![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik voor ieder fout dat er hier op dit forum geschreven wordt één eurocentje mocht krijgen kon ik alle dagen, naar een op zijn minst 3 sterrenrestaurant, kreeft gaan eten. Beter nog, ik zou u zelfs nog met gemak mee kunnen uitnodigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze presentatoren hebben het woord dosjee al overgenomen, om van te kotsen. Er staat nogthans DOSSIER geschreven.
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De beste strategie is volgens mij een eenheidsethiek ontwikkelen als alternatief voor de religie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij deze wil ik iedereen oproepen om zich niets aan te trekken van de betweters, die, omdat ze inhoudelijk te kort schieten, zich fixeren op taalfuoten.
![]() |
![]() |
#305 |
Parlementslid
|
![]() De beste strategie is volgens mij de 'Religies' en ander vormen van 'spiritualiteit' bij wet te beschermen ter titel van 'Privacy' en iedere discussie, buiten de 'traditionele Cultoorden', te verbieden.
Uiteraard ook voor de 'Moslims' en per extensie voor de 'Voddemadamen' en alle andere 'Religie' fantasietjes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. Algemeen Nederlands noemen ze dat, en dan zitten ze te lullen over, fonetisch dan, een"deu piezetje" in plaats van over een mantelpakje. Straks gaan onze interessante Belziekelinge ook nog beginnen over een "zak patat". In een ding zijn ze in ieder geval onovertreffelijk in België, en dat is in het na-apen. Laatst gewijzigd door Garry : 26 september 2009 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, waren dat bij u rode cijfers? Ik meen me te herinneren dat dat bij mij allemaal blauwe waren, maar ik kan me vergissen, 't is al zo lang geleden.
![]() Nu ja, als jij zegt dat het rode waren wil ik je wel geloven, het zal dan wel zo geweest zijn zeker, zo een slimme bink als u ga ik hier niet tegenspreken. ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 26 september 2009 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() I support you volledig
![]() |
#310 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() nope, zij is weg vanwege een poging gedaan op eerlijke manier aan politiek doen. Dit is niet toegestaan, enkel opportunistische profiteurs mogen een politiek mandaat uitoefenen.
![]() |
#313 |
Gouverneur
|
![]() Blij dat Garry, the Dude en Guido 007 me bijtreden (wat de taalfoutendiscussie betreft).
Ik kan het toch niet laten er op te wijzen dat Driewerf zich doof, stom en blind houdt na mijn post.... driewerf hoera!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een school moet in staat zijn een reglement te hanteren, als daar bepaalde voorschriften in klederdracht bij horen dan moet dat maar zo zijn. Wie persé hoofddoeken wil dragen gaat maar naar een school voor hoofddoekdragers. De Joden hebben toch ook hun eigen scholen?
Let wel, dit wil niet zeggen dat we hier Koranscholen moeten toelaten hé... de inhoud van de schoolprogramma's moeten steeds beantwoorden aan de voorschriften van het ministerie van onderwijs.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Gouverneur
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...oginghoofddoek
Hmmm, voorvechtster Karima, zou dat geen moslima zijn? Zeker eentje van het VB die alleen het slechtste voorheeft met die moslimmeisjes. Die extremisten zitten toch overval verdoken he. En ze blijven maar de godsdienstvrijheid en de moslims aanvallen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hoofddoek is verboden in heel wat moslimlanden ergo hoofddoek is niet verplicht ergo wij mogen hem gerust verbieden in bepaalde omstandigheden ps volgens koran en bijbel moeten alle andersdenkenden afgeslacht worden. zou godsdienstvrijheid dit gedrag, moest iemand het in de praktijk brengen, ook beschermen? Laatst gewijzigd door 1207 : 9 oktober 2009 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor zo ver dat ik weet zorgt een hoofddoekenverbod enkel voor negatieve gevoelens bij de doelgroep. En nee, ze zullen zich niet "toch maar aanpassen". Hoe zou jij zijn als iemand kwam en zei dat je iets niet mocht doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |