Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2005, 18:15   #3161
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je verschuilen op een forum en daar tegen iedereen en alles tekeergaan
vind ik een beetje .. eh.. laf.
Ik ga tegen niemand 'tekeer'
Ik zeg hier allleen wat ik denk, of had je dat nog niet helemaal
begrepen? Wat een rare reactie van je hoor.
Als je dat laf vind is dat jouw probleem, niet die van mij.

Dag

met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 18:30   #3162
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Ik ga tegen niemand 'tekeer'
Ik zeg hier allleen wat ik denk, of had je dat nog niet helemaal
begrepen? Wat een rare reactie van je hoor.
En waarom durf je dat dan niet doen in het openbaar, 'zeggen wat je denkt'?
Ik zal met plezier naar je komen luisteren.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 19:17   #3163
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Te lang? Ik riposteerde enkel op enkele punten van jou berichten. Nu goed, ik zal er mijn slaap niet voor laten.

Gehoorzaamheid is een van mijn vele deugden, en daarom heb ik je raad opgevolgd.Die Eric Jon Phelps leek me wel interessant – gezien erg goed ‘geresearched’ – en daarom heb ik hem opgezocht op internet. Het eerste wat ik tegenkwam was een interview en vervolgens heb ik zijn website bezocht. Mensen toch, er ging een wereld voor mij open. Wat heb ik bijgeleerd. Om al de ‘disbelievers’ - stomme lemmings – te overtuigen geef ik hier enkele punten weer die ik ben tegengekomen, en geloof me er zijn nog honderden andere feiten die ik niet wist.

Eerst moet ik het organigram, die op zijn website staat, vermelden. Ik dacht dat de jezuïeten een onderdeel waren van de illuminati, maar neen hoor. Aan het hoofd van dat organigram staat de big-boss van de jezuïeten - in casu Kolvenbach. En via de jezuïtenorde geeft Kolvenbach zijn bevelen door aan de illuminati.

De illuminati zelf bestaan uit de Council of the 13° of the Bavarian Illuminati, Council of the 33rd degree masons of the Scottish Rite, The 13 Satanic Bloodlines, The Comittee of 300, B'Nai B'Rith en Grand Orient.

Om duidelijk te tonen welke macht de illuminati hebben geef ik hier tamelijk uitgebreid de instellingen weer die zij controleren.
BANKING & MONEY GROUP: Federal Reserve(USA), European Central Bank(BCE), International Monetary Fund(FMI), World Bank, World Trade Organisation(OMC), National Central Banks, International Bank of Settlements, World Conservation Bank, Multinational Corporations( exxon,disney,shell,bayer,hollywood...) Foundatio ( Rockefeller foundation, Nobel foundation,….),
International Banking ( Rothschild, Chase Manhattan Bank,Deutsch Bank, Bank of England,Goldman-Sachs,…)
SECRET SOCIETY GROUP: Freemaso(Scottish Rite/York Rite), Skull & Bones, Grand Orient Lodge, Grand Alpina Lodge, Knights Templar, Royal Order of the Garter, Priory de Sion, Rosicrucians, Thule Society, Knights of Malta, Knights of Columbus, P2 Lodge
EDUCATION GROUP: UNESCO, World Peace Groups, Planetary Congress, World Federalist Association, World Constitution and Parliementary Assoc, Environmental Groups, WWF, Greenpeace, Lucis Trust (lucifer trust), World Goodwill, World Union, Esalen Institute, Media Establishment (all the medias), American Society for Microbiology
INTELLIGENCE GROUP: CIA(USA), FBI(USA), NSA( program Echelon USA), MOSSAD(Israel), BND(Germany), DGSE( France), British Intelligence(MI5-MI6-SIS), Communist Party, Interpol & Europol, Drug Cartels, Mafia/Organized Crime, F.E.M.A (Shadow government USA), Secret Services of Pakistan
RELIGIOUS GROUP: World Council of Churches, National Council of Churches, World Parliament of Religions, New Age movements(esoterism), Unity Church, Unitarian/Universalist Church, Baha'I, Temple of Understanding, Opus Dei, Roman Catholic Church, Al Quaeda(Bin Laden), Theosophical Society, Nation of Islam(USA), Hamas & Hesbollah
POLITICAL GROUP: National Government Leaders, United Nations(ONU), Bilderberg, Trilateral Commission, Council on Foreign Relations(CFR), Aspen Institute, Club of Rome, Bohemian Grove, European Union (CEE & European Institutions), NATO (OTAN), Pilgrim Society, Fabian Society, Round Table, Royal Institute of International Affairs ( RIIA ), Institut Français des Relations Internationales, European Royal Families (England,Spain,Netherlands,…)

