![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#31301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neeje ik ga ni op bezoek bij mensen. Geen zorgen.
![]()
![]() |
#31302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t waren goei.
![]()
![]() |
#31303 |
Minister-President
|
![]() een fles Cava rosee , het is tenslotte mijn verjaardag .. op maandag
![]() |
#31304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bevroren blauwe bessen
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31306 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iced tea.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag wast een kilo vis, voornamelijke wilde zalm; met een beetje prei, ui, look en gember.
Nu ijsblokjes, gember, citroen met schil en rauwe honing. Geblend tot slushpuppy. Of hoe ze da ook noemen. Morgen nog eens een kilo vis en maandag alleen steak. Gewoon steak zonder iets bij.
![]() |
#31308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#31309 |
Minister-President
|
![]() jep 3 dagen feesten
![]() |
#31310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een pastiske, spijtig genoeg niet op het terras want verderop is de asociale klootzak wiens haag de stad moet snoeien omdat hij te lui is en zijn hele hof een vuilbelt lijkt loeihard muziek aan het spelen voor de hele buurt.
![]() |
![]() |
![]() |
#31311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle stock dat ik in huis heb opeten en meer dan een week winkel af. In den Delhaize ist nu 1 + 1 gratis mosselen
Maar ze kunnen mijn rug op, binnen een paar weken koop ik er enkel nog essentials. Ik heb nog een paar kilo lijnzaadjes. Ik zal daar wel brood van maken en van de stock blikskes en diepvries beleg. Tis echt genoeg geweest.
![]() |
#31312 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Straks, gestoofd witloof, een kotelet met een likje mosterd, aardappelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks mosselen.
![]() |
#31314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al 3 dagen niets suiker. Ook niet als bewaarmiddel in pottekes. Tenzij het in mijn koffie zou zitten. Maar ik drink die zwart zonder suiker.
Ik ben als verslaafde die al even wende aan de nuchterheid al wat gewoon. Maar beeld je eens in hoe de mens zal zijn als ze zonder suiker vallen? Er gaan moorden gepleegd worden dan en dat is niet overdreven. Arme westerlingen die hun democratie als god aanvaardden. Jullie weten nog niet half waar ge voor staat. Beter wappie dan plebs. ![]()
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 23 juli 2024 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik eet al 3 maanden niks van suiker en ik voel me beter dan ooit en heb veel meer energie. Vandaag weeral héél lekker gegeten; - wortelen - tomaten - waterkers - witloof - komkommer - spinazieblaadjes Als tussendoortje 2 kiwi's en enkele aardbeien. Verder véél water. - |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit dik 20 jaar geen vlees gegeten en ik moest op den duur pillen bijpakken omdat ik bij bloedonderzoek altijd vanalles te kort kwam. B12, ijzer, zink, eiwitten,... Heb jij dat onder controle of voorlopig geen last van?
![]() |
![]() |
#31318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezonder zal het wel zijn, maar het zal een lelijke uitwerking hebben. Maar afkicken van liefde is erger dan afkicken van suiker. Welke stof vrijkomt bij liefde weet ik niet zo goed, maar het is beter een genadeloze zak tegen Jezabel te zijn en liefde universeel te beleven.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 23 juli 2024 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-kippenwit OF - garnalen OF - verse gebakken zalm Ik wissel dit dagelijks af en ook de groenten wissel ik af. Wat B12, ijzer, zink, foliumzuur, cholesterol, suiker enz betreft: Ongeveer 3 weken geleden na een nieuwe bloedafname waren alle waarden echt veel verbeterd. Deze ochtend opnieuw bloed laten prikken en overmorgen krijg ik de uitslag. Ik vermoed dat alles ok zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf eet ik al 3 maanden totaal geen bewerkte voeding meer. Niks van snoep, niks van zoetigheid of frisdranken en eerlijk gezegd mis ik het niet. Ik heb nu veel meer energie, slaap veel beter en ik voel mij 20j jonger ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |