![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#31281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Canned Heat-On the Road Again
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31285 |
Banneling
|
![]() The Housemartins - Caravan of Love
http://www.youtube.com/watch?v=V6GXV0FNEeI |
![]() |
![]() |
![]() |
#31286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rijk de Gooyer - Als ik boven op de Dom kom http://www.youtube.com/watch?v=4WOAKN88yxA ook in plat Utèrègs. Als ik boven op de dom sta kjik ik even naar benee dan zie ik het ouwe graggie het Vreeburg en Wijk C Ja dan sprink me hartjie ope ik ben trots wat daggie wat er is geen mooier plekkie as Utereg me stad as Utereg me stad Ze zingen in ons landjie bij ons in de Jordaan van dat gaat naar Den Bosch toe we gaan er naar de Zaan Maar `t mooiste wordt vergete dat is toch zeker schand we hebbe ook nog Utereg in t hartjie van ons land! Refrein Kom op t station is kijke 't barst er van de rails we hebbe de hoogste toren dat is iets crimineels Dan heb je nog de Jaarbeurs de Munt en Kromme Rijn en voor de mooiste mokkels moe je ook in Utereg zijn
![]() |
#31288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Beatles - Baby, You're a Rich Man
![]() |
#31290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Guided By Voices - Smothered In Hugs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Moody Blues - Voices in the Sky
![]() |
#31293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De trekhond trok een kar voort Uit doodsangst voor de zweep Met in zijn achterhoofd een ideaal Te ontsnappen aan de greep Niet langer aan het lijntje Van discipline en tucht Niet achter die hengel met de worst aan Hij wou meer dan alleen de lucht De lucht, de lucht, de lucht Hij kwam een windhond tegen Die zei: "Ik heb een baan Mijn baas, die laat een haas los En ik er achteraan" Dat wou de trekhond ook proberen En hij weerde zich geducht Maar aan het einde van elke wedren Restte hem slechts de lucht De lucht, de lucht, de lucht Toen kwam hij een schoothond tegen Met een jasje om haar buik Die zei: "Je moest eens weten Wat ik alle dagen ruik" Hij kwam bij een bazin terecht Maar sloeg spoorslags op de vlucht Haar schoot was hard en benig Los nog van de lucht De lucht, de lucht, de lucht Toen wou hij jachthond worden Omdat zo'n hond hem had verteld Dat je pas hoefde te jagen Als de prooi al was geveld Hij trof een slechte jager En stelde met een zucht "Ik moet die baas wel laten schieten Want hij raakt alleen de lucht" De lucht, de lucht, de lucht Toen werd hij een arme straathond Altijd honger, altijd dorst Hunkerend naar wat discipline Smachtend naar de lucht van worst Valt er voor een mens nog wat te leren Uit deze dolle hondenklucht Ja, het is overal hetzelfde Wat je najaagt is de lucht De lucht, de lucht, de lucht..
![]() |
![]() |
#31294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
![]() |
#31296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31297 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nadia Ali - Fine Print
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Beatles - I feel fine
Eerste rockplaat met audiofeedback, hoor maar: http://www.youtube.com/watch?v=GlpMs_R3P6U
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 5 september 2012 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31300 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |