![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jammer dat er geen walen wonen in antwerpen, want k'weetnie hoe die zouden stemmen, ja omdat ze die vlamingen dan rapper kwijt zouden zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Minister
|
![]() O als we in dat staatje zitten... Het alternatief is ook op dat vlak beter : tol in de Kennedy betekent dat het Sleurhuttenvolk zijn trek zal verleggen naar de route over Terneuzen...
![]()
![]() |
#304 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() www.opstand.net Paul
![]() |
![]() |
#305 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een voorstel dat bij mij een goede indruk geeft is dat men bij de stemkeuze als kiezer een papieren strookje te zien krijgt in een afgesloten behuizing dat men in een urne kan laten vallen als men akkoord is. En denkelijk in de vuilbak als het volgens u fout is. Na de stemming die direct verwerkt kan worden kunnen de papieren strookjes door automaten van verschillende fabrikanten "gescand" worden als controle op de uitslag. Wat het door de Kennedy persen van vrachtwagens betreft, kan ik enkel vaststellen dat de werken aan de "kleine ring" met de openstelling van de Liefkenshoektunnel geen dramatische opstroppingen gegeven heeft. De verkeersstromen hebben zich herschikt, er waren enige bruggen op de singel bijgeplaatst en het werkte. Het enige, voor mij verrassende, voorstel dat eens iets positief voorstelde was de automatische container tunnel tussen linker en rechteroever (een idee van de Antwerpse professor transporteconomie Willy Winkelmans: een ondergronds systeem voor containertransport ) . Voor de rest zijn het bruggen of tunnels waar enkel de plaats ter discussie ligt. In elk geval vind ik een viaduct met een verkeer zoals voorzien op de Lange Wapper door dichtbewoond gebied onrealistisch. www.opstand.net Paul
Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 17 oktober 2009 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest heeft men hopen geld uitgegeven voor de Liefkensgoek en die laat men gewoon verder rotten ... Gebruik die tunnel , zorg dat het verkeer op een deftige manier daar geraakt en vooral , doe die tol weg... Niemand betaald graag extra om dan ook nog eens extra kilometers om te rijden ... Maar ja , ze hebben al zoveel geld uitgegeven aan de voorbereidingen voor die brug dat ze der alles aan zullen doen om ze toch maar te bouwen ... http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...w-Wapper.dhtml Veel te veel centen n teken dat ze het toch door onze strot willen rammen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die brug wordt geen racisme. De gevolgen worden etnische en klasseconflicten. Maar dat vind jij natuurlijk geen probleem. Liever tienduizenden gemarginaliseerden bij dan geen schoon brug te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo'n container tunnel zou inderdaad goed zijn, maar dan heb je uw overslag capaciteit terug nodig...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 17 oktober 2009 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat de container tunnel betreft, dat was één van de voorstellen die passen in mijn algemeen gedacht dat de kwantiteits groei wel moet beperkt worden, is het nu niet dan toch later, maar kwaliteitsgroei kunnen en moeten we nastreven. En dat was dan eens iets dat daar in paste zonder dat alles verder uitgewerkt was maar het toont aan dat er wel mensen zijn met goede ideeen en bij een referendum komen die dan ook aan bod. Anders had ik er ook nooit van gehoord. www.opstand.net Paul
Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 17 oktober 2009 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() Een containertunnel lijkt me niet echt een goede oplossing of het moet ism het spoor zijn. De infrabel begint aan haar liefkenshoek spoortunnel. Laat containers meer per spoor en binnenvaart. Begin aan een tweede spooruitgang voor de haven (en langs de ijzeren rijn). Dat zou ook al veel doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
aantal containers per schip = 13.000 (wat na uitdiepig te verwachten valt) aantal containers per trein= 34 (containers van 40 voet) Dus men heeft 29 treinen nodig om 1 schip te lossen. Wat men wel kan doen is een containertunnel van Antwerpen naar Zeebrugge leggen,eentje naar het Ruhrgebied, en nog een paar andere naar Brussel, Luik enz). Te gek om los te lopen maar van een professor mag men alles verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() Hihi. Laten we alle wegen omvormen naar tunnels. Alle verkeer moet tegen 2050 ondergronds !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#315 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En nog iets: bruggen koelen veel sneller af dan wegen die op de grond liggen. Er moet dus massa's meer strooizout gebruikt worden. In een tunnel is strooizout al helemaal overbodig. Gaan wie woonkernen elke winter massaal veel zout over zich willen krijgen? Nen echte salé d'Anvers, dus.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 17 oktober 2009 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Banneling
|
![]() Ze kunnen er misschien een verwarmde brug van maken zodat het stijgend aantal daklozen en armen er kan gaan onder wonen. Geen zout nodig dan. Buiten een beetje voor op de pellepatatten misschien die dan in een verroeste ton kunnen worden klaar gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kom je eigenlijk aan die cijfers? Laatst gewijzigd door Pelgrim : 17 oktober 2009 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() http://www.rail.dbschenker.co.uk/man...cs/paper_7.pdf Citaat:
Paul
Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 17 oktober 2009 om 18:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.lowtechmagazine.com/2008/...d-without.html Citaat:
Citaat:
www.opstand.net Paul
Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 17 oktober 2009 om 18:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Banneling
|
![]() Tja, als je ziet hoe ons wegennet erbij ligt stel ik me toch vragen bij de haalbaarheid van zulke ondergrondse netwerken. En bij veel van al die hightechoplossingen stel ik me ook de vraag of alle mensen wel gaan meekunnen en of er niet nog meer politiestaat en uitsluiting van mensen die met moeite mee kunnen gaat komen.
Enfin, hoe meer onderzoek hoe beter. Je weet nooit wat er gevonden wordt, wat mogelijk wordt. |
![]() |
![]() |