met riempje tot net boven de enkel. Neen.
![]() |
![]() |
#3102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat drink je zondag ? Heineken of Sangria ? had je over het woord schandaaltjes gelezen of besloot je het te negeren ? geen apperitiefje op vrijdag, na de werkweek ? en vooral : prettig weekend hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak mijn bokes altijd zelf thuis. Als je het over brood zelf hebt, dan misschien Kleinblatt. Maar we kopen ook geregeld brood bij Schoenaers, of in de Delhaize of Carefour.
![]() |
![]() |
#3104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Virtueel Heineken. In de praktijk wellicht plat water en "sju d'oransje", of hoe onze noorderburen dat zo leuk uitspreken. Citaat:
![]() Neen. Vanavond een glaasje wijn. Dat is meer dan genoeg voor mij. Bedankt, en insgelijks.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 juli 2010 om 08:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goeie morgen Mademoiselle Firestone
Waar ga je het allerliefst shoppen? Welke heren zou jij wel eens in een 'mudfight' willen zien? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie middag votre altesse nubian.
Bij Macy's in NYC! Dichter bij thuis, gewoon op de Meir en omliggende straten, denk ik. Ik heb geen merkenfetichisme, en mijn budget is niet onbeperkt. Leuk aan Inno en P&C is dat je de verschillende merken naast elkaar hebt. Al heb ik vastgesteld dat het in de eigen merkwinkels verderop soms iets goedkoper is. De enige van de bekende ketens waar ik zelden of nooit binnenga is Zara, gewoon omdat ik daar nooit iets naar mijn smaak vind. Citaat:
Laten we Orlando en Hugh het eens als echte mannen uitvechten. En ook na zijn nederlaag blijft Hugh natuurlijk een toffe. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 juli 2010 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3107 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kleinblatt is voor kaastaart !
![]() |
#3108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, die is bijna even lekker als die van mama Firestone.
(Nog zo'n tien jaar oefenen en hetzelfde zal gelden voor de mijne.) De challe van Kleinblatt is overigens de beste van heel de wereld.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 juli 2010 om 08:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3109 |
Minister-President
|
![]() Denk je dat er mensen zijn die alle 156 pagina's van deze thread volledig gelezen hebben? Wie?
![]() |
#3110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alvast ik, en mijn H&M. En de rest? Als we even aannemen dat het gros van de forumleden 20 posts per pagina laten weergeven, kunnen we een bovengrens bepalen. Op dit ogenblik is de thread 45.475 keer bekeken, en 45475/146=311.47. Ten hoogste 311 forumleden hebben deze thread dus volledig gelezen. In de praktijk uiteraard nog veel minder. Onbegrijpelijk op een forum met 16.853 leden. ![]() Deze cultuurbarbaren weten niet wat ze missen. Maar ja, BHV en de vijand bashen vinden die schepsels natuurlijk belangrijker dan te weten welk jurkje ik draag of hoe vaak ik frietjes eet!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 juli 2010 om 07:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was het niet, ik draag een jeans rokje vandaag.
Dat varieert ...
![]() |
#3115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3117 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hmm.....sowieso krijgt Hugh na de mudfight een sponsbad van me ![]() Als wie of wat ga jij verkleed naar een verkleed bal ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oei, nu komen jeugdtrauma's weer naar boven. Voor het Poerim feest is het de gewoonte dat kinderen zich verkleden. Ik haatte dat. Verkledingen die ik me herinner zijn piraat, cow"boy", een soort fee. Tot mijn twaalfde had ik weinig keus, maar sindsdien heb ik het niet meer gedaan, en ben ook nooit op een verkleedparty geweest. Als ik nu toch naar zo'n ding moet gaan, dan zal ik me misschien verkleden in één of andere comicsheldin.
![]() |
![]() |
#3119 |
Minister-President
|
![]() Is uw Heer en Meester al terug thuis?; waarom ben je niet meegegaan eigenlijk?
Waar ga je op vakantie deze zomer?; (ga je op vakantie deze zomer?) en (ernstig dan) zou je niet liever hebben dat deze sessie afloopt of vind je het geen probleem dat dat hier blijft doorgaan?...
![]() |
#3120 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, al van vorige week dinsdag.
Het was een reis voor zijn werk, er zou weinig gelegenheid zijn geweest om samen iets te doen. Citaat:
Maar uiteindelijk bleek dat organisatorisch niet te lukken, en ik had ook niet zo'n zin de kleine weer een week achter te laten. We blijven dus hier. Begin augustus hebben we beide verlof, als het weer meevalt gaan we voor een week naar de Belgische/Vlaamse(*) kust Citaat:
Zoals reeds eerder gezegd, het houdt me uit de "ernstige" subfora, waar ik me voornamelijk erger door de vele onnozelheden. Zelfs de threads over het WK werden verpest met politieke zever. De zeldzame keren dat ik me nu ergens buiten k&k toon heb ik er meestal bijna onmiddellijk spijt van. Nog eens semantische spellekes, nog eens de twee maten twee gewichten, nog eens de pseudowetenschappelijke onzin, nog eens onwetenden die hoog van de toren blazen, nog eens de stoere politieke uitspraken dat we het dra zullen zien ... Vroeger kon ik daar geduldig op reageren, nu heb ik daar eigenlijk geen zin in. (Wat zou de jonge Firestone zich bijvoorbeeld vermaakt hebben met Dag meneer Darwin, of met een aantal "politieke" threads waar sommige heethoofden duidelijk de pedalen kwijt zijn. ![]() Dan maar deze veilige uithoek in k&k, anders kwam ik hier nog enkel voor die andere thread. Uit dit FVDW-forumavontuurtje heb ik trouwens wel het één en het ander geleerd, en bepaalde aspecten vond ik vrij verrassend Maar ik overleef het wel als het hier eindelijk stopt. Allez, dat denk ik toch. (*) Iedereen moet maar schrappen waar hij/zij zich aan ergert.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 juli 2010 om 17:07. |
||
![]() |
![]() |