Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 juni 2021, 15:32   #301
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Henri plaatst zulke posts enkel en alleen om zichzelf gerust te stellen.

Je kan het hem niet kwalijk nemen, tenslotte is Wallonie een ontwikkelingsland waar alles fout loopt.

Dat is dan met Vlaamse centen, en die gaan wegvallen in de toekomst.

2 !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2021, 16:27   #302
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik zie een rechtse en extreem rechtse vlaamse partij strijden voor de kiezer.

Geen van beiden heeft een meerderheid.
Je vergeet voor het gemak dat beide partijen separatistische partijen zijn, én dat ze de strijd om de kiezer gewonnen hebben.

Lees liever eens wat Carl Devos, toch geen separatist, vandaag in HLN laat horen:
Citaat:
"Dit is onze laatste kans. Ik ben er niet gerust in, fluisterde een een leider van een meerderheidsfractie me deze week toe. Met één oog op regeringen waarin het gedonder in de verte nooit luwt, en het andere op peilingen waaruit een onrustwekkende trend opveert. Als het fout loopt, klonk de analyse, moeten in 2024 regeringen gemaakt worden met teveel nog kleinere partijen. Tegen het signaal van de kiezer in. In een gedwongen huwelijk om onbestuurbaarheid te vermijden. In zulke coalities kunnen enkel complexe compromissen. Waartegen radicale partijen dan weer stormlopen. Enzovoort. De Wetstraat dreigt zo opgesloten te worden in een negatieve spiraal.
https://www.hln.be/nieuws/carl-devos...aard~aa1e0457/

Je weet toch wat voor gevolgen een negatieve spiraal heeft, Henri?

Fluit maar gerust verder in het donker, hoor ventje. Je bent echt niet de enige die onder je bed kruipt om niet te hoeven zien wat er aan de hand is. Om plat op je buik naast het feit te kunnen kijken dat zelfs een fractieleider en een politicoloog die het regime genegen zijn "er niet gerust in zijn". Maar wat enkel een zeldzame keer, omfloerst dan nog, ten gehore wordt gebracht in de gesubsidieerde "kwaliteitsmedia".

Ik herinner er even aan dat het onbestuurbaarheid was die tot de splitsing van Tsjecho-Slowakije leidde.

Ik wijs er je eveneens op dat zelfs Di Rupo toegeeft "dat geen mens nog begrijpt hoe dit land in elkaar zit".
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2021, 16:29   #303
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Henri plaatst zulke posts enkel en alleen om zichzelf gerust te stellen.

Je kan het hem niet kwalijk nemen, tenslotte is Wallonie een ontwikkelingsland waar alles fout loopt.

Dat is dan met Vlaamse centen, en die gaan wegvallen in de toekomst.
Ook dat werd maanden geleden al, ALLES BEHALVE OMFLOERST", beschreven in de gesubsidieerde media.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2021, 16:33   #304
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.888
Standaard

Het mag niet geweten zijn, maar hoeveel sympathisanten zou de Jurgen ondertussen hebben? Alleen omdat hij Van Ranst viseerde?

De peilingen zeggen véél meer over wat er gaande is in dit onmogelijke koningdom.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2021, 19:17   #305
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Goed nieuws! Jurgen en Van Ranst hebben het bijgelegd!

... en toen ontplofte het karton.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 12 juni 2021 om 19:18.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 11:20   #306
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.888
Standaard

DIT verklaart zowel de golf van solidariteit voor de "ijzervreter" als de ongeziene jacht op de opstandige Belgische militair:
Politicoloog Carl Devos in HLN op 12/6/2021

Citaat:
"Dit is onze laatste kans. Ik ben er niet gerust in, fluisterde een leider van een meerderheidsfractie me deze week toe. Met één oog op regeringen waarin het gedonder in de verte nooit luwt, en het andere op peilingen waaruit een onrustwekkende trend opveert. Als het fout loopt, klonk de analyse, moeten in 2024 regeringen gemaakt worden met teveel nog kleinere partijen. Tegen het signaal van de kiezer in. In een gedwongen huwelijk om onbestuurbaarheid te vermijden. In zulke coalities kunnen enkel complexe compromissen. Waartegen radicale partijen dan weer stormlopen. Enzovoort. De Wetstraat dreigt zo opgesloten te worden in een negatieve spiraal.
https://www.hln.be/nieuws/carl-devos...aard~aa1e0457/

De rest van het artikel zit achter een betaalmuur.
Ik veronderstel dat Carl Devos ervan uitgaat dat (niet alleen) de CD&V zichzelf in de voet schiet door zich achter de afschaffing van de stemplicht in Vlaanderen te scharen. Nochtans heeft de stemplicht niet kunnen voorkomen dat de CD&V nog slechts 10 % van haar Vlaams electoraat overhoudt, na decennialang de grootste partij te zijn geweest, en zelfs de absolute meerderheid te hebben behaald.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 11:36   #307
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
DIT verklaart zowel de golf van solidariteit voor de "ijzervreter" als de ongeziene jacht op de opstandige Belgische militair:
Politicoloog Carl Devos in HLN op 12/6/2021
Allez, ze hebben de spiraal van het gecordonnees begrepen blijkbaar

Moge het Cordon nog lang en vruchtbaar zijn

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 juni 2021 om 11:37.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 13:20   #308
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Allez, ze hebben de spiraal van het gecordonnees begrepen blijkbaar
Denk je?

Ik lees nochtans:

"Als het fout loopt moeten er regeringen gemaakt worden met teveel nog kleinere partijen".
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 13:33   #309
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.888
Standaard

Ik heb me op dit forum al eerder hardop de vraag gesteld of De Wever zijn partij zal opofferen als achtste partijtje van zeven nog kleinere partijtjes die de onbestuurbaarheid van het Belziekske in 2024 zullen proberen te vermijden.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 13:40   #310
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Denk je?

Ik lees nochtans:

"Als het fout loopt moeten er regeringen gemaakt worden met teveel nog kleinere partijen".
Ik zeg niet dat ze weten hoe ze eruit moeten. Ze weten dat het nu zo functioneert, dat ze veroordeeld zijn tot elkaar, met vele piepkleine partijtjes.

Het punt is trouwens dat eens je zo een cordon dynamiek in gang gebracht hebt, niemand daar nog uit kan, ook al weten ze allemaal individueel wel wat er zou moeten gebeuren. Wat er zou moeten gebeuren om deze dynamiek te doorbreken, is dat VB opgenomen wordt in een coalitie, en dat er, zoals elders, daar grote teleurstellingen van komen, omdat het VB ook niet weet hoe sommige dingen te doen. Dan loopt die ballon leeg. Machtsdeelname zou voor het VB een probleem zijn, en het zou waarschijnlijk de andere partijen - of nieuwe partijen - groter maken.

Maar het cordon zelf belet die kleine partijtjes juist van exact dat te doen: het VB in een coalitie op te nemen. Waardoor het VB perfect beschermd is van een afgaan, na machtsdeelname (zoals N-VA mocht ondervinden).

Zij hebben nu dus het mechanisme door. En ze hebben ook door dat ze erin vast zitten.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 13:41   #311
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb me op dit forum al eerder hardop de vraag gesteld of De Wever zijn partij zal opofferen als achtste partijtje van zeven nog kleinere partijtjes die de onbestuurbaarheid van het Belziekske in 2024 zullen proberen te vermijden.
Ik denk dat er nog wat ruimte is voor N-VA uit haar PS cordon zal mogen. De N-VA heeft het niet door, maar zit ook in een cordon. Ze zijn daar een keer aan ontsnapt, toen ze heel groot waren. Nu ze kleiner geworden zijn, zitten ze er terug in. Met een beschadigd beeld.

N-VA zal pas mee mogen doen als VB + N-VA in het Federale parlement een meerderheid hebben, wat zo goed als ondenkbaar is. Want dan moet men numeriek wel N-VA meepakken. Ik denk dat men eerder nog de PTB meepakt in een Vivaldi++. Maar ik geef toe dat ik daar mis kan zijn. Het zou dus zijn als VB + N-VA + PTB een meerderheid vormt.

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 juni 2021 om 13:43.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 14:30   #312
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.873
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb me op dit forum al eerder hardop de vraag gesteld of De Wever zijn partij zal opofferen als achtste partijtje van zeven nog kleinere partijtjes die de onbestuurbaarheid van het Belziekske in 2024 zullen proberen te vermijden.
Twijfel je over het gegeven dat BDW schouder aan schouder met de Belgische staat zal staan?

Want het VB...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 14:52   #313
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik denk dat er nog wat ruimte is voor N-VA uit haar PS cordon zal mogen. De N-VA heeft het niet door, maar zit ook in een cordon. Ze zijn daar een keer aan ontsnapt, toen ze heel groot waren. Nu ze kleiner geworden zijn, zitten ze er terug in. Met een beschadigd beeld.

N-VA zal pas mee mogen doen als VB + N-VA in het Federale parlement een meerderheid hebben, wat zo goed als ondenkbaar is. Want dan moet men numeriek wel N-VA meepakken. Ik denk dat men eerder nog de PTB meepakt in een Vivaldi++. Maar ik geef toe dat ik daar mis kan zijn. Het zou dus zijn als VB + N-VA + PTB een meerderheid vormt.
Komaan Patrick. Wie nu nog niet doorheeft dat de N-VA evengoed in een cordon zit als het Vlaams Belang is een driedubbele debiel.

Als Carl Devos publiek maakt wat hij van de leider van een meerderheidsfractie hoorde, en de Wetstraat vreest de gevolgen te zullen dragen van de strategie waarmee ze haar macht tot nu toe kon bestendigen, dan weet je pas goed waarom de actie van één ijzervreter minstens even hard gevreesd wordt door het regime als de partij waarvan de opstandige militair vorig jaar een lidkaart had. Ze sleuren er begot al een oude hond bij in de hoop de populariteit van de onvindbare extremist te kunnen kraken.

Jongens toch....
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 15:06   #314
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Twijfel je over het gegeven dat BDW schouder aan schouder met de Belgische staat zal staan?

Want het VB...
De Wever is een klootzak. Daar blijf ik bij. Maar ik blijf er ook bij dat zijn ster tanend is. Er waren, en zijn, teveel N-VA-leden (en niet alleen zij) tegen het in stand houden van het cordon sanitaire om zijn heerschappij te kunnen bestendigen.
Tien jaar geleden lieten de verzamelde media al horen dat een meerderheid van de Vlaamse bevolking van het cordon sanitaire af wilde. Vier jaar geleden lieten zelfs Devos en Sinardet verstaan dat er geen reden meer was om het cordon te handhaven.
Je hoeft er niet aan te twijfelen dat dit soort zaken ertoe bijdraagt dat de partijen die het cordon wél handhaven zich aan de kant van de politieke loosers bevinden.
Ipv bij te draaien willen de loosers wetten invoeren zoals de inperking van de vrijheid van meningsuiting en een "aanpassing" van de partijsubsidies van de twee grootste partijen.
Wat gaat dat zijn als de looserspartijtjes in verkiezingsmodus gaan?
Denken die onnozelaars écht dat ze hun kiesvee als debielen kunnen blijven behandelen?
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 16:20   #315
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ze sleuren er begot al een oude hond bij in de hoop de populariteit van de onvindbare extremist te kunnen kraken.
Ah, nee, dat denk ik niet: ik denk dat het was om te tonen dat Jurgen wel degelijk iets van plan was. Dat dit "met voorbedachten rade" was.
Maar het argument werkt natuurlijk ook omgekeerd: als Jurgen toevallig zijn hond kwijt wilde, kon DAT het element zijn dat maakte dat men besliste om HEM te framen, en niet een andere "extreem rechtse" figuur.

En de mogelijkheid blijft natuurlijk ook nog dat er helemaal geen hond in het spel is, en dit mee deel uit maakt van het propaganda draaiboek.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 17:11   #316
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ah, nee, dat denk ik niet: ik denk dat het was om te tonen dat Jurgen wel degelijk iets van plan was. Dat dit "met voorbedachten rade" was.
Maar het argument werkt natuurlijk ook omgekeerd: als Jurgen toevallig zijn hond kwijt wilde, kon DAT het element zijn dat maakte dat men besliste om HEM te framen, en niet een andere "extreem rechtse" figuur.

En de mogelijkheid blijft natuurlijk ook nog dat er helemaal geen hond in het spel is, en dit mee deel uit maakt van het propaganda draaiboek.
Ik tip op de tweede en derde mogelijkheid.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 17:57   #317
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.188
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Komaan Patrick. Wie nu nog niet doorheeft dat de N-VA evengoed in een cordon zit als het Vlaams Belang is een driedubbele debiel.

Als Carl Devos publiek maakt wat hij van de leider van een meerderheidsfractie hoorde, en de Wetstraat vreest de gevolgen te zullen dragen van de strategie waarmee ze haar macht tot nu toe kon bestendigen, dan weet je pas goed waarom de actie van één ijzervreter minstens even hard gevreesd wordt door het regime als de partij waarvan de opstandige militair vorig jaar een lidkaart had. Ze sleuren er begot al een oude hond bij in de hoop de populariteit van de onvindbare extremist te kunnen kraken.

Jongens toch....
Das Jürgenchen is maar populair bij 1 welbepaalde partij hoor. De rest zien hem als een gewapende mislukkeling.

En een ijzervreter blijkt hij ook al niet te zijn. Het is een piot met twaalf stielen en dertien ongelukken.

https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=227

‘De Morgen’ kreeg het persoonlijke hr-legerdossier van Jürgen Conings in handen. Wat blijkt hieruit? De voortvluchtige terreurverdachte was een doorsneemilitair. Geen Rambo of sniper, zoals hij de afgelopen weken regelmatig werd voorgesteld. Laat staan een oorlogsheld.
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 juni 2021 om 17:57.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 18:03   #318
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.873
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Das Jürgenchen is maar populair bij 1 welbepaalde partij hoor. De rest zien hem als een gewapende mislukkeling.

En een ijzervreter blijkt hij ook al niet te zijn. Het is een piot met twaalf stielen en dertien ongelukken.

https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=227

‘De Morgen’ kreeg het persoonlijke hr-legerdossier van Jürgen Conings in handen. Wat blijkt hieruit? De voortvluchtige terreurverdachte was een doorsneemilitair. Geen Rambo of sniper, zoals hij de afgelopen weken regelmatig werd voorgesteld. Laat staan een oorlogsheld.
Hoe onnozeler JC wordt voorgesteld, hoe groter de blamage voor de Belgische staat die door JC flink te kakken wordt gezet.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 18:04   #319
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 54.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hoe onnozeler JC wordt voorgesteld, hoe groter de blamage voor de Belgische staat die door JC flink te kakken wordt gezet.
Idd, zowel de Belgische Staat, het Belgisch leger als de Staatsveiligheid staan hier al drie weken voor aap.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 13 juni 2021 om 18:05.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 18:23   #320
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Das Jürgenchen is maar populair bij 1 welbepaalde partij hoor. De rest zien hem als een gewapende mislukkeling.

Denk jij dat het volk uit "partijen" bestaat ? Het is trouwens een beetje eigenaardig dat jij aan het VB denkt, want het VB is even braaf meegegaan met het viroregime als alle anderen he.

Punt blijft: oftewel is hij populair omdat hij de strijd aanbindt met een fascistisch regime, oftewel is men aanhanger van het fascistisch regime, en dan moet men toch maar beteuterd toegeven dat die gewapende mislukkeling hen al een kleine maand te slim af is, wat nogal wat zegt over de kwaliteiten van dat fascistenregime he.

Citaat:
En een ijzervreter blijkt hij ook al niet te zijn. Het is een piot met twaalf stielen en dertien ongelukken.
Met andere woorden, zelfs het excuus dat ze met een gevaarlijke Rambo te maken hebben hebben ze niet, om de nederlaag goed te praten...

Let wel, ik geloof noch in een gevaarlijke Rambo, nog in een miskleun die iets ging doen he. Dat zijn allemaal constructs van een totaal verkeerd lopende framing en propaganda campagne. Die Rambo Jurgen bestaat evenmin als die miskleun he. Dat zijn enkel maar beelden opgespannen door wat men wanhopig wil laten geloven. Ik denk dat de echte Jurgen al heel heel lang is afgemaakt en in een of andere staatsfrigo ligt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be