![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten krijgtr Djimi | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 46,15% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 23,08% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De winkel was nog open, en er stond niet te veel volk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik dit zowat lees, denk ik dat je een vrij sociaal mens bent, maar niet bij familie en vrienden, zit ik juist?
![]() |
![]() |
#303 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat is een 'demob'? (ik heb nooit legerdienst moeten doen, zie je) Citaat:
![]() Het enige wat ik in huis heb van al die dingen, is een ei ![]() Dus mijn beurt om u teleur te stellen ![]() Zou je dat durven, een deur op een kier te zetten, als je weet dat dat een half uur kan duren?
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mozzarella, véél tomaat, héél véél artisjok, enkele zwarte olijven, een ei en sjalot gaan kopen?
![]()
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een 'lastig' mens, omdat ik wel graag met vrienden optrek, maar ook veel behoefte heb aan ademruimte, en m'n eigen ritme altijd verkies boven dat van een ander (ik denk niet dat ik daarin zo uitzonderlijk ben). Wat al vaak voor 'moeilijkheden' zorgde, is het feit dat ik een echte ochtendmens ben, en daardoor soms echt onuitstaanbaar ben, vooral voor die mensen die véél tijd nodig hebben om wakker te worden. Ik hoop ooit een lief te vinden dat in elk geval daarin toch een beetje met mij 'méékan'. Ik hou namelijk wel van bijvoorbeeld een hele zondagvoormiddag in bed blijven, om te knuffelen en te vrijen en ... maar doe zoiets maar eens met een knorpot die pas tegen een uur of twaalf 'klaar' is voor iets simpels als het openen van een oog! ![]() Tegen twaalf uur 's middags ben ik gewoonlijk alweer aan een siësta toe! ![]() Ik heb vaak ook echt behoefte aan 'eenzaamheid', gewoon omdat ik moet kunnen bekomen van de omgang met anderen. Wat opvalt, is dat die perioden van eenzaamheid gemakkelijk wéken kunnen duren. Dan leef ik echt helemaal alléén, in het gezelschap van gitaar en andere instrumenten, CD's, boeken, ... Al moet ik wel zeggen dat ik sedert mijn inschrijving op forum.politics.be in vlagen ook veel tijd doorbreng in virtueel gezelschap, en daardoor zelfs al mijn vriendenkring uitbreidde met nieuwe gezichten. Leve internet dus, want er is elk uur van de dag ergens wel iemand klaarwakker ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 8 januari 2008 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brrrr... ochtendmensen
![]()
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat gij gene domme zijt, hoor ![]() 'Demob', dat stond voor ' demobilisatie (-feestje) ' . Meestal werd dat gevierd op de vooravond dat een milicien of een beroepsmilitair 'afzwaaide', d.w.z. zijn dienst beëindigde. Dan liep zo iemand een hele dag rond, zo vaak mogelijk 'dééémob' roepend, zorgde voor liters en liters en liters alcohol (en voor de occasionele 'softie' ook wel wat fruitsap of spuitwater ![]() ![]() ![]() Géén tomaat in huis? Géén sjalot? (Dat ge geen artisjok of zwarte olijven hebt, tot daar aan toe, 't is winter ook, hé ![]() Waar ik nu woon is dat niet echt een probleem : de deur beneden (in de hall) valt toch altijd automatisch dicht, maar de deur van mijn appartement kan rustig open blijven staan. Zelfs als ik het gebouw verlaat, vergeet ik die deur soms te sluiten, en ben dan altijd heel verwonderd als ik terugkom, omdat ik mij dat natuurlijk niet meer herinner (ik word vergeetachtig met de jaren, vrees ik). Als ik thuis ben, staat die deur soms wel een hele namiddag open, maar de buren blijven discreet. Misschien zijn ze wel bang???
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Neen, een paar flessen spuitwater! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen? Ik ben daar gek op!!
Vooral artisjokken, ik moet echt oppassen dat ik me daar niet ziek in eet. En ook met olijven overdrijf ik gemakkelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat wij een uitstervend ras zijn!
![]() Ge zijt dus weldra van ons af, gijlie langslapers. Dan hebt ge 't kot voor u alleen! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mag jij wel vragen stellen? ![]() Ik probeer toch wel wat eerder te beginnen. Eigenlijk wil ik al jaren vader worden, maar ben nog op zoek naar een mooie lieve slimme (enz. enz.) vrouw die een kind van me wil. Mijn ex wilde het al maar uitstellen, goed 1 jaar na de scheiding was ze wel zwanger. ![]() Nog maar een vraagje lanceren: Hoe denk je over je noorderburen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er best mee leven ze, zolang ze maar weten dat ge niet veel tegen ons moet zeggen op onmogelijk vroege uren. Zullen wij als tegenprestatie stil zijn 's avonds en 's nachts ![]() Dus jij bent ook zo ene die uren voor dat hij moet gaan werken opstaat allez ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ...en komt me grotendeels bekend voor als we naar een fuif gingen indertijd ![]() Citaat:
Zoveel groenten in huis? Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
goeieavond. 1) Ik mag misschien niet, maar ik kan het moeilijk laten, hé. Zal wel iets te maken hebben met 'aantrekkingskracht van verboden vrucht' en zo ![]() 2) Ik ook hoor, en ik kijk er niet echt naar uit mij tevreden te stellen met een vrouw die een kind van me wil. Maar ik vrees dat ik toch ook niet al te veeleisend zal mogen zijn. Ik word ook al een dagje ouder, maar ik moet zeggen, nu ik er in slaag zonder nicotine door het leven te stappen, zal ik wellicht toch nog een zekere aantrekkingskracht weten uit te oefenen, en daar wil ik dan toch tenvolle van profiteren. 3) Bij die ex van mij duurde het een kleine drie maand ![]() ![]() 4) Als ze niet bestonden, dan moesten ze dringend uitgevonden worden!! (en dat zeg ik nu niet om op een schoon blaadje bij jullie te staan, hé, of omdat ik bang zou zijn anders niet meer binnen te mogen ![]() Toen ik nog een kleine jongen was, gingen mijn ouders heel vaak de grens over, in Sluis, om vitamine-C pillen te gaan kopen, in grote potten. En ik vond Sluis zo'n mooi stadje, zo 'Vlaams', maar toch zo helemaal �*nders. Ik kom gr�*�*g in Nederland, en dat niet alleen voor de coffeeshops, hoor. Al moet ik zeggen dat ik die ook niet 'straal voorbijloop', zo gek ben ik nu ook weer niet ![]() Nee, mijn noorderburen, daar heb ik toch wel een boontje voor (maar ze moeten daar niet van gaan profiteren, hé ![]() Vriendelijke groeten, djimi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind je het niet zonde dat er weinig interesse is voor uw fvdw-schap?
Ik heb net gezien dat er maar 22 verschillende posters waren... buiten uzelf dan toch.
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom jij soms veel in de clinch met sommige forummers hier ofzo?
![]()
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2) Alsof dat zal lukken (zie ook 1) ) !!! ![]() 3) ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (als de ene nie wil, ga je naar een ander eh ![]() Maar wat doe je 's morgens dan? (ochtendmensen zijn een interessant fenomeen omdat ik er bitter weinig van ken eh ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() B) En veel doet ge daar wellicht ook niet mee, hé? C) Voor het ogenblik : tomaten, olijven, worteltjes, champignons, look, sjalotten, en ook nog een potje zurkel (da's voor morgen, denk ik) Ik vind dat ik me nog beheers. ![]() D) Ik heb in mijn jeugd toch wel een paar 'zwarte' jaren gehad, hoor, maar ik werd daar echt bang van (vooral als ik dan besefte hoe sterk ik begon te lijken op mensen uit mijn omgeving die serieuze problemen kregen). Dan heb ik het maar een tijdlang in de joints gezocht, maar naar 't schijnt is dat zo schadelijk niet (toch niet als je daar niet te vroeg mee begint) E) Brussel vertrouwt mij !! ![]() ![]() Serieus nu : ik heb wel het geluk in een eerder rustige wijk te wonen, in andere wijken zou ik toch wat meer opletten, hoor. Maar een ongeluk kan altijd gebeuren, zelfs op het meest afgelegen platteland, hé! Ik denk dat ik een zeer toegewijde bewaarengel heb, en ik bedank die ook regelmatig. ![]()
|
![]() |
![]() |