![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#31381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker omdat, na ze geopend zijn, ik er een combinatie van brie en honing bij in de schelp leg en die even streel met hitte.
![]() |
#31382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee wat ik vandaag ga eten.
1 kilo groentjes zijn al opgegeten van de 1,5kg ![]() Straks naar de verjaardag van één van de kleinkinderen. Taart/ pannenkoeken/ gebak ga ik echt niet eten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die klein mannen gaan er niks van snappen dat de Boemie daar konijnenvoer zit te eten in plaats van pannenkoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31385 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ga straks arme mensenkost klaarmaken.
Gebakken kippenlevertjes met ui en een bruine boterham. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben in volle verwachting naar de spekpannekoeken.
![]() |
#31387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stoofpot van aardappel en chorizo, begeleid door dit wijntje: https://www.vivino.com/BE/nl/piccini...cany/w/1155726
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31389 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Cordon bleu, boontjes in tomatensaus en patatjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beziet dien app "too good to go" eens.
Ik heb er al zo'n 3 gehaald en telkens zijn geld waard geweest. Vorige keer 5 euro en er zat gerookte zalm van een duur merk bij. 3
![]() |
#31391 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fijngesneden sjalot (niet teveel) geeft een betere smaak dan ui. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31393 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nou wij wisten er wel raad mee. Eén ding is spijtig, het vrouwke is er niet zo zot van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Zalm van een duur merk" ?
![]() ![]()
![]() |
#31395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge arm zijt is meer dan 10 euro voor nog geen 300 gram vis veel geld he.
Kga subiet een kilo vis van 8,99 euro halen. ![]() ![]() Ik koop enorm veel diepvries tegenwoordig. Goedkoper, minder afval, blijft langer goed, praktischer.
![]() |
#31396 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu een banaan.
Deze middag verse garnaal in een slaatje, koude aardappelen met peterselie en mayonnaise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31398 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Morgen wordt het: kabeljauwhaasje met mosterd, witloof, room, sap van een halve citroen en aardappelen.. Eerst de kabeljauw bakken in boter, de vis uit de pan halen, vis warm houden in aluminiumfolie, daarna in dezelfde pan het in reepjes gesneden witloof bakken, room en mosterd toevoegen Afwerken met het citroensap, peper van de molen en zout. Zo simpel als bonjour. Laatst gewijzigd door Onzijdig : 8 augustus 2024 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31400 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je kan natuurlijk gewoon de vis en het witloof bakken en er gekookte aardappelen of puree bij maken. Doch de room met mosterd en citroensap geven het een ander smaakje.
Op een half uurtje heb je een simpele en lekkere maaltijd klaar gemaakt. |
![]() |
![]() |