![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Europees Commissaris
|
![]() Juist. Onder elke slachtofferpositie schuilt een agressor.
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Floquet de Neu of Copito de Nieve!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Onder je slachtofferpositie schuilt een agressief pleidooi tot etnische zuivering.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Minister
|
![]() In dat geval heb jij al heel wat agressieve pleidooien voor etnische zuiveringen gehouden.
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() Europa is bezig een holocaust tegen allochtonen te organiseren, de witten weten dat, het is deel van wat zij onder beschaving verstaan, het is niet tegen te houden, wij gaan moeten vluchten. Als de pleuris nog in 2012 tegen Iran uitbreekt, waarmee men in feite al is begonnen met de schaamteloze slachtpartijen in Syrië: behoor je reeds een ingepakte koffer te hebben en een ticket naar allochtonië. Ik zou geen goederen in bewaring geven aan buren en vrienden wat dat liep ook niet goed af voor de joden (1933-1945). Alles verkopen, ook je restaurant of wat dan ook, want in het buitenland, waar niemand op je zit te wachten, zal je veel geld nodig hebben. Na ons vertrek, onze verdrijving, vervallen alle rechten die wij als Europese burger hebben verkregen of opgebouwd en zullen PVV'ers in je koophuis, tussen je mooie spulletjes wonen. Witte bejaarden worden vergast, en witte homo's gelynched.
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 21 juli 2012 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() Vandaag in Terzake ................
Onze westerse vrouwen in gewone zomerse vrouwelijke kledij , worden op straat ontboden om sex te hebben of uitgescholden voor hoer . Ik kreeg het zuur in mijn keel hoe die moslim in het interview zelfs te radikaal was om in een debat ook eens een andere mens aan het woord te laten . Mijnheer zag er heel deftig uit en kwam het schijnheilig loopje opsteken als zijnde geintegreerd , maar als je goed luistert heb je maar één conclusie . mooiprater . Ze zingen altijd in koor , jamaar je mag ze niet allemaal over de zelfde kam scheren en dat is niet het beed van de moslims . maar je hoort nooit één moslim de andere klaar en duudelijk in zijn ongelijk zetten . |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de zaken te vergemakkelijken vragen we dan ook aan allochtone vrouwen om een hoofddoek en/of sluier en aan de mannen om een baard en soepjurk te dragen om herkenbaar te zijn. Dat dragen jullie toch al vanzelf en de gele ster is een beetje uit de mode. Citaat:
Hier zat ook al niemand op jouw soortje te wachten... Wat is er met jullie aan de hand? Citaat:
Niemand wil de uitgewoonde krotten die jullie achterlaten. Citaat:
De witte homo's zullen geen probleem vormen: de imam heeft ze hoogstpersoonlijk kop naar voor van zijn minaret gepleurd.
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha ja, ze brachten die negerhandjes mee met de bananenboten zeker hé?
Juist. Zelfs de naam van de stad ontstond naar aanleiding van de afgehakte Congolese handjes. Over reus Antigoon en Brabo heb je natuurlijk nog nooit gehoord. http://nl.wikipedia.org/wiki/Silvius_Brabo ge moet niet vragen hoe diepgaand die BBC documentairemakers hun onderzoek hebben gevoerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Doch geheel ter zijde Laatst gewijzigd door F.B. : 28 juli 2012 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar volgens een Congolees in die BBC reportage over Rubberbloed of zoiets, bleken de chocolade Antwerpse Handjes dus te verwijzen naar de miljoenen handen die de Belgen hadden afgekapt van zijn Congolese landgenoten. Want in Antwerpen kwamen de bananenboten aan. En nu nog steeds eten die racisten toch wel die chocolade handjes op als aandenken aan de lol die ze hadden met het afkappen van de negerhanden (of zoiets). Dat er ook witte chocolade handjes bijlagen vergat hij even te vermelden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 juli 2012 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Aanzetten tot geweld wordt hier niet getolereerd. Laatst gewijzigd door Akira : 25 augustus 2012 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij nog heel goed een discussie een paar jaar geleden op dit forum waarin 2 katholieken enigszins van mening verschilden. Vroeg uiteindelijk de één aan de ander om het meningsverschil binnenshuis te houden teneinde "de tegenstanders geen munitie te verschaffen". Als dit al de houding is van 2 "moderne/westerse" katholieken, waarom zou het er dan anders aan toe gaan bij euh ... "minder ver gevorderde" moslims?
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad, die noot staat niet op de balk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Psychologie, mijn beste ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk stel je een vraag die wij autochtonen niet kunnen beantwoorden omdat we die taal (talen) niet machtig zijn en omdat we ontweken worden. Je hebt bij iedereen façade-mimiek en façade-zinnetjes. Als ik mijn voortuin aan de straatkant doe, dan krijg ik van allochtone buren (op één Koerdische familie na) het hele façadegedoe (een krampachtige grijns en 'dag') terwijl ik van autochtonen die verder wonen veel meer krijg: een babbel over de hond, een babbel over het weer en over van alles. Gewoon normaal wat babbelen, en we kennen elkaar niet eens. Dat hoeft ook niet. Dat is mijn cultuur. In de moslimcultuur babbel je niet met iemand die je niet kent over van alles en nog wat, tenzij je iets wilt hebben. Sorry hoor, maar dat is mijn ervaring van de laatste twintig jaar. Mijn oude moeder neemt minstens één keer per week de bus en ze zegt dat ze het heel onaangenaam vindt dat ze soms op de bus zit tussen mensen die een taal spreken die ze helemaal niet begrijpt. Wie wordt hier geïsoleerd in het dagelijkse leven? En voor welke heilige? |
|
![]() |
![]() |