Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 21 juli 2014, 20:37   #301
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hang niet zo de drama queen uit. Storme is al jarenlang een prof die er zéér publiek voor uitkomt dat hij n-va'er is. Pieters idem, hij is zelfs vicerector geworden.
Hebben politiekers uit andere partijen ook met dergelijke kleingeestigheid te maken denk je of zijn sossen nu eenmaal zo kleingeestig?

Vlaming-bashen tegen professor Vuye is onvergeeflijk
Jakko is offline  
Oud 21 juli 2014, 20:44   #302
Marnik
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2013
Berichten: 786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maashagedis Bekijk bericht
Ik ga VDL nu niet tegen Vuye afwegen, al vrees ik dat VDL het dan zou afleggen in de categorie ''least spin''. Ik heb Vuye wel eens horen beweren dat het confederalistische programma van de N-VA neerkomt op verdoorgedreven federalisme op zijn Belgisch. Op zich ben ik het daar volledig mee eens, maar de 'spin' zit hem er natuurlijk in dat hij hoedanook weet dat hij daarmee het einddoel van de N-VA verzacht en verdoezelt. Allemaal heel normaal overigens voor een politiek geëngageerd iemand. Ik verdenk overigens geen enkele partij behalve de PVDA ervan volledig te bestaan uit gebrainwashte beroepsleugenaars, en zelfs bij hen ga ik niet moeilijk doen als ze beweren dat de zon in het oosten opkomt.
Dit is wat Vuye zegt: het confederalistisch programma van N-VA, incusief de 'Brusselkeuze', bestaat al (ik dacht) 100 jaar en is uitgedokterd door Franstaligen. Het doel van N-VA is Vlaanderen degelijk bestuur geven, via onafhankelijkheid (omdat het mét de Franstaligen bewezen is niet te lukken). Ze zeggen zelf dat er nu voor onafhankelijkheid geen voldoende draagvlak is, dus ijveren ze naar zo veel mogelijk splitsing i.e. confederalisme (wat inderdaad gewoon hier een term is voor doorgedreven federalisering). Ik snap eerlijk gezegd de spin niet, ze zijn daar heel open over, hoor.

Laatst gewijzigd door Marnik : 21 juli 2014 om 20:45.
Marnik is offline  
Oud 21 juli 2014, 23:49   #303
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hang niet zo de drama queen uit. Storme is al jarenlang een prof die er zéér publiek voor uitkomt dat hij n-va'er is. Pieters idem, hij is zelfs vicerector geworden.
Als er iemand de drama queen uithangt ben jij het wel.

Je weet immers maar al te goed dat Storme een buitenbeentje is, ook al bekent hij zich tot de N-VA. En je weet ook waarom. Ik heb je zélf uit de doeken gedaan waarom.

Storme is het over een aantal dingen NIET eens met De Wever. Hij werd wegens zijn standpunt over het cordon sanitaire zelfs uit het partijbestuur gezet. Storme heeft zich nooit veel aan het CS gelegen gelaten. Ik zag hem meer dan één keer gewoon met Annemans keuvelen. Geen greintje vijandigheid heb ik bespeurd. Ook met Boudewijn Bouckaert zag ik hem. En met Frans Krols, van Trends. De twee laatsten zijn Vlaamsgezind, maar wel "liberalen". Storme laat zich niet onder één hoedje vangen.

Ook wat betreft referenda vormt Storme de uitzondering in de N-VA. Ik heb een debatavond bijgewoond waarin hij referenda bepleitte. Toen ik hem vroeg hoe hij dat rijmde met zijn lidmaatschap van de N-VA, wetend dat die partij niet bepaald referenda minded is, was hij uit het veld geslagen en wist hij blijkbaar niet goed wat te antwoorden. "Ik heb mijn lidgeld niet betaald dit jaar" reageerde hij wat onnozel.

Zo'n fervente N-VA-er als jij laat uitschijnen is Storme dus niet. En hij is niet de enige, ook al zal hij ongetwijfeld voor de N-VA kiezen. Vlaamsgezinden hebben dan ook niet gek veel keuze.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 21 juli 2014, 23:51   #304
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marnik Bekijk bericht
Dit is wat Vuye zegt: het confederalistisch programma van N-VA, incusief de 'Brusselkeuze', bestaat al (ik dacht) 100 jaar en is uitgedokterd door Franstaligen. Het doel van N-VA is Vlaanderen degelijk bestuur geven, via onafhankelijkheid (omdat het mét de Franstaligen bewezen is niet te lukken). Ze zeggen zelf dat er nu voor onafhankelijkheid geen voldoende draagvlak is, dus ijveren ze naar zo veel mogelijk splitsing i.e. confederalisme (wat inderdaad gewoon hier een term is voor doorgedreven federalisering). Ik snap eerlijk gezegd de spin niet, ze zijn daar heel open over, hoor.
Dat trekt er heel wat beter op.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 21 juli 2014, 23:51   #305
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.671
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat is zoals de pensioenen in Vlaanderen. Die kosten de staat per persoon veel meer geld in Vlaanderen dan in Wallonië.
Doppers krijgen een lager pensioen?
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline  
Oud 22 juli 2014, 07:23   #306
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik erger me enkel aan zeikerds die hier fantasietjes komen posten zonder enige ernstige bronvermelding en zonder enige geloofwaardigheid. En ik erger me nog erger aan zeikerds die dat dan als zijnde het evangelie opnieuw komen posten in de hoop dat er toch een paar onnozelaars zijn die er inhoudelijk op zouden willen ingaan.
De dag dat jouw Willy een ernstige bronvermelding heeft die de loze praat van anonieme oelewappers kan bevestigen horen we het wel zeker ? Ik ga in elk geval niet discussiëren over geruchten vanuit derde hand.
Ernstige bronvermelding?
Zeg toch gewoonweg en simpelweg de waarheid; voor jou is de enige ernstige bron de regimepers.

En hoe dikwijls heeft men jou al met je neus geduwd op de verdraaiingen, halve waarheden, hele leugens en vooral het vele verzwijgen en in/of in de doofpot stoppen van belangrijke berichtgeving en/of nieuws waar iedere burger recht op heeft, maar dat het regime in een slecht daglicht zet, van die regimepers.
Objectieve regimepers? Ernstige bronvermelding? Welke dwaas gelooft dat nog, na zoveel voorbeelden van het tegendeel?

Bij alle andere verwijzingen ga je niet in op de inhoud maar blijf je ofwel rond de pot draaien over peanuts of schiet je gewoonweg de auteur van die bron af, want hij behoort niet tot de juiste kliek.
En dan de anderen maar uitmaken dat ze de inhoud van hun bijdragen voor het evangelie nemen.

Over evangelie gesproken, weet dat de regimepers zich voordoet als het evangelie, zij zullen de goegemeente eens zeggen hoe het hoort en hoe het moet; duiding noemen ze dat en hun trouwe aanhangers zijn dus alles behalve objectieve denkers en hun berichten zijn dus altijd en overal en vooral duidingteksten en zelden meer dan dat.
OBJECTIEVE BRONNEN? ERNSTIGE BRONNEN?
marie daenen is offline  
Oud 22 juli 2014, 07:23   #307
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik erger me enkel aan zeikerds die hier fantasietjes komen posten zonder enige ernstige bronvermelding en zonder enige geloofwaardigheid. En ik erger me nog erger aan zeikerds die dat dan als zijnde het evangelie opnieuw komen posten in de hoop dat er toch een paar onnozelaars zijn die er inhoudelijk op zouden willen ingaan.
De dag dat jouw Willy een ernstige bronvermelding heeft die de loze praat van anonieme oelewappers kan bevestigen horen we het wel zeker ? Ik ga in elk geval niet discussiëren over geruchten vanuit derde hand.
Ernstige bronvermelding?
Zeg toch gewoonweg en simpelweg de waarheid; voor jou is de enige ernstige bron de regimepers.

En hoe dikwijls heeft men jou al met je neus geduwd op de verdraaiingen, halve waarheden, hele leugens en vooral het vele verzwijgen en in/of in de doofpot stoppen van belangrijke berichtgeving en/of nieuws waar iedere burger recht op heeft, maar dat het regime in een slecht daglicht zet, van die regimepers.
Objectieve regimepers? Ernstige bronvermelding? Welke dwaas gelooft dat nog, na zoveel voorbeelden van het tegendeel?

Bij alle andere verwijzingen ga je niet in op de inhoud maar blijf je ofwel rond de pot draaien over peanuts of schiet je gewoonweg de auteur van die bron af, want hij behoort niet tot de juiste kliek.
En dan de anderen maar uitmaken dat ze de inhoud van hun bijdragen voor het evangelie nemen.

Over evangelie gesproken, weet dat de regimepers zich voordoet als het evangelie, zij zullen de goegemeente eens zeggen hoe het hoort en hoe het moet; duiding noemen ze dat en hun trouwe aanhangers zijn dus alles behalve objectieve denkers en hun berichten zijn dus altijd en overal en vooral duidingteksten en zelden meer dan dat.
OBJECTIEVE BRONNEN? ERNSTIGE BRONNEN?
marie daenen is offline  
Oud 22 juli 2014, 07:26   #308
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Reynders heeft die belasting goedgekeurd omdat men geld nodig had . En dat er meer bedrijfswagens rondrijden in Vlaanderen dan in Wallonië, kwam hem natuurlijk goed uit. Dat is juist.

Hij zegt:
De “pestbelasting” is niet toevallig een Vlaamse uitdrukking’, legt Reynders uit in een dubbelinterview met Unizo-topman Karel Van Eetvelt. ‘Er zijn meer bedrijfswagens in de provincie Antwerpen dan in heel Wallonië. En over de hogere belasting op de liquidatiebonus heb ik aan Franstalige kant nog geen enkele vraag gekregen. Maar als ik in Vlaanderen kom, is dat het eerste waar men over begint.’


Zo zit het in mekaar.
Duidelijk dan toch, men pest vooral Vlaanderen; dat is toch wat hier beweerd wordt en dat u met zoveel verve probeert tegen te spreken?
marie daenen is offline  
Oud 22 juli 2014, 07:35   #309
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U weet toch dat men in Wallonië meer mensen van de dop gooit dan in Vlaanderen. Twee jaar geleden was dit toch zo. Tenminste toch voor wat betreft de langdurige werklozen.
Hewel, twee jaar geleden heeft Wallonie inderdaad een 'kleine' inhaalbeweging tov Vlaanderen gedaan wat het van de dop gooien van mensen betreft.
Maar met die daad bewees ze te gelijker tijd dat die mensen die ze toen 'eindelijk' van de dop gegooid hebben bij hen al jarenlang 'onterecht' Vlaamse sollidariteit genoten waar ze in Vlaanderen al jarenlang van de dop gegooid zouden zijn.
Niet voor niets dat ze in Wallonie altijd meer en meer geld nodig hebben. En dat geldt niet alleen voor de dop, dat geldt voor alle sociale en zelfs minder sociale initiatieven; het kost altijd een hoop meer geld om nog minder dan in Vlaanderen verwezenlijkt te zien.
Vreemd, hoe zou dat komen, en vreemd, waarom mag daar geen onderzoek naar gedaan worden van onze 'Belgique-lievende' buren?
Oei, daar hoort men geen woord over in onze regimepers, dus zal het wel geen probleem zijn voor onze Vlaamse Belgennationalisten
marie daenen is offline  
Oud 22 juli 2014, 07:38   #310
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U gaf uw interpretatie van een zekere waarheid. Meer hebt u niet gedaan.
Dat is al veel meer dan dat we van u kunnen zeggen want u blijft met uw ogen open vasthouden aan de leugen.
marie daenen is offline  
Oud 22 juli 2014, 07:40   #311
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Zever, mijn familie was fout in de oorlog en ik heb daar nooit last mee gehad.

Zet uw calimeroschelp toch eens af!
Bent u prof of zit u in een belangrijke functie bij de overheid? Of heeft u uw zuiver zieltje afgekocht door vele goede werken die hen het verleden hebben doen vergeten; ze zijn nl wel omkoopbaar.
marie daenen is offline  
Oud 22 juli 2014, 08:09   #312
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 41.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hang niet zo de drama queen uit. Storme is al jarenlang een prof die er zéér publiek voor uitkomt dat hij n-va'er is. Pieters idem, hij is zelfs vicerector geworden.
Zoals jij dat schrijft komt het over alsof N-VAer zijn gelijk staat met lidmaatschap van een geheim genootschap. Mensen van jouw gedachtengoed hebben het blijkbaar nog steeds niet verteerd dat er in deze bananenstaat iets fundamenteel veranderd is en dat wat ooit was niet meer terugkomt.
quercus is nu online  
Oud 22 juli 2014, 09:35   #313
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 22.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Bent u prof of zit u in een belangrijke functie bij de overheid? Of heeft u uw zuiver zieltje afgekocht door vele goede werken die hen het verleden hebben doen vergeten; ze zijn nl wel omkoopbaar.
Ja.

En tenzij u anders bent ingelicht worden anno de jaren 2000 de stambomen van ambtenaren niet uitgebreid uitgevlooid bij een bevordering. WO II en de nasleep is voor de generatie die nu 40 tot 65 is geschiedenis die ze zelf niet meemaakten. Ben zelf 47 en heb in mijn loopbaan nog niet geweten dat dit ter sprake kwam in het kader van een ambtelijke carrière.

Nog vragen? En hou het bij vragen ipv suggestieve beledigingen.
dalibor is offline  
Oud 22 juli 2014, 10:08   #314
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als er iemand de drama queen uithangt ben jij het wel.

Je weet immers maar al te goed dat Storme een buitenbeentje is, ook al bekent hij zich tot de N-VA. En je weet ook waarom. Ik heb je zélf uit de doeken gedaan waarom.

Storme is het over een aantal dingen NIET eens met De Wever. Hij werd wegens zijn standpunt over het cordon sanitaire zelfs uit het partijbestuur gezet. Storme heeft zich nooit veel aan het CS gelegen gelaten. Ik zag hem meer dan één keer gewoon met Annemans keuvelen. Geen greintje vijandigheid heb ik bespeurd. Ook met Boudewijn Bouckaert zag ik hem. En met Frans Krols, van Trends. De twee laatsten zijn Vlaamsgezind, maar wel "liberalen". Storme laat zich niet onder één hoedje vangen.

Ook wat betreft referenda vormt Storme de uitzondering in de N-VA. Ik heb een debatavond bijgewoond waarin hij referenda bepleitte. Toen ik hem vroeg hoe hij dat rijmde met zijn lidmaatschap van de N-VA, wetend dat die partij niet bepaald referenda minded is, was hij uit het veld geslagen en wist hij blijkbaar niet goed wat te antwoorden. "Ik heb mijn lidgeld niet betaald dit jaar" reageerde hij wat onnozel.

Zo'n fervente N-VA-er als jij laat uitschijnen is Storme dus niet. En hij is niet de enige, ook al zal hij ongetwijfeld voor de N-VA kiezen. Vlaamsgezinden hebben dan ook niet gek veel keuze.
Das al een tijdje aan de gang. Vanaf de aanloop naar de verkiezingen, en die aanloop was nogal lang.
stuyckp is offline  
Oud 22 juli 2014, 10:39   #315
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als er iemand de drama queen uithangt ben jij het wel.

Je weet immers maar al te goed dat Storme een buitenbeentje is, ook al bekent hij zich tot de N-VA. En je weet ook waarom. Ik heb je zélf uit de doeken gedaan waarom.

Storme is het over een aantal dingen NIET eens met De Wever. Hij werd wegens zijn standpunt over het cordon sanitaire zelfs uit het partijbestuur gezet. Storme heeft zich nooit veel aan het CS gelegen gelaten. Ik zag hem meer dan één keer gewoon met Annemans keuvelen. Geen greintje vijandigheid heb ik bespeurd. Ook met Boudewijn Bouckaert zag ik hem. En met Frans Krols, van Trends. De twee laatsten zijn Vlaamsgezind, maar wel "liberalen". Storme laat zich niet onder één hoedje vangen.

Ook wat betreft referenda vormt Storme de uitzondering in de N-VA. Ik heb een debatavond bijgewoond waarin hij referenda bepleitte. Toen ik hem vroeg hoe hij dat rijmde met zijn lidmaatschap van de N-VA, wetend dat die partij niet bepaald referenda minded is, was hij uit het veld geslagen en wist hij blijkbaar niet goed wat te antwoorden. "Ik heb mijn lidgeld niet betaald dit jaar" reageerde hij wat onnozel.

Zo'n fervente N-VA-er als jij laat uitschijnen is Storme dus niet. En hij is niet de enige, ook al zal hij ongetwijfeld voor de N-VA kiezen. Vlaamsgezinden hebben dan ook niet gek veel keuze.
Knuppel, het ging erover dat er hier ene is die suggereert dat iemand die aan de univ zijn sympathie voor n-va laat blijken, zijn doctorale ambities mag opbergen.
Dat is simpelweg niet waar en ik vind het onnozel om dergelijke intox te verspreiden. Storme (en Pieters) noem ik gewoon als voorbeeld om aan te tonen dat de stelling onjuist is. Maddens is nog een voorbeeld.
Pandareus is offline  
Oud 22 juli 2014, 10:44   #316
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 22.065
Standaard

Nog een tegenvoorbeeld: Vives is een onderdeel van de faculteit economie van de KULeuven dat een kweekvijver is van NVAs economisch gedachtengoed.

Laatst gewijzigd door dalibor : 22 juli 2014 om 10:44.
dalibor is offline  
Oud 22 juli 2014, 11:10   #317
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.447
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ernstige bronvermelding?
Zeg toch gewoonweg en simpelweg de waarheid; voor jou is de enige ernstige bron de regimepers.
Regimepers bestaat niet, dat leeft enkel in de denkwereld van mensen die de pedalen kwijt zijn geraakt en hun eigen ideeën als 'waarheid' beginnen te zien. Gezien de berichtgeving in de pers geen bevestiging geeft van je eigen delusies, catalogeer je ze dan maar als regimepers. En dat allemaal omdat het botst met je Messiah complex.

Als ik ernstige bronnen aangeef in discussies over bv kiesintenties zoals deze https://soc.kuleuven.be/web/files/6/..._juni_2010.pdf
dan doe jij die gewoon af als zever van 'zogenaamde geleerde en zelfbenoemde professoren'. Teveel bladzijden tekst om te lezen wellicht, of teveel moeilijke woorden ?
Als ik ernstige bronnen geef in een discussie over de nieuwe financieringswet waar je een hoop van de pot gerukte stellingen kwam rondstrooien zoal dit : https://www.econ.kuleuven.be/ew/acad...20en%20Sas.pdf
dan hoor ik je niet meer. Op geen enkel punt heb je ooit ingegaan, in die mate dat voor mij de conclusie duidelijk is : je weet niet waar je over praat. Je begrijpt er geen bal van, en je bent niet bereid er iets over te weten te komen.
In een andere discussie waar ik naar de bronnen voor je rantings vroeg kreeg ik na veel aandringen als antwoord : 'ken je de gravensteengroep'. Een verwijzing naar een website met maar liefst 10 manifesten. Alleen : heb je ze ook gelezen ? Je slaagde er in elk geval niet in om één zinvolle quote uit al die massa tekst te citeren.

Ik zou dus maar héél stil worden als het gaat over bronnen van informatie, gezien je gewoon niets leest of er totaal niets van begrijpt.

Citaat:
En hoe dikwijls heeft men jou al met je neus geduwd op de verdraaiingen, halve waarheden, hele leugens en vooral het vele verzwijgen en in/of in de doofpot stoppen van belangrijke berichtgeving en/of nieuws waar iedere burger recht op heeft, maar dat het regime in een slecht daglicht zet, van die regimepers.
Jij zeker en vast nog nooit, hoe zou dat ook kunnen gezien je enkel je eigen fantasie volgt.
Citaat:
Objectieve regimepers? Ernstige bronvermelding? Welke dwaas gelooft dat nog, na zoveel voorbeelden van het tegendeel?
Zowat alle burgers die nog in het bezit zijn van hun geestelijke vermogens en beschikken over een normaal ontwikkeld begrip en beoordelingscapaciteit.

Jij moet het echter gaan zoeken in de obscure blogjes van gefrustreerde zonderlingen in wie je zielsverwanten meent te kunnen ontwaren.


Citaat:
Bij alle andere verwijzingen ga je niet in op de inhoud maar blijf je ofwel rond de pot draaien over peanuts of schiet je gewoonweg de auteur van die bron af, want hij behoort niet tot de juiste kliek.
En dan de anderen maar uitmaken dat ze de inhoud van hun bijdragen voor het evangelie nemen.
Verwijzingen ? Ongefundeerde zever op blogjes waarvan niets controleerbaar is... intentieprocessen en gevolgtrekkingen die elke solide bodem missen...
Kom eens af met iets dat de moeite waard is, en je zult reactie krijgen.


Citaat:
Over evangelie gesproken, weet dat de regimepers zich voordoet als het evangelie, zij zullen de goegemeente eens zeggen hoe het hoort en hoe het moet; duiding noemen ze dat en hun trouwe aanhangers zijn dus alles behalve objectieve denkers en hun berichten zijn dus altijd en overal en vooral duidingteksten en zelden meer dan dat.
OBJECTIEVE BRONNEN? ERNSTIGE BRONNEN?
Je moet écht iets laten doen aan dat Messiah complex hoor Marie, je klinkt hysterisch.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 22 juli 2014 om 11:12.
Pandareus is offline  
Oud 22 juli 2014, 11:16   #318
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Nog een tegenvoorbeeld: Vives is een onderdeel van de faculteit economie van de KULeuven dat een kweekvijver is van NVAs economisch gedachtengoed.
Dat is gewoon de ene onozelheid vervangen door een andere.
stuyckp is offline  
Oud 22 juli 2014, 16:51   #319
Marnik
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2013
Berichten: 786
Standaard

Ik had het over richtingen die zich situeren in de Letteren en Wijsbegeerte en Pol. en Soc. dat bedoel ik met de niet-exacte wetenschappen.
Pieters en Storme zijn beiden rechtsgeleerden.

Laatst gewijzigd door Marnik : 22 juli 2014 om 16:51.
Marnik is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be