![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#31321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31323 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hoewel hier totaal niet aan de orde, een strikte veganist zal het toch moeilijk hebben om op termijn geen tekorten te krijgen. En buiten vitamines en mineralen onstaan er op termijn tekorten die niet getest (kunnen) worden, zoals vb. collageen, een zeer belangrijke bouwsteen van ons lichaam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31324 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze middag : tonijnsteak met sla, kerstomaatjes, rode ui, aardappelsla.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Manna brood
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 24 juli 2024 om 08:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31327 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Op Canvas waren er enkele docu's te zien over 'superagers' en hoe jong te blijven middels voeding/beweging/... Sommige mensen in die docu zagen er ook effectief twintig jaar jonger uit.. zal ook wel met genen en dergelijke te maken hebben, maar 'hoe je leeft' speelt een grote rol. Ter voorbeeld: gedurende zestien weken, vier dagen per week een half kommetje mango eten, zou rimpels in het gelaat met 15% doen afnemen. Is onder andere te danken aan betacaroteen, wat je ook in bv wortels vindt Voeding is medicijn.. en veel ziekten vinden hun oorzaak in verkeerde voeding.. Dat blijkt ook telkens weer uit diverse onderzoeken naar industrieel bereidde voedingswaren. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 24 juli 2024 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorige week van 2 verschillende mensen te horen gekregen: "amai, gij ziet er goed uit en ge zijt precies wat vermagerd ook". Wat ik zelf zie is dat mijn haar en mijn nagels glanzen ![]() Ook ben ik 6kg lichter maar daar doe ik het niet voor. Ik ben niet zo bezig met mijn gewicht en ik hoef niet het figuurtje te hebben van mijn kleindochter van 18j ![]() Ik honger mij ook totaal niet uit en heb geen honger tussen mijn maaltijden. Heb ik toch trek in iets dan eet ik enkele aardbeien of druiven. Ik ben van plan om verder te doen hoe ik bezig ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31329 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31330 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31331 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lamskoteletjes met fijne boontjes en kroketjes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31333 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat sauskes betreft: ik ben daar dol op! Bv een goeie Archiducsaus of een champignonsaus met room = hmmm! Voorlopig toch nog maar niet, hoe lekker het ook is. Voor later: heel af en toe nekeer ( 1x/ maand ofzo). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31335 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wij gaan strakjes mosselen "goudmerk" eten.
Normaal gezien neem ik Jumbo, doch ik wil eens weten of er echt een noemenswaardig verschil is. Deze keer ga ik de mosselen een extra toets geven met mango/curry kruiden. Een zacht smaakske, eens iets anders dan look of witte wijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben weer een echte huisvrouw.
Op 12h tijd al 3 handwasjes gedaan, 4 winkels en mijn mis en place belooft veel lekkers. Nu bouillon trekken van soepvlees, prei, ui en selder. Dan mixen met wat tomatpuree en dan het vlees en vermicelli aan toevoegen. Er gaan er hier een paar een beetje bijkomen als de feeder die ik ben ![]() Als die padawans wakker zijn ga ik slagroom kloppen voor hun chocomelkske en dan de overige room verwerken tot chocolade-ijs met gekaramiliseerde bananen. Als de liefde echt door de maag gaat, dan moete ze mij straks heel graag zien. ![]()
![]() |
#31337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was mezelf trouwens aan het vergiftigen met mijn cheapskating. Ik maakte kiembrood uit lijnzaden die ik nog over had, maar een teveel daarvan is giftig.
Dus nu terug enkel met rogge, tarwe, gerst, gierst, linzen en bonen. Was wel lekker nochtans.
![]() |
#31338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was vorige week ook zinnens eens die goudmerk-mosselen mee te brengen maar daar vroegen ze toen bij Delhaize €10/kg voor... De Jumbo's waren er €8/kg en 1+1 gratis. Het was dus €40 voor 4kg goudmerk of €16 voor evenveel Jumbo's en dat vond ik nu wel een heel groot verschil voor mosselen die dan 'misschien' een klein beetje groter zijn. 't Zijn toen dus de Jumbo's geworden en ik heb geen klachten ontvangen.
![]() |
![]() |
#31339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks koude pasta met tonijn, groene pesto, olijven en nog wat dingen van bij de groenteboer.
![]() |
#31340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gember- citroenshotje gemaakt om de lever te reinigen en de spijsvertering op gang te brengen voor het grote werk straks. ^^
Misschien moeten we da eens buiten opeten allemaal als een picknick. Maar dan pas ik mijn menu best naar iets makkelijk aan. En dan wa gesneden fruit als dessert. Kheb Belgische watermeloen die perfect gerijpt is....