Nu het voor iedereen duidelijk is dat de Zwarte Paus Kolvenbach, via zijn jezuïeten de machtigste man van de wereld is, volgen hier nog enkele wetenswaardigheden.

Zij (de Jezuïeten) gaven opdracht de volgende beroemdheden te vermoorden: Willem van Oranje,premier Rabin (Israël), Martin Luther King, Malcolm X, generaal Patton (is niet verongelukt maar is gestorven door een kopje Borgia thee), Calvi (gods bankier) Abraham Lincoln en natuurlijk Kennedy.

Volgende beroemdheden waren hun marionetten: Napoleon, Lenin, Stalin, Mao Zedong, Pol Pot, Fidel Castro, Hitler, Himmler (was een jezuïet), Reagan, George Bush (senior en junior)

Zij zijn verantwoordelijk voor volgende oorlogen: de Franse revolutie, de Napoleontische oorlogen, de oktoberrevolulie (Rusland) en de 1ste en 2de wereldoorlogen.

En natuurlijk de Vietnamoorlog. En weet je waarom? Omdat de bevolking boedist is en daar een boedist zich niet laat bekeren tot het katholicisme was het een goed idee om hen te kelen. Later gaf Kolvenbach het bevel aan Pol Pot om het nog eens dunnetjes over te doen in Cambodja. Zoals hij voordien bevolen had aan Mao Zedong de boedisten in China uit te roeien.

De jezuïeten gebruikten de SS om concentratiekampen op de richten om er de Joden uit te roeien. (Himmler was immers een jezuïet)

Stalin vermoorde 40.000 van zijn beste officieren. Waarom? Omdat hij er zeker van wou zijn dat het Rode leger de opmars van de Duitsers niet zou stuiten, daar er in het zog van het Duitse leger de SS kwam om Rusland te zuiveren van de Joden.

Ze hebben ook een olifantengeheugen. In 1639 werden ze uit Japan verjaagd. In de tweede wereldoorlog konden ze eindelijk de Jappen naar de hel bombarderen.

Het heeft nooit geboterd tussen de Dominikanen en de Jezuëten. Tijdens de Franse revolutie vonden zij een geschikt strafmiddel. Zij gaven bevel aan de Jacobijnen om al de Dominikanen op te pakken, hun lul af te snijden en hen daarna te doden.

Zij waren verantwoordelijk voor het communisme in Rusland en China

Uit het interview (Martin is de intervieuwer)

Rome controleert het Israëlisch bestuur via de Mossad

Ze zijn verantwoordelijk voor het verspreiden van Ebola en Aids.

Las Vegas wordt gecontroleerd door de mafia. De mafia wordt gecontroleerd door het Vatikaan.

Rome controleert de wereldhandel van de drugs (heroïne, opium, cocaïne)

De beatles zijn gecontroleerd door de jezuïeten

Naast de bestaande katholieke riten voerden ze er ook nieuwe in. Eén daarvan was dat de kwien van Engeland het bloot gat moet kussen van hoogstaande jezuïeten.

De koude oorlog (De CIA en KGB waren beste maatjes), de rakketencrisis (1962, Cuba) en de maanlandigen zijn hoaxen.

Kolvenbach gaf persoonlijk opdracht aan de CIA om kunstmatig een tsunami te verooraken voor de kusten van Sumatra. Op 26 december 2004 kreeg hij zijn cadeau.

En ik mag natuurlijk 911 niet vergeten.

En nu komt de aap uit de mouw.
Enkele citaten van Eric Jon Phelps in dat intervieuw

Om even terug te komen op het organigram hierboven vermeld. Ik heb vergeten te zeggen dat er boven de generaal overste van de jezuïeten nog één iemand anders gedrukt staat, namelijk Satan/Lucifer

Neen Lex Blanca je verhaal is niet gebaseerd op research, je verhaal is gebaseerd op religieus fanatisme en racistisch blank superioritairsgevoel..
Lex Blanca je verhaal is een spookverhaal.

Het interview
http://66.70.140.217/b/pope.html

De website
http://www.vaticanassassins.org/
Phelps zegt dat de Jezuiten achter alles zitten omdat hij gelooft dat de Jesuiten aan de top van de pyramide staan.Dat wil niet zeggen dat enkel de Jesuiten alles uitgevoerd hebben.Je moet ook langs dat "god beschermt me" gezwets van hem heenkijken en in acht houden dat voor hem de Jesuits de boeman zijn omdat hij een Protestant is.Protestanten werden een bedreiging voor de Rooms-Katholieke Kerk en de Jesuiten hebben dat probleem verholpen (op erg wreedaardige wijze). De invloed van de Jesuits en het Vaticaan is niet te ontkennen in de zaken die je noemde.WWI en II,Vietnam,Franse Revolutie etc... Ga maar na en lees Vaticanassassins.Zelfs al geloof je niet dat ze de wereld besturen,het zal verrijkend zijn en je zal een minder mooi,doch waarheidsgetrouw beeld van hen krijgen. Bvb Himmler heeft de SS naar model van de Order of de Jesuits gemaakt;de eerder op deze draad geposte qoute van Napoleon over de Jesuits vanop St-Helena;dat inlichtingendiensten samenwerken etc. Zelfs over die tsunami.Als je leest wat staat in de link die Phelps geeft naar wat Joe Vialls erover vond en schreef is het zoals 9/11;het officiele verhaal klopt voor geen meter. Het werkt mij ook op de zenuwen dat Phelps claimt dat een overstroming het werk van god is en dat hij onsterfelijk is zolang de heer dat wil,maar dat neemt niet weg dat zijn boek echt wel goed geresearched is.Hij trekt vind ik ook vaak overdreven conclusies uit de feiten die hij aanhaalt,maar dat het een spookverhaal is is al even absurd dan Phelps' overstromingen die het werk van god zijn.Omdat zijn conclusies voor jou niet aanvaardbaar lijken doe je zijn onderzoek meteen af als onzin...
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 19:27   #3164
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Het is natuurlijk weer veel te simpel om aan te nemen dat IHS gewoonweg de eerste drie letters zijn van de (Griekse) naam van Jezus...

PS: NWO staat voor "Nu hebben Wijlie Olle bij de neus", woorden uitgesproken door de legendarische middeleeuwse science-fiction schrijver Gertrudus Gerardus.
Stond IHS niet eveneens op de wafeltjes (zoals ze later hosties kregen) van de Egyptenaren?Evenals andere zaken van bij de Egyptenaren terugkomen in de Roms-Katholieke Kerk.Het gaat over zonaanbidding;aanbidding van Lucifer;aanbidding van Satan ( Saturnus) etc.Bij de Jesuits is het zo en het Vaticaan is niet anders.De eerste Paus was Constantijn en hij was een zonaanbidder.Ik ga wat minder posten,want ik ben algauw elke keer de hele avond bezig;en dat is ook niet de bedoeling eigenlijk... De IHS staat voor Isis Horus Seb.IHS staat in een zon.Jesus staat ook symbolisch voor de zon en heeft nooit bestaan.Het is zonaanbidding.Luciferiaans geloof en gnostische kennis die wordt overgeleverd via geheime genootschappenof in de hoge regionen van niet-geheime genootschappen en die terug te traceren is tot voor de Egyptenaren,tot bij de Celten en de Druiden en zoals al werd aangehaald,tot in Sumerie.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 oktober 2005 om 19:42.
Oud 19 oktober 2005, 20:02   #3165
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

En Babylon.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 oktober 2005 om 20:03.
Oud 19 oktober 2005, 20:32   #3166
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Nee, maar als je zo overtuigd bent van de waarheid van wat je zegt,
dan moet je maar het lef hebben om het te zeggen in het volle
daglicht en onder je eigen naam. Je verschuilen op een forum en daar tegen iedereen en alles tekeergaan
vind ik een beetje .. eh.. laf.
Welke zever is dit nu. Ik zie niet in waarom Pindar plots zou moeten posten onder zijn eigen naam. Ben je gefrusteerd ofzo. Wat een gelul. Jij bent pas overtuigt van je gelijk, want je ridiculiseert aan de lopende band mensen die een wereldbeeld voorschotelen die ingaat tegen het joue.
Oud 19 oktober 2005, 21:52   #3167
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Welke zever is dit nu. Ik zie niet in waarom Pindar plots zou moeten posten onder zijn eigen naam. Ben je gefrusteerd ofzo. Wat een gelul. Jij bent pas overtuigt van je gelijk, want je ridiculiseert aan de lopende band mensen die een wereldbeeld voorschotelen die ingaat tegen het joue.
Djezus, waar zeg ik dat hij hier moet posten onder zijn eigen naam?
Dat hij ergens een BLOG begint,bij voorkeur onder zijn eigen naam en daar zijn
visies ontplooit.
Dat zou toch veel eerlijker zijn dan dat "shoot & hide" gedrag dat hij hier steeds vertoont.

Het is niet moeilijk om de hele maatschappij, de wetenschap en de
techniek af te kraken vanuit de veilige loopgraven van de anonimiteit.
Als je er echt iets aan wil veranderen dan moet je durven opkomen
voor je standpunten. Of ben je het daar niet mee eens?

Laatst gewijzigd door parcifal : 19 oktober 2005 om 21:53.
Oud 19 oktober 2005, 22:06   #3168
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En waarom durf je dat dan niet doen in het openbaar, 'zeggen wat je denkt'?
Het onderwerp wekt nogal snel weerstand op heb ik toch ook mogen ondervinden... Kijk eens hoe heet het al op dit forum eraan toegaat...
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 22:10   #3169
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zie mijn eerdere opmerking...

En ik denk persoonlijk ook niet dat we er veel aan kunnen veranderen, tenzij er een collectief bewustzijn groeit... En een forum is toch een goed middel om te sensibiliseren en te toetsten hoe het met dat bewustzijn gesteld is...

Nog eens, ik ben het ook bijlange niet met alles eens wat Pindar schrijft maar het gaat mij om de essentie, de kernidee die niet zo dwaas is als ze op het eerste zicht lijkt.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 23:24   #3170
neutron
Banneling

neutron's schermafbeelding

Standaard

ik ga slapen

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzz
neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2005, 07:37   #3171
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Nog eens, ik ben het ook bijlange niet met alles eens wat Pindar schrijft maar het gaat mij om de essentie, de kernidee die niet zo dwaas is als ze op het eerste zicht lijkt.
Tsja, het zou natuurlijk onzin zijn hier alleen iets te mogen posten
waar iedereen (en vooral Parcifal) het mee eens is!
Welk een waanzin! Aan welke periode doet me dat ook weer denken?
En nogmaals, ik ga niet 'tekeer'! Ik geef mijn mening kenbaar over een
aantal zaken. Uhh? Is daar een forum niet voor?

