![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg hier allleen wat ik denk, of had je dat nog niet helemaal begrepen? Wat een rare reactie van je hoor. Als je dat laf vind is dat jouw probleem, niet die van mij. Dag met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal met plezier naar je komen luisteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3163 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3164 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 oktober 2005 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3165 |
Minister-President
|
![]() En Babylon.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 oktober 2005 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hij ergens een BLOG begint,bij voorkeur onder zijn eigen naam en daar zijn visies ontplooit. Dat zou toch veel eerlijker zijn dan dat "shoot & hide" gedrag dat hij hier steeds vertoont. Het is niet moeilijk om de hele maatschappij, de wetenschap en de techniek af te kraken vanuit de veilige loopgraven van de anonimiteit. Als je er echt iets aan wil veranderen dan moet je durven opkomen voor je standpunten. Of ben je het daar niet mee eens? Laatst gewijzigd door parcifal : 19 oktober 2005 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3168 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik denk persoonlijk ook niet dat we er veel aan kunnen veranderen, tenzij er een collectief bewustzijn groeit... En een forum is toch een goed middel om te sensibiliseren en te toetsten hoe het met dat bewustzijn gesteld is... Nog eens, ik ben het ook bijlange niet met alles eens wat Pindar schrijft maar het gaat mij om de essentie, de kernidee die niet zo dwaas is als ze op het eerste zicht lijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3170 |
Banneling
|
![]() ik ga slapen
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzz |
![]() |
![]() |
![]() |
#3171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waar iedereen (en vooral Parcifal) het mee eens is! Welk een waanzin! Aan welke periode doet me dat ook weer denken? En nogmaals, ik ga niet 'tekeer'! Ik geef mijn mening kenbaar over een aantal zaken. Uhh? Is daar een forum niet voor? Man o man met vriendelijke groeten Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 oktober 2005 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 oktober 2005 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3173 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
* Constantijn was natuurlijk de eerste paus. Dat hij nooit paus is geweest is een fabeltje van de jezuïeten. * Gnoscisme is een ketterij uit de beginperiode van de kerk. Wat heeft die ketterij te maken met Egyptenaren, Kelten, druiden en Sumerië. Post zoveel als je wilt, maar dan liefst over onderwerpen waarvan je iets van afweet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echter als je vragen niet durft/wil/kan beantwoorden en geen echte discussie wil, geef dat dan gewoon toe als een man. Het enige waar ik van baal is dat je het spel hier oneerlijk speelt. Ik vind dat erg zwak. Ik kan morgen een lastercampagne tegen jou beginnen zonder echte bewijzen, gewoon herhalen en herhalen van een hoop onzin. Vind je dat dat moet kunnen? Indien nee, waarom moet jij dan wel een lastercampagne tegen de maatschappij kunnen voeren zonder bewijzen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3175 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wellicht is het zelfs de bedoeling van enkele van die Illuminati om jullie dit te laten doen, te laten denken. Om zo, mede door jullie strijd tegen de huidige 'macht', zelf de macht in handen te krijgen. Anders gesteld: het is onmogelijk om je ogen hiervoor te sluiten. Als je gelooft in die NWO dan zul je er ook naar moeten leven. Allereerst wens ik je veel plezier met het Big Brother-gebeuren. Want dat is speciaal gemaakt voor mensen als jullie. Daarnaast wens ik je alvast heel veel sterkte met die nieuwe machthebbers, die dankzij jullie beïnvloeding van het collectief zullen zijn opgestaan.. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat jij je ogen niet wil openen is mijn probleem niet hoor. Kan het ook niet zijn. Trouwens wat een dwaze felheid op wat ik poneer! Je denkt zeker ook vast dat de farmaceutische industrie er ook is om ons 'beter te maken'? Terwijl er een heeeeel simpel middel is, wat 'bijna gratis' is, en waar 80 tot 90% van de mensheid (het precieze percentage weet ik uiteraard niet), van vele ziektes door genezen kan worden. LOL laat verder maar! met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3177 |
Banneling
|
![]() Het is de moeite niet waard om te discussieren met iemand
die niet eens het verschil weet tussen kritiek en laster. En die niet durft antwoorden op pertinente vragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3178 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3179 | |
|
![]() Citaat:
Op een forum overtuigt worden van de NWO gaat moeilijk lukken. Dat moet je zelf doen door een open geest te hebben en er over te lezen. Dit kan de aanzet zijn. Het is duidelijk waar het schoentje wringt bij jou: in je attitude.
![]() |
![]() |
![]() |
#3180 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |