Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 21 juli 2014, 19:11   #301
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.912
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
En wie had het over schoonheid of was het maar een flauw voorwendsel om zich weer even te laten gaan, het Oosten? Homans heeft inderdaad aan haar figuur gewerkt. Dat was me ook opgevallen. Maar vooral, wie is met deze foto komen aandraven en met welke bedoeling?
Homans is wat ze is. De natuur geeft en de natuur neemt terug. Of zij nu aan haar figuur gewerkt heeft is mogelijk. Ik had het niet echt opgemerkt. Maakt ook niet veel uit. Ze doet maar. Maar als ze een politieke misstap begaat... zal ze het geweten hebben!
Het Oosten is offline  
Oud 21 juli 2014, 19:19   #302
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Pandareus heeft overschot van gelijk. Schoonheid wordt niet per se geschapen omdat men dingen of mensen bekijkt door een partijbril.
Hoor wie het zegt!
De Limburger voor wie alle Vlaams-nationalisten baarlijke duivels zijn. Hij is alweer vergeten dat hij Henri volmondig bijviel die zijn zoveelste blik Godwin opentrok.

Daarna hebben we hem nog in hoofdzaak horen memmen over fotoshop, klatergoud, bedrog, en zelfs het woord witte boordencriminaliteit werd niet geschuwd.

Maar zeg niets over de parasieten uit het Zuiden want dan is het al schoonheid die vanbinnen zit.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 juli 2014, 19:21   #303
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.912
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoor wie het zegt!
De Limburger voor wie alle Vlaams-nationalisten baarlijke duivels zijn. Hij is alweer vergeten dat hij Henri volmondig bijviel die zijn zoveelste blik Godwin opentrok.

Daarna hebben we hem nog in hoofdzaak horen memmen over fotoshop, klatergoud, bedrog, en zelfs het woord witte boordencriminaliteit werd niet geschuwd.

Maar zeg niets over de parasieten uit het Zuiden want dan is het al schoonheid die vanbinnen zit.
Bent u nu alwéér op de man aan het spelen? U kunt het weer niet laten, is het niet? Dat gaat de slechte kant op met u. Goed geweten.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juli 2014 om 19:25.
Het Oosten is offline  
Oud 21 juli 2014, 19:31   #304
hollande
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 februari 2010
Berichten: 2.114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Merci beaucoup, Monsieur hollande.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  unnamed.jpg‎
Bekeken: 48
Grootte:  74,7 KB
ID: 94803  

hollande is offline  
Oud 21 juli 2014, 19:32   #305
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Homans is wat ze is. De natuur geeft en de natuur neemt terug. Of zij nu aan haar figuur gewerkt heeft is mogelijk. Ik had het niet echt opgemerkt. Maakt ook niet veel uit. Ze doet maar. Maar als ze een politieke misstap begaat... zal ze het geweten hebben!
De vraag was wie met die foto is komen aandraven. Geen antwoord van HO, maar wel comme toujours rond de hete brei draaien.

Alsof jij een politieke misstap van een N-VA-er nodig hebt om hen af te breken. Je doet hier niets anders. Je lééft ervan.

Welke "politieke misstap" begingen Vuye en Van Overtveldt behalve dat ze WERKEN voor de N-VA? En toch hebben ze "het" al dubbel en dwars "geweten" dankzij de onvermoeibare inzet van HO.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 juli 2014, 19:33   #306
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.912
Standaard

@ Hollande.

De wonderen der natuur (vinger-regeneratie) zijn de wereld nog niet uit.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juli 2014 om 19:36.
Het Oosten is offline  
Oud 21 juli 2014, 19:37   #307
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.912
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De vraag was wie met die foto is komen aandraven. Geen antwoord van HO, maar wel comme toujours rond de hete brei draaien.

Alsof jij een politieke misstap van een N-VA-er nodig hebt om hen af te breken. Je doet hier niets anders. Je lééft ervan.

Welke "politieke misstap" begingen Vuye en Van Overtveldt behalve dat ze WERKEN voor de N-VA? En toch hebben ze "het" al dubbel en dwars "geweten" dankzij de onvermoeibare inzet van HO.
U bent wéér op de man aan het spelen. Ik zal dat toch moeten melden aan de moderatie. Wat ik over een politieker zeg, gezegd heb of zal zeggen, is mijn recht en mijn beslissing. Ik mag daarover zeggen wat ik wil.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juli 2014 om 19:41.
Het Oosten is offline  
Oud 21 juli 2014, 19:37   #308
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.039
Standaard

De 76 jarige schoonmoeder van mijn oudste dochter heeft duidelijk héél wat meer kaas gegeten van fotoshop dan jij, Hollande.
Middelmatigheid troef dus. Zoals op alle andere vlakken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 juli 2014 om 19:40.
Knuppel is offline  
Oud 21 juli 2014, 19:38   #309
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U bent weer op de man aan het spelen. Ik zal dat toch moeten melden aan de moderatie.
Weer geen antwoord op de vraag, HO?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 juli 2014, 19:43   #310
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.039
Standaard

Citaat:
Wat ik over een politieker zeg is mijn recht. Ik mag daarover zeggen wat ik wil.
Ja dat mag je.

En ik mag daarop antwoorden dat er voor jou geen politieke misstap van een N-VA-er nodig is om hen ervan langs te geven. Je doet niet anders.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 juli 2014, 19:46   #311
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.912
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ja dat mag je.

En ik mag daarop antwoorden dat er voor jou geen politieke misstap van een N-VA-er nodig is om hen ervan langs te geven. Je doet niet anders.
De draad gaat hier niet over mij. U reageert steeds weer na een tijdje ad personam.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juli 2014 om 19:47.
Het Oosten is offline  
Oud 21 juli 2014, 19:46   #312
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.039
Standaard

Ik zie dat je nog eens de nadruk hebt gelegd op je rechten.

Rest het antwoord op deze vraag:

Citaat:
Welke "politieke misstap" begingen Vuye en Van Overtveldt behalve dat ze WERKEN voor de N-VA?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 juli 2014, 19:51   #313
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.912
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik zie dat je nog eens de nadruk hebt gelegd op je rechten.

Rest het antwoord op deze vraag:
Ik heb gesteld dat deze heren zich geëngageerd hebben in een partij, de NVA. En dat diengevolge men die heren kritisch moet benaderen en lezen met een korrel zout. Zie dienen uiteindelijk hun partij. Dat is alles.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juli 2014 om 19:52.
Het Oosten is offline  
Oud 21 juli 2014, 19:55   #314
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De draad gaat hier niet over mij. U reageert steeds weer na een tijdje ad personam. En u zult het geweten hebben.
Alweer iemand die het zal geweten hebben?

Rest de vraag:

Welke "politieke misstap" begingen Vuye en Van Overtveldt behalve dat ze WERKEN voor de N-VA?

Iedereen kan hier immers, dag na dag, vaststellen dat die mannen het allang dubbel en dwars "geweten" hebben, en dit dankzij jou.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 juli 2014, 20:02   #315
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik heb gesteld dat deze heren zich geëngageerd hebben in een partij, de NVA. En dat diengevolge men die heren kritisch moet benaderen en lezen met een korrel zout. Zie dienen uiteindelijk hun partij. Dat is alles.
Dat is LANG niet alles, maar het komt er wel op neer dat iemand geen "politieke misstap" hoeft te begaan om "kritisch benaderd te worden" en "gelezen te worden met een korrel zout". Zich engageren in de N-VA volstaat om, dag na dag, de volle laag te krijgen van jou. Of wie insinueerde zelfs witte boorden criminaliteit bij de foto van De Wever?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 juli 2014, 20:10   #316
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.912
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat is LANG niet alles, maar het komt er wel op neer dat iemand geen "politieke misstap" hoeft te begaan om "kritisch benaderd te worden" en "gelezen te worden met een korrel zout". Zich engageren in de N-VA volstaat om, dag na dag, de volle laag te krijgen van jou. Of wie insinueerde zelfs witte boorden criminaliteit bij de foto van De Wever?
Helemaal niet. U komt hier de hele tijd aanwaaien met Vuye dit en Vuye dat. Het woord van Vuye is voor u wet. Terwijl Vuye in dienst werkt van een partij. Uw partij.
Het Oosten is offline  
Oud 21 juli 2014, 20:16   #317
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Helemaal niet. U komt hier de hele tijd aanwaaien met Vuye dit en Vuye dat. Het woord van Vuye is voor u wet. Terwijl Vuye in dienst werkt van een partij. Uw partij.
De man is wel een uitstekende prof grondwettelijk recht en wordt door zijn (francofone) studenten op handen gedragen en met vuur verdedigd tegenover francofone journalisten die hem graag zouden zien opkrassen uit Namen. Anderzijds is Magnette prof aan de ULB en Van de Lanotte prof aan de Universiteit Gent en daar wordt door het francofone journaille helemaal geen graten in gezien. Toch blijft u, klein kwekkend systeempje, keffend op en neer springen van het ogenblik dat u de naam Vuye leest of hoort.
quercus is offline  
Oud 21 juli 2014, 20:18   #318
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Vermits schelden op een poster of medeforummer niet mag kunt u alvast beginnen met uzelf over te brieven wegens constant schelden op deze forumgenoot…… http://forum.politics.be/member.php?u=2119

Om onder andere dezelfde reden ware het ongetwijfeld evenzeer nuttig om in één vloeiende beweging tevens uw familielid over te brieven.
Een goeie!

Dat betekent echter dat we nog naar heel weinig Nederlandstalige politici zouden kunnen uithalen. Zelfs Hans van de Cauter kreeg hier een forumsessie. Of hoe een politicus zijn permanente ban kan omzeilen.

Gelukkig hebben we de Franstalige politici nog om ons hartje op te halen. Die zie ik hier nog niet gauw hun zaak komen verdedigen op een forumsessie. Waarom zouden ze ook als een Franstalig prutspartijtje meer macht heeft dan de grootste Vlaamse partij van het land?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 juli 2014, 20:28   #319
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Helemaal niet. U komt hier de hele tijd aanwaaien met Vuye dit en Vuye dat. Het woord van Vuye is voor u wet. Terwijl Vuye in dienst werkt van een partij. Uw partij.
Je weet maar al goed dat ik hier niet de hele tijd met Vuye kom aanwaaien. En dat NIEMANDS' woord voor mij wet is.

Je hebt nog altijd niet geantwoord op de vraag welke politieke misstappen die man heeft begaan om "het geweten te hebben".

Of toch....

Vuye werkt in dienst van de N-VA!
D�*t is de politieke misstap!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 juli 2014, 20:30   #320
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.912
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De man is wel een uitstekende prof grondwettelijk recht en wordt door zijn (francofone) studenten op handen gedragen en met vuur verdedigd tegenover francofone journalisten die hem graag zouden zien opkrassen uit Namen. Anderzijds is Magnette prof aan de ULB en Van de Lanotte prof aan de Universiteit Gent en daar wordt door het francofone journaille helemaal geen graten in gezien. Toch blijft u, klein kwekkend systeempje, keffend op en neer springen van het ogenblik dat u de naam Vuye leest of hoort.
Ja ja, ze zijn allemaal 'uitstekende proffen in constitutioneel recht'. En meer dan één heeft 'een uitstekend relatie met zijn studenten'. We kennen dat afgezaagd liedje. Waarom zouden ze dat wel niet zijn? Maar ze zijn allemaal in dienst van hun partij. En ze hebben allemaal zo hun eigen visie en interpretatie van Grondwetsartikels.

Moet er nog zand zijn?

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juli 2014 om 20:34.
Het Oosten is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be