Man o man

met vriendelijke groeten

Pindar

Laatst gewijzigd door Pindar : 20 oktober 2005 om 07:37.
Oud 20 oktober 2005, 07:40   #3172
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
En ik denk persoonlijk ook niet dat we er veel aan kunnen veranderen, tenzij er een collectief bewustzijn groeit...
Helemaal mee eens! En dat is precies de reden dat ik, en ik weet met mij anderen, hier o.m. posten

met vriendelijke groeten

Pindar

Laatst gewijzigd door Pindar : 20 oktober 2005 om 07:43.
Oud 20 oktober 2005, 08:04   #3173
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Stond IHS niet eveneens op de wafeltjes (zoals ze later hosties kregen) van de Egyptenaren?Evenals andere zaken van bij de Egyptenaren terugkomen in de Roms-Katholieke Kerk.Het gaat over zonaanbidding;aanbidding van Lucifer;aanbidding van Satan ( Saturnus) etc.Bij de Jesuits is het zo en het Vaticaan is niet anders.De eerste Paus was Constantijn en hij was een zonaanbidder.Ik ga wat minder posten,want ik ben algauw elke keer de hele avond bezig;en dat is ook niet de bedoeling eigenlijk... De IHS staat voor Isis Horus Seb.IHS staat in een zon.Jesus staat ook symbolisch voor de zon en heeft nooit bestaan.Het is zonaanbidding.Luciferiaans geloof en gnostische kennis die wordt overgeleverd via geheime genootschappenof in de hoge regionen van niet-geheime genootschappen en die terug te traceren is tot voor de Egyptenaren,tot bij de Celten en de Druiden en zoals al werd aangehaald,tot in Sumerie.
* IHS op Egyptische wafeltjes. Dat de Egyptenaren hiëroglieven gebruikten en geen alfa lineair geschrift is een hoax uitgevonden door de jezuïeten.
* Constantijn was natuurlijk de eerste paus. Dat hij nooit paus is geweest is een fabeltje van de jezuïeten.
* Gnoscisme is een ketterij uit de beginperiode van de kerk. Wat heeft die ketterij te maken met Egyptenaren, Kelten, druiden en Sumerië.

Post zoveel als je wilt, maar dan liefst over onderwerpen waarvan je iets van afweet.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2005, 09:16   #3174
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Tsja, het zou natuurlijk onzin zijn hier alleen iets te mogen posten waar iedereen (en vooral Parcifal) het mee eens is!
Welk een waanzin! Aan welke periode doet me dat ook weer denken?
En nogmaals, ik ga niet 'tekeer'! Ik geef mijn mening kenbaar over een
aantal zaken. Uhh? Is daar een forum niet voor?
Je mag posten wat je wil, daar is dit forum voor.
Echter als je vragen niet durft/wil/kan beantwoorden en geen echte discussie wil, geef dat dan gewoon toe als een man.

Het enige waar ik van baal is dat je het spel hier oneerlijk speelt.
Ik vind dat erg zwak.

Ik kan morgen een lastercampagne tegen jou beginnen zonder echte bewijzen, gewoon herhalen en herhalen van een hoop onzin.

Vind je dat dat moet kunnen?
Indien nee, waarom moet jij dan wel een lastercampagne tegen de maatschappij kunnen voeren zonder bewijzen?
Oud 20 oktober 2005, 09:22   #3175
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Zie mijn eerdere opmerking...

En ik denk persoonlijk ook niet dat we er veel aan kunnen veranderen, tenzij er een collectief bewustzijn groeit... En een forum is toch een goed middel om te sensibiliseren en te toetsten hoe het met dat bewustzijn gesteld is...

En heb je er ooit al eens bij stilgestaan dat deze bewuste beïnvloeding van het collectief, die jullie nastreven, een net-zo-verwerpelijke gooi naar de macht behelst als al die groeperingen die jullie zogezegd als 'evil' beschouwen?
Wellicht is het zelfs de bedoeling van enkele van die Illuminati om jullie dit te laten doen, te laten denken. Om zo, mede door jullie strijd tegen de huidige 'macht', zelf de macht in handen te krijgen.

Anders gesteld: het is onmogelijk om je ogen hiervoor te sluiten. Als je gelooft in die NWO dan zul je er ook naar moeten leven. Allereerst wens ik je veel plezier met het Big Brother-gebeuren. Want dat is speciaal gemaakt voor mensen als jullie. Daarnaast wens ik je alvast heel veel sterkte met die nieuwe machthebbers, die dankzij jullie beïnvloeding van het collectief zullen zijn opgestaan..
Oud 20 oktober 2005, 10:46   #3176
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Indien nee, waarom moet jij dan wel een lastercampagne tegen de maatschappij kunnen voeren zonder bewijzen?
Dus als ik een afwijkende mening over zaken heb is het opeens laster?
Dat jij je ogen niet wil openen is mijn probleem niet hoor. Kan het ook niet zijn.
Trouwens wat een dwaze felheid op wat ik poneer!

Je denkt zeker ook vast dat de farmaceutische industrie er ook is om ons 'beter te maken'? Terwijl er een heeeeel simpel middel is, wat 'bijna gratis' is, en waar 80 tot 90% van de mensheid (het precieze percentage weet ik uiteraard niet), van vele ziektes door genezen kan worden.

LOL

laat verder maar!

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 20 oktober 2005, 10:55   #3177
parcifal
Banneling

Standaard

Het is de moeite niet waard om te discussieren met iemand
die niet eens het verschil weet tussen kritiek en laster.
En die niet durft antwoorden op pertinente vragen.
Oud 20 oktober 2005, 11:32   #3178
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Stond IHS niet eveneens op de wafeltjes (zoals ze later hosties kregen) van de Egyptenaren?
Ik vermoed van niet omdat de Egyptenaren schreven met... hiërogliefen, en niet met Grieks-Romeins schrift !!!

Citaat:
Evenals andere zaken van bij de Egyptenaren terugkomen in de Roms-Katholieke Kerk.Het gaat over zonaanbidding;aanbidding van Lucifer;aanbidding van Satan ( Saturnus) etc.
Aanbidding van de zon, Lucifer en satan in de Rooms-Katholieke kerk... Je moet het maar verzinnen...

Citaat:
De eerste Paus was Constantijn en hij was een zonaanbidder.
De eerste paus was petrus (Math 16, 13-20)

Citaat:
Ik ga wat minder posten,want ik ben algauw elke keer de hele avond bezig;en dat is ook niet de bedoeling eigenlijk...
Inderdaad. Toch spijtig dat niet iedereen klakkeloos aanneemt wat je schrijft hé

Citaat:
De IHS staat voor Isis Horus Seb.IHS staat in een zon.Jesus staat ook symbolisch voor de zon en heeft nooit bestaan.Het is zonaanbidding.Luciferiaans geloof en gnostische kennis die wordt overgeleverd via geheime genootschappenof in de hoge regionen van niet-geheime genootschappen en die terug te traceren is tot voor de Egyptenaren,tot bij de Celten en de Druiden en zoals al werd aangehaald,tot in Sumerie.
Blablabla. Of denk je dat door zaken te herhalen het plots meer "waar" is?
Oud 20 oktober 2005, 11:53   #3179
exodus

Standaard

Citaat:
Het enige waar ik van baal is dat je het spel hier oneerlijk speelt.
Ik vind dat erg zwak.

Ik kan morgen een lastercampagne tegen jou beginnen zonder echte bewijzen, gewoon herhalen en herhalen van een hoop onzin.

Hij speelt het niet oneerlijk. Jij bent dat. Jij ridiculiseert een onderwerp of iemand en je hebt er nog niets over gelezen. Je kan toch moeilijk verwachten ook van Pindar dat hij telkens copy pastes doet van 10 blz lang, dat leest niemand.

Op een forum overtuigt worden van de NWO gaat moeilijk lukken. Dat moet je zelf doen door een open geest te hebben en er over te lezen. Dit kan de aanzet zijn. Het is duidelijk waar het schoentje wringt bij jou: in je attitude.
Oud 20 oktober 2005, 11:54   #3180
exodus

Standaard

Citaat:
Jij ridiculiseert ook iemand vanuit de veilige loopgraven van de anonimiteit...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be