![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Uw kiesintentie | |||
CD&V (22,3%) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
VB (16,5%) |
![]() ![]() ![]() |
26 | 31,33% |
SPA (15,5%) |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,02% |
NVA (14,6%) |
![]() ![]() ![]() |
34 | 40,96% |
O-VLD (14,4%) |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,02% |
Groen! (6,8%) |
![]() ![]() ![]() |
6 | 7,23% |
LDD (6,7%) |
![]() ![]() ![]() |
7 | 8,43% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar hij had wel naar aanleiding van de discussie zijn avatar veranderd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ]Interessant en genuanceerd (beide meningen worden verklaard) overzicht:
http://lvb.net/item/2956[/quote] Niet echt overtuigend. (Alhoewel ik LVB vaak kan apprecieren.) Citaat:
Het probleem met de stemmenkampioen is inderdaad de representativiteit. Dat is geen probleem op zich, als je tendensen wilt meten - ik doe zelf aan iets gelijkaardig mee. Maar als absoluut iets is dat irrelevant, om de simpele reden dat de steekproef niet betrouwbaar is. Er zit op zich wel meer in de stemmenkampioen en ik wil gerust geloven dat het deels is afgevoerd omwille van politieke druk, maar dat betekent niet dat ie relevant wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Savatage : 5 oktober 2009 om 22:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar ben ik het niet eens mee. Natuurlijk is de Stemmenkampioen niet perfect, verre van. Maar het bleek wel de minst slechte peiling te zijn, en de beste voorspeller van de verkiezingsuitslag. Als "criticus" moet je je niet bezig houden aan discussies vanuit een ivoren toren, moet je bezig houden met de werkelijkheid, en de werkelijkheid zijn hier de peilingen die in realiteit betaan. En dat is de Stemmenkampioen vs de traditionele peilingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |