![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Luc Broes | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
15 | 22,39% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,48% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,48% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
10 | 14,93% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,46% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
20 | 29,85% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar de fuck komt gij hier nu plots mee af.
![]() |
![]() |
#302 |
Minister
|
![]() Onze fucking regeerders hebben het zo fucking gearrangeerd dat de vreemdelingen hier kunnen komen om voor de fucking pensioenen van de fucking Vlamingen te zorgen, althans volgens de fucking ministers uit de opeenvolgende fucking regeringen! Genoeg gefuckt?
![]() |
#303 |
|
![]() Wie is de grootste haatspuwer op dit forum? LB of Ericf?
![]() |
![]() |
#304 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik haat inderdaad oorlogsstokers & ik heb iets tegen mensen met vooroordelen. Het is overigens verwonderlijk hoeveel feministen er gelukkig getrouwd zijn en mannelijke chauvinisten die de man een meerderwaardig creatuur vinden gelukkig getrouwd zijn. Dus enige toegeefelijkheid t.o.v. andere dan de eigen mening zou wel op zijn plaats zijn en daar blinken LB en Ericf niet bepaald in uit. Maar ik wil best wel op de bres staan voor democratische vrijheid en intermenselijke solidariteit over alle ras- godsdienst en taalbarrières heen & dat is geen synoniem voor een sektarische opstelling !
![]() |
![]() |
#305 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Minister
|
![]() Omdat dat de fuk de kern van de fukking zaak is! En ik bied u mijn welgemeende verontschuldigingen aan. Ik was er niet van op de hoogte dat ik eerst Uw toestemming moest vragen om te reageren op dit forum. Ik zal het nooit meer niet meer doen...
![]() |
#308 |
|
![]() up?
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je ergens ter wereld een een multiculturele samenleving gezien waarvan meb kan zeggen dat het ook een succesverhaal is geworden?
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 februari 2009 om 06:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Aarde is multicultureel. Al bij al loopt het toch aardig goed op een paar akkefietjes na.
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Citaat:
Maar men spreekt er wel uitsluitend portugees, en zelfs in grote hotels nauwelijke Engels. Er zijn betrekkelijk veel zwarten en voor zover ik dit kan beoordelen lijken die best tevreden en lijken geen complex te hebben. Maar in de betere jobs zijn ze niet vertegenwoordigd. In de raffinaderij en laboratorium (Fortalesa)waar ik werkte heb ik ze niet gezien. In de steden zijn de begoede woonbuurten beveiligd en er wonen meestal blanken. In de favellas (krotbuurten tegen de heuvelwand aan) hokken wie tegenslag had of het niet kon redden. Zwarten en kleurlingen zijn daar sterk vertegenwoordigd, er is niets beveiligd en de politie waagt er zich meestal niet. Familieverband is er dikwijls zeer weinig. Meisjes krijgen kinderen op zeer jonge leeftijd, en met die kinderen loopt het dikwijls slecht af, in het beste geval poetsen ze schoenen. Prostitutie is op vele plaatsen dagelijks brood. Dat zijn mijn indrukken opgedaan tijdens enkele weken in meerdere steden. Een paar akkefietjes? Geslaagd? Oordeel zelf.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 15 februari 2009 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
|
![]() up?
![]() |
#316 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben vijftalig, en kan I love you zeggen in nog enkele andere. Ik heb een groot deel van mijn leven gewerkt met vreemdelingen tot hun en mijn grote voldoening. Ik heb in 40 landen gewerkt en was er steeds welkom omdat ik er mensen kwam opleiden en dat blijkbaar goed deed. In Ivoorkust bij SIR waar ik wel een jaar werkte, bedankte de zwarte directeur me: " Merçi monsieur Broes, vous avez toujours été disponible" In het bedrijf waar ik 20 jaar werkte, vernam men dat ik VB-er was. Reactie: Als er in heel onze firma iemand geen racist is dan wel LB. De wilde veronderstellingen en grote woorden van mijnheer roger berusten dus op vooroordelen die hij zelf zogezegd veroordeelt. Als iemand hier onder mijn 15.000 bijdragen op dit forum één ongepaste, ongerechtvaardige opmerking vindt, dan zal ik mij ervoor verontschuldigen.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 2 december 2009 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
|
![]() ??
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 12 augustus 2010 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zuid-Afrika was onder de "apartheid" ook niet racistisch : lees de rapporten van protea er maar op na ! & ik weet best dat onder de "eigen volk eerst" aanhangers zeer erudiete en intelligente mensen zijn, met verstandige argumenten. Ik denk dat het gewoon een geloofskwestie is...
![]() |
#319 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
|
![]() Citaat:
In Brugge is er nog een Leopold II laan. roger, werk aan de winkel!
![]() |
![]() |