![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe de Belgische burger daarover denkt kan je niet onomstotelijk uitmaken, ook niet uit stemgedrag.
![]() |
![]() |
#3162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jack bedoelde dan ook zijn eigen gebral.
![]() |
![]() |
#3163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is hier toch tof en gezellig?
|
![]() |
![]() |
#3164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw laatste zin is er eentje die heel dicht aanleunt bij een persoonlijke aanval. Maar aangezien ik geen blijter ben, laat ik U vernederend lullen. |
|
![]() |
![]() |
#3165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of hij verteert de langzaam maar zekere desintegratie van zijn geliefde vlaams blok niet zo goed en is nu een teruggetrokken leven gaan leiden vol meditatie en maatschappij reflectie ?
|
![]() |
![]() |
#3166 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3167 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar is ook deze draad al de ideale plek geworden om Vlaamse onafhankelijkheid te bespreken.
Dat doet me afvragen voor welke politieke strekking deze forumhouders in weze zijn? Neutraal ? |
![]() |
![]() |
#3168 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik weet dat het dagelijkse kost is, maar den bok is weer verbannen, met zijn vulgaire avatar.
![]() Heeft iemand een lijstje van zijn nicks gehouden?
#3169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3170 |
Banneling
|
![]() Wat denkt U er van.
Zou het een goed idee zijn om de draadopener de mogelijkheid te geven, wanneer er post en reactie komen die met de topic niets te maken hebben binnen een bepaalde draad dat men deze kan weren of verwijderen. 1 Er worden hier 100 draden geopend over de zelfde kwestie. 2 Het wordt hier stilaan onmogelijk om een bepaald gesprek te voeren zonder af te wijken en steeds weer naar het zelfde af te sturen. De zever verzwakt elk debat. Het is aanvaardbaar een draad te openen waar men eens echt lekker kan zeveren, maar andere moeten ook de mogelijkheid krijgen wat ernstiger te zijn of wat meer dicepline te houden. |
![]() |
![]() |
#3171 |
Banneling
|
![]() Wat denkt U er van.
Zou het een goed idee zijn om de draadopener de mogelijkheid te geven, wanneer er post en reactie komen die met de topic niets te maken hebben binnen een bepaalde draad dat men deze kan weren of verwijderen. 1 Er worden hier 100 draden geopend over de zelfde kwestie. 2 Het wordt hier stilaan onmogelijk om een bepaald gesprek te voeren zonder af te wijken en steeds weer naar het zelfde af te sturen. De zever verzwakt elk debat. Het is aanvaardbaar een draad te openen waar men eens echt lekker kan zeveren, maar andere moeten ook de mogelijkheid krijgen wat ernstiger te zijn of wat meer dicipline te houden. |
![]() |
![]() |
#3172 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3175 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3176 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bokkie is de slechtste nog niet hoor, mij stoort hij niet. Ik zie trouwens dat hij alweer present heeft gegeven ! ![]() Hij is écht graag bij ons ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier nu al over bannen beginnen te lallen... Vooral de eerste dagen zou ik dat toch niet doen... Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 december 2013 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
#3178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3179 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mij bomma zou zeggen : "moet je een lap tegen je oren hebben misschien ? " |
|
![]() |
![]() |
#3180 |
Staatssecretaris
|
![]() Dames en heren, blijkbaar lukt den bok zijn strategie niet perfect, hij werd weer verbannen! Of is het de bedoeling?
![]()