![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bij het uiteenvallen van het VB in twee vleugels | |||
Sta ik achter Valkeniers |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,45% |
Sta ik achter Dewinter |
![]() ![]() ![]() |
5 | 9,09% |
Stap ik uit het Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,82% |
ik ben geen VB sympathisant |
![]() ![]() ![]() |
46 | 83,64% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet enkel met goede ideeën afkomen en hen duidelijk kunnen uitleggen waarom bepaalde zaken gewoon niet kunnen en niet werkbaar zijn. Maar in een draad door Eric Feremans opgestart, kan je enkel uitgespuwt worden als je het VB aanvalt. Hij begint zijn draden immers zelf steeds met een poging mensen uit te maken en te kleineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() Feremans is een ramp voor elke partij...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Prima: en nu: ON TOPIC: wat was er dan zo goed aan de uitspraken van Valkeniers!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |||
|
![]() Citaat:
Nogmaals volgens Valkeniers blinken ze echter enkel uit in negatieve opvattingen. Indien je dus systematisch partijen aanvalt, om het even dewelke kan je heel veel bijval krijgen van BLokkers. Citaat:
Anderzijds vinden blokkers goede ideeën slecht, omdat het geen blokkers ideeën zijn. Ze zitten dus in een raar straatje: tegen alles zijn, en nergens voor. Valkeniers heeft dat nu verworpen en gezegd dat ze moeten positief denken. het zal me benieuwen! Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets nieuw onder de zon dus. En ja, jij sloot je enkel aan bij Valkeniers, maar je kon het niet laten om zelf ook op het VB te beginnen kappen. En dat is juist jou probleem. Inplaats van hun ideeën om te zetten tot werkbare voorstellen en oplossingen, kap je in op hun onwerkbare en niet blijvende oplossingen. Stop daar mee, en begin met de ideeën van je tegenstanders om te zetten tot iets bruikbaars. Je kan het, je moet alleen willen. Stap uit je kastjesdenken en je kan een groot politicus worden, zelfs een zeer groot politicus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ericferemans zegt niet wat hij denkt, z'n posts zijn louter bedoeld als zwartmakerij en provocatie, moest het VB al haar uitspraken omgedraaid zijn hij zou ze net zogoed zwart zitten maken. De verklaring hiervoor is heel simpel: ericferemans is zèlf een extremist. Hij staat niet stil bij wat goed is voor de maatschappij maar enkel wat in zijn enge haatdragende 'visie', zeg maar wat goed is om zijn eigenbelang-kraam recht te hou'en. Natuurlijk dat gebruiken als argument is niet bepaald moreel overtuigend, dus krijg je posts die uitblinken van verdraaiingen, leugens, denigrerende beeldjes van blokbuster-allooi, hypokrisie en provocatie. Hij is tegen democratie, het volk bestaat uit domme klootjes en de elite weet het beter wat goed is voor het volk dan het volk zelf. Dat die elite éérst kijkt wat goed is voor haarzelf daar zwijgen we over.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan we even spitten?
Citaat:
Een foto van de site van de krant De Standaard in folder Images_Upload. Kun je ook even de link geven naar het artikel met de tekst uit je 'quote', ericferemans? Want ik heb de blokbusterkes al vaak genoeg 'quotes' zien maken die bleken uit geselecteerde zinsdelen en zelfs geselecteerde woordjes eruit te bestaan, aaneengebonden met zelf gekozen woordjes die het geheel dan een totaal andere boodschap doen overbrengen. Zelfs video's manipuleren ze, ik heb nog ooit een fragmentje geanalyseerd, er werd verwezen naar een bepaalde uitspraak van Dewinter bij hem thuis, en toen ik dat stukje audio goed beluisterde bleek het een onmogelijke zin te bevatten, het was een begin van een zin, het geluid van een parkiet, en dan het einde van een andere zin, en ook lag er een keyframe in de video op net dat parkiet-punt, een duidelijk gevolg van een 'cut' aangezien keyframes niks met de audio te maken hebben. ![]() Dus graag de originele tekst waaruit jij je 'conclusies' trok, vooral hetgeen waaruit blijkt dat Dewinter solo zou gaan, aka, het bestaande VB zou uit elkaar vallen...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 7 juni 2008 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ferreke, uitleg aub want als dit klopt vervalst jij berichten. Nu weet ik niet of wij dergelijke praktijken mogen melden aan de moderatie. Ik meen van wel... : oops : ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jjij en vele anderen zijn normaler dan feremans. Het is niet dat oude brillekop Eric links is maar gewoon zijn ongefundeerde haat is irritant. Waarom denk je dat hij niet meer aan de bak komt bij Spirit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Citaat:
Ik geef hem appelmoes al uit conservenen Daarmee komt deze niet voor in de speach van Dewinter... op de stie van de vrt. Ik gaf al eerder de link. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
|
![]() Citaat:
Het VB is geen leugenpartij, het is geen partij van anti-politiek, het heeft heel bekwaam personeel. Spijtig toch dat Valkeniers het VB zo zwart maakte door Fermans stellingen te gaan verdedigen! Smijt hem buiten: het is een complot van fermansianen! De zaterdag editie van De Standaard, waarin men de stellingen van Valkeniers verkondigde is een feremansistische krant! Ze verzonnen die toespraak van Valkeniers op zijn minst, om niet te zeggen dat deze toespraak gegeven is door de papegaai van Feremans! De VRT, vooral het nieuwsgedeelte, bestaat enkel nog uit donkerrode Sp.a-Rood infliltranten, zorgvuldig geselecteerd door feremansisten! Het complot is rond! Laatst gewijzigd door ericferemans : 8 juni 2008 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() Probeer maar eens met een sos-sleutel niet vals te spelen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vroeg ze je net, gééf ze dan gewoon, het zijn minder woorden dan 'ik gaf al eerder de link'. Herhaling: Dus graag de originele tekst waaruit jij je 'conclusies' trok, vooral hetgeen waaruit blijkt dat Dewinter solo zou gaan, aka, het bestaande VB zou uit elkaar vallen...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 8 juni 2008 om 11:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja? Ik denk toch dat het enige wat deze draad nu zo onderhand weer eens heeft aangetoond, het feit is dat u zich hondbelachelijk heeft gemaakt? Er komt géén splitsing van het VB, Valkeniers en Dewinter staan op dezélfde lijn, en nul (0!) procent van de stemmers hier heeft gezegd uit het VB te stappen.
En daarmee is alles eigenlijk gezegd. Daag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, hierbij concludeer ik dat je titel van je onderwerp uit je dikke duim komt.
Is er iemand anders die de link naar dat zogenaamde artikel weet? Zoniet dan is dit onderwerp naast een ordinaire leugen ook tegen de forumregels.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 8 juni 2008 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
|
![]() Citaat:
Je mag ook niet vergeten de Standaard eens te doorbladeren, waar de grote Fuhrer Valkeniers zijn partij schoffeert... Je vergeet dat hij nu, sinds de onzalige knieval voor NVA en LDD ook nog eens verklaarde dat zijn eigen partij opgebouwd is uit onbekwamen, negativisten en geen postitief programma heeft... De ineenstorting is al lang verder dan de EERSTE stap: er zijn er nog twee bijgekomen... Het VB staat voor de afgrond, en is blijkbaar vanzin om vele "grote stappen voorwaarts" te gaan zetten.... ![]() |
|
![]() |
![]() |