![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
VP-leiding raadt mensen uitdrukkelijk af naar N-SA activiteiten te gaan. Zo eenvoudig zijn de zaken. Kom dus niet af met te stellen dat VP met iedereen op serene rustige wijze in debat wil treden want dat is gewoon niet waar. VP is verdeeld en u weet dat ook, zowel ideologisch als in haar houding jegens N-SA. Veel militanten wensen samen te werken met N-SA terwijl de VP-leiding die nauwe banden heeft met het VB dit resoluut afwijst. Laten we een kat een kat noemen hé.
![]() |
![]() |
#302 |
Gouverneur
|
![]() Die mensen spraken in naam van VP. De woordvoerder had VB-programmaboekjes bij zich en wenste het VB te verdedigen in zijn hoedanigheid van VP-bestuurslid.
![]() |
#303 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gelijk die camerabeelden vorig jaar? Raar dat er van die zaak niets komt...
![]() |
![]() |
#306 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Precies een verhaal van Kabouter Wesley. "Even later..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit gelooft toch niemand meer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En nog steeds weet niemand, ook niet binnen het NSV-praesidium, wie het was. Wat een hoax!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die discussie hoeft inderdaad niet, ook al worden hier geen staatsgeheimen verteld, we weten wel wat kan gezegd worden en wat niet. ![]()
N-SA Koppensnellers Deel 1 Koppensnellers Deel 2 Koppensnellers Deel 3 Nation Autonoom Laatst gewijzigd door N-SA : 9 maart 2010 om 17:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#312 |
Gouverneur
|
![]() Wel ja, leg het eens uit.
![]() (We noemen geen namen noch relevante info voor de politieke vijand)
![]() |
#313 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je ons dus als vijand ziet betwijfel ik of er veel mensen aan de 'basis' geneigd gaan zijn om voor jullie hand en spandiensten te verlenen. Geen probleem voor mij dat jullie op onze lijsten willen staan (het laatste woord daarover valt trouwens aan de Madou en niet bij de basis), maar verander dan even eerst het geweer van schouder zou ik zeggen. Nog even iets dat me opviel. Bij de laatste tekst van Eddy Hermy preekte hij dat N-SA het origineel zou zijn en FDW de kopie. "Het N-SA is in dezen het super-origineel en Dewinter het namaak-surrogaat." Het betreft de eis om remigratie. Wat gek, het Vlaams Belang (dus niet het Vlaams Blok, dat zelfs 25 jaar geleden al pleitte voor remigratie trouwens) gaf op initiatief van FDW nog geen jaar geleden ongeveer de brochure 'Illegaal in Antwerpen, ik keer tevreden terug' uit. Lijkt me evengoed een oproep tot remigratie en zelfs tot ontmoediging in het land van herkomst om naar hier te komen. N-SA lijkt me trouwens nog erg jong om nu al te gaan zeggen dat ze het warm water hebben uitgevonden in dit debat. Maar men mag al eens lachen zeker? Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 10 maart 2010 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dewinter sprak over remigratie van illegalen (waarvan remigratie enkel het toepassen van de wet is) terwijl remigratie bij N-SA toch wat uitgebreider is.
![]() |
![]() |
#315 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben alvast 100% voor remigratie zoals je in de volgende tekst kan lezen: http://bertdeckers.skynetblogs.be/po...-remigratie-ja Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 10 maart 2010 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#317 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wist trouwens ook niet dat de N-SA het 70-puntenprogramma heeft geschreven. Ik leer elke dag bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
2. Wij zeggen niet dat we de eersten waren inzake remigratiepolitiek, maar wel dat wij die lijn blijven volgen terwijl het VB van koers veranderd is. Zoals je zei, het Blok pleitte 25 jaar geleden (en zelfs nog iets minder lang dan dat) voor remigratie als kernpunt tav vreemdelingen. Vandaag niet meer.
N-SA Koppensnellers Deel 1 Koppensnellers Deel 2 Koppensnellers Deel 3 Nation Autonoom Laatst gewijzigd door N-SA : 10 maart 2010 om 22:11. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Neen, maar ondertussen heeft het VB dat 70-puntenprogramma ook niet meer in haar partijprogramma. Een klein deeltje werd ervan uitgevoerd in de jaren '90 en het overgrote deel heeft het VB gewoon ingeslikt, akkoord, ten dele omwille van de gewijzigde strafwetgeving. Maar van die veranderingen in wtgeving heeft de top gebruik gemaakt om een inhoudelijke zwenking te maken, en dat is een heel ander verhaal.
![]() |
![]() |
#320 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat u en uw VP een aantal radicalere mensen in de achterban gewoon moet rustig houden. Koekjes geven en hoogstens wat geblaf dulden. Maar bijten... Het kan trouwens best zijn dat VP reeds in de jaren '80 en '90 voor remigratie pleitte. En dan? Wat betreft NSV, dat is een heel ander verhaal en dat weet u ook. NSV! is inhoudelijk sterk verschillend en verenigt studenten rond de sleutelwoorden Vlaams-nationaal, rechts en studentikoos. Veel meer binding dan dat is er niet.
![]() |