Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2012, 18:46   #301
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

Snowflake de Gorilla
Juist. Onder elke slachtofferpositie schuilt een agressor.
Oud 20 juni 2012, 19:04   #302
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Snowflake de Gorilla
Floquet de Neu of Copito de Nieve!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 20:18   #303
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Juist. Onder elke slachtofferpositie schuilt een agressor.
Inderdaad. Onder je slachtofferpositie schuilt een agressief pleidooi tot etnische zuivering.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 20:54   #304
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Inderdaad. Onder je slachtofferpositie schuilt een agressief pleidooi tot etnische zuivering.
In dat geval heb jij al heel wat agressieve pleidooien voor etnische zuiveringen gehouden.
Oud 21 juli 2012, 10:07   #305
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Europa is bezig een holocaust tegen allochtonen te organiseren, de witten weten dat, het is deel van wat zij onder beschaving verstaan, het is niet tegen te houden, wij gaan moeten vluchten. Als de pleuris nog in 2012 tegen Iran uitbreekt, waarmee men in feite al is begonnen met de schaamteloze slachtpartijen in Syrië: behoor je reeds een ingepakte koffer te hebben en een ticket naar allochtonië. Ik zou geen goederen in bewaring geven aan buren en vrienden wat dat liep ook niet goed af voor de joden (1933-1945). Alles verkopen, ook je restaurant of wat dan ook, want in het buitenland, waar niemand op je zit te wachten, zal je veel geld nodig hebben. Na ons vertrek, onze verdrijving, vervallen alle rechten die wij als Europese burger hebben verkregen of opgebouwd en zullen PVV'ers in je koophuis, tussen je mooie spulletjes wonen. Witte bejaarden worden vergast, en witte homo's gelynched.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 21 juli 2012 om 10:21.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 10:17   #306
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Europa is bezig een holocaust tegen allochtonen te organiseren, de witten weten dat, het is deel van wat zij onder beschaving verstaan, het is niet tegen te houden, wij gaan moeten vluchten. Als de pleuris nog in 2012 tegen Iran uitbreekt, waarmee men in feite al is begonnen met de schaamteloze slachtpartijen in Syrië: behoor je reeds een ingepakte koffer te hebben en een ticket naar allochtonië. Ik zou geen goederen in bewaring geven aan buren en vrienden wat dat liep ook niet goed af voor de joden (1933-1945). Alles verkopen, ook je restaurant of wat dan ook, want in het buitenland, waar niemand op je zit te wachten, zal je veel geld nodig hebben. na ons vertrek, onze verdrijving, vervallen alle rechten die wij als burger hebben verkregen of opgebouwd en zullen PVV in je koophuis, tussen je mooie spulletjes wonen. Witte bejaarden worden vergast, en witte homo's gelynched.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! He's back with vengeance!
Oud 26 juli 2012, 21:36   #307
Klarekijk
Banneling

Standaard

Vandaag in Terzake ................
Onze westerse vrouwen in gewone zomerse vrouwelijke kledij , worden op straat ontboden om sex te hebben of uitgescholden voor hoer .

Ik kreeg het zuur in mijn keel hoe die moslim in het interview zelfs te radikaal was om in een debat ook eens een andere mens aan het woord te laten .

Mijnheer zag er heel deftig uit en kwam het schijnheilig loopje opsteken als zijnde geintegreerd , maar als je goed luistert heb je maar één conclusie . mooiprater .

Ze zingen altijd in koor , jamaar je mag ze niet allemaal over de zelfde kam scheren en dat is niet het beed van de moslims . maar je hoort nooit één moslim de andere klaar en duudelijk in zijn ongelijk zetten .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 07:59   #308
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Europa is bezig een holocaust tegen allochtonen te organiseren, de witten weten dat, het is deel van wat zij onder beschaving verstaan, het is niet tegen te houden, wij gaan moeten vluchten.
Juist.
Om de zaken te vergemakkelijken vragen we dan ook aan allochtone vrouwen om een hoofddoek en/of sluier en aan de mannen om een baard en soepjurk te dragen om herkenbaar te zijn.
Dat dragen jullie toch al vanzelf en de gele ster is een beetje uit de mode.

Citaat:
Alles verkopen, ook je restaurant of wat dan ook, want in het buitenland, waar niemand op je zit te wachten, zal je veel geld nodig hebben.
Vreemd...
Hier zat ook al niemand op jouw soortje te wachten...
Wat is er met jullie aan de hand?
Citaat:
Na ons vertrek, onze verdrijving, vervallen alle rechten die wij als Europese burger hebben verkregen of opgebouwd en zullen PVV'ers in je koophuis, tussen je mooie spulletjes wonen.
Komkom, niet overdrijven.
Niemand wil de uitgewoonde krotten die jullie achterlaten.
Citaat:
Witte bejaarden worden vergast, en witte homo's gelynched.
De witte bejaarden brengen nog teveel op om ze zomaar te vergassen: elke maand loopt de zorgsector en de home met hun pensioen plus een bom spaarduiten weg.
De witte homo's zullen geen probleem vormen: de imam heeft ze hoogstpersoonlijk kop naar voor van zijn minaret gepleurd.
Oud 28 juli 2012, 10:34   #309
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Onze westerse vrouwen in gewone zomerse vrouwelijke kledij , worden op straat ontboden om sex te hebben of uitgescholden voor hoer .

Ik kreeg het zuur in mijn keel hoe die moslim in het interview zelfs te radikaal was om in een debat ook eens een andere mens aan het woord te laten .

Mijnheer zag er heel deftig uit en kwam het schijnheilig loopje opsteken als zijnde geintegreerd , maar als je goed luistert heb je maar één conclusie . mooiprater .

Ze zingen altijd in koor , jamaar je mag ze niet allemaal over de zelfde kam scheren en dat is niet het beed van de moslims . maar je hoort nooit één moslim de andere klaar en duudelijk in zijn ongelijk zetten .
Als Nederlander begreep ik dat de Brusselse politie bepaalde wijken waar er ook belastingbetalende burgers wonen; niet meer betreedt. Klagende burgers en toeristen worden met hoongelach ontvangen. Ik denk dat je kritiek zich hierop zal moeten richten, want straatschenderij is van alle tijden. Wij betalen belasting om daarvan gevrijwaard te blijven. Blijkbaar wil onze elite die ons geld dagelijks steelt ons tegen elkaar ophitsen, en jij schijnt een gewillig en dom werktuig daartoe te zijn. Je bent gewoon dom.
Oud 28 juli 2012, 10:41   #310
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Antwerpse Chocolade Handjes
Ha ja, ze brachten die negerhandjes mee met de bananenboten zeker hé?
Juist.

Zelfs de naam van de stad ontstond naar aanleiding van de afgehakte Congolese handjes.

Over reus Antigoon en Brabo heb je natuurlijk nog nooit gehoord.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Silvius_Brabo

ge moet niet vragen hoe diepgaand die BBC documentairemakers hun onderzoek hebben gevoerd.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 10:53   #311
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Juist.

Zelfs de naam van de stad ontstond naar aanleiding van de afgehakte Congolese handjes.

ge moet niet vragen hoe diepgaand die BBC documentairemakers hun onderzoek hebben gevoerd.
Dat is de legende. De echt naam van de moefkroefenstad komt van Aenwerp/aanlegplaats/...

Doch geheel ter zijde

Laatst gewijzigd door F.B. : 28 juli 2012 om 10:53.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 11:19   #312
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Juist.

Het handjes afhakken zit jullie kennelijk in het bloed. Je kan er vergif opnemen dat er na de volgende holocaust (2012-2016) die jullie aan het plannen zijn, en die ik in Suriname hoop te overleven, er gevallen zullen zijn van afgehakte allochtonen handjes. Schrijf deze voorspelling op.
Oud 28 juli 2012, 12:03   #313
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Ik had mij bijna ook laten vangen. Ik hoopte een geïntegreerde moslim aan het woord te horen en zie, een woord te veel en hij voelde zich al op de teentjes getrapt. Had het interview nog twee minuten geduurd werd Bartje van tafel geveegd. Letterlijk. Want die kreeg er geen woord meer tussen en lag al half op tafel te slapen met rollende ogen denkend: "Lap, daar gaan we weer ...".
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 12:11   #314
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Dat is de legende. De echt naam van de moefkroefenstad komt van Aenwerp/aanlegplaats/...

Doch geheel ter zijde
klopt natuurlijk.

Maar volgens een Congolees in die BBC reportage over Rubberbloed of zoiets, bleken de chocolade Antwerpse Handjes dus te verwijzen naar de miljoenen handen die de Belgen hadden afgekapt van zijn Congolese landgenoten. Want in Antwerpen kwamen de bananenboten aan.

En nu nog steeds eten die racisten toch wel die chocolade handjes op als aandenken aan de lol die ze hadden met het afkappen van de negerhanden (of zoiets).
Dat er ook witte chocolade handjes bijlagen vergat hij even te vermelden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 28 juli 2012 om 12:12.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 21:47   #315
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:

Dus moslims zijn het altijd eens met elkaar, voor om het even wat?
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 23:05   #316
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Het handjes afhakken zit jullie kennelijk in het bloed. Je kan er vergif opnemen dat er na de volgende holocaust (2012-2016) die jullie aan het plannen zijn, en die ik in Suriname hoop te overleven, er gevallen zullen zijn van afgehakte allochtonen handjes. Schrijf deze voorspelling op.
*KNIP*

Aanzetten tot geweld wordt hier niet getolereerd.

Laatst gewijzigd door Akira : 25 augustus 2012 om 11:26.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 06:50   #317
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Pffft..

Ik herinner mij nog heel goed een discussie een paar jaar geleden op dit forum waarin 2 katholieken enigszins van mening verschilden. Vroeg uiteindelijk de één aan de ander om het meningsverschil binnenshuis te houden teneinde "de tegenstanders geen munitie te verschaffen".

Als dit al de houding is van 2 "moderne/westerse" katholieken, waarom zou het er dan anders aan toe gaan bij euh ... "minder ver gevorderde" moslims?
Oud 29 juli 2012, 21:58   #318
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:

Inderdaad, die noot staat niet op de balk.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 22:02   #319
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Het lijkt er eerder op dat jij wenst dat zoiets afgrijselijk zou gebeuren.

Psychologie, mijn beste
Oud 29 juli 2012, 22:27   #320
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Dus moslims zijn het altijd eens met elkaar, voor om het even wat?
Ja, zo lijkt het wel. Ik zit er middenin. Meer nog; het is iedere familie voor zichzelf. Ik begrijp de taal (talen?) niet die ze spreken en zodoende weet ik niet waar ze het over hebben. En tgo autochtonen is er een duidelijke afstand die bewaard wordt.

Eigenlijk stel je een vraag die wij autochtonen niet kunnen beantwoorden omdat we die taal (talen) niet machtig zijn en omdat we ontweken worden.

Je hebt bij iedereen façade-mimiek en façade-zinnetjes. Als ik mijn voortuin aan de straatkant doe, dan krijg ik van allochtone buren (op één Koerdische familie na) het hele façadegedoe (een krampachtige grijns en 'dag') terwijl ik van autochtonen die verder wonen veel meer krijg: een babbel over de hond, een babbel over het weer en over van alles. Gewoon normaal wat babbelen, en we kennen elkaar niet eens. Dat hoeft ook niet. Dat is mijn cultuur.
In de moslimcultuur babbel je niet met iemand die je niet kent over van alles en nog wat, tenzij je iets wilt hebben.

Sorry hoor, maar dat is mijn ervaring van de laatste twintig jaar.

Mijn oude moeder neemt minstens één keer per week de bus en ze zegt dat ze het heel onaangenaam vindt dat ze soms op de bus zit tussen mensen die een taal spreken die ze helemaal niet begrijpt.

Wie wordt hier geïsoleerd in het dagelijkse leven? En voor welke heilige?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be