![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Lijpe chickies in Oosterhout Nieuw Lijpe Chickies nummer. In samenwerking met Hafid en Duister. Clip uit Amsterdam Noord. http://www.youtube.com/watch?v=P7DYT_Kv_uo Lijpe Chickies ft Duister en Hafid - Ik Ga Niet Kapot (1340 hits) 2010 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 maart 2010 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 28 maart 2010 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Lijpe Chickies Groot geluid en zware gastrappers (Duister & Hafid). Mina geeft je een klassieke R&B stem hier. http://www.youtube.com/watch?v=uyzXOrFS1j4 Lijpe chickies ft Duister & Hafid - Als de regen valt (1500 hits) 2008 |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Landa in Assen Achter de schermen. http://www.youtube.com/watch?v=gHLvYJOI2vA Lijpe chickies naar TMF (2300 hits) 2008 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 maart 2010 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Deadly Melody. Hele harde rijmster uit het Amsterdamse. Mevrouw windt er geen doekjes om. Ghetto-bitch stijl. "Ze zeiden allemaal, Dat ze mij konden voelen, Voordat zij merkten, Dat ze mij niet konden poolen. Fok iedereen, Die het niet met mij meent. Mijn teksten gaan om het uiten van mijn mening, Dus kom mij niet haten, Om mijn body en mijn mening." http://www.youtube.com/watch?v=0Rn2jQ2GhgM Deadly Melody - Neppe Producenten (324 hits) Februari 2010 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 31 maart 2010 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Imca Marina : E Viva Espagna
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Mina met haar gewapende vriend Mina (Cassablanca, 1987) heeft nogal een wilde reputatie in het Amsterdamse nachtleven. Over haar collega Landa gaan dan weer hele andere verhalen rond (zij zou een damesliefhebster zijn). Spannend voor de fans. Nog even de officiele clip: http://www.youtube.com/watch?v=mlem_TT0yP0 Lijpe Chickies - We Blazuh (46.000 hits) 2009 |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eentje die de muziekgeschiedenis zal ingaan als lijpe Vlaamse chick:
![]() Rita Deneve : Dit is de allereerste keer
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is niet zozeer een lijpe, dan wel een rijpe chick:
![]() La Esterella in het schitterende VRT-programma "de notenclub"
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Minister
|
![]() "gewapend"
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wie doet er nu stoer met een .22 ? Wat een wannabe !!! ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Eens een proefje doen. Ik met mijn .45ACP en de tegenpartij met een .22 vanop 20 meter afstand. ![]()
Laatst gewijzigd door Dajjal : 2 april 2010 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We praten niet over de "zimmer" variant. Met een grendelgeweertje wil ik zelfs op tweehonderd meter gaan staan en jij met je .45. Uw .45 zou nog onder de helft wat zand doen opstuiven, je zou er niet eens raken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Een .22 pistool just doesn't cut it.
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat tenslotte over een patroon met een hoger aanvangssnelheid dan uw .45. En uiteindelijk gaat het over mikken, bullet placement. Zoals in, uw .45 in mijn schouder doet pijn, mijn .22 in uw hart of uw hoofd en je bent dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |