![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=wAyCy27vhpQ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() altijd spijtig als een echt komisch akteur moet gaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frank Drebin, police squad!
We gaan hem missen. :c
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie hier geen bericht over Julien Guiomar, Franse acteur, overleden op 22 november 2010 in zijn 83ste levensjaar.
Hij heeft over zes decennia in wel 60 grote films, 50 TV-series & films, en 20 theaterstukken gespeeld. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Minister-President
|
![]() En volgens De Standaard ook gestorven, deze week: James Moody, jazzsaxofonist.
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101210_145
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tom Walkinshaw is zondag op 60-jarige leeftijd overleden. De voormalig teambaas van Benetton, Ligier en Arrows verloor de strijd met de ziekte kanker. Bij Nederlandse racefans is Walkinshaw bekend van succes samen met Jan Lammers door in 1988 de 24 Uur van Le Mans te winnen namens Jaguar. Jos Verstappen hield gemengde gevoelens over aan de samenwerking met de Brit.
Verstappen werkte eerst al met veel ups en downs bij Benetton met Walkinshaw samen en later werden de twee herenigd bij Arrows. In eerste instantie – seizoen 2000 en 2001 – ging dat best aardig, daarna werd hij aan de kant geschoven ten faveure van Heinz-Harald Frentzen. Walkinshaw was ook de man die er in slaagde Michael Schumacher na zijn succesvolle debuut namens Jordan naar topteam Benetton te lokken. Ook trok hij Ross Brawn aan. Brawn zou later uitgroeien tot het tactische meesterbrein van de Formule 1. http://www.formule1.nl/articleview/16064 |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() Blake Edwards
http://www.imdb.com/name/nm0001175/bio |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van de jammer genoeg maar 6 police squad afleveringen heb ik enorm genoten. Die waren beter dan de latere Naked Gun film-afkooksels. De DVD heb ik hier liggen. Downloaden is leuk, maar voor kwaliteit betaal je gewoon. Frank Drebin tegen een getuige: "Sigarette?" Getuige: "Yes, I know" Ik zal hem missen zoals ik John Thaw al een tijdje mis.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 december 2010 om 05:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor hier just dat den Blake Edwards, ... ook het tijdige met het eeuwige heeft gewisseld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() ja 9 uur om precies te zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het hiernamaals kijken ze nu al uit naar een nieuwe Pink Panther-film met Peter Sellers in de hoofdrol.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 17 december 2010 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Captain Beefheart! (1941-2010)
Na een jarenlange MS-strijd. Laatst gewijzigd door bgf324 : 18 december 2010 om 03:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=RjTTuXwm2dQ De Amerikaanse muzikant en schilder Captain Beefheart, die veel samenwerkte met Frank Zappa, is overleden. De artiest, die in het echt Don van Vliet (hij had Nederlandse voorouders) heette, stierf op 69-jarige leeftijd aan de spierziekte multiple sclerose. Dat heeft de New Yorkse galerie Michael Werner, die veel werk van hem tentoonstelde, vrijdag bevestigd tegenover muziektijdschrift Rolling Stone en de BBC. De in 1941 geboren Van Vliet werd bekend in de jaren zestig toen hij met zijn Magic Band de dubbelelpee Trout Mask Replica maakte. Veel artiesten en bands, waaronder de Red Hot Chili Peppers, Oasis en Franz Ferdinand, hebben aangegeven de zanger als inspiratiebron te hebben gebruikt Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 18 december 2010 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Den Haag is de laatste vrouw die de Militaire Willemsorde heeft gekregen overleden. Jos Mulder-Gemmeke en koningin Wilhelmina waren de enige vrouwen met deze onderscheiding, de oudste en tevens hoogste Nederlandse ridderorde.
De Militaire Willemsorde wordt verleend voor daden die getuigen van "Moed, Beleid en Trouw". Mulder-Gemmeke bracht tijdens de Tweede Wereldoorlog onder meer verzetskranten rond, smokkelde documenten naar Engeland en hielp onderduikers. Later werd ze opgeleid tot geheim agent en voorzag ze prins Bernhard van informatie over onder meer legerformaties en raketten. Kwaad Achteraf zei Mulder-Gemmeke dat ze deze dingen had gedaan uit woede. "Ik was gewoon zo kwaad op de moffen, dat ze hier gewoon binnenkwamen, het land bezetten, de mannen probeerden weg te halen en de joden vervolgden. Ik bedoel: het was ons land niet meer. Ik was gewoon kwaad!", zei ze in een interview. De echtgenoot van Mulder-Gemmeke had ook de Willemsorde. Hij had 82 oorlogsvluchten gemaakt. Jos Mulder-Gemmeke is 88 jaar geworden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Minister-President
|
![]() Een hiphopzangeres uit New Orleans is doorzeefd geworden met kogels, Magnolia Shorty. Spijtig voor haar om zo aan je eind te komen, maar om haar te kennen moet je wellicht Eberhard heten.